A 2016-os évben az EFOTT-on, majd a 2017-es évben a Campus-on debütált a Lidl magyarország! A két rendezvényre,  kimondottan a fesztiválozóknak készített Fesztmarket üzleteket, ahol a fogyasztói igényeket szem előtt tartva az élelmiszerek, friss zöldség-gyümölcsök, helyben sütött pékáruk, készételek mellett a fesztiválhoz kapcsolódó termékeket kínálta a Lidl, az áruházakban már megszokott kedvező árakon, ezzel is hozzájárulva a fesztiválozók gondtalan szórakozásához. A Fesztmarketek mellett felállított Lidl aktivitás zónákban, a fesztiválozók  különböző programokon vehettek rész, süthettek-főzhettek , mozoghattak , hasznosan eltölthették idejüket.

Büszkék vagyunk arra, hogy 2016-ban elsőként települtünk ki egy fesztiválra kiskereskedmi láncként, illetve hogy kitelepüléseink minden évben a legnépszerűbb nappali helyszínek egyike a fesztiválokon!