Kannibálokkal indítja a grillszezont a Lidl

Grillezzen velünk!

Közel hetvenféle grilltermékkel, bővebb választékkal és környezetkímélő alternatívákból készült grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl, melyhez az ütemet a magyar rap-szcéna egyik legmeghatározóbb párosa szolgáltatja és invitálja grillezésre a vásárlókat.

Mindenki nagy várakozással tekint a nyár elé és alig várja már, különösen ezen nehéz időszak után, hogy újra élvezhesse az együtt töltött időt a családdal és a barátokkal. A Lidl Magyarország és az Animal Cannibals közös kampánya épp arra hívja fel a figyelmet, hogy otthon a családdal vagy a barátokkal milyen jó szórakozás a grillezés. Nincs szükség nagy összejövetelre, elég, ha kimegyünk a teraszra, a gangra vagy a kertbe és már indulhat is a sütés. Míg Qka MC a grillezés, addig Ricsi a bogrács nagymestere – mesélték a fiúk a forgatás alatt, akik Széll Tamással tökéletesíthették főzési-sütési technikájukat, majd hozzátették, hogy a szabadban készült ételek nem csak kiváló lakomát jelentenek számukra, hanem felejthetetlen családi élményekkel is gazdagodnak minden alkalommal.

A videóklippet ide kattintva tekintheti meg.

Grillezzen otthon és nyerjen!

2020.05.18.

Vegyen részt 2020. május 18. és 24. között a Lidl Facebook oldalán meghirdetett Maradj otthon, grillezz otthon nyereményjátékon, hogy esélye legyen megnyerni értékes grill csomagjainkat!

Mutassa meg nekünk kedvenc grillreceptjét a felhívás alatt kommentben, hogy hazavihesse heti nyereményeinket vagy akár a fődíjat, egy elektromos grillt! A további részletekért, valamint a játékszabályzatért keresse fel Facebook oldalunkat.

Gratulálunk a nyerteseknek!

2020.05.15.

Nyereményjátékunk áprilisi nyertesei:

Stadler Ákos - Kajászó
Szabóné Boros Magdolna - Orosháza
Hornyák Dávid - Budapest
dr. Nagy Gábor - Győr
Bárdos László - Eger
Dobos István - Budapest
Kézdi Gabriella - Budapest
Berkics Zoltánné - Budapest
Dr. Ökrös Eleonóra - Hódmezővásárhely
Frei Gabriella - Budapes

Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!

Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!

Ne feledjék, a játék folytatódik!

Ezüst díjat nyert a Lidl "Az év legsikeresebb promóciója 2019" versenyen

2020.05.06.

A Trade magazin szervezésében idén 12. alkalommal került megrendezésre a legjobb promóciókat bemutató szakmai nap - ezúttal online formában - melyen kihirdették "Az év legsikeresebb promóciója 2019" verseny nyerteseit.

Az idei megmérettetésre az FMCG  piac szereplői 6 kategóriában nyújthattak be nevezést, közülük a kereskedelmi kategória ezüst érmét nyerte el a Lidl Magyarország a fókuszcsoportos kutatások eredményeinek és a 10 tagú zsűri döntésének értelmében. A 15 éves jubileum alkalmából meghirdetett óriási, nyereményjátékkal egybekötött születésnapi kampány keretében a 400.000 azonnali nyeremény mellett vállalatunk napi, heti és havi nyertest sorsolt ki a vásárlók között, a fődíj pedig egy 15 évre szóló Lidl bevásárlás volt, összesen18 millió forint értékben.

Otthon süthető pékáru a Lidl-től

2020.05.05.

A frissensült péksütemények fagyasztott változataival bővült a Lidl állandó kínálata. Az áruházlánc mélyhűtőiben tízféle édes és sós pékáru kapott helyet, melyek otthon könnyedén elkészíthetőek és a sütőből kivéve bármikor frissen, ropogósan fogyaszthatóak.

Az áruházlánc a vásárlói igények maximális kiszolgálására, valamint a kialakult helyzetre rendkívül gyorsan reagálva, hazai beszállítói partnereivel szorosan együttműködve nagy volumenű termékfejlesztésbe kezdett. A magyar innovációnak köszönhetően a vásárlók kedvenc péksüteményei már fagyasztott formában is elérhetővé válnak a hazai áruházak kínálatában: kétféle császárzsemle, zsúrvekni, mini fonottkalács, mini ciabatta, túrós rétes, sajtos pogácsa, kakaós csiga, barackos túrós táska és a belga csokis táska. A fagyasztott péksütemények kettő, hat, nyolc, valamint tíz darabos kiszerelésben vásárolhatóak meg. A péksütemények otthon könnyedén elkészíthetőek: nincs szükség semmilyen hozzávalóra, a csomagolásból kivéve azonnal betehetjük a sütőbe és az előírt módon, a megfelelő hőfokon kisütve akár rögtön fogyasztható. A biztos siker és a harmonikus ízvilág érdekében pontos elkészítési útmutató és videó is segíti a vásárlókat. A Lidl gyorsfagyasztott, otthon elkészíthető pékárui segítségével a frissen sült, ropogós péksütemények fogyasztásának élménye a mindennapok részévé válhat.

Aranyérmet nyert a Lidl Tokaji Amethyst Szamorodni bora a Berliner Wein Trophy 2020 versenyen

2020.04.30.

A Lidl saját házasítású Tokaji Amethyst Szamorodni borát arany minősítéssel díjazták a Berliner Wine Trophy nemzetközi borversenyén.

Az esemény Európa egyik legnagyobb és legrangosabb megmérettetése a termékkategóriát tekintve, melyet évente kétszer – télen és nyáron –  is megrendeznek és a 2019-es évben összesen több mint 13 600 tételt neveztek.

Az immáron 24. alkalommal megrendezett borversenyre közel 40 országból érkeztek a kiváló nedűk, ahol a 250 főből álló nemzetközi, szakmai zsűri több mint 7500 bor közül ítélte oda a legjobbaknak járó érméket. 

Vállalatunk méltán büszke e rangos eseményen aranyérmet elnyert borára, hiszen az áruházlánc saját házasítású Tokaji Amethyst Szamorodni bora Tokaj egyik legszerethetőbb borkülönlegessége. Az ép és aszús szemek együttes feldolgozásának köszönhetően egy harmonikusan édes és komplex bor, mely nemcsak desszertek, hanem nagyon sokféle étel mellé, sőt önmagában is tökéletes választás.

Kóstolja meg Ön is!

A borverseny további részleteiről ezen a linken tájékozódhat bővebben.

Grill nyereményjáték a Facebookon

2020.04.27.

Vegyen részt 2020. április 27. és 2020. május 24. között a Lidl Magyarország Facebook oldalán meghirdetett "Grillezz otthon" nyereményjáték sorozaton, hogy versenybe szállhasson az értékes grill nyereményekért!

Ehhez nem kell mást tennie, mint kommentben megírni a választ a felhívásban szereplő kérdésre. Figyelje Facebook oldalunkat, hiszen 2020. május 24-ig, négy héten keresztül minden hétfőn újabb kihívásokkal készülünk. Játsszon velünk minden héten, hogy akár négyszeres eséllyel indulhasson a fődíjért!

A további részletekért, valamint a játékszabályzatért keresse fel Facebook oldalunkat!

 

Tovább szárnyal a Lidl borértékesítése

2020.04.17.

A Lidl Magyarország 23,7 millió palack bort értékesített 2019-ben, ezzel pedig megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését a hazai és külpiaci borértékesítésben egyaránt.

Az áruházlánc tovább erősítve vezető borexportőri pozícióját több mint 5 milliárd forint értékben exportált borokat, így már a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak, míg az itthoni értékesítés rekord szintre ugrott közel 12 millió palack eladásával. A vállalat célja továbbra is, hogy támogassa a hazai borászatok exporttevékenységét és elősegítse a külpiacra való jutásukat. A Lidl büszke egyedülálló, kiváló minőségű, elérhető árú borkínálatára és kiemelten fontosnak tartja a magyar beszállítóktól származó termékkínálatának bővítését. Az áruházlánc polcain olyan kiváló, neves pincészetek közreműködésével készült saját házasítású borokat is találhatunk, mint például a Bock Cultus Cuvée, a Bodri Sárkányos Cuvée, vagy a Juhász Testvérek Pincészete Celeste Egri Bikavér Prémium.

Maradjon otthon, főzzön otthon!

2020.03.27.

Nézzen körül a kamrában, válogasson a receptjeink közül a Segít a séf műsorunkban, váljon a konyha nagymesterévé a Séftippek segítségével, és fedezze fel az otthonfőzés örömét!

Önökért vagyunk!

Aktuális információk

Kedves Vásárlóink!

A COVID-19 koronavírus terjedése miatti aggodalom mindannyiunkat érint és korlátozza a megszokott életterünket.

Mi a Lidl-nél éjt nappallá téve azon dolgozunk, hogy biztosítsuk a termékek elérhetőségét országszerte mind a 182 áruházunkban.

Megértésüket kérjük, ha átmenetileg nem minden termék érhető el minden helyen – az élelmiszerek pótlása és a polcok feltöltése folyamatos.

Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani annak a több ezer kollégánknak a kiemelkedő munkájáért, akik az áruházakban, a raktárakban és különböző szakterületeken dolgoznak Önökért nap, mint nap.

Köszönjük fáradhatatlan erőfeszítéseteket!

Köszönettel tartozunk beszállítóinknak és termelőinknek is, akikkel napról napra szorosan és zökkenőmentesen tudunk együttműködni, különösen ezekben a nehéz időkben. 

Tartsunk össze és vigyázzunk egymásra!

Mi itt vagyunk Önökért!

Első helyen a Hazánk Kincsei szatmári szilvalekvár

2020.03.20.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 9-féle szilvalekvárt teszteltek és a Lidl sajátmárkás terméke, a Hazánk Kincsei szatmári szilvalekvár vívta ki magának az első helyezést.

A kóstolók kiemelték a kiváló minőségét bizonyító intenzív és érett szilvalekvár illatát, sűrű állagát valamint éppen kellően édes ízét. 100 gramm lekvár összesen 350 gramm szilvából készült, ráadásul ez az ínyencség nem tartalmaz sem hozzáadott cukrot, sem egyéb adalékanyagot.

Tudjon meg többet a teszt további részleteiről itt.

Tesztgyőztes a Lupilu pelenka

2020.03.09.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 12-féle országosan kapható pelenkát teszteltek és a Lidl sajátmárkás terméke végzett az első helyen.

A teszt során a pelenkákat három fő szempont szerint tették próbára: azok nedvszívó képessége, méretezése, valamint azok kényelmi funkcióinak figyelembevételével. A szerkesztőség munkatársainak értékelése alapján a Lupilu pelenka nyerte el az első helyezést.

A teszt további részleteiről ide kattintva tájékozódhat.

6000 munkavállalóját mozgósította a Lidl a jó ügy érdekében

2020.03.09.

Jótékonysági ruhagyűjtési akciót hirdetett a Lidl Magyarország 2020. január végén munkavállalói körében, melyhez a vállalat 182 áruházából, 3 logisztikai központjából és a központi irodaházából több mint 6000 munkavállaló csatlakozott.

A gyűjtés során több mint 120 raklap összesen 18 tonna ruha és lábbeli gyűlt össze, melyet hátrányos helyzetű gyermekeknek és családtagjaiknak juttat el a Lidl két civil szervezeti partnerén, a Baptista Szeretetszolgálaton és a Máltai Szeretetszolgálaton keresztül.

Henkel nyereményjáték

2020.01.16.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r vagy Bref terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a három pár síléc egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2020.01.20. – 2020.02.26.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*nyugtaszám*évhónapnap*saját név*cím
SMS példa: A01234567*0416/00342*20191204*MintaEmma*1234 Budapest, Fa u. 3

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2020.03.04.

Játékszabályzat

Gratulálunk a nyerteseknek

Vargáné Márton Ilona – Budapest
Vlajku Eszter – Szada
Horváth Márta – Kiskőrös

Legjobb sajátmárkás termék a Frakk édes chardonnay pezsgő

2019.12.20.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 20-féle édes pezsgőt teszteltek és a Lidl-ben kapható Frakk édes chardonnay pezsgő lett a legjobb sajátmárkás termék.

A kóstolók a teszt során elsőként a pezsgők illatát, majd a szénsavasságukat, az édességük mértékét és végül a gyümölcsízt értékelték. A Lidl terméke kapcsán kiemelték a pezsgő friss, gyümölcsös illatát és aromáját, valamint az egyedülálló ízvilágát. A tesztről bővebben itt tájékozódhat.

Tesztgyőztes a Mister Choc mogyorós-kakaós krém

2019.12.19.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 20-féle mogyorós-kakaós krémet teszteltek és a tekintélyes mezőnyben a Lidl sajátmárkás terméke, a Mister Choc mogyorós-kakaós krém vívta ki magának az első helyezést.

A teszten kiemelkedően teljesített a Lidl-ben időszakosan elérhető finomság. A kóstolók kiemelték a ropogós mogyoródarabok és a lágy csokoládékrém kitűnően harmonizáló párosítását, a krém frissen pörkölt mogyorót idéző illatát, valamint annak természetes, intenzív ízét.

A teljes tesztet ide kattintva olvashatja el.

Tesztgyőztes a Lidl helyben sütött mákos bejglije

2019.12.18.

A Dívány.hu munkatársai öt élelmiszerüzlet-lánc mákos bejglijét tesztelték és a Lidl helyben sütött áruja kiemelkedett a mezőnyből és az első helyen végzett.

A klasszikus karácsonyi süteménynek nemcsak tésztája kellemes, de töltelékben is bővelkedik; kedvező ára miatt pedig jó alternatívája lehet az otthon készített süteménynek.

A teszt további részleteiről itt tájékozódhatnak.

Szerethető munkahelyek díj 2019

2019.12.12.

A Szerethető Munkahelyek Díjat a Dreamjo.bs csapata hozta létre 2017-ben azzal a céllal, hogy bemutassák azokat a cégeket, ahol a munkatársak véleménye alapján igazán jó dolgozni.

Közel 500 vállalkozás mérettette meg magát az idei versenyben a "Szerethető Munkahelyek Díj 2019" elnyerése kapcsán.

A díjat 100 kis- és középvállalat és mindösszesen 25 nagyvállalat mondhatja magáénak és büszkék vagyunk arra, hogy a Lidl Magyarország is a nyertesek között foglal helyet.

A Lidl a 2019-es év üzletlánca Magyarországon

2019.12.12.

A Pénzcentrum év elején indított közönségszavazása alapján a 2019-es év üzletlánca a Lidl lett. Az online portál felmérésében azt vizsgálata, hogy melyik az olvasók kedvenc FMCG boltja, a 2019-es év üzletlánca.

Több mint 86 ezer szavazat érkezett a felmérés során. Az összesítetések szerint a Lidl az összes szavazat 36,5 százalékát, azaz  több mint 31 500 voksot kapott, vagyis közel annyit, mint a második-harmadik-negyedik helyezett együttvéve. 

Ezúton is köszönjük vásárlóink hűségét és bizalmát!

Legyen izgalmas a tél a Kinder hűtött finomságaival és nyereményeivel!

2019.12.06.

Vásároljon Kinder® hűtött termékeket egyszerre legalább 1000 Forint értékben bármely magyarországi Lidl áruházban 2019. december 2–15. között, töltse fel a blokkon található AP-kódot a vásárlás adataival a kinder.hu weboldalra és legyen Öné nyereményeink egyike!

A promóció időtartama: 2019. december 2–15.

Részletek és további információ a kinder.com oldalon.

Játékszabályzat

Legjobb saját márkás termék a Lidl csokimikulás

2019.12.04.

A Dívány.hu munkatársai a decemberi időszak egyik legnépszerűbb édességét, csokimikulásokat teszteltek és a 18 tesztelt termék közül a Lidl édessége lett a legjobb saját márkás termék. A kóstolók a termék finom és kellemesen csokoládés íze mellett kiemelték a tejcsokoládé figura kiváló ár-érték arányát. A teljes tesztet itt olvashatja el.
 

Legjobb saját márkás termék a Bellarom Classico Espresso kávékapszula a Szupermenta tesztjén

2019.12.02.

Legjobb saját márkás termék lett a koffeintartalmú kapszulás kávék versenyében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) tesztjén.

Szupermenta termékteszt kedveltségi vizsgálatán szakértő és laikus kóstolók pontozták a termékeket „vak-kóstolásos” módszerrel. A teszten összesen 24-féle terméket teszteltek, ebből 16 koffeintartalmú, míg 8 koffeinmentes változat volt. A koffeintartalmú kávék között a Lidl Bellarom kávékapszulája kiemelkedően teljesített. A tesztről bővebben itt tájékozódhat.

Milka nyereményjáték

2019.12.02.

Vásárolj bármilyen Milka terméket a Lidl-ben, töltsd fel a vásárlást igazoló AP-kódot, és nyerd meg a 300 db 10.000 Ft-os Lidl vásárlási utalvány egyikét vagy a fődíjat, egy wellness-hétvégét!

A promóció időtartama: 2019. december 02 – 18.

Részletek és további információ a milka.hu oldalon.

Játékszabályzat

Henkel nyereményjáték

2019.11.25.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r, Somat vagy Bref terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a három darab csodás utazás egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2019.12.02. – 2020.01.15.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*nyugtaszám*évhónapnap*saját név*címSMS példa: A01234567*0416/00342*20191204*MintaEmma*1234 Budapest, Fa u. 3

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2020.01.24.

Játékszabályzat

Gratulálunk a nyerteseknek:

Bottlikné Papp Mária – Debrecen
Csernyik Magdolna – Nagyfüged
Melegh Marianna – Budapest

Hét hazai híresség receptjeiből született meg a Lidl idei szakácskönyve

2019.11.21.

Megjelent a Lidl Magyarország sikeres szakácskönyv sorozatának legfrissebb, ötödik kötete - A Lidl konyha bemutatja: Megint segít a séf címmel.

A szakácskönyv megszületésében, az előző évekhez hasonlóan, most is a vállalat partnere volt Széll Tamás a Lidl séfje, aki a Lidl áruházakban kapható friss és változatos alapanyagok felhasználásával készítette el a különféle fogásokat. Az idei szakácskönyvön a Lidl séfje hét közismert emberrel dolgozott együtt,  akik egy–egy fejezetet vállalva viszik kulináris kalandozásra a leendő olvasókat. 

Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország 15 éves születésnapi kampánya

2019.11.21.

15 éves a Lidl Magyarország. Az áruházlánc jubileumi születésnapja kapcsán indított egy hónapos kampány során közel négymillió kódot töltöttek fel a vásárlók.

A játékban résztvevők között azonnali, napi és heti nyereményeket sorsoltak, a fődíj pedig 15 évre szóló bevásárlás a Lidl-ben, összesen 18 millió forint értékben volt.

„Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy megnyertem a Lidl születésnapi fődíját. Rendszeresen járunk a Lidl-be bevásárolni, kislányom javaslatára gyűjtöttük és töltöttük fel a kuponokat. Még sohasem nyertünk semmilyen nyereményjátékon, ezért nagyon meglepődtem, amikor értesítettek, hogy én vagyok a szerencsés nyertes.”–mondta Jakabfiné Hideg Andrea. 

15 éve nyitotta meg magyarországi üzleteit Európa első számú diszkontlánca

2019.11.20.

A ma 15 éves jubileumát ünneplő Lidl Magyarország töretlen fejlődésének köszönhetően, e másfél évtized alatt a hazai FMCG szektor egyik legdinamikusabban fejlődő kiskereskedelmi láncává vált.

A Lidl első logisztikai központja és 12 üzlete 2004. november 18-án nyílt meg Magyarországon. Rohamos fejlődését jól mutatja, hogy a diszkontlánc a hazai piacnyitáshoz képest ma már három logisztikai központtal és 182 azaz több mint tizenötször annyi áruházzal rendelkezik. Munkatársainak számát tekintve az induláskori 1192 főhöz képest megsokszorozva a vállalat ma már több mint 6000 munkavállalót foglalkoztat. Az elmúlt gazdasági évben a vállalat bruttó 549 milliárd forint forgalmat realizált, melynek 52 százalékát a hazai beszállítók termékeinek forgalmazásából származó árbevétel teszi ki. A legmagasabb arányú magyar beszállítói jelenlét az áruházlánc hazai partnerei körében a bor (82%), a pékáru (65%), és a zöldség-gyümölcs (66%) termékkategóriákban figyelhető meg. A legnagyobb növekedés a zöldség-gyümölcs termékkategóriában történt, ahol a tavalyi évben 2017-hez képest 13,7 százalékkal több magyar beszállítóval alakított ki együttműködést az áruházlánc.

Új vásárlói kártya

2019.11.15.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy üzleteinkben új vásárlói kártya került bevezetésre, melyet vásárlói kártya automatáinkon tudnak lecserélni.

A régi típusú kártyák 2019. december 31-ig használhatók. Megértésüket köszönjük!
Az Önök Lidl csapata

Tesztgyőztes a 2,8%-os zsírtartalmú Pilos tej

2019.11.13.

A Dívány.hu munkatársai legújabb tesztjük során összesen 16-féle 2,8%-os bolti tejet tettek próbára és a Lidl saját márkás terméke végzett az első helyen.*

A kóstolók a termék finom, telt és zamatos ízét emelték ki, mindemellett kedvező árát figyelembe véve ár-érték arányban is kiváló választásnak tartják. A teszt további részleteiről itt tájékozódhat bővebben.

*A beszállítói partnerünk, a Fino-Food Kft. által előállított tejtermék került tesztelésre.

Első helyen végzett a Pikok Csemege Debreceni

2019.11.13.

A Hír TV Panaszkönyv című műsorában 8 különböző márka debreceni kolbászt teszteltek és a Pikok csemege debreceni végzett az első helyen.

Az íztesztet Csíki Sándor, a Food&Wine gasztronómiai szakírója, valamint Őszy-Tóth Gábriel gasztronómiai író végezte, melyen a 2015-ben Érték és minőség díjat elnyert termék ismét bizonyíthatta kiválóságát. A szakértők szerint ez a hungarikum mind megjelenésével, mind fűszerezésével nosztalgikus hangulatot idéz meg, emellett a termék magas hústartalmát is kiemelték. A teljes tesztet ide kattintva tekintheti meg.

Első helyen a sajátmárkás Bellarom instant kávé

2019.11.08.

A Maradok a pénzemnél munkatársai 20-féle „három az egyben”típusú–tehát cukorral, valamint tejjel ízesített kávék alternatívájaként is ismert – instant kávét kóstoltak meg: a teszt során a Lidl sajátmárkás terméke vívta ki magának az első helyezést a tekintélyes mezőnyben.

A nagy három az egyben instant kávé teszten kiemelkedően teljesített a Bellarom 3in1 instant kávé. A kóstolók kiemelték a jellegzetes kávé aroma mellett megjelenő édes és tejes ízjegyek kitűnő harmóniáját. A teljes tesztet ide kattintva olvashatja el.

Tesztgyőztes a Baresa magozott olívabogyó!

2019.11.06.

A Nosalty munkatársai 10-féle klasszikus, magozott, sós lében pácolt zöld olívát teszteltek és a Lidl saját márkás terméke a Baresa magozott olívabogyó végzett az első helyen.

A kóstolók szerint ez a Lidl-ben kapható ízletes csemege megidézi a mediterrán vidékek hangulatát. A kellemes állagú, finoman kesernyés ízű kerekded szemek meggyőzték a tesztelőket.

A tesztről ide kattintva olvashat bővebben.

Újabb saját márkás siker!

2019.10.30.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 22 országosan kapható párizsit teszteltek és a Pikok Pure sertéspárizsi lett a teszt legjobb saját márkás terméke.

A blog szerkesztőségének tagjai egy vakteszt keretében tették próbára a népszerű felvágottat. A Pikok Pure termékcsalád párizsijának enyhén zöldfűszeres illatát és ízesítését, valamint kellemes sózottságát méltatták. A tesztről bővebben itt tájékozódhat.

Nyerjen a Pöttyössel!

2019.10.14.

Vásároljon a játék időtartama alatt a LIDL üzletekben egy 12x30 g-os Pöttyös Túró Rudi multipackot*, töltse fel a blokkon található adatokat a weboldalra és NYERJEN!

A promóció időtartama: 2019. október 21. – november 13.

A tájékoztatás nem teljeskörű. Részletekért és a blokkfeltöltésért
látogasson el a www.jatek.pottyos.hu oldalra.

*A multipack 2 db 6x30g-os promóciós szalaggal ellátott Pöttyös Túró Rudi csomagot jelent.

Játékszabályzat letöltése >

Az Év Pincészetének borai a Lidl-ben

2019.10.11.

2019-ben Günzer Tamás borászata nyerte el az 'Év Pincészete Magyarországon' díjat.

A Lidl számára kiemelten fontos a minőség és a kedvező ár egyensúlyának megtartása, ezért a polcokra kerülő borokkal szemben is elvárás, hogy mind stílusukban mind árkategóriájukban is kiválóak legyenek. Büszkék vagyunk rá, hogy áruházainkban az Év Pincészetétől olyan kiváló minőségű borokat kínálhatunk vásárlóinknak, mint a Villányi Portugieser és a Villányi Mont Blanc Cuvée.

Keresse a díjnyertes pincészet borait a a Lidl állandó kínálatában!

Dupla tesztgyőzelem!

2019.10.03.

A Nosalty.hu munkatársai csokis és kakaós tejszeleteket teszteltek és a Lidl saját márkás termékei, a csokoládéval bevont Milbona Milk Créme Chocolate Sandwich és a Milbona Milk Créme Sandwich kakaós tejszeletek kerültek ki győztesként.

A szerkesztőség tagjai a gyermekek körében népszerű tízórai desszertek közül nemcsak a klasszikus változatot tették próbára, hanem azokat is melyeknél a légies tejes krémmel töltött puha piskótaszeleteket csokoládébevonat koronázza meg. A teszten mindkét kategóriában a Lidl tejszeletei végeztek az első helyen, melyről bővebben itt olvashatnak.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

2019.10.01.

Hét termékkategóriában vehetett át elismeréseket a Lidl Magyarország.

A szakmai megmérettetés zsűrije mindenekelőtt az áruk minőségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során. A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. E szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon idén hét különböző kategóriában nyerte el a minőségtanúsító védjegyet és vehette át a díjakat a saját márkás hazai készítésű Tokaji Amethyst termékcsaládért, az első saját házasítású saját márkás prémium Celeste Egri Prémium Bikavérért, a Húsfarm GMO mentes baromfi termékcsaládért, a 100%-ban újrahasznosított öko bevásárló textiltáskákért, a helyben sütött pogácsa termékcsaládért, a Trattoria Alfredo Magyaros Pizzáért, valamint az idén bevezetésre került új saját márkás Pikok Pure termékcsaládért.

SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

2019.10.01.

Diszkont kategóriában az elismerést a budapesti Fehérvári úti Lidl áruház kapta

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a hazai értékesítési helyek számára a Trade Magazin a SuperStore versenyt. A szakmai zsűri véleménye alapján a Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti üzlete érdemelte ki a SuperStore címet diszkont kategóriában. A rangos díjjal az áruház komplex innovatív megoldásait ismerték el, melyek a fenntartható fejlődés jegyében megvalósult környezettudatos és környezetbarát megoldások alkalmazása révén járulnak hozzá az áruház működésének hatékonyságához, a munkafolyamatok optimalizálásához, ezáltal pedig a vásárlók elégedettségének növeléséhez.

A Lidl a legmagyarabb kiskereskedelmi lánc

2019.09.13.

Lidl Wine Expo Hungary 2019

Hatodik alkalommal rendezte meg a Lidl Magyarország a Lidl Wine Expo Hungaryt, melyet Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese nyitott meg. Az Expo célja – a kormányzati törekvésekkel összhangban – a hazai borexport elősegítése, támogatása, ami megoldást jelenthet a hazai borászatok számára is az egyre nehezedő külpiaci értékesítésben. Az elmúlt öt év során a vállalat 31 millió palack bort juttatott el a külpiacokra több mint 13 milliárd forint értékben és 2019-re Magyarország legnagyobb borexportőrévé lépett elő. A miniszterhelyettes az eredményeket összegezve kiemelte, hogy ezen tevékenységével a Lidl a legmagyarabb kiskereskedelmi lánc az élelmiszer szektorban.

Egyedülálló, környezetbarát textilkollekciót vezet be a Lidl

2019.09.13.

Cradle to Cradle

A Lidl, innovációs erejének köszönhetően, egyedülálló textilkollekciót vezet be, melynek darabjai megfelelnek a Cradle to Cradle Certified™ (C2C) arany, illetve ezüst minősítésű tanúsítvány szigorú kritériumainak. A textilekhez használt, biológiailag teljesen lebomló festékanyagokat a Lidl saját maga fejlesztette ki a CHT Grouppal, az EPEA GmbH-val és a Beneficial Design Institute-tal közösen. Az első, C2C tanúsítvánnyal rendelkező, gyerekeknek és nőknek szánt pizsamák, illetve gyermekágyneműk 2019. szeptember 14-től találhatóak meg az áruházak polcain. A vállalat ezáltal nem csak környezetbarát alternatívát kínál vásárlóinak, de újabb fontos lépést tett a fenntartható körkörös gazdaság felé vezető úton.

Tesztgyőztes a Snack day sós ízesítésű popcorn

2019.09.10.

A Dívány.hu munkatársai az esti filmnézés elengedhetetlen kellékét, hétféle sós ízesítésű popcornt teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, a Snack Day popcorn került ki győztesként.

A kóstolók szerint a Lidl sós nassolnivalója jól eltalált fűszerezésével, finom kukoricaízével, valamint az egyszerre kellemesen ropogós és lágy állagával magasra tette a mércét, amit csak megerősít, hogy közel maximális pontszámmal került a dobogó első fokára.

A teljes tesztet itt olvashatja el.

A Lidl Magyarország a Ferencváros női kézilabdacsapat új Gyémánt fokozatú szponzora

2019.08.16.

A Németországban hosszú évtizedek óta, hazánkban pedig 2004-től kezdve jelenlévő, s Európa-szerte ma már több mint tízezer üzlettel bíró Lidl szponzorációs szerződést kötött a Ferencvárosi Torna Club kézilabda szakosztályával. 

A Lidl Magyarország elkötelezett a dinamizmus, a sport támogatása és az egészségtudatos táplálkozás előmozdítása mellett. Az áruházlánc felelősségvállalási politikájának kiemelt eleme az egészséges életmód népszerűsítése, így hosszú távon olyan események és programok patronálása, amelyek kiemelt társadalmi jelentőséggel bírnak. A Ferencvárosi Torna Club komoly hagyományokkal bíró hazai női kézilabdacsapatának támogatása ezáltal szervesen illeszkedik a vállalat stratégiájába, így a Lidl bízik benne, hogy az együttműködés által a magyar kézilabdasport további sikereihez e formában is hozzájárulhat.

Elsőként a Lidl-ben: helyben sütött bio pékáru

2019.08.13.

A Lidl Magyarország az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között elsőként most helyben sütött bio pékárut kínál vásárlóinak, ezzel is segítve a tudatosabb táplálkozást. 

A Lidl mindig is kiemelt figyelmet fordít a vásárlói igények kielégítésére, követve a fogyasztói trendek megváltozását folyamatosan bővíti termékkínálatát. Az áruházlánc most helyben sütött bio pékáruval bővíti a bioélelmiszerek körét: két új baguette, egy magvas buci, egy sokmagvas rúd, egy kornspitz és egy tönköly cipóis helyet kaptak a polcokon, ezáltal is hozzájárulva a vásárlók tudatosabb táplálkozásához. A Lidl bio pékáruk kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, melyek ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek, továbbánem tartalmaznak tartósítószert, illetve ízfokozókat sem. Ezzel most már közel kétszáz olyan biotermék érhetőel a Lidl kínálatában, mely az organikus termékeket előnyben részesítő vásárlóknak nyújt választási lehetőséget.  

Saját márkás siker a nagy jeges tea teszten

2019.07.26.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 24 országosan kaphatóőszibarackos jeges teát teszteltek és a Freeway barack ízűice tea nyerte el az elsőhelyezést.

A Lidl saját márkás üdítőjét a kóstolók szerint természetes őszibarack íz mellett a fekete tea frissítőzamata jellemzi. A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.

Legfinomabb saját márkás termék a Lidl Chef Select hummusz

2019.07.18.

A Dívány.hu munkatársai kilencféle hummuszt teszteltek és a Lidl Chef select hummusz lett a teszt legjobb saját márkás terméke.

A Dívány szerkesztőségének tagjai egy vakteszt keretében tették próbára ezt a krémes finomságot, melynek jellegzetes ízét a csicseriborsó és a szezámpaszta adja és a keleti konyha számos fogásának kiváló kísérője lehet. Tudjon meg többet a teszt további részleteiről itt.

Nyerje meg a 3 db SUP deszka egyikét!

2019.07.16.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r, Bref, Somat vagy Pur terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 3db SUP deszka egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2019.07.22. – 2019.09.01.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*évhónapnapóraperc*saját név*cím
SMS példa: A01234567*201907231435*KisKata*1234 Budapest, Nagy u. 7.

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2019.09.10. reggel 10 óra

Gratulálunk a nyerteseknek:

Jano Istvánné – Veszprém
Hernádi Pál – Budapest
Takács Mónika – Gyöngyös

Újabb saját márkás siker!

2019.07.16.

A grillszezon már javában tart, melynek alkalmából a Maradok a pénzemnél blog munkatársai 14 féle grillsajtot teszteltek és a Lidl saját márkás, Bluedino grillsajtja megosztott első helyezést ért el.

A grillsajtokat a teszt során hagyományos módon, faszenes grillsütőn grillezték meg, mely során a saját márkás, tehéntej alapú finomság belseje puha, míg külső rétege lassú tűzön sütve szép ropogós lett. A kóstolók kiemelték többek közt a Bluedino grillsajt sütés után is finoman érezhető illatát, a termék jól eltalált sózását, valamint kellemes édes-savanykás utóízét.

A teljes tesztet itt olvashatja el.

Beérett a magyar dinnye! Indul a szezon a Lidl-ben!

2019.07.10.

Megérkeztek az első magyar dinnyeszállítmányok a Lidl Magyarország raktáraiba, mellyel kezdetét veszi az idei magyar dinnye szezon az áruházakban.

Az áruházlánc célja, immáron hetedik éve ugyanaz: a lehető legnagyobb mennyiségű kiváló minőségű magyar görögdinnye értékesítése, ezáltal a magyar termelők támogatása a bel- és külpiacokon egyaránt. A Lidl Magyarország a 2018-as dinnyeszezonban közel 12 000 tonna magyar görögdinnyét értékesített a hazai és exportpiacokon.

Tesztgyőztes a saját márkás Alesto pisztácia

2019.07.08.

A Dívány.hu munkatársai 9 féle pörkölt, sózott pisztáciát teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, az Alesto pisztácia került ki győztesként.

A tesztelők szerint a termék már a kóstolás előtt is igen ígéretesnek tűnt: ezt a ropogós állaga, kellemes pörkölése, valamint kielégítően sós ízvilága koronázta meg, ezzel elnyerve a kóstolók bizalmát és az első helyezést.

A teljes tesztet itt olvashatja el.

Hűsítő finomságunk az első helyen

2019.06.27.

Első helyezést ért el a Gelatelli dupla csokis málnás jégkrém.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 20 féle pálcikás jégkrémet teszteltek. A tesztelés során a kóstolók olyan szempontokat vettek figyelembe, mint a csoki minősége és az egyedi ízek természetessége.

A Lidl saját márkás ropogós csokirétegei, valamint a harmonikus édes-savanyú ízjegyekkel bíró természetes csoki és málna íze meggyőzte a tesztelőket.

A teszt további részleteiről itt tájékozódhat.

Június 29-én lesz a 37. Lidl Balaton-átúszás!

2019.06.27.

A szervezőbizottság ma döntött, és a 37. Lidl Balaton-átúszás június 29-én szombaton kerül megrendezésre!

Az OMSZ siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján, a Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitány egyetértésével, a szervezőbizottság döntése szerint a 37. Lidl Balaton-átúszás június 29-én kerül megrendezésre. A víz várható hőmérséklete 24-25°C fok lesz. Az esemény napján reggel a Balatonnál még megélénkülhet az északi/észak-keleti szél, mely 20 km/óránál erősebb is lehet. Ezért a reggeli élénk szél miatt a rajt legkorábbi időpontja 8 óra, mely adott esetben későbbre is tolódhat. Kérünk mindenkit, hogy érkezzen időben!

A Lidl Magyaroszág immár harmadik alkalommal lesz a Balaton-átúszás névadó főszponzora

2019.06.13.

A Lidl Magyarország idén immár harmadik alkalommal lesz az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport eseményének a fő támogatója.

A szervezők idén is több mint tízezer indulót várnak a Balaton-partra, hogy az úszók biztonságos körülmények között tegyék meg az 5,2 km-es távot. A rajtolók között lesz a világ- és olimpiai bajnok ökölvívó Kovács Kokó István, aki egyben a 37. Lidl Balaton-átúszás nagykövete is.

Megnyitottuk új áruházunkat Budapest szívében

2019.06.13.

Június 13-án, csütörtökön megnyitotta kapuit legújabb üzletünk Budapesten, a Ferenciek tere 2. szám alatt.

Az újonnan megnyitott áruházunk a fantasztikus nyitási akciók mellett a Lidl-től megszokott, kiváló minőségű termékekkel, többek között helyben sütött pékáruval, változatos és friss zöldség-gyümölcs kínálattal, friss húsokkal, mélyfagyasztott termékekkel, minőségi csokoládékkal, friss virágokkal és nem élelmiszer termékkínálatával várja Önöket.

Látogassanak el Önök is legújabb áruházunkba!

Újabb saját márkás siker!

2019.06.12.

Második helyezést ért el a Milbona Cappuccino a Nosalty.hu tesztjén, ezzel kivívva magának a legjobb saját márkás cappuccinonak járó elismerést.

A forró nyári napok kiváló frissítő itala lehet a Lidl saját márkás terméke, mely gyors alternatívát kínál a kávéitalok kedvelőinek. A Milbona Cappuccino kiegyensúlyozott ízvilágával győzte meg a kóstolás résztvevőit. A teszt további részleteiről bővebben itt olvashat.

Legjobb saját márkás termék a Pikok Bacon szalonna

2019.06.11.

A Mindmegette.hu munkatársai a nyári grillszezon beköszöntének alkalmából kilenc különböző bacon szalonnát teszteltek, mely során a Pikok szeletelt Bacon szalonna lett a legjobb saját márkás termék a mezőnyben.

A  tesztelés során a kóstolók olyan szempontokat vettek figyelembe mint a húsok állaga, füstössége, valamint fűszerezése. A Lidl saját márkás baconjének tisztán húsos íze, valamint kellemes sózottsága győzte meg a tesztelőket. A teszt további részleteiről az alábbi linken tájékozódhat.

Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország

2019.06.06.

Idén, immáron hetedik alkalommal ítélték oda a Lidl Magyarország számára a széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizálóSuperbrands védjegyet, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkát díjazzák közel 90 országban.

60 millió forint értékű élelmiszerrel segíti a Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványon keresztül a beteg gyermekek egészséges étkeztetését

2019.05.30.

A Lidl Magyarország, mint a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány hivatalos támogatója elkötelezett a gyermek közétkeztetés minőségi javításában.

Ennek eredményeképpen, társadalmi felelősségvállalása jegyében az áruházlánc egy éven át havi 5 millió, összesen 60 millió forint értékű élelmiszer adományozásával segíti a kórházi ápolásra szoruló gyermekek és az őket kísérő szülők egészséges étkeztetését.

Újabb sikert ért el a sajátmárkás Sugarland Happy Bears gumicukor!

2019.05.27.

A Nosalty tesztje után, ezúttal a divany.hu munkatársai tették próbára 10 különféle márka termékeit és a Lidl sajátmárkás, mesterséges színezékektől mentes gumimacija vívta ki magának az első helyezést.

A kóstolók egy vakteszt keretében tették próbára a gumicukrokat, a Lidl terméke pedig nem csak kedvező árával, de kiemelkedően gyümölcsös ízvilágával vívta ki a szerkesztőség munkatársainak elismerését. Tekintse meg a teljes tesztet itt.

Legjobb sajátmárkás gumicukor a Sugarland Happy Bears

2019.05.21.

A közelgő Gyermeknap apropójából a Nosalty munkatársai összesen 6 féle klasszikus gumicukrot teszteltek és a Lidl mesterséges színezékektől mentes édessége lett a legjobb sajátmárkás termék a mezőnyben.

A Sugarland Happy Bears élénk színe, finom gyümölcsös íze, valamint kellemesen rugalmas állaga győzte meg a vakteszt kóstolóit. A teszt további részleteiről itt olvashat bővebben.

Hipnózis kreatív reklámverseny

2019.05.20.

A Hipnózis Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenye.

Rendezvényes kategóriában 4 pályamű került shortlistre, amelyből 1 kapott díjat, a Lidl Efott megjelenését bemutató THE BIG LIDL COOK-TOGETHER kisfilmje.

Környezetvédelem témában indít edukációs kampányt a Lidl

2019.05.13.

Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl számára stratégiai jelentőségű, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság növeléséhez.

Ezen elköteleződés mentén, 2019-ben első alkalommal hirdette meg az áruházlánc általános iskolák számára szóló pályázatát, melynek célja, hogy a környezetvédelmet innovatív módon megközelítő pedagógiai megoldásokat ismerjen meg és a legjobbat értékes nyereménnyel díjazza. A pályamunkákat a Pilisi Parkerdő Zrt. támogatásával szakmai zsűri értékeli. A zsűri által legjobbnak ítélt pályázati anyagot készítő intézmény nyereménye félmillió forint értékű Lidl vásárlási utalvány.

Magyar tájfajta öko paradicsompalánták a Lidl-ben

2019.05.13.

Május 16-tól ökológiai gazdálkodásból származó magyar tájfajta öko paradicsompalánták kerülnek a Lidl áruházak polcaira.

Az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet (ÖMKi) paradicsompalántái gyermekkorunk ízvilágát hozzák vissza nekünk, melyek segítségével feleleveníthetjük agrárörökségünk kincsestárának különleges zamatait. Válassza Ön az ökológiai gazdálkodásból származó magyar paradicsompalántákat, melyek május 16-tól május 19-ig érhetők el a Lidl áruházakban.

Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl

2019.05.09.

A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett pályázaton a "Megbízható Munkaadó" címet.

A minősítést a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A minősítéssel a Kamara segíteni kívánja a vállalatokat a szakember-utánpótlás hosszútávú biztosításában. A vállalat minden munkavállalójának nevében szeretnénk megköszönni az elismerést!

Henkel nyereményjáték

2019.05.09.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r vagy Bref terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 10 db okosóra egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2019.04.08. – 2019.05.19.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP kód*vásárlás dátuma, ideje*saját név*cím
SMS példa: A01234567*201904171653*SasAnna*1234 Budapest, Teszt u. 5.

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2019.05.23.

Gratulálunk a nyerteseknek:

Molnárné Tőkési Katalin – Miskolc
Takács Mónika – Gyöngyös
Kristóné Furák Edit – Makó
Bea Orsolya – Göd
Kocsis Tibor – Veszprém
Guba László – Gödöllő
Nagy Gitta – Jászkisér
Oláhné Pálfalvi Valéria – Budapest
Földi Aliz – Zalaegerszeg
Rubóczki Tímea – Ajak

Megnyitottuk új áruházunkat Budapesten!

2019.05.09.

Május 9-én, csütörtökön megnyitotta kapuit legújabb üzletünk Budapesten, a Blaha Lujza téren.

Az újonnan megnyitott 180. áruházunk a fantasztikus nyitási akciók mellett  a Lidl-től megszokott, kiváló minőségű termékekkel, többek között helyben sütött pékáruval, változatos és friss zöldség-gyümölcs kínálattal, friss húsokkal, mélyfagyasztott termékekkel, minőségi csokoládékkal, friss virágokkal és nem élelmiszer termékkínálatával várja Önöket.

Látogassanak el Önök is legújabb áruházunkba!

Év Boltja 2019 díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

2019.04.30.

A budapesti Fehérvári úti Lidl áruház nyerte el az Év Boltja 2019 díjat diszkont kategóriában.

Az áruház kialakításakor az emberközpontú építészeti koncepció mellett kiemelt fókuszt kapott a fenntarthatóság is, melynek eredményeképpen komplex innovatív megoldások valósultak meg.

Megnyitottuk új áruházunkat Solymáron!

2019.04.25.

Április 25-én, csütörtökön megnyitotta kapuit legújabb üzletünk Solymáron, a Terstyánszky Ödön utca 89. szám alatt.

Az újonnan megnyitott áruházunk közel 1.200 négyzetméteren a fantasztikus nyitási akciók mellett  a Lidl-től megszokott, kiváló minőségű termékekkel, többek között helyben sütött pékáruval, változatos és friss zöldség-gyümölcs kínálattal, friss húsokkal, mélyfagyasztott termékekkel, minőségi csokoládékkal, friss virágokkal és nem élelmiszer termékkínálatával várja Önöket.

Látogassanak el Önök is legújabb áruházunkba!

Tesztgyőztes a Freshona csemegeuborka!

2019.04.23.

A mindmegette.hu munkatársai 9 különböző márkájú csemegeuborkát teszteltek és a Lidl sajátmárkás terméke, a Freshona csemegeuborka került ki győztesként.

A kóstolók szerint a Freshona finomság a kellemes ropogóssága, valamint ízletes fűszerezése révén a magyaros ételek kiválókísérője lehet. A tesztről bővebben itt tájékozódhat.

Tesztgyőztes a Lidl Favorina ülő csokinyuszi!

2019.04.18.

A Maradok a pénzemnél blog 17-féle szezonálisan kapható húsvéti csokoládét tesztelt, melyen a Lidl fairtrade Favorina ülő csokinyuszi nyerte el az első helyezést.

A tesztelők elismerését a csokoládé finoman olvadó állagával és valódi kakaós zamatával vívta ki. A terméket a kóstoláskor kiteljesedő igazi kakaós-tejes ízélmény teszi kiváló tejcsokoládévá. Tudjon meg többet a teszt további részleteiről itt.

Idén is elnyerte a Best Buy díjat a Lidl!

2019.04.15.

A 2018/2019-es Best Buy felmérés szerint a Lidl képviseli a legjobb ár-minőség arányt Magyarországon.

A díj alapja az ICERTIAS (International Certification Association GmbH) svájci kutatóintézet 2019 februárjában végzett 1200 fős, nem reprezentatív, online piackutatása. Az internetes felmérésben résztvevő magyar fogyasztók szerint a Lidl képviseli a legjobb ár és minőség arányt, ha a magyar piacon megtalálható termékekről és szolgáltatásokról van szó.

Legjobb sajátmárkás termék a Belbake vaníliaízű főzőpudingpor

2019.04.11.

A Nosalty munkatársai 9 féle pudingport teszteltek és a Lidl desszertje lett a legjobb sajátmárkás termék a mezőnyben.

A Lidl termékének ellenállhatatlanul krémes és lágy állaga, érezhetően vaníliás illata, valamint kellemes színe meggyőzte a tesztelőket. A teszt további részleteiről itt olvashat bővebben.

A hazai borexport 27 százalékát a Lidl adja

2019.04.05.

Több mint 20,5 millió palack magyar bort értékesített a Lidl Magyarország 2018-ban, melynek több mint a felét külpiacokra juttatta el, ami a magyarországi teljes palackos borexport 27 százalékát jelenti.

A vállalat stratégiai célja a kormányzati törekvésekkel összhangban a hazai borexport elősegítése.

Év Boltja 2019 szavazás

2019.04.01.

Két Lidl áruházunk méretteti meg magát a Az Év Boltja 2019 versenyén a közönség díjért.

Szavazzon Ön is kedvenc Lidl üzletére!

Szavazatát egri üzletünkre ide kattintva, a fehérvári üzletünkre pedig itt adhatja le.

Többmilliárdos tej- és tejtermékexport a Lidl-nél

2019.03.29.

A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez a magyar tejtermelők támogatására, külpiacokra történő segítésükre, melynek eredményeként az áruházlánc közreműködésével közel 5,5 milliárd forint értékben exportáltak tej- és tejterméket 2018-ban.

Újabb sajátmárkás siker!

2019.03.26.

A Dívány.hu 17 féle tejcsokoládét tesztelt és a kóstolók szerint a Lidl Fin Carré tejcsokoládé a legfinomabb sajátmárkás termék.

A tesztelők szerint a sokak által kedvelt édesség jól hozza a klasszikus tejcsokis ízt, emellett állagra is igazán kellemes, ami élménnyé teszi a fogyasztását. A teljes tesztet itt olvashatja el.

Mintegy félezer kisállat ellátásához járulnak hozzá a Lidl vásárlói

2019.03.26.

Idén is nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország immáron negyedik Telitálka kampánya, melynek eredményeképpen az áruházlánc, vásárlóinak segítségével több mint kétmillió forint értékű, közel 10 tonna állateledellel támogatja a Noé Állatotthon Alapítványt, így mintegy félezer kisállat számára biztosítja az ellátást a következő két hónapban.

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl

2019.03.21.

A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának minimalizálása mellett.

A kormányzati törekvésekkel összhangban az áruházlánc legújabb intézkedése most a saját márkás ásványvizek PET-palackjainak súlycsökkentésére, továbbá műanyag-csomagolásának visszaszorítására is irányul. Az intézkedésnek köszönhetően a vállalat további 210 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását 2019 végéig.

A Lidl-ben kapható a legfinomabb zsemle!

2019.03.18.

Tesztgyőztes a Milbona Tiramisu

2019.03.13.

A Lidl saját márkás tiramisuja a legfinomabb.

A Mindmegette munkatársai hét különböző tiramisut teszteltek és a saját márkás Milbona termék nyerte el leginkább a kóstolók tetszését. Az ízteszten kiválóan teljesített az olasz desszertek királynője. A tesztelők a győztes termék könnyed és harmonikus ízeit, valamint a piskóta és a krém tökéletes állagát méltatták. A teljes tesztet itt olvashatja el.

Legjobb saját márkás sajtkrém

2019.03.13.

A Maradok a Pénzemnél blog munkatársainak sajtkrém tesztjén a Lidl Milbona márkájú natúr szendvicskrémje lett a legjobb saját márkás termék.

A tesztelés során a tesztelők az illatot, az állagot és az ízt pontozták, és kiemelték a Lidl saját márkás krémsajtjának állagát és tejszínes zamatát. A tesztről bővebben itt olvashat.

Glutén- és laktózmentes étrendek a Lidl-től

2019.03.08.

A Lidl séfje, Széll Tamás receptjeit is felhasználva az áruházlánc most Galló Nórával, a Lidl dietetikus szakértőjének segítségével speciális étrendet állított össze, hiszen az áruházak polcain megtalálható, egyre bővülő laktóz- és gluténmentes élelmiszerekből bőséges, teljes értékű, ugyanakkor változatos étrend állítható össze a hét minden napjára.

A Lidl honlapjáról letölthető napi öt étkezésből álló heti étrendek elkészítéséhez találhat tippeket az olvasó, mind a laktóz- mind pedig a gluténérzékenyeknek, vagy azoknak, akik mindkettő étrendet követik.

Töltse le most! >

20%-kal csökkenti saját márkás termékeinek só-és cukortartalmát a Lidl

2019.03.07.

Innovatív és felelős vállalatként a Lidl Magyarország elkötelezett a magyar családok egészséges táplálkozásának segítésében, ezért célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti.

A figyelemfelhívás és az egészségtudatosság növelése érdekében az áruházlánc és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) a mai napon együttműködési megállapodást írt alá.

2019 Év Terméke díjasok a Lidl termékei

2019.03.05.

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. Az elismeréseket a magyar fogyasztók döntései alapján ítélik oda, így a tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatok döntik el, hogy kik kapják meg a díjakat. A Lidl idén is számos termékével szolgált rá a fogyasztók kitüntető bizalmára.

Az "Előre csomagolt friss hal" kategóriában a Fresh Fish Today friss afrikai harcsa és egész pisztráng, a "Saját márkás mosókapszula" kategóriában a Formil és Lupilu Baby mosókapszula termékcsalád, "Sportital" kategóriában a Optisana Sport izotóniás ital, "Pezsgő" kategóriában a Pannon Imperial tradicionális pezsgő és "Joghurt magas fehérjetartalommal" kategóriában a Pilos Skyr joghurt hozta el a Lidl számára a díjat.

Ismerje meg Ön is díjazott termékeinket!

Megnyitottuk három új áruházunkat!

2019.02.28.

Február 28-án, csütörtökön három új Lidl-üzlet nyitotta meg kapuit: ezúttal Tatán, Salgótarjánban és Egerben.

Újonnan megnyitott áruházaink a fantasztikus nyitási akciók mellett, a Lidl-től megszokott, kiváló minőségű termékekkel, többek között helyben sütött pékáruval, változatos és friss zöldség-gyümölcs kínálattal, friss húsokkal, mélyfagyasztott termékekkel, minőségi csokoládékkal, friss virágokkal és nem élelmiszer termékkínálatával várja Önöket. Az első bevásárlás élményét lufiosztással és termékkóstoltatással koronázzuk meg.

Látogassanak el Önök is legújabb áruházaink egyikébe!

Pikok Pure – Új hullám a tudatos termékek piacán

2019.02.21.

Adalék-, színezék- és tartósítószermentes, valamint kiváló ízvilágú, új hústermékcsaláddal bővülnek a Lidl Magyarország polcai.

A tizenkét különböző termékkel rendelkező, magas hústartalmú, a piacon egyedülálló Pikok Pure termékcsalád az egészséges életmódot és a tudatos táplálkozást folytató vásárlóknak jelent megnyugtató választási lehetőséget.

Tudjon meg többet! >

Újabb átlagosan 15%-kal emeli dolgozóinak bérét a Lidl Magyarország

2019.02.14.

A Lidl Magyarország országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben növeli munkavállalóinak bérét.

A 2018-as béremelési hullámot követően ezúttal 2019. március 1-jével további, átlagosan 15%-kal emeli bolti és raktári dolgozó munkavállalói munkabérét.

Tesztgyőztes a Lidl Snack Day Salsa Mexicana szósz

2019.02.08.

A Dívány.hu munkatársai a tortilla chips elmaradhatatlan kísérőjét, a salsa szószokat tesztelték és a Lidl saját márkás terméke, a Snack Day Salsa Mexicana került ki győztesként.

A kóstolók a termék finoman sűrű állagát, valamint a kellemes paradicsomos ízhez párosuló  megfelelő mértékű csípősségét emelték ki. A teljes tesztet itt olvashatja el.

Fókuszban a friss gyümölcsök és zöldségek

2019.02.06.

A Lidl Magyarország és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) közös kutatásából kiderül, hogy a magyar felnőtt lakosság több mint harmadának nincs pontos információja arról, hogy naponta mennyi zöldség, gyümölcs és rost fogyasztása ajánlott.

A WHO zöldség- és gyümölcsfogyasztásra irányuló ajánlásával összhangban az áruházlánc integrált kampányt indít.

Chef To Go Select salátatál - A Mindmegette.hu ajánlásával

2019.02.06.

Lidl saját márkás dobozos saláta a Mindmegette munkatársai ajánlásával.

A Lidl Chef to go select saláták praktikus csomagolásuknak és a mellékelt evőeszköznek köszönhetően bárhol és bármikor fogyaszthatók, így kiválóválasztásnak bizonyulnak egy gyors és könnyűebédre vagy vacsorára ha éppen úton vagyunk. Az olasz konyha ihlette összeállítás a friss zöldsaláta mellett külön csomagolásban koktélparadicsomot, olasz parmezán sajt lapokat, krutont, valamint ceasar öntetet rejt magában, így a hozzávalókat kedvünkre kombinálhatjuk, ízlés szerint adagolhatjuk. Az ajánlás további részleteit itt tekintheti meg.

Kóstolja meg Ön is!

Kétszeres tesztgyőztes a Dulano mini házias sertésmájas!

2019.01.30.

A Dulano mini házias májast ezúttal a Nosalty munkatársai tették próbára egy vakteszten, amely a Maradok a pénzemnél blog nagyszabású íztesztje után, kiemelkedő minőségével ismét a dobogó első helyét vívta ki magának.

A Nosalty tesztelői 15 féle májkrémet kóstoltak, melyeket ízük, illatuk és állaguk alapján rangsoroltak. A Lidl saját márkás mini májasa finom illatával, kellemesen májas ízével, valamint pástétomra emlékeztető állagával nyerte el a kóstolók elismerését. A teljes tesztet itt olvashatja el.

Maradok a pénzemnél tesztet itt tekintheti meg.

45 000 résztvevő a Lidl egészségnapokon

2019.01.25.

Az egészségtudatos táplálkozás és az egészséges életmód jelentőségére hívja fel a gyermekek és felnőttek figyelmét a Lidl Magyarország Egészségnap programsorozata, melyen az elmúlt két év alatt 25 alkalommal összesen 45 000 ember, elsősorban kisiskolás gyermekek és családtagjaik vettek részt.

Henkel nyereményjáték

2019.01.21.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r vagy Bref terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 3db varázslatos utazás egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2019.01.28. – 2019.02.27.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP kód*vásárlás dátuma, ideje*saját név*cím
SMS példa: A01234567*201901311428*KisVince*1234 Budapest, Vas u. 2.

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2019.03.08.

Gratulálunk a nyerteseknek:

Hőgyes Endre – Gyula
Dulavicsné K. Edina – Hajdúnánás
Fiat Mónika – Budapest

A Pilos magyaros vajkrém a legfinomabb

2019.01.18.

A NoSalty munkatársai hétféle magyaros ízvilágú vajkrémet kóstoltak meg és a Lidl saját márkás terméke, a Pilos magyaros vajkrém került ki győztesként.

A vakteszt során állag, illat és természetesen íz alapján véleményezték a saját márkás élelmiszereket. A kóstolók a termék kellemes fűszerezését, szép pirosas színét, valamint krémes állagát méltatták. A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.

Henkel nyereményjáték

2019.01.18.

Nyerje meg a 3 darab elektromos roller egyikét!

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r, Pur vagy Bref terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555 5585  telefonszámra és nyerje meg a három darab elektromos roller egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2018.12.06-12.31.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP kód*vásárlás dátuma, ideje*saját név*cím
SMS példa: A01234567*201812061755*NagyBende*1234 Budapest, Tas u. 5.
Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

GRATULÁLUNK A NYERTESEKNEK!

Sárándi Izolda – Kosd
Szabó Attila – Szarvas
Szabados Zoltán – Makó

Újabb tesztgyőzelem!

2019.01.07.

A mindmegette.hu munkatársai ezúttal löncshúsokat teszteltek és a Pikok tavaszi finom sertésvagdalt került ki győztesként.

A  kilenc különféle tesztelt márka készítménye közül a Lidl saját márkás terméke nyerte el leginkább a kóstolók tetszését, amely 95%-os hústartalmával emelkedett ki versenytársai körül. A tesztről bővebben itt olvashat.