Ezen a linken találja üzleteink listáját, vagy használja telefonos applikációnkat. Amennyiben segítségre van szüksége, itt vegye fel velünk a kapcsolatot!
Itt találhatja üzleteink nyitvatartását. Amennyiben segítségre van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot! Nem talált segítséget? Itt személyesen segítünk.
Üzleteinkben munkatársaink örömmel állnak az Ön rendelkezésére. Bármilyen megkeresés esetén a Lidl Vevőszolgálaton telefonon is örömmel segítünk.
Kérjük, jelentkezzen a Lidl Vevőszolgálatnál, és a lehető leghamarabb visszajelzést adunk Önnek.
Itt találja üzleteinket Európában. Nem talált segítséget? Itt személyesen segítünk.
Országos bolthálózattal rendelkező kereskedő vállalatként, nem tudunk költséges házhozszállítási szolgálatot finanszírozni. Ilyen költségek mellett nem tudnánk megfelelni vásárlóink alapvető elvárásainak, sem a magas minőség, sem az alacsony árak tekintetében.
Erre a linkre kattintva megtalálja az üzleteinkben efogadott bankkártyák, utalványok listáját. Amennyiben segítségre van szüksége, itt vegye fel velünk a kapcsolatot!
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Lidl Vevőszolgálattal, örömmel segítünk Önnek.
Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahonnan hamarosan visszajelzünk Önnek.
A Lidl Magyarország Bt. a használt vagy elektronikai hulladék termékeket a boltban visszaveszi.
A méretkalkulátorral egyszerűen megtalálja az Önnek megfelelő ruhaméretet.
Ha Ön nem elégedett, akkor visszakapja a nálunk vásárolt élelmiszer árát. Nem talált segítséget? Itt személyesen segítünk.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot itt!
A terméktől függően a nálunk vásárolt termékek megfelelnek a biztonsági és minőségi előírásoknak.Biztonsági adatlapot személyesen az üzletben kérhet a termékről, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy helyben sütött pékáruink összetevő listáját megtalálja a boltban a pékáru tartó polcok oldalán kihelyezett tájékoztatóban. Az egyéb friss pékáruknál pedig külön allergén táblázat is kihelyezésre került. Termékösszetevőkről adatokat a termék csomagolásán található cimkén talál.Amennyiben további kérdése vagy észrevétele van, kérem forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Üzleteinkben a vásárlástól számított 2 hónapon belül Önnek módjában van a terméket (a vásárlást igazoló blokkal együtt) bármelyik áruházunkba visszavinni, ahol a terméket kicserélik (ha van még készleten belőle) vagy visszaadják a termék vételárát. További kérdései vannak? Itt személyesen segítünk.
Itt töltheti le saját márkáink kezelési útmutatóit.
Itt találja aktuális akciós újságainkat. Töltse le a Lidl-alkalmazást, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy ajánlatainkról tájékozódhasson.
Akcióink hétfőnkéni illetve csütörtökönként változnak. Az év során vannak külön tematikus hetek is( francia, olasz, ázsiai, stb.). Hogy ne maradjon le aktuális akcióinkról, iratkozzon fel hírlevelünkre, és elküldjük Önnek legfrissebb ajánlatainkat e-mailben. Vásárlás előtt tájékozódjon honlapunkon vagy írjon ügyfélszolgálatunknak!
Az akciók régiónként és boltonként eltérőek lehetnek. Vásárlás előtt tájékozódjon honlapunkon vagy írjon ügyfélszolgálatunknak!
Prospektusainkat megtalálja minden boltunkban. Kérdés esetén tájékozódjon honlapunkon vagy írjon ügyfélszolgálatunknak! Aktuális ajánlatainkat itt megtalálja. A prospektus-elosztás egy adott üzlet vonzáskörzetében történik. Az ezzel kapcsolatos kérdésekre örömmel adunk Önnek személyre szabott választ.
Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elküldjük Önnek legfrissebb ajánlatainkat!
A prospektusok terjesztése ingyenes szóróanyagok formájában történik, ezért az egyes címeket nem tudjuk törölni. Kérjük, tüntesse fel a levélszekrényén, hogy nem kíván hirdetési prospektusokat kapni.
Az akció megkezdése előtt árucikkek lefoglalása nem lehetséges.
Kérjük szíves megértését azzal kapcsolatban, hogy a rövid távú értékesítési folyamatok miatt nem tudunk információkat nyújtani az akciós árucikkek készleteiről.
Keresse fel ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel állunk az Ön rendelkezésére!
A jövőbeli akciókról nem rendelkezünk adatokkal. További információkért vegye fel velünk a kapcsolatot.
Tájékoztatjuk, hogy aktuális álláslehetőségeinkről, valamint azon belül az állásokról részletesen honlapunkon talál bővebb információt. Amennyiben valamelyik pozíciónk felkeltette érdeklődését, úgy kérjük, pályázzon online a honlapunkon keresztül.
A karrier-weboldal jelentkezési portálján örömmel várjuk a jelentkezését.
Cégünknél diákmunka végzésére kizárólag diákszövetkezeten keresztül van lehetőség. Bővebb információért kérjük keressen minket az alábbi e-mail címen: recruiting@lidl.hu
Tájékoztatjuk, hogy a duális képzésekről részletesen honlapunkon itt talál bővebb információt.
A pályázati folyamattal kapcsolatos kérdések esetén, kérjük keressen minket az alábbi e-mail címen: recruiting@lidl.hu
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és egyúttal küldjön nekünk egy cégismertetőt, valamint információkat a termékről.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Itt talál további adatvédelmi információkat.
Amennyiben áruházunkkal, vagy az áruházainkban forgalmazott termékekkel kapcsolatosan panasszal élne, az alábbi elérhetőségeket ajánljuk szíves figyelmébe:
Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.
Székhely/levelezési cím: 1037 Budapest, Rádl árok 6.
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 (80) 020-534
E-mail címe: info@lidl.hu
Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 8 és 18 óra között, szombaton 8 és 15 óra között elérhető.
Javasoljuk, hogy panaszát elsősorban a fent megadott elérhetőségeink egyikén vagy személyesen, boltjainkban tegye meg a minél gyorsabb és hatékonyabb panaszkezelés érdekében!
Amennyiben válaszunkkal nem elégedett, úgy fogyasztói panasz esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz, vagy Békéltető Testülethez fordulhat.
Panaszügyintézés személyesen, a Lidl üzletekben
Javasoljuk, hogy panaszát elsősorban a fent megadott elérhetőségeink egyikén vagy személyesen, boltjainkban tegye meg a minél gyorsabb és hatékonyabb panaszkezelés érdekében!
Az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy Békéltető Testülethez.
A fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi többek között a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott kötelezettségével összefüggő rendelkezések betartását. Például: ellenőrzi, hogy időben megválaszoltuk-e megkeresését, teljesítettük-e jótállási kötelezettségünket. Amennyiben a hatóság megállapítja, hogy Társaságunk nem a fogyasztóvédelmi jogszabályokkal összhangban járt el, úgy eljárást indíthat Társaságunkkal szemben, annak érdekében, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló eset.
Fontos, hogy nem tartozik a fogyasztóvédelem hatáskörébe az egyedi szerződéses jogviták eldöntése, esetlegesen fellépő kártérítési igényének elbírálása. Ezekben az esetekben javasoljuk keresse meg Társaságunkat a fenti elérhetőségek egyikén, vagy forduljon a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.
Amennyiben Ön békéltető testület előtt eljárást indít, alávetjük magunkat annak, a testület ajánlását alaposan megfontoljuk, ugyanakkor döntését nem fogadjuk el kötelezőnek.
A fogyasztók 2017. január 1. napjától fogyasztóvédelmi panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a http://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.
A lakóhelye szerinti békéltető testület elérhetőségeiről az alábbi dokumentumból tájékozódhat: Letöltés