Felhasználási feltételek

A. Lidl Plus alkalmazás részvételi feltételei

Utolsó frissítés időpontja: 2021. május

 

1.    Alkalmazási terület
A jelen Részvételi feltételek a Lidl Plus Vásárlói Hűségprogramban (a továbbiakban: „Szolgáltatás” vagy „Lidl Plus”) való részvételt szabályozzák. A Szolgáltatást a Lidl Stiftung & Co. KG (a továbbiakban: „Lidl Stiftung”, vagy „mi”) működteti, a szolgáltatásnyújtás során azonban a Lidl csoport más társaságai (a továbbiakban együttesen: „Lidl”) is közreműködnek. A Szolgáltatás olyan fogyasztók (a továbbiakban: „Felhasználók” vagy „Ön/Önök”) felé irányul, akik a Lidltől, a Lidl és adott esetben az együttműködő partnerek ajánlataival, akcióival kapcsolatos, személyre szabott, egyéni érdeklődésüknek a lehető legjobban megfelelő információkat szeretnének kapni. A Szolgáltatás célja tehát, hogy a Felhasználók lényeges tartalmakhoz jussanak, olyan információkat azonban lehetőség szerint ne kapjanak, amelyek egyéni érdeklődésükön kívül esnek, azaz számunkra érdektelenek.
Tájékoztatjuk a Felhasználókat, hogy a Lidl Plus alkalmazás keretében szervezett nyereményjátékot/promóciós játékot a Lidl Magyarország Bt. (1037 Budapest, Rádl árok 6.) szervezi. A promóciós játékokra külön részvételi feltételek vonatkoznak, melyek minden esetben megtalálhatók az aktuális Játékra történő jelentkezésnél. 
A Lidl Plus, mint Szolgáltatás az alábbi Részvételi feltételek alapján elérhető:
2.    A részvétel feltételei
A Szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy Ön, mint a Ptk. 8:1 § 2. pont szerinti fogyasztó, betöltötte a 18. életévet. A Szolgáltatás használata kizárólag magáncéllal lehetséges, a Ptk. 8:1 § 3. pont szerinti vállalkozás a Szolgáltatást nem veheti igénybe. 
3.    Regisztráció és fiók létrehozása
A Lidl Plus regisztrációra az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:
•    a Lidl Plus alkalmazás letölthető az "App Store" vagy a "Google Store" oldalon keresztül.
A regisztráció során automatikusan vásárlói azonosítót kap.
Amikor először regisztrál egy Lidl online szolgáltatásra, automatikusan beállításra kerül a B fejezetben írt My Lidl fiókja. Ha korábban már regisztrált egy másik online szolgáltatásba, amely integrálva van a My Lidl-fiókkal, egyszerűen bejelentkezhet a meglévő bejelentkezési adataival.
Ahhoz, hogy Szolgáltatásunkat igénybe tudja venni, szükséges, hogy a regisztráció során létrehozzon egy fiókot a Lidl Plus alkalmazás használatához. Mivel a Szolgáltatást önkéntesen és térítésmentesen biztosítjuk, a fiók létrehozását egyedi esetben indoklás nélkül jogosultak vagyunk megtagadni. 
A regisztrációs során az Ön által megadott e-mail cím és mobiltelefonszám nem lehet hozzárendelve más fiókhoz. Szintén tilos olyan e-mail cím, mobiltelefonszám vagy egyéb elérhetőség megadása, amely nem az Öné, ide értendők elsősorban az úgynevezett „eldobható (ideiglenes) e-mail címek”. Hozzáférési adatait tárolja biztonságosan. Kerülje, hogy fiókjához más személy részére hozzáférést biztosítson. 
A fiókján keresztül a Lidl-lel lebonyolított minden interakciót Önnek tulajdonítunk. Ez akkor is irányadó, ha fiókján keresztül ugyan harmadik személyek hajtottak végre tevékenységet, de a harmadik személyek az Ön felróható magatartása miatt használhatták fiókját. Köteles bennünket haladéktalanul tájékoztatni minden olyan esetben, ha fiókját jogosulatlan használták, valamint hozzáférési adatait megváltoztatni, amennyiben feltételezhető, hogy fiókját harmadik személyek használják. 
4.    A szolgáltatás tárgya
4.1.    Személyre szabott információk
A Szolgáltatás célja az Ön számára személyre szabott, lényeges információ eljuttatása, illetve a Lidl Plus applikáción keresztül azok megjelenítése az Ön részére, valamint – amennyiben lehetséges – ajánlataink és szolgáltatásaink az Ön igényeinek megfelelő alakítása. 
A Lidl Plus programban való részvétel ingyenes. 
A Lidl Plus segítségével sokoldalú, az Ön igényeihez alakított szolgáltatásokhoz juthat. Ez többek között kifejezetten az Ön igényeinek és elvárásainak megfelelő ajánlatokat, nyereményjátékokban (minden esetben promóciós játékok), exkluzív engedményes és különleges akciókban való részvételt jelent. Ezzel a céllal próbáljuk meg meghatározni a Lidl által kínált termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos érdeklődését és preferenciáit. 
Amennyiben egy adatkezeléshez az Ön hozzájárulását kérjük, úgy adatait kizárólag a Lidl Plus alkalmazás céljából kezeljük, feltéve, hogy hozzájárulását megadta. Mivel a Lidl Plus rendeltetése, a lehető legnagyobb mértékben személyre szabott ajánlatok eljuttatása az Ön részére, ha Ön nem járul hozzá felhasználói magatartásának az applikációban történő elemzéséhez – amire természetesen van lehetősége - akkor a Szolgáltatást csak alapváltozatban tudja használni. Ebben az esetben megtekintheti ugyan a termékeinkkel kapcsolatos információkat, nincs azonban lehetősége kedvezményes és különleges akciókban való részvételre vagy a kuponok beváltására.
4.2.    Adatgyűjtés és -tárolás
Az Önnek megfelelő ajánlatok eljuttatása a jelen fejezetben felsorolt adatokon alapul:
4.2.1.    Lidl Plus regisztráció 
A regisztráció keretében az alábbi vásárlói törzsadatokat rögzítjük: vezetéknév, utónév, születési idő, e-mail cím, mobiltelefonszám és preferált Lidl-üzlet. Opcionálisan megadható még megszólítás, nem és a lakcím (utca, házszám, irányítószám, város és ország). A preferált üzlet meghatározásához választása szerint – opcionálisan - mobil eszközének helymeghatározó funkciója is használható.
4.2.2. My Lidl 
Amennyiben My Lidl fiókjában életkörülményeivel és érdeklődésével összefüggésben önkéntesen meghatározott adatokat ad meg, úgy ezen információk a Lidl Plus keretében szintén az adatkezelés részévé válnak. 
4.2.3. Üzlet felkeresése
Amennyiben az üzletben történő vásárlás során a pénztárnál azonosítja magát, rögzítjük az Ön által felkeresett üzletet, az Ön által megvásárolt termékeket típus, mennyiség és ár szerint, az Ön által beváltott kuponokat, a nyugtaösszeget, a fizetés időpontját és a használt fizetőeszköz típusát. Vásárlási adatainak Lidl Plus fiókjához történő rendelésével lehetőségünk van arra, hogy kifejezetten az Ön preferenciáihoz és érdeklődéséhez szabott ajánlatokat és akciókban történő részvételt kínálhassunk Önnek.    
Az azonosítás a pénztárnál aktívan a digitális Lidl Plus kártyával történik.
4.2.4. Ügyfélszolgálat
Ha felkeresi ügyfélszolgálatunkat, azokat az adatokat kezeljük, amelyeket ebben a vonatkozásban megad számunkra, illetve az ügyfélszolgálat számára. 
4.2.5. Az applikáció használata
A Lidl Plus applikáció használata során információt gyűjtünk arról az üzletről, amelyben Ön bevásárol. Ezen túlmenően valamennyi tartalomról, amelyeket az alkalmazásban megtekintett, pl.:  aktivált kuponokról, az Ön értesítési beállításairól, a nyereményjátékokban való részvételről, megtekintett termékekről, valamint a kiválasztott „kedvenc üzletéről”. Adatokat gyűjtünk továbbá az alkalmazással való interakcióiról, pl.: meglátogatott aloldalak, a használat során megtekintett oldalak, kattintások száma, görgetések. Rögzítjük továbbá vásárlói azonosítóját, az alkalmazáshoz használt operációsrendszert, az eszközazonosítót, az Ön által beállított nyelvet, a kiválasztott országot, valamint az Ön által használt applikációverziót. Ezeket az információkat az alkalmazás használatáról részben csak a hozzájárulása esetén kezeljük. Kérjük, vegye figyelembe adatvédelmi tájékoztatónkat.
4.2.6. Bejelentkezési adatok
Bejelentkezési adatai a bejelentkezés sikeres lefolytatásához/biztosításához kerülnek rögzítésre és felhasználásra. Bejelentkezési adatai a fiókjából történő kijelentkezésig tárolódnak az applikációban abból a célból, hogy ne kelljen minden belépéskor újra bejelentkeznie.
4.2.7 Partnerajánlatok
A Lidl Plus-szal összefügésben igénybe veheti kiválasztott, harmadik fél partnereink kedvezményes ajánlatait is. Általában ezek az ajánlatok tartalmazzák az adott együttműködési partner által kiosztott általános vagy egyedi azonosító számot (a továbbiakban: promóciós kód), amelyet meg kell adnia, amikor érvényesíteni akarja az ajánlatot az együttműködési partnerrel, vagy amelyet aktiválnak.  
Egyes esetekben azonban a promóciós kód megadása helyett az ajánlatok igénybevételéhez a digitális Lidl Plus kártyájával szükséges magát azonosítani, mint Lidl Plus vásárló.. Az érintett partnerünk utólagosan értesít bennünket az adott kedvezményes ajánlat kihasználásáról és a kapcsolódó információkról (pl. időpont, mennyiség), aminek révén ajánlatainkat a Lidl Plus vásárlók érdeklődésének megfelelően még célirányosabban alakíthatjuk. A partnerektől érkező visszajelzés nem tartalmaz személyes adatot, kizárólag statisztikai célt szolgál. Ez alól kivételt képez az az egyedi eset, ha a Lidl Plus-on belül köt megállapodást valamely együttműködési partnerünkkel egy olyan szolgáltatás, ajánlat megkötésére, mely további kedvezménnyel (pl.: pénzvisszatérítéssel) jár. Ebben az esetben a partnertől megkapjuk az Ön elérhetőségi adatait (e-mail cím és telefonszám), hogy a kedvezményt, akciót mely a szolgáltatással jár megfelelően hozzárendelhessük Lidl fiókjához.
Felhívjuk figyelmüket, hogy harmadik fél partnereink által kínált kedvezményes ajánlatokra a harmadik fél partner által meghatározott feltételek irányadóak, amelyekre Lidl-nek nincs ráhatása illetve a felmerülő felelősségi kérdések is kizárólag a partnert terhelik. A Lidl Plus-szal összefüggő kedvezmények érvényesítéséhez szükséges a jelen felhasználási feltételek mellett a Partner felhasználási feltételeinek az elfogadása is. 
4.2.8 Hírlevél / push értesítés / SMS
A Lidl Plus használata során figyelemmel kísérjük felhasználói magatartását hírlevelek és egyéb, adott esetben push értesítés vagy SMS formájában küldött információk tekintetében, azt tároljuk és lehetőség szerint hozzárendeljük személyéhez, e-mail címéhez és vásárlói azonosítójához. Nyomon követjük az üzenetek megnyitásának időpontját és az Ön által megtekintett linkeket, kattintott területeket, kiválasztott termékeket, a használat időpontját, időtartamát és gyakoriságát.
4.3.    Adatok elemzése
A 4.2. pontban vázolt adatokat adatbázisunkban összevezetjük. Az adatokat kiértékeljük. A kiértékelés célja, hogy csak ilyen információkat küldjünk vagy jelenítsünk meg az Ön számára, amelyek felkeltik érdeklődését. A lehetséges termékkereslet meghatározására egyebekben matematikai-statisztikai módszereket alkalmazunk. Ehhez személyes adatait összehasonlítjuk más vásárlók adataival. Az összehasonlítás alapján következtetni tudunk arra, mely további, más, hasonló érdeklődésű vásárlók által keresett termékek és szolgáltatások kelthetik fel az Ön érdeklődését. A Lidl mindazonáltal nem vállal jogi felelősséget azért, hogy az adatkezelés során Ön ténylegesen csak olyan ajánlatokat kap, amelyek iránt érdeklődik. Az applikáció használata során felhasználói profilszegmenseket hozunk létre statisztikai kiértékelés és személyére szabás céljából, amelyeket lehetőség szerint hozzárendelünk az Ön személyéhez.
A kiértékelésbe nem vonjuk be a GDPR 9. cikk (1) bekezdése szerinti különleges kategóriájú személyes adatokat.
.

5.    A Szolgáltatás igénybevételének általános követelményei
A Lidl Plus Szolgáltatás igénybevételéhez (regisztrációhoz) érvényes mobiltelefonszám és e-mail cím szükséges. 
A Lidl Plus applikáció alkalmazásához a résztvevőnek valamelyik alkalmazásboltból (App Store, Goolge Play stb.) le kell töltenie magát a Lidl Plus alkalmazást/ szoftvert. A különböző típusú mobiltelefonokhoz meghatározott szoftververziók állnak rendelkezésre. Bizonyos mobiltípusok esetében technikai okokból nem elérhető alkalmas szoftver. Amennyiben a résztvevő mindenkori mobiltelefonja esetében nem elérhető alkalmas szoftver, a résztvevő nem tudja igénybe venni a Szolgáltatást. A Lidl Stiftung mindazonáltal törekszik a lehető legkülönbözőbb modelltípusokhoz szoftvert kínálni. A mobil eszközök piacának folyamatosan változó termékpalettája miatt a Lidl Stiftungnak nem áll módjában a Szolgáltatás igénybevételére alkalmas valamennyi mobiltelefonról aktuális listát megjelentetni. 
A szoftver installálása és a Szolgáltatás igénybevétele rendszeres adatátvitelt feltételez a résztvevő mobiltelefonja esetében. Az adatátvitel terjedelme és gyakorisága a Szolgáltatás igénybevételének jellegétől és terjedelmétől függ. Az adatátvitellel kapcsolatos költségeket a résztvevő viseli. Ezek nagysága a résztvevő és a mindenkori mobilszolgáltató közötti szerződés szerint alakul. 
Az internetkapcsolat felhasználói oldalon történő megléte és fenntartása nem része a Lidl Stiftung szolgáltatásainak. Ez kizárólag a résztvevő és az internetszolgáltatója közötti szerződés tárgya. 
A Lidl Plus Szolgáltatás igénybevételének további feltételei a kielégítő akkumulátor töltöttségi szint és képernyőfényerő a QR kódok beolvasásához. 
A résztvevő köteles elvégezni a Lidl által felkínált frissítéseket. Erről a résztvevő a szoftverhasználat során értesítést kap. A Lidl Plus alkalmazás manipulált eszközökön (pl. jailbreak, rooting) történő igénybevétele nem megengedett.
6.    Az Ön kötelezettségei
Ön köteles 
•    a regisztráció során helyes, a valóságnak megfelelő adatokat megadni és profilját naprakészen tartani;
•    jelszavát titkosan kezelni és visszaélés vagy visszaélés gyanúja esetén azt megváltoztatni;
•    a Szolgáltatást minden esetben a vonatkozó jogszabályokkal összhangban használni.
7.    Felelősség
A Játék résztvevője tudomásul veszi és elfogadja, hogy a LIDL nem felelős, és nem is tehető felelőssé az információk elküldése során előforduló olyan hibákért, adatveszteségekért vagy szabálytalan működésért, amelyek az adatátvitel meghibásodása, vagy bármilyen más a telekommunikációban, az adatforgalomban, a túlterhelésben vagy az internetkapcsolatban előállt hiba vagy mulasztás miatt, illetve bármilyen más, a LIDL-nek nem tulajdonítható okból merülhetnek fel.
Egyebekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény vonatkozó rendelkezései az irányadók. 
8.    Fiók törlése 
A résztvevő a Szolgáltatásban való részvételét a „Felhasználói fiók törlése” funkción keresztül jogosult bármikor, indoklás nélkül megszüntetni. A Lidl Stiftung részéről történő, alapos ok nélküli felmondás 10 napos felmondási idővel szintén bármikor lehetséges. A felek azonnali hatállyal  történő rendkívüli felmondáshoz való joga változatlanul fennáll. 
9.    A Részvételi feltételek módosítása
A Lidl Stiftung a jelen Részvételi feltételeket a jelen szakasz rendelkezései szerint módosíthatja. A Részvételi feltételek aktuális változata bármikor letölthető. Az utolsó frissítés időpontja a részvételi feltételek elején található meg. 
Jelen Részvételi feltételek módosíthatóak, amennyiben a módosítás jogos érdekünket, különösképpen a jobb szolgáltatásnyújtást szolgálja, figyelemmel a vásárlók, felhasználók érdekekre is. 
Ha a Lidl Stiftung módosítja a Részvételi feltételeket, a Lidl Stiftung az applikációban történő megfelelő figyelemfelhívással értesíti a Felhasználókat, akiket az új Részvételi feltételek megerősítésére kér.
Amennyiben a Felhasználó nem hagyja jóvá a módosított Részvételi feltételeket, a Lidl Stiftung dönthet a jogviszony felmondásáról.
10.    Záró rendelkezések
Az Európai Bizottság a vitarendezéshez egy online portált biztosít a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon. Azonban nem vagyunk kötelesek és hajlandóak részt venni a vitarendezési eljárásban a fogyasztói választottbírói testület előtt.

B.    My Lidl fiók Felhasználási feltételek
Utolsó frissítés időpontja: 2021.05.17.
1.    Alkalmazási terület 
Mi is az a My Lidl? A My Lidl célja: 
A My Lidl fiókot (a továbbiakban: „My Lidl” vagy „Szolgáltatás”) a Lidl Stiftung & Co. KG (Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm) (a továbbiakban: „Üzemeltető”, vagy „mi”) működteti, a szolgáltatásnyújtás során azonban a Lidl csoport más tagjai (a továbbiakban együttesen: „Lidl”) is közreműködnek. A Szolgáltatás egységes hozzáférést tesz lehetővé a Lidl csoport számos online ajánlatához (a továbbiakban: „Ajánlatok”). Úgynevezett SSO (single sign on) szolgáltatásról van szó, amelyen keresztül a Felhasználók egyszeri bejelentkezéssel különböző Lidl társaságok különböző ajánlataihoz (pl. online shopok stb.) férhetnek hozzá. A szolgáltatás egyebekben lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy önkéntesen további adatokat adjon meg életkörülményeiről és/vagy érdeklődési köréről. A Szolgáltatás az alábbi felhasználási feltételek alapján elérhető:
FONTOS! A jelen Felhasználási feltételek nem vonatkoznak a harmadik személyekkel létesített egyedi ajánlatok keretében – például áruk vagy szolgáltatások megszerzésére – létesített szerződéses jogviszonyokra. E tekintetben kizárólag a mindenkori egyedi ajánlat konkrét üzleti, jogi feltételei illetve az illetékes harmadik személy szolgáltató üzleti feltételei az irányadók. 
2.    Regisztráció és fiók létesítése
A My Lidl használatához regisztráció szükséges, amely során a Felhasználónak My Lidl fiókjához tartozó jelszót kell létrehoznia. A jelszó biztosítja, hogy Ön az e-mail címével vagy mobiltelefonszámával együtt a My Lidl fiókjához hozzáférjen. A regisztrációs folyamat a Felhasználó regisztráció során megadott telefonszámának érvényesítésével és a regisztráció Üzemeltető részéről történő megerősítésével ér véget.
A Felhasználó által a regisztrációs folyamat során megadott adatoknak tartalmilag megfelelőnek és valósnak kell lenniük. Tilos harmadik személyek adatait használni. Az adatok utólagos változása esetén a Felhasználó köteles azokat a My Lidl  fiókjában is módosítani. 
A hozzáférési adatokat kizárólag a mindenkori Felhasználó használhatja, és azokat megfelelő intézkedésekkel védeni kell attól, hogy jogosulatlan harmadik személyek számára ismertté váljanak. A Szolgáltatás visszaélési céllal történő használatára utaló jel esetén a Felhasználó köteles haladéktalanul bejelentést tenni az Üzemeltető felé. A Felhasználó felel a harmadik személy általi jogosulatlan felhasználás következményeiért, amennyiben felelőssége megállapítható. 
A My Lidl alkalmazása Android készülékekről csak akkor lehetséges, ha a készülék a Google Chrome böngészőt használja. 
3. A szolgáltatás tárgya
A My Lidl szolgáltatás tárgya egységes jelszóval védett SSO szolgáltatás biztosítása a Lidl vállalkozáscsoport különböző ajánlataihoz történő egységes hozzáférés céljából. Ez lényegében azt jelenti, hogy a létrehozott My Lidl fiók használatával a Lidl-höz és Lidl társaságokhoz tartozó valamennyi olyan regisztráció/ajánlat hozzáférhető amely integrálva van a My Lidl fiókkal és anélkül, hogy minden esetben külön regisztrációra vagy a részletes felhasználói adatok ismételt megadására lenne szükség.
Ha anélkül regisztrál a célszolgáltatásba, hogy korábban regisztrált volna más Lidl online szolgáltatásra, akkor automatikusan létrehozza a My Lidl fiókot. Abban az esetben, ha már regisztrált egy másik online szolgáltatásba, amely integrálva van a My Lidl-fiókkal, egyszerűen bejelentkezhet a célszolgáltatásba meglévő bejelentkezési adataival. Ha a jövőben a Lidl új online szolgáltatásokat kínál, akkor ezeket a My Lidl-fiókján keresztül is használhatja. Erre további felhasználási feltételek vonatkozhatnak.

Az ügyfél törzsadatainakadminisztrálása központilag, a My Lidl alkalmazáson keresztül történik. Az adatok specifikus ajánlatok igénybevétele esetén a mindenkori tranzakció lebonyolítása céljából továbbításra kerülnek az adott ajánlatot, célszolgáltatást kínáló/nyújtó társaság felé. A My Lidl alkalmazásban mind az ajánlat felhasználása céljából gyűjtött ügyfél törzsadatok, mind azok az ügyfél törzsadatok megőrzésre kerülnek, amelyeket Ön a Lidl egyéb online szolgáltatásaiba történő regisztrációkor / bejelentkezéskor adott meg.

Ezenkívül a My Lidl lehetővé teszi az adott felhasználó számára, hogy a javasolt választási lehetőségek alapján válaszoljon az életkörülményeivel és érdeklődésével kapcsolatos kérdésekre. Ez azt jelenti, hogy a felhasználó bármikor megjelenítheti felhasználói profilját, megváltoztathatja azt vagy újból eltávolíthat információkat. Ha a felhasználó regisztrált a Lidl Stiftung „Lidl Plus” szolgáltatására is, akkor ezeket az információkat a Lidl Plus személyre szabott reklámozásra is felhasználja. Bővebb információ és részletesebb szabályok megtalálhatók a Lidl Plus használati és részvételi feltételeiben.

A My Lidl használata ingyenes. Konkrét, egyedi ajánlatok igénybevétele esetén mindazonáltal keletkezhetnek költségek, amelyek a konkrét, egyedi esetekben a jogi előírásoknak megfelelően átláthatóan, előzetesen ismertetésre kerülnek. Ugyanez érvényes független harmadik személyek szolgáltatásaira, ilyen lehet például az internetcsatlakozás.
4. Helytállás, felelősség
Az Üzemeltető törekszik a My Lidl lehető legnagyobb mértékben történő tartós és zavartalan működtetésére. Technikai adottságok, így például többek között konfigurációs módosítások, karbantartás, eszközkiesés miatt előfordulhat, hogy nem biztosítható a zavartalan működés. A Szolgáltatás kiesése esetén az Üzemeltető törekszik a kifogástalan használhatóság mielőbbi biztosítására, helyreállítására. Az Üzemeltető nem felel a (teljes körű) használhatóság kieséséből eredő következményekért.
Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a My Lidlt a későbbiekben csökkentett és/vagy módosított funkcióterjedelemmel bocsássa rendelkezésre, illetve teljesen megszüntesse. A Felhasználó nem tarthat szerződéses igényt a (térítésmentes) Szolgáltatás (folytatólagos) igénybevételére.
A konkrét ajánlatok keretében történő szolgáltatásnyújtásért kizárólag a mindenkori ajánlatot / célszolgáltatást kínáló/nyújtó  társaságok felelnek. Ebből eredő esetleges igényekért az Üzemeltető nem áll helyt. Ugyanez érvényes független harmadik személyek, például internetszolgáltatók egyéb szolgáltatásaira.
Egyebekben az üzemeltető csak a felhasználó életének, testi épségének, egészségének vagy az alapvető szerződéses kötelezettségek neki, törvényes képviselőjének vagy képviselőjének felróható magatartásával összefüggésben okozott károkért felelős. Alapvető szerződéses kötelezettségek azok a kötelezettségek, amelyek teljesítése a szerződés céljának eléréséhez szükségesek. Mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a szerződésszegést ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa.


5. Felmondás, törlés, módosítás
Mind az Üzemeltető, mind a Felhasználó bármikor, felmondási idő betartása nélkül megszüntetheti a My Lidl szolgáltatással kapcsolatos felhasználási jogviszonyt. A Felhasználó bármikor kezdeményezheti My Lidl fiókjának törlését.
Az Üzemeltető részéről történő megszüntetés elsősorban akkor merül fel, ha a Felhasználó megsérti a jelen Felhasználási feltételek előírásait. Az érintett esetek tisztázásáig először a felhasználói adatok egyszerű zárolása is lehetséges.
Az Üzemeltető fenntartja a jogot a jelen Felhasználási feltételek jövőbeli módosítására. Erről az applikációban történő megfelelő figyelemfelhívással értesíti a Felhasználókat, akiket az új Részvételi feltételek megerősítésére kér. Ez nem jelenthet alapvető módosítást, például a térítésmentesség megszüntetését, azok kifejezett jóváhagyást igényelnek. Amennyiben a vásárló nem fogadja el a módosítást, az Üzemeltető megszüntetheti a felhasználói jogviszonyt.

6. Adatvédelem
Személyes adatainak kezelése a hatályos adatvédelmi rendelkezéseknek megfelelően történik. 
A Szolgáltatás teljesítéséhez szükséges, hogy az Ön által megadott adatok – személyes adatok - továbbításra kerüljenek az ajánlatot kínáló társaság felé - legyen az a Lidl vagy valamely partner társasága - , hogy lehetővé váljon számára a Felhasználó azonosítása és az ajánlat keretében igényelt szolgáltatások teljesítése (pl. megrendelt áruk elküldése és elszámolása). 
Az adatkezelés részletei megtalálhatók adatvédelmi tájékoztatónkban.

7. Záró rendelkezések
A felhasználók vonatkozásában a Németországban érvényes jogszabályok irányadók azzal a kiegészítéssel, hogy ez nem jelenti a felhasználók szokásos tartózkodási helyei – pl.: Magyarország – szerint ország kötelező és irányadó rendelkezései alapján őket megillető védelem megvonását.
Részvételi feltételek letölthető változata
A Lidl Plus alkalmazás részvételi feltételeinek pdf-formátumban letölthető változatát itt találja.