danger
A böngésző nem támogatott

A böngésző nem támogatott

Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hol találom a boltok nyitvatartását?

Itt találhatja üzleteink nyitvatartását. Amennyiben segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot! Nem talált segítséget? Itt személyesen segítünk.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hol találom az üzletek telefonszámát?

Üzleteinkben munkatársaink örömmel állnak az Ön rendelkezésére. Bármilyen megkeresés esetén a Lidl Vevőszolgálaton telefonon is örömmel segítünk.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Van a Lidl-nél házhozszállítás?

Országos bolthálózattal rendelkező kereskedő vállalatként, nem tudunk költséges házhozszállítási szolgálatot finanszírozni. Ilyen költségek mellett nem tudnánk megfelelni vásárlóink alapvető elvárásainak, sem a magas minőség, sem az alacsony árak tekintetében.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hogyan tudok fizetni az üzletben?

Erre a linkre kattintva megtalálja az üzleteinkben efogadott bankkártyák, utalványok listáját. Amennyiben segítségre van szüksége, itt vegye fel velünk a kapcsolatot! 

Termékekkel kapcsolatos kérdések
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Leadhatom használt műszaki berendezésemet hulladékként az üzletben?

A Lidl Magyarország Bt. a használt vagy elektronikai hulladék termékeket a boltban visszaveszi. 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Nem vagyok elégedett egy élelmiszer minőségével. Visszahozhatom?

Ha Ön nem elégedett, akkor visszakapja a nálunk vásárolt élelmiszer árát. Nem talált segítséget? Itt személyesen segítünk.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hol találom a termékek biztonsági adatlapját? Milyen minőségi illetve fenntarthatósági tanúsítvánnyal rendelkeznek a Lidl termékek?

A terméktől függően a nálunk vásárolt termékek megfelelnek a biztonsági és minőségi előírásoknak.Biztonsági adatlapot személyesen az üzletben kérhet a termékről, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Egy termék összetevőiről hol találok információt?

Ezúton tájékoztatjuk, hogy helyben sütött pékáruink összetevő listáját megtalálja a boltban a pékáru tartó polcok oldalán kihelyezett tájékoztatóban. Az egyéb friss pékáruknál pedig külön allergén táblázat is kihelyezésre került. Termékösszetevőkről adatokat a termék csomagolásán található cimkén talál.Amennyiben további kérdése vagy észrevétele van, kérem forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Az egyik árucikknek hiányzik egy része vagy tartozéka. Mit tehetek?

Üzleteinkben a vásárlástól számított 1 hónapon belül Önnek módjában van a terméket (a vásárlást igazoló blokkal együtt) bármelyik áruházunkba visszavinni, ahol a terméket kicserélik (ha van még készleten belőle) vagy visszaadják a termék vételárát. További kérdései vannak? Itt személyesen segítünk.

Akciókkal kapcsolatos kérdések
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mik az éppen aktuális akciók?

Itt találja aktuális akciós újságainkat. Töltse le a Lidl-alkalmazást, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy ajánlatainkról tájékozódhasson.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Mikor van akcióváltás?

Akcióink hétfőnkéni illetve csütörtökönként változnak. Az év során vannak külön tematikus hetek is( francia, olasz, ázsiai, stb.). Hogy ne maradjon le aktuális akcióinkról, iratkozzon fel hírlevelünkre, és elküldjük Önnek legfrissebb ajánlatainkat e-mailben. Vásárlás előtt tájékozódjon honlapunkon vagy írjon ügyfélszolgálatunknak! 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Az országomban mindenütt azonos hirdetési akciók vannak?

Az akciók országonként eltérőek lehetnek. Vásárlás előtt tájékozódjon honlapunkon vagy írjon ügyfélszolgálatunknak!

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Hogyan kaphatom kézhez (ismét) a prospektusokat?

Prospektusainkat megtalálja minden boltunkban. Kérdés esetén tájékozódjon honlapunkon vagy írjon ügyfélszolgálatunknak! Aktuális ajánlatainkat itt megtalálja. A prospektus-elosztás egy adott üzlet vonzáskörzetében történik. Az ezzel kapcsolatos kérdésekre örömmel adunk Önnek személyre szabott választ.
Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elküldjük Önnek legfrissebb ajánlatainkat!

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Már nem szeretnék prospektusokat kapni. Mit kell tennem?

A prospektusok terjesztése ingyenes szóróanyagok formájában történik, ezért az egyes címeket nem tudjuk törölni. Kérjük, tüntesse fel a levélszekrényén, hogy nem kíván hirdetési prospektusokat kapni. 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Honnan tudhatom meg, hogy mely üzletekben kapható még egy akciós árucikk?

Kérjük szíves megértését azzal kapcsolatban, hogy a rövid távú értékesítési folyamatok miatt nem tudunk információkat nyújtani az akciós árucikkek készleteiről.

Jelentkezéssel kapcsolatos kérdések
arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
A Lidl-ben szeretnék dolgozni. Hol kaphatok tájékoztatást?

Tájékoztatjuk, hogy aktuális álláslehetőségeinkről, valamint azon belül az állásokról részletesen honlapunkon talál bővebb információt. Amennyiben valamelyik pozíciónk felkeltette érdeklődését, úgy kérjük, pályázzon online a honlapunkon keresztül.

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Diákmunkára van Önöknél lehetőség?

Cégünknél diákmunka végzésére kizárólag diákszövetkezeten keresztül van lehetőség. Bővebb információért kérjük keressen minket az alábbi e-mail címen: recruiting@lidl.hu 

arrow-bold-right-padding
arrow-bold-right-padding
Még nem kaptam visszajelzést a pályázatomról. Mit tehetek?

A pályázati folyamattal kapcsolatos kérdések esetén, kérjük keressen minket az alábbi e-mail címen: recruiting@lidl.hu

Együttműködéssel kapcsolatos kérdések
Adatvédelemmel kapcsolatos kérdések