A böngésző nem támogatott
A Lidl Magyarország innovatív és felelős vállalatként kiemelt figyelmet fordít CSR tevékenységére. A vállalat számára hangsúlyosan fontos a hátrányos és halmozottan hátrányos gyermekek támogatása. Így a Lidl Magyarország az elmúlt évek során számos jótékonysági program keretein belül közel 100 millió forinttal segített hátrányos helyzetű gyermekeket.
-
Lezárult az Egészségesen az iskolapadban! pályázat
Mohácsi, gyöngyösi és budapesti iskolák osztoznak az egymillió forint összdíjazáson
Budapest, 2017. november 21.
A Lidl Magyarország 2017-ben harmadik alkalommal írta ki a hazai általános iskolák számára edukatív versenyét a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének szakmai támogatásával.
Idén a mohácsi Meixner Ildikó Gyógypedagógiai Intézmény Tedd, Edd, Add! című vitaminszobra nyerte el a Lidl Magyarország Egészségesen az iskolapadban! országos pályázatának első díját, a második helyezett a Gyöngyösi Felsővárosi Általános Iskola lett. Az intézmények ezúttal egy, a tanulóik által készített, zöldségekből és gyümölcsökből álló alkotással, valamint az alapanyagokban rejlő vitaminféléket és azok élettani szerepét is bemutató vitamintérképpel nevezhettek.
Az elkészült szobrokra a Lidl Magyarország Facebook oldalán a közönség is szavazhatott. A legtöbb, összesen 4039 like az Óbudai Harrer Pál Általános Iskola Egészséges (É)trend című alkotására érkezett.
A verseny során az iskolások szülei kitöltöttek egy, a fiatalok étkezési és mozgási szokásait vizsgáló kérdőívet is. Több mint 3700 válasz érkezett be a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége szakmai támogatásával végzett kutatásból. A válaszokból kiderült, hogy megközelítőleg minden második kisiskolás napi rendszerességgel fogyaszt zöldséget, gyümölcsöt, viszont 30 százalékuk legalább hetente eszik valamilyen egészségtelen ételt, cukros üdítőket pedig még ennél is gyakrabban fogyasztanak
A pályamunkák megtekinthetők a Lidl Magyarország hivatalos Facebook-oldalán. -
Ismét Egészségesen az iskolapadban pályázatot hirdet a Lidl!
Budapest, 2017. október 5.
Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legtöbb formában járulhasson hozzá az egészséges élethez. Ennek megfelelően a vállalat 2017-ben is elindítja az egészséges életmódot népszerűsítő, iskolásoknak szóló országos figyelemfelhívó pályázatát! Idén vitaminszoborral, vagyis egy, az iskolák diákjai által készített zöldségekből és gyümölcsökből álló alkotással nevezhetnek az intézmények az 1 millió forint összdíjazású kiírásra.
A részletes pályázati felhívás és a pályázati adatlap letöltéséhez kattintson!
-
Adventi Meselánc
Budapest, 2016. december 22.
Játékokkal és karácsonyi mesével segít a gyermekeknek a Lidl!
Idén is sikerrel zárult a Lidl Magyarország Adventi Meselánc kampánya, melynek eredményeképpen megszületett a vállalat és az ország újabb adventi meséje.
A Lidl Adventi Meselánc felelősségvállalási kampánya keretében ismét arra kérte vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A szavakat a boltokba kihelyezett ajándékdobozokon keresztül, illetve a Lidl Facebook oldalán elérhető applikáció segítségével juttathatták el a diszkontláncnak. Az online résztvevők automatikusan 10 forinttal is támogatták a Jövő Uniója Alapítvány Őrangyalok Ligája kezdeményezését.
A legnépszerűbb kifejezések által megszületett a Lidl és az ország második adventi meséje. A történettel december 22-én ezúttal a Pestújhelyi Gyermekotthon lakói hallgathatták meg Baley Endre költő tolmácsolásában.
A meselánc online csatlakozói által összesen 1 000 950 forint adomány gyűlt össze, mely értékben a Jövő Uniója Alapítvány és a diszkontlánc egy fővárosi és három vidéki gyermekotthon lakóját, összesen 500 gyermeket lepett meg ajándék társasjátékokkal, készségfejlesztő játékokkal. -
Egészségesen az iskolapadban! 2016
Budapest, 2016. november 22.
Kisiskolások döntöttek rekordot egészséges szendvicskészítésben!
120 általános iskolás, egészséges alapanyagokból 5 perc alatt több, mint 860 db szendvicset készített a Lidl Magyarország iskolai egészségkampányának keretében. A cél, hogy felhívják a szülők figyelmét a gyermekek egészséges táplálkozásának fontosságára. A Lidl Magyarország rendhagyó figyelemfelhívó rekordkísérletét egy online kérdőíves módszerrel készült felmérés alapozta meg, melynek keretében 2993 szülő válaszolt az áruházlánc által feltett, általános iskolás korú gyermekük egészséges életmódjával összefüggő kérdésekre.
A gyermekek egészséges életmódját tekintve a felelősség elsősorban a szülőé, de az iskola szerepe is fontos, hiszen tanítási időszakban a diákok napjuk legnagyobb részét az intézményekben töltik. Az iskolák minél hatékonyabb és eredményesebb bevonása érdekében ezért a Lidl a tavalyi évhez azonos módon 2016 őszén is pályázatot írt ki általános- és középiskolák számára, melyre olyan iskolai programokat várt az áruházlánc, amik a tanulók tudatos táplálkozását, egészséges életmódjának kialakulását szolgálják. Idén rekordszámú, a tavalyinak a duplája, összesen 149 pályamunka érkezett be az intézményektől. A szakmai zsűri döntése alapján idén a Kispesti Kós Károly Általános Iskola nyerte az 1 millió forint értékű vásárlási utalványt.
-
Gyermeknapi Verslánc
Budapest, 2016. május 30.
1 millió forinttal támogatta a gyermeknapi álmok megvalósulását a Lidl!
Vasárnap ért véget a Lidl Magyarország Gyermeknapi Verslánc társadalmi felelősségvállalási kampánya, melynek célja a támogatáson felül az volt, hogy ráirányítsa az emberek figyelmét a gyerekek-felnőttek kapcsolatára. Az áruházlánc közösségi oldalán arra kérte az érdeklődőket, hogy osszanak meg szavakat arról, vajon hogyan látnak minket, felnőtteket a gyerekek. A beküldött legnépszerűbb szavakból humoros gyermekversek születtek, ezek illusztrálásával egy egyedi kifestő valósult meg. A gyermekversek szavait beküldők automatikusan 10 forinttal támogatták az Őrangyalok Ligája kezdeményezést is, melyet azért hívtak életre, hogy gyermekotthonban élő, hátrányos helyzetű gyerekek álmait valósítsák meg. A Verslánc kampányban összegyűlt 1 millió forintos támogatásnak köszönhetően, többek között Budapest Főváros Önkormányzat Gyermekotthonának 11 lakója is különleges élménnyel gazdagodott. A fiatalok egy rendkívüli gyermeknapi esemény keretében finom édességeket sütöttek az áruházlánc szakácsnőjével, Mautner Zsófival közösen.
-
Hat nagy áruházlánc együtt segít a rászoruló gyermekeken
Heves, 2016. március 23.
Hat nagy áruházlánc – ALDI, Auchan, Lidl, Penny Market, SPAR és Tesco – összefogva egyenként 5 millió forintnyi élelmiszer-felajánlással segíti a halmozottan hátrányos helyzetű településeken élő rászoruló gyermekeket. A vállalatok áprilistól közel 10 ezer gyermek havi ellátását segítik élelmiszeradományukkal, amelyet az érintett önkormányzatok, valamint a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítvány juttat el a rászorulóknak.A partnerek áprilistól havonta, a rájuk eső gyermekek számának megfelelő mennyiségű élelmiszer-csomagot adnak át az önkormányzatoknak és a Minden Gyerek Lakjon Jól Alapítványnak. A csomagok tartalma – müzli, tej, búzadara, rizs, kukoricapehely – egyenként egy gyermek egy havi egészséges élelmiszerrel történő ellátásához járul hozzá. A kuratóriumi elnök szerint az áruházankénti 5 millió forint értékű támogatása másfél hónapig képes hozzájárulni a gyermekek egészséges táplálkozásához.
-
Lidl Adventi Meselánc
Budapest, 2015. december 22.
Országszerte több, mint 250 000 ember csatlakozott a Lidl Magyarország egyedülálló, Adventi Meselánc kampányához. A felelősségvállalási kampány keretében a vállalat arra kérte vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A kezdeményezéshez a vásárlók a boltokban kihelyezett ajándékdobozokon keresztül, vagy a Lidl FB oldalán elérhető applikáció segítségével csatlakozhattak. Az online résztvevők automatikusan 10 forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel! programját. A kampány eredményeképpen, az áruházlánchoz eljuttatott, legnépszerűbb kifejezések által megszületett a Lidl és az ország adventi meséje. A történetet december 22-én a Hűvösvölgyi Gyermekotthon lakói hallgathatták meg először, Elek Ferenc színművész tolmácsolásában.
Az online-adománygyűjtő akció keretei között 1 000 210 forintos adományt sikerült összegyűjteni, mely 22 hátrányos helyzetű gyermek fél éves, a hétvégekre és iskolaszüneti napokra vonatkozó egyszeri melegétel-ellátását biztosítja. -
Egészségesen az iskolapadban!
Budapest, 2015. december 2.
Magyarország legegészségtudatosabb iskoláját díjazta a Lidl!
A Bornemisza Péter Gimnázium, Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola, Óvoda és Sportiskola nyerte meg a Lidl Magyarország Iskolakezdés egészségesen! kampánya keretében meghirdetett, egészségtudatosságot elősegítő iskolai programokat értékelő pályázat 1 millió forint értékű fődíját.
A Lidl felhívása nagy érdeklődésre tartott számot, országszerte összesen 168 pályamunka érkezett. Az elbírálás szempontjai között az egyediség, az újszerűség, az ötletesség és nem utolsó sorban a várható életmód-változtató hatás is szerepelt. A győztes intézmény pályázata egyediségével és kiemelkedő iskolai programjaival vívta ki a zsűri elismerését. Az iskolai pályázat A Lidl Magyarország szeptemberben indított Egészségesen az iskolapadban! elnevezésű, a gyermekek egészséges étkezésére koncentráló kampánya keretében került meghirdetésre. A kampány sikerét mutatja, hogy az MDOSZ közreműködésével készült szendvicsrecepteket tartalmazó Facebook applikációt a kampány időtartama alatt közel 12 ezren használták.
-
Egészségesen az iskolapadban!
Budapest, 2015. szeptember 22.
A Lidl Magyarország a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének közreműködésével országos, tájékoztató kampányt indít azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a gyerekek egészséges táplálkozására, összefüggésben az iskolakezdéssel, elsősorban a kisétkezésekre koncentrálva.
Az áruházlánc praktikus tanácsokkal, egészséges szendvicsrecept kiadvánnyal igyekszik segíteni a szülőknek. A MDOSZ közreműködésével, válogatott alapanyagok figyelembevételével összeállított receptfüzet ötleteket ad ahhoz, hogyan és miből készítsünk gyorsan egészséges, tápláló és finom szendvicset gyermekünknek. A kiadvány tíz otthoni reggeli - és tíz iskolába elvihető szendvics receptúráját, elkészítési módját tartalmazza. A Lidl, a kampány folyamán, pályázati keretek között, a gyermekek tudatos táplálkozását szolgáló iskolai programokat is jutalmaz. A fődíj egy 1 millió forint értékű vásárlási utalvány. A kampány során a vállalat az egészséges szendvicsrecept kiadvány mellett egy speciális Facebook applikációval is igyekezett elősegíteni az iskoláskorú gyerekek tudatos táplálkozását és egészséges életmódját.
-
A P&G és a Lidl újra 5 millió forinttal támogatja az éhező gyermekeket
Budapest, 2015. augusztus 31.
Lezárult a Procter & Gamble és a Lidl közös jótékonysági programja, melynek eredményeként a kezdeményezők 5 millió forinttal támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programját – a tavalyi kampány után immáron másodszor. Az adomány 110 rászoruló gyermek fél éves melegétel-ellátását biztosítja. A kampány keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki a Lidl magyarországi üzleteiben P&G termékeket vásárolt 2015. április és július között, a P&G ugyanis termékenként 10 forintot különített el a célra.
A szimbolikus 5 millió forint értékű csekket Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke vette át a vállalatok képviselőitől és a kampány két nagykövetétől, Oláh Gergő énekestől és Berki Krisztián olimpikontól. A program zárásaként a támogatott gyerekek együtt ebédeltek Oláh Gergővel, Berki Krisztiánnal, valamint az alapítvánnyal és a sajtó képviselőivel.
-
A Lidl a P&G-lel együttműködésben 5 millió forinttal támogatja az éhező gyerekeket
Budapest, 2014. december 4.
Lezárult a Lidl és a Procter & Gamble közös, a vásárlókat is mozgósító adománygyűjtő akciója. A két jótékony vállalat a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programjához csatlakozva 5 millió forinttal támogatja 4 település rászoruló családjait, és 112 hátrányos helyzetű gyereknek biztosítja fél évre a melegétel-ellátást.
Az adományozók emellett különleges Mikulás-partival kedveskedtek a gyerekeknek: egy felejthetetlen napot tölthettek a Budapesti Állatkertben a kampány két nagykövetével, Oláh Gergő énekessel és Berki Krisztián olimpikonnal. A Lidl és a P&G közös társadalmi felelősségvállalási kampánya keretében azok a vásárlók, akik a Lidl üzleteiben P&G termékeket – többek között Ariel, Lenor, Jar és Head&Shoulders márkákat – vásároltak 2014 szeptemberében és októberében, minden termék után 10 forinttal támogatták a Gyermétkeztetési Alapítvány céljait.
-
Több ezer ruhadarabot kapnak a rászoruló gyerekek
Budapest, 2014. november 26.
Több ezer darab, összesen 50 raklapnyi ruha gyűlt össze alig egy hónap alatt a Lidl Magyarország dolgozóinak köszönhetően, amelyet 2014. november 24-én adtak át a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára. Az alapítványon keresztül rászoruló gyermekek és családtagjaik kapják meg az adományokat. Az áruházlánc október közepén kezdett bele a ruhagyűjtő akcióba. A munkatársak együttműködésének és aktivitásának köszönhetően alig egy hónap alatt több mint 3000 kg ruha gyűlt össze az áruház raktáraiban, amellyel a vállalat gyerekeket és rászoruló családtagokat tud támogatni.