A tökéletes reggeli

A tökéletes reggeli nemcsak finom, hanem energikus kezdést ad az egész napod megalapozásához. Kezdd az első étkezést gabonafélékkel, fehérjével vagy szénhidráttal, és máris mosolygósabban, egészségesebben vághatsz neki a kihívásoknak!

Mit együnk reggelire?

Mindenki szereti, ha a reggeliző asztalnál ropogós pékáru várja, egy bögre tejjel vagy forró teával. A reggelihez kiváló választás lehet a zsömle, a kifli vagy bármilyen más pékáru zöldségekkel és felvágottakkal, amelyeket mindig frissen vásárolhatsz meg a LIDL üzleteiben!

Semmi sem hasonlítható a friss kenyér, a még meleg kifli vagy zsömle ízéhez. Már a finom illat is mosolyt csalhat az arcunkra, és így sokkal jobb lelkiállapotban ülünk le a reggelihez, hiszen ezek a finomságok minden étkezést fenséges lakomává tesznek. Nálunk mindenki a legfrissebb finomságok közül választhat, hiszen a LIDL üzleteiben lévő pékárukat mindig helyben sütjük, és minőségi alapanyagokból készülnek. Naponta többször is sütünk, így bármely napszakban ropogós, langyos péksüteményt találhatsz a boltok polcain. Vásárlóink számára széles választékot biztosítunk,ezért mindenki megtalálhatja a saját kedvencét a pékáruk között.

Érdemes az iskolába vagy munkába már teli hassal elindulni, ugyanis így sokkal energiadúsabbak lehetünk, gondolkodásunk és teljesítményünk is jobbá válhat.

Tippek az egészséges reggelihez:

A bőséges és tartalmas első étkezés az egész napod energiaszintjét megalapozza.

„Reggelizz úgy, mint egy király, ebédelj úgy, mint egy polgár, és vacsorázz úgy, mint egy koldus.” Így hangzik a jól ismert mondás, amely egy fontos összefüggésre hívja fel a figyelmet: a táplálkozástudósok szerint ugyanis a reggeli a nap legfontosabb étkezése, amelyet nagy hiba lenne kihagyni.

A reggeli jelentős szellemi és fizikai energialöketet ad nekünk. A szakértők megállapították, hogy a rendszeresen reggeliző gyermekek kiemelkedőbb teljesítményt nyújtanak az iskolában mint azok, akik kihagyják ezt az étkezést. A korai falatok a felnőttek szellemi állapotára is bámulatos hatással vannak, mert a reggelit fogyasztók a nap későbbi részében hatékonyabban tudnak koncentrálni a munkájukra, élénkebbek, és könnyebben oldják meg a felmerülő problémákat.

És van még egy jó hírünk: a reggelizés még ennél is több egészségügyi előnnyel járhat.

 

További tippek az egészséges reggelihez:

Tegyük rendszeres szokásunkká a reggelizést, amely energiával telít minket, és hatással van a szellemi frissességünkre. Az egészséges reggeli az immunrendszerünket is acélosabbá teszi, megvéd minket a betegségektől és a mindennapi stressztől.

Fontos, hogy tudatosan állítsuk össze a reggelinket. A gabonafélék kiegyensúlyozottabbá teszik az emésztésünket és az anyagcserénket, ezért ajánljuk a teljes kiőrlésű kenyeret, kifliket. Remek választás lehet például egy tápláló búzakenyér vajjal, vagy egy rántotta egy szelet rozskenyérrel.