Kérjük, válassza ki az üzletét, hogy az összes elérhető akciót megtekinthesse!.p>
Amennyiben áruházunkkal, vagy az áruházainkban forgalmazott termékekkel kapcsolatosan panasszal élne, az alábbi elérhetőségeket ajánljuk szíves figyelmébe:
Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.
Székhely/levelezési cím: 1037 Budapest, Rádl árok 6.
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 (80) 020-534
E-mail címe: info@lidl.hu
Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 8 és 18 óra között, szombaton 8 és 15 óra között elérhető.
Panaszügyintézés személyesen, a Lidl üzletekben
Javasoljuk, hogy panaszát elsősorban a fent megadott elérhetőségeink egyikén vagy személyesen, boltjainkban tegye meg a minél gyorsabb és hatékonyabb panaszkezelés érdekében!
Amennyiben válaszunkkal nem elégedett az alábbi szervekhez fordulhat:
Fogyasztóvédelem, Békéltető testület
A fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi többek között a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott kötelezettségével összefüggő rendelkezések betartását. Például: ellenőrzi, hogy időben megválaszoltuk-e megkeresését, teljesítettük-e jótállási kötelezettségünket. Amennyiben a hatóság megállapítja, hogy Társaságunk nem a fogyasztóvédelmi jogszabályokkal összhangban járt el, úgy eljárást indíthat Társaságunkkal szemben, annak érdekében, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló eset.
Fontos, hogy nem tartozik a fogyasztóvédelem hatáskörébe az egyedi szerződéses jogviták eldöntése, esetlegesen fellépő kártérítési igényének elbírálása. Ezekben az esetekben javasoljuk keresse meg Társaságunkat a fenti elérhetőségek egyikén, vagy forduljon a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése.
Amennyiben Ön békéltető testület előtt eljárást indít, alávetjük magunkat annak, a testület ajánlását alaposan megfontoljuk, ugyanakkor döntését nem fogadjuk el kötelezőnek.
A fogyasztók 2017. január 1. napjától fogyasztóvédelmi panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a http://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.
A lakóhelye szerinti békéltető testület elérhetőségeiről az alábbi dokumentumból tájékozódhat: Letöltés