
Gratulálunk a nyerteseknek!
2023.09.18.
Nyereményjátékunk augusztusi nyertesei:
Molnár Zsuzsanna - Budapest
Haffner Ildikó - Szugethalom
Varga Anett - Bácsszőlős
Balázs Julianna Irén - Mezőtúr
Molnár Péter - Budapest
Hidvègi Zsuzsa - Budaörs
Klépity Boglárka - Domaszék
Vass Zsuzsa - Budapest
Sipos-Öri József - Gárdony
Molnár Edina - Budapest
Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!
Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!
Ne feledjék, a játék folytatódik!

Újabb béremelés a Lidl-nél
2023.09.12.
A Lidl Magyarország megbízható, felelős munkavállalóként az év eleji emelések után most újabb béremelésről döntött.
2023. szeptember 1-jétől ugyanis egységesen 10%-os béremelést hajt végre az áruházakban dolgozó munkavállalók, a raktári fizikai dolgozók, a raktári osztályvezetők és a területi vezetők esetében, így 2023-ban összesen 63,7 milliárd forintot fordít bérköltségre. A vállalatnál a folyamatos bérfejlesztésnek köszönhetően mindösszesen 9 hónap leforgása alatt a fizikai munkavállók esetében jelentős mértékben, 21-43% között növekedtek az alapbérek.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott 13 Lidl termék
2023.09.08.
Összesen 13 hazai termékkel nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország.
Az idei évben három pályázat keretében két termékcsaláddal és egy termékkel pályázott a vállalat, az új formába bújt régi kedvenc, a nosztalgia kifli termékcsalád 4 árucikkével, a Pikok Pure parasztkolbásszal, továbbá az édesszájú vásárlók igényeire reagálva nemrégiben bevezetett Confiserie Firenze sütemény termékcsaládba tartozó 8 finomsággal.
A vállalat az Érték és Minőség Nagydíjon évről-évre megméretteti magát és az elnyert díjak rendkívül fontos szakmai visszaigazolását jelentik annak, hogy az áruházlánc termékei kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon. Mindemellett segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a hazai termékek vásárlásával maguk is hozzájárulhatnak a magyar gazdaság erősítéshez.
Az Érték és Minőség Nagydíj kitüntető cím azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése és díjazása, amelyek kiemelkedő minőséget képviselnek, elkötelezettek a minőség ügye iránt. A díjakat objektív követelményrendszer alapján, ötfordulós értékelés során, pártatlan és független szakértői testület bírálata alapján ítélik oda. A zsűri figyelembe veszi többek között a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is.
A pályázat további részleteiről itt tájékozódhat.

Féláron kapható pékáru a Lidl országos élelmiszermentő akciója keretében
2023.08.16.
A Lidl Magyarország "Mentsük meg" elnevezésű, zöldségeket és gyümölcsöket érintő élelmiszermentő akcióját tovább bővítette és immár a pékáruk is bekerültek a programba.
A vállalat legújabb kezdeményezésének köszönhetően országszerte mind a 197 áruházban féláron lehet megvásárolni az előző napi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható 2 és 5 darabos egységcsomagokba összeállított édes és sós pékárukat. Az áruházlánc célja, hogy tovább mérsékelje az élelmiszerfelesleget, valamint ilyen formán is támogassa vásárlóit abban, hogy minél több maradjon a családi kasszában.

Üzleteinkben SZÉP-kártyával is fizethetnek!
2023.07.31.
Élelmiszervásárlásra használhatják OTP, K&H, MBH Bank, valamint korábbi MKB Bank SZÉP-kártyájukat is!
Augusztus 1-től december 31-ig ismét lehetőségük van SZÉP-kártyával fizetni üzleteinkben. A jogszabály értelmében SZÉP-kártyával csak és kizárólag élelmiszertermékeket lehet vásárolni.
SZÉP-kártyát nem áll módunkban elfogadni alkoholos italok és nem élelmiszertermékek (pl.: tartós fogyasztási cikkek, textíliák, tisztító- és mosószerek, kozmetikumok, újságok, papíráru, ajándékkártya) esetében. Kérjük, hogy ezeket a termékeket fizetésnél válasszák külön, megkönnyítve ezzel a kasszázási folyamatot, majd azokat bankkártyával vagy készpénzzel szíveskedjenek kifizetni.
Felhívjuk továbbá figyelmüket, hogy a SZÉP-kártyás fizetés önkiszolgáló kasszáinknál nem lehetséges, erre a célra, kérjük, válasszák hagyományos kasszáinkat!

Újrahasznosított műanyaghulladékból készült sportruházat a Lidl-től
2023.07.20.
Új és környezetbarát sportkollekciót dobott piacra a Lidl, mely a fenntarthatóbb életmódhoz is alternatívát kínál.
A sportruházatok különlegessége, hogy a szálakba olyan újrahasznosított műanyaghulladékot építettek be, melyeket strandokon és tengerparti régiókban gyűjtöttek össze. A Lidl ezáltal hozzájárul ahhoz, hogy kevesebb hulladék kerüljön az óceánokba. Az időszakosan elérhető, Global Recycled Standard (GRS) tanúsított Crivit sportruházatok választásával az erőforrások védelméhez is hozzájárulhatunk. A termékek július 24-től érhetőek el az üzletekben.

Bolti árak a Lidl FesztMarket üzleteiben
2023.07.13.
Nyolc évvel ezelőtt az egyik legnagyobb hazai fesztiválon debütált a Lidl Magyarország kimondottan a fesztiválokra létrehozott FesztMarket üzletével, hogy külön az eseményekre szabott kínálatával a Lidl-től megszokott kedvező bolti árakon segítse a szórakozni vágyók költséghatékony kikapcsolódását.
A piacvezető áruházlánc idén hazánk két meghatározó zenei eseményén, a Campus-on és a SZIN-en várja a résztvevőket.
Nyár, zene, pezsgés és fergeteges fesztiválhangulat - ez vár idén július 19-23. között a Campus és augusztus 23-26. között a SZIN látogatóira, ahol a Lidl a megújult FesztMarket üzleteivel várja a fesztiválozókat.
Helyszíntől függően a Lidl FesztMarketek 150 – 200 négyzetméteres eladóterületen kimondottan a résztvevők igényeihez alakítva közel 300 - 400 különböző terméket kínálnak. A fesztiválozók gondtalan szórakozásához egyebek mellett élelmiszerekkel, így friss zöldségekkel és gyümölcsökkel, helyben sütött pékárukkal, készételekkel, grilltermékekkel, valamint a fesztiválhoz kapcsolódó nem élelmiszerjellegű, többek között ruházati termékekkel járul hozzá a vállalat a Lidl-től már megszokott kedvező árakon.

41. Lidl Balaton-átúszás
2023.07.13.
Napokon belül, 12.000 főnél lezárul az előnevezés a 41. Lidl Balaton-átúszásra
10 nap múlva rendezik az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseményét, a 41. Lidl Balaton-átúszást. A szervezők, a szárnyaló nevezési kedvet látva, idén is 12 000 főt meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot, a 2,6 km-es Féltávot, vagy teljesíthetik SUP-pal a Lidl Balaton-áthúzást.
„Vállalatunk hosszútávú célja, hogy felhívja a figyelmet az egészséges táplálkozás és a testmozgás fontosságára. A Lidl Balaton-átúszás névadó szponzorként immár hét éve azon dolgozunk, hogy minél több emberhez juttassuk el a sportos és egészséges éltmód üzenetét. Ezért idén is olyan programokkal várjuk az úszókat és a családokat, amelyek edukációs módon hívják fel a figyelmet a táplálkozással összefüggő egészségtudatosság fontosságára” - mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.

Indul a hazai dinnyeszezon a Lidl-ben
2023.07.04.
Óriási exportnövekedéssel számol a vállalat
A mai naptól az áruházlánc raktárai kizárólag magyar beszállítóktól érkező görögdinnyét vesznek át, amelyek hamarosan megérkeznek az üzletekbe is. A piacvezető áruházláncnál ezzel kezdetét veszi a hazai görögdinnye szezon. A vásárlók elsőként a magvas görögdinnyéket találják meg az áruházakban, majd az érési folyamatoktól függően a magszegény és a sárga bélű görögdinnyék közül válogathatnak majd.
A vállalat stratégiai törekvése, hogy támogassa a magyar görögdinnye piaci pozíciójának erősítését, ennek eredményeként tavaly több mint 9200 tonnát értékesített a gyümölcsből belföldön, az exporttal együtt pedig közel 2,5 milliárd forinttal járult hozzá a termelők sikereihez. A Lidl idén jelentős, csak az export esetében 100 százalékos növekedéssel számol.

Ismét menhelyi állatoknak segített a Lidl
2023.06.23.
10. alkalommal hirdette meg a Lidl Magyarország a Telitálka kampányát, hogy felhívja a figyelmet a felelős állattartásra és hozzájáruljon a nehéz sorsú állatok ellátásához.
Idén összesen több mint 8 ezer kilogramm állateledellel támogatja a vállalat vásárlói közreműködésével a NOÉ Állatotthon és REX Kutyaotthon Alapítványokat.

Éves szinten már közel 100 millió forinttal segíti a Lidl a Heim Pál Gyermekgyógyászati intézetet
2023.06.20.
Negyedik éve támogatja a Lidl Magyarország élelmiszerekkel a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet annak alapítványán keresztül, hogy ezáltal hozzájáruljon a beteg gyermekek minőségi étkeztetéséhez. Az áruházlánc idén nem csak meghosszabbította, de a támogatásra szánt 78 millió forintos éves keretet közel 100 millió forintra megemelte.
Támogatási programjának részeként a Lidl Magyarország – a nélkülöző magyar gyerekek, családok segítése mellett – a hazai egészségügyet is a szívén viseli, amire ékes példa, hogy 2019 óta havi rendszerességgel élelmiszeradományokkal segíti a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet. Az áruházlánc ezidáig 260 millió forint értékű adományt biztosított a gyermekkórház számára, az elmúlt egy év során pedig a támogatásra szánt keretből többek között közel 11 tonna friss húst, közel 6,5 tonna friss zöldséget és gyümölcsöt, 2,6 tonna sajtot, 3700 darab bébiételt, 5,2 tonna felvágottat és mintegy 7,5 tonna száraztésztát juttatott el.

A Lidl-nél lett a legolcsóbb a G7.hu fogyasztói kosara májusban is!
2023.06.15.
A g7.hu gazdasági portál 2023.06.07-én közzétett szubjektív, nem reprezentatív felmérése szerint 2023. május 30-án a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált négy üzlet közül.
Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálja, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető 2023. május 30-án az általuk vizsgált négy üzlet közül.
Az üzletenkénti összehasonlítás a g7.hu hírlevelére történő feliratkozással érhető el.

Verhetetlen a Lidl
2023.06.09.
Ismét Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője és Az Év Friss Pékáru Kereskedője a Lidl Magyarország
Hatalmas sikert aratott a Lidl Magyarország Az Év Boltja 2023 verseny keretében, ahol sorozatban negyedik alkalommal zsebelte be Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője díjat, másodszor nyerte el Az Év Friss Pékáru Kereskedője díjat, a budaörsi áruházával kiérdemelte Az Év Boltja 2023 díjat diszkont kategóriában és mindezeken felül a vásárlók szavazatai alapján a közönségszavazás nyertese is a Lidl lett az egyéni boltok kategóriájában.
„Óriási büszkeség és hatalmas öröm számunkra, hogy vállalatunk negyedik alkalommal is kiérdemelte Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője díjat és másodszor lettünk Az Év Friss Pékáru Kereskedője. Folyamatosan fejlesztjük friss, minőségi, széles kínálatunkat és mindent megteszünk annak érdekében, hogy vásárlóink a legjobb minőséget kapják a lehető legjobb áron. Széles választékunk pedig nem csak a változatos, egészségtudatos táplálkozáshoz járul hozzá, de garantáltan mindenki megtalálhatja kedvencét. A vásárlók által megszavazott Közönségdíj pedig még ennél is többet jelent számunkra, hiszen ez azt mutatja, hogy elégedettek velünk, szívesen térnek be hozzánk, és ez mindennél fontosabb” – emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Első helyen a Lidl terméke a nagy grillsajt teszten!
2023.06.08.
Ha jó idő, akkor grillezés, ha grillezés, akkor Pilos Grill mozzarella! A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 10-féle füstölt grillsajtot vakteszteltek és büszkén osztjuk meg, hogy a Lidl saját márkás terméke – a Pilos Grill füstölt mozzarella – megosztott első helyen végzett egy másik termékkel közösen.
A kóstolók szerint a terméket finom és intenzív füstillat jellemzi. A teszt során a grillsajt sütésének folyamata kellően egyszerű volt, hiszen a sajt nem folyt szét, de mégis szépen olvadt. A sütés után állaga kívülről ropogós, belülről olvadós. Ezt a mennyei harmóniát a füstös ízek és az tejszínes mozzarella édeskés zamata teszi teljessé.
A teljes tesztet ide kattintva olvashatja el.

Már 120 Lidl áruháznál adható le a használt sütőolaj
2023.06.06.
Az elmúlt egy évben a Lidl Magyarország folyamatosan bővítette a gyűjtőponttal ellátott áruházainak számát, így jelenleg 120 üzletnél van lehetőség az elkülönített gyűjtésre.
A vállalat 2022 tavaszán indította el a használt sütőolaj-visszagyűjtő kezdeményezését, melynek keretében a vásárlók ingyenesen és biztonságosan adhatják le az áruházaknál kihelyezett gyűjtőedényekben a szelektíven gyűjtött használt sütőolajat, illetve zsiradékot. A gyűjtőszigetekkel ellátott üzletlista itt érhető el.

Tovább csökken a tejtermékek ára a Lidl-ben
2023.06.02.
A Lidl Magyarország ismét több mint 60 tejtermék fogyasztói árát csökkenti, így egyes árucikkek akár 20%-kal kerülnek kevesebbe június 5-étől az áruházakban. A vállalat árcsökkentési programja és a kötelező akciók keretében nyújtott 20-50 százalékos kedvezmények jelentős megtakarítást jelenthetnek a magyar családoknak.
Hazánk piacvezető áruházlánca január elsejétől komoly árcsökkentési programot indított, melynek köszönhetően már több mint 500 termék ára mérséklődött, így ma már egyes termékek akár 40 százalékkal is olcsóbban megvásárolhatóak. Mindez annak köszönhető, hogy a vállalat a kedvezőbb beszerzési lehetőségből fakadó, valamint azon is túlmutató árelőnyét továbbadja vásárlóinak.
Most újabb mérföldkőhöz érkezett az áruházlánc árcsökkentési akciója, hiszen június 5-től több tucat tejtermék árát mérsékli. Ezek között megtalálhatóak alapvető tejtermékek, friss és tartós tejek, különböző sajtok, többféle ízesítésű joghurtok, tejitalok, tejdesszertek, valamint a vaj és a tejföl is. A Lidl Magyarország árcsökkentési programja mellett a június 1-jétől életben lépett kötelező akciók esetében pedig úgy döntött, hogy az előírt 10 százalék helyett, annál jóval nagyobb mértékű, 20-50% közötti kedvezményt biztosít vásárlóinak.
„A közel fél éve folyamatos árcsökkentés komoly megtakarítást jelenthet a vásárlóknak, hiszen újabb és újabb termékek kerülnek olcsóbban a polcokra. A tejtermékek körében ezúttal több mint 60 árucikk árát mérsékeljük, az árcsökkentés mértéke akár a 20 százalékot is elérheti. A folyamatos árcsökkentés, valamint a kötelező akciók keretében biztosított, az előírtnál jóval nagyobb engedmények biztosítása is vállalatunk azon célkitűzését szolgálja, hogy a Lidl az eddigieknél is erősebben álljon a magyar családok mellett” – emelte ki Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.

A Lidl többet ad!
2023.05.25.
A Lidl Magyarország a rendeletben előírt 10 százalékos árcsökkentés helyett többet ad vásárlóinak.
A kedvezmények mértéke 20- 50 százalékot között alakul a június 1-jétől életbe lépő kötelező akciók esetében, ami az első héten átlagosan 31 százalékos kedvezményt jelent. A piacvezető áruházlánc célja, hogy stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar családokat és a lehető legjobb árak biztosításával segítse őket a mindennapi bevásárlásban.
*A Kormány 162/2023. (V. 5.) Korm. rendelete által előírt 20 termékkategória esetében hetente legalább egy termék vonatkozásában 2023.06.01. és 2023.09.30. között a kereskedők legalább 10%-os árcsökkentést kötelesek bevezetni. A Lidl a rendeletben előírt 10%-ot lényegesen meghaladó kedvezményeket biztosít vásárlóinak.

Sikerrel zárult edukációs versenyünk
2023.05.24.
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Egészségesen az iskolapadban tudatosságnövelő kampánya.
Az általános iskolai osztályoknak meghirdetett verseny keretében országszerte 71 iskolából több mint 130 pályamunka érkezett.
A Felelős Gasztrohős Alapítvány szakmai közreműködésével meghirdetett pályázat célja a tudatos és fenntarthatóbb táplálkozás előmozdítása volt a gyermekek körében a közös alkotás élményén keresztül. A nyerteseket és a díjazott alkotásokat a verseny oldalán lehet megnézni: lidl.hu/iskolapad

Újra a Lidl-nél lett a legolcsóbb a g7.hu fogyasztói kosara a szaklap 05.02-án folytatott felmérésében!
2023.05.19.
A g7.hu gazdasági portál 2023.05.09-én közzétett szubjektív, nem reprezentatív felmérése szerint 2023.05.02-án a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált 4 üzlet közül.
Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálja, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető május 2-án az általuk vizsgált négy üzlet közül.
https://g7.hu/elet/20230509/ilyen-is-reg-volt-erdemben-olcsobb-lett-a-nagy-bevasarlas/
Az üzletenkénti összehasonlítás a g7.hu hírlevelére történő feliratkozással érhető el.

Champion és arany díjakat kaptak a Lidl borai
2023.05.19
A VinAgora nemzetközi borversenyen 15 ország több mint 900 bora közül 3 aranyérmet és 1 Champion díjat hoztak el a Lidl borai.
A Lidl 5 Puttonyos Tokaji Aszú bora a megmérettetésen a legmagasabb, Champion díjat érdemelte ki, míg az áruházlánc saját márkás Tolnai Chardonnay borát, a saját házasítású Dereszla Oak Selection Furmint száraz fehérbort, valamint a Dereszla Brut pezsgőt aranyéremmel tüntették ki. A győztes borok mindegyike kizárólag a Lidl Magyarország áruházaiban kaphatóak.

Rekordot döntött a Lidl
2023.05.16
A hazai diszkontláncok közül messze a legmagasabb, több mint hárommilliárd forint értékben adományozott a Lidl
Minden eddiginél többet, összesen több mint 3 milliárd forint értékben adományozott élelmiszereket és egyéb nem élelmiszer jellegű termékeket a Lidl, ami a hazai diszkontláncok közül messze a legmagasabb. A vállalat támogatói programjának keretében együttműködő partnerei révén havi szinten már több mint 110.000 nélkülöző magyar embert támogat. Az áruházlánc célja, hogy piacvezető élelmiszer-kiskereskedelmi láncként lehetőségeihez képest maximálisan segítse a rászorulókat.

Gratulálunk a nyerteseknek!
2023.05.12.
Nyereményjátékunk áprilisi nyertesei:
Lakatos Erika - Nyíregyháza
Hornyák Ildikó - Kiskunhalas
Kun Zsuzsanna - Érd
Nyikos Gábor - Osli
Németh Ilona - Budapest
Jankovits Jánosné - Budapest
Mihály Rebeka - Bátaszék
Potyka Tamás - Miskolc
Zombor Lászlóné - Tiszalök
Hurta Hajnalka - Budapest
Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!
Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!
Ne feledjék, a játék folytatódik!

Egy csaló él vissza a Lidl nevével
2023.05.10
Tisztelt Vásárlóink!
Tudomásunkra jutott, hogy egy 50-55 év körüli férfi, a Lidl Magyarország jelenlegi vagy volt beszerzési igazgatójának kiadva magát potenciális üzleti együttműködéssel kecsegtetve keres fel főként kisebb vállalkozásokat Budapesten.
A hozzánk érkező személyleírások szerint a férfi jól szituáltnak tűnő és jól öltözött, aki különböző álneveken – pl. Kiss Ákos és Kovács Gergely – mutatkozott be eddig. Fellépése a leírások alapján határozott és modora meggyőző.
A csalás áldozatainak 10.000 és 20.000 forint értékű Lidl ajándékkártyákat ajánl fel „kedvezményes áron”. A megtévesztéshez valódi, üzleteinkben is megvásárolható ajándékkártyákat használ, ám ezek valójában nem rendelkeznek fedezettel, így kicsalva pénzt a megkeresett személyektől.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a Lidl Magyarország soha nem üzletel személyesen kedvezményes ajándékkártyákkal, emellett kollégáink semmilyen esetben sem ajánlanak fel ehhez hasonló vagy egyéb azonnali pénzbeli juttatást potenciáliás partnereink részére. Kérjük vásárlóinkat, hogy legyenek óvatosak és ne vegyenek nem megbízható forrásból Lidl ajándékkártyákat! Az ajándékkártyák csakis üzleteinkben megvásárolhatók a kasszáknál vagy a weboldalunkon leírtak szerint kérhetők ügyfélszolgálatunkon keresztül nagyobb mennyiségben, elsősorban cégek részére.
Kérjük Önöket, hogy amennyiben csalással találkoznak, vegyék fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@lidl.hu e-mail címen vagy az alábbi elérhetőségeink egyikén: https://ugyfelszolgalat.lidl.hu/SelfServiceHU/s/contactsupport

Tizenegyszeres Superbrands díjas a Lidl
2023.05.10
Idén is a legkiválóbb márkák között a Lidl és a Pikok Pure.
A Lidl Magyarország, hazánk piacvezető kiskereskedelmi lánca a Lidl márkával tizenegyedik, míg a Pikok Pure márkával második alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet. A Lidl magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik és mára a fogyasztók egyik kedvenc diszkontáruházává nőtte ki magát. A Lidl büszke arra, hogy törekvéseit a szakmai közönség is rendre elismeri és az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon a vállalatot, illetve a Pikok Pure márkát. Az elnyert Superbrands díj fontos visszajelzést ad azzal kapcsolatban, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt a megbízhatóságot és a minőséget képviseli hosszú évek óta.
2023-ban a Lidl immáron 11. alkalommal nyerte el a Superbrands díjat a Lidl márkával és 2. alkalommal a Pikok Pure termékcsaláddal. A Superbrands díjat minden évben egy független szakemberekből álló Szakértői Bizottság ítéli oda. A díjazási rendszer kiválasztás alapú. A zsűri többlépcsős előszűrést követően a reputációt, a márkaépítést, a piaci szereplést és a tradíciókat figyelembe véve pontozza és díjazza a kiválasztott fogyasztói márkákat. További információ: https://hungary.superbrands.com/

Ismét megbízható munkaadó lett a Lidl
2023.05.08
Átadták a Megbízható Munkaadó 2023/2024-es kitüntető címeket, amelyet a Lidl Magyarország negyedik alkalommal nyert el.
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) olyan vállalatoknak ítéli oda az elismeréseket, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről.
A "Megbízható Munkaadó 2023/2024" díj alapja a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező vállalatok részére meghirdetett „Megbízható Munkaadó” elnevezésű pályázat, mely egy nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján értékelt elismerés. A kitüntető címet a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A pályázóknak hét területen megfogalmazott kritériumoknak kellett megfelelniük úgy, mint a javadalmazás, a szociális-jóléti juttatások, az egészség és a munkakörülmények, a képzés és továbbképzés, valamint a fejlődési lehetőségek. További információ: https://www.ahkungarn.hu/hu/megbizhatomunkaado

Különleges magyar paradicsompalánták a Lidl polcain
2023.05.03
Holnaptól elérhetőek a Lidl Magyarország üzlethálózatában az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet magyar tájfajta, öko paradicsompalántái.
Időszakos jelleggel vásárolhatóak meg a különleges Cegléd, Fadd, Máriapócs, illetve Tolna tájfajta palánták, melyeket bio körülmények között neveltek, kitűnő alkalmazkodóképességűek és kiváló minőségűek. A diszkontlánc immáron 5. éve működik együtt a Kutatóintézettel azzal a céllal, hogy hozzájáruljon a hazai tájfajták térnyeréséhez és a fenntartható gazdálkodás népszerűsítéséhez.
A Cegléd, Fadd, Máriapócs és Tolna tájfajta paradicsompalánták pontos elérhetőségéről bővebb információ az áruházlánc akciós újságjaiban található.

Továbbra is számíthatnak a borászatok a Lidlre
2023.04.28
A Lidl Magyarország 2022-ben 14,2 milliárd forinttal járult hozzá a magyar borágazat bel- és külpiaci értékesítéséhez, mely több mint 60 százalékos növekedést jelent az öt évvel ezelőttihez képest.
A vállalat tovább tudta növelni a magyar borok belföldi értékesítését, miközben az exportpiacokon továbbra is sikerrel teljesítettek a hazai borok. A kiemelkedő sikereket jelzi, hogy 2018-2022 között több, mint 60 milliárd forint realizálódott a hazai beszállítóknál. Az áruházlánc célja, hogy stabil partnerként álljon a magyar borászatok, pincészetek mellett és ezáltal hozzájáruljon a teljes borágazat és a hazai gazdaság fejlődéséhez.

Hatalmas választékkal indul a grillszezon a Lidlnél
2023.04.25
Az eddiginél jóval szélesebb, a tavalyihoz képest 70 százalékkal nagyobb hús és húskészítményekből álló kínálattal indul a grillezési szezon a Lidl áruházaiban.
A magas minőségű és kedvező árú, több mint 50 terméket magában foglaló szortimentben idén új termékek és újfajta ízesítések is megtalálhatóak lesznek.

A Lidl-nél lett a legolcsóbb a G7.hu fogyasztói kosara márciusban is
2023.04.14.
A G7.hu 2023. április 9-én közzétett nem reprezentatív, szubjektív felmérése szerint az online portál 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosara a Lid üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető 2023. március 25-én az általuk vizsgált négy üzlet közül.
Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálják, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető március 25-én is az általuk vizsgált négy üzlet közül.
A vizsgálat módszertanának pontos részleteiről az alábbi oldalon tájékozódhatnak.

Általános iskolai osztályoknak hirdetett pályázatot a Lidl
2023.04.13.
A Lidl Magyarország immáron 8. alkalommal indítja el az Egészségesen az iskolapadban elnevezésű kezdeményezését, melynek keretében a Felelős Gasztrohős Alapítvány szakmai közreműködésével az általános iskolai osztályokat hívja versenyre.
A kezdeményezés keretében olyan, a tanulók által készített kreatív alkotásokat vár a vállalat, melyek minél egészségesebb és fenntarthatóbb alapanyagból készülnek el. A kompozíciókat a kiegyensúlyozott étrend minél több összetevőjének felhasználásával kell elkészíteni. Bővebben a pályázatról: lidl.hu/iskolapad

A Lidl az UEFA EURO 2024 TM hivatalos partnere
2023.03.23.
A Lidl az UEFA EURO 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság és az azt megelőző 2023-as és 2024-es selejtező mérkőzések globális partnere lesz.
Az együttműködés idén márciusban veszi kezdetét az UEFA EURO 2024 selejtezőivel.

Első helyen a Lidl helyben sütött vajas kalácsa
2023.03.21.
A kiskegyed.hu munkatársa a közeledő húsvéti ünnepek alkalmából hétféle, 1000 forint alatti összegért megvásárolható bolti kalácsot tesztelt, melyeket egy 1-től 5-ig terjedő skálán értékelt.
Örömmel osztjuk meg, hogy a Lidl helyben sütött vajas kalácsa végzett a dobogó legfelső fokán a legmagasabb, 5 pontos értékeléssel!
A kóstoló értékelése alapján a húsvéti ünnepek elengedhetetlen kedvence frissességével, finom vajas illatával, kellemesen ropogós külsejével és puha belsejével hódított, a kalács édes-vajas íze pedig feltette a pontot az i-re.
A teszt további részleteiről ide kattintva olvashatnak bővebben.
A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Ismét árat csökkent a Lidl
2023.03.16.
Kevesebbe kerülnek a pékáruk
A Lidl Magyarország ismét 70 termék fogyasztói árát csökkentette március 13-tól, köztük számos, a magyar vásárlók számára olyan fontos pékáru termékekét, mint a félbarna kenyér, a fehér kenyér vagy a méltán népszerű fahéjas tekercs. Így például az 1 kg-os félbarna kenyér ára újra 700 Ft alá csökkent, azaz 50 forinttal olcsóbban 695 Ft-ért vásárolható meg. Az 1 kg-os szeletelt fehér kenyér ára szintén 50 forinttal lett olcsóbb, vagyis 899 forintra mérséklődött, de a sajttal szórt nosztalgia kifli ára is 20 forinttal csökkent, míg a fahéjas tekercs 10%-kal lett olcsóbb. A pékáruk mellett a baromfi rudacskák ára is jelentős mértékben csökkent, így az 1 kg-os kiszerelésben elérhető baromfi rudacska 20%-kal olcsóbban mostantól 949 forintért vehetnek meg a vásárlók.

A Lidl-nél lett a legolcsóbb a G7.hu fogyasztói kosara februárban
2023.03.16.
A G7.hu gazdasági portál 2023. március 8-án közzétett szubjektív, nem reprezentatív felmérése szerint 2023. február 25-én a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált 4 üzlet közül.
Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálják, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.
A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető február 25-én az általuk vizsgált négy üzlet közül.
A vizsgálat módszertanának pontos részleteiről az alábbi oldalon tájékozódhatnak.

Országossá bővült a Lidl élelmiszermentő akciója
2023.03.09.
A Lidl Magyarország "Mentsük meg!" élelmiszermentő csomagjai már mind a 197 áruházban elérhetőek.
A vállalat az intézkedésnek köszönhetően a még fogyasztható, de kisebb hibákkal rendelkező zöldségeket és gyümölcsöket egységcsomagban kínálja vásárlóinak, akik a 3,5 kg-os zöldségből és gyümölcsből vegyesen összeállított csomagokhoz rendkívül kedvező áron, mindösszesen 399 Ft-ért juthatnak hozzá. A csomagok már minden magyarországi áruházban, a pénztáraknál kihelyezett displayeken érhető el. Az élelmiszermentő akció révén a vállalat további lépést tesz az élelmiszer-felesleg mérséklésére, miközben hozzájárul a magyar családok egészséges táplálkozásához.

Újabb száz termék árát csökkenti a Lidl
2023.03.06.
A Lidl Magyarország március 6-tól újabb 100 termék fogyasztói árát csökkenti, melyek között több mint 50 alaptejtermék is helyet kapott.
Az intézkedésnek köszönhetően egyes árucikkek akár 27 százalékkal olcsóbban érhetők el az áruházakban. Január elsejétől közel 200 termék fogyasztói árát mérsékelte a Lidl, ami most újabb 100 árucikkel bővül, amelyek döntő többsége a tejtermékek közül kerül ki. A sajtok esetében a 250 grammos Pilos Edámi darabolt sajt ára például 25%-kal 749 forintra csökkent, az 1 kg-os kiszerelésű Pilos trappista sajt pedig 23%-kal kerül kevesebbe, ami darabonként igen jelentős, 900 forintos megtakarítást jelent a vásárlók számára, akik tovább csökkenthetik kiadásaikat.

A Lidl a 2023-as UCI Kerékpáros Világbajnokság hivatalos friss élelmiszerpartnere
2023.03.06.
A Lidl hivatalos friss élelmiszerpartnerként szponzorálja a 2023-as Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) összkerékpáros világbajnokságát.
Az esemény különlegessége, hogy 2023 augusztusában első alkalommal rendezik meg egyszerre mind a 13 UCI világbajnokságot.

Pénzcentrum.hu: A fogyasztók szerint a Lidl a legolcsóbb élelmiszerlánc 2023-ban Magyarországon!
2023.02.14.
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közösen indított, 2023. február 13-án közzétett kutatásában több mint 17.000 embert kérdeztek meg arról, hogy a felsorolt 9 áruházlánc közül, mely hazai üzletláncot gondolják a vásárlók a legolcsóbbnak és melyiket a legdrágábbnak.
A rangsorban vállalatunk került az első helyre a nem reprezentatív és szubjektív felmérésben, ami azt mutatja, hogy a legtöbb fogyasztó úgy véli, hogy a Lidl-ben találkozhatnak a legjobb árakkal.
Szívből köszönjük Vásárlóink bizalmát! Kollégáink nap mint nap azon dolgoznak, hogy termékeinket a lehetőségeinkhez mérten a lehető legjobb áron és minőségben biztosíthassuk Önök számára.
A felmérésről ide kattintva tudhatnak meg többet.

Közel 200 termék ára csökkent a Lidl-ben
2023.02.14.
Az év eleje óta a vállalat közel 200 termék árát csökkentette tartósan, hogy vásárlói számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani.
Az érintett termékek akár 25 százalékkal olcsóbban beszerezhetőek a Lidlben. Az áruházlánc folyamatosan azon dolgozik, hogy a következő hónapokban újabb és újabb tartós árcsökkenést biztosítson vásárlóinak.

Gyorssegély Törökország és Szíria részére
2023.02.10.
Mélyen megrendít bennünket a Törökországban és Szíriában történt katasztrófa, ezért a Lidl Magyarországot is tulajdonló Schwarz Csoport tagvállalatai mintegy 400 millió forintnak megfelelő euró gyorssegélyt nyújtanak a földrengés által sújtott térségben élő emberek megsegítésére.
A katasztrófa áldozatainak a lehető leggyorsabban kell segítséget nyújtanunk, ezért a közös adományt a Német Vöröskereszt Katasztrófavédelmi Szervezetének juttatjuk el, hogy a katasztrófa sújtotta területen dolgozó segélyszervezet munkatársai a helyszínen biztosítani tudják a szükséges segítséget.
A Schwarz Csoport vállalatainál sok olyan ember dolgozik, akiket családi szálak fűznek a régióban élő emberekhez. Gondolatban velük vagyunk és együttérzésünket fejezzük ki a katasztrófa áldozatai iránt.

Negyedével csökken a vajak ára a Lidlnél
2023.02.02.
A Lidl Magyarország a mai naptól jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb vajak árát.
Az intézkedésnek köszönhetően az érintett termékek 21, illetve 25 százalékkal olcsóbban érhetőek el a Lidl áruházakban, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet. Így a 250 gramm kiszerelésű 82%-os zsírtartalmú Pilos vaj, valamint a szintén 250 grammos, 80%-os zsírtartalmú sózott Pilos vaj ára 25 százalékkal csökkent. Ezek a termékek az eddigi 1199 forintos ár helyett mától 899 forintért vásárolhatóak meg. Továbbá szintén csökkent a hazai, 100 grammos Mizo vaj ára is, ami az eddigi 479 forintról 379 forintra mérséklődött, vagyis közel 21%-kal kevesebbet kell érte fizetni.

Újabb célokat tűzött ki a Lidl a tudatos táplálkozás előmozdítására
2023.01.31.
Nemzetközi intézkedéscsomagot fogadott el a Lidl a tudatos táplálkozás előmozdítása érdekében, melynek része a termékkínálat és a kommunikáció fejlesztése egyaránt.
Az áruházlánc célja, hogy 2025-ig a legkiválóbb termékkínálatot alakítsa ki a tudatos és fenntarthatóbb életmód előmozdítása érdekében. E törekvését számos új intézkedéssel erősíti meg a vállalat, hogy a vásárlók a jövőben minél könnyebben hozhassanak tudatos fogyasztói döntéseket vásárlásaik során. Részletek a diszkontlánc beszerzési politikájában találhatóak.

Idén is Top Employer díjat nyert a Lidl
2023.01.06.
A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a Top Employer díjat, mellyel a vállalat jobb munkakörnyezet iránti elkötelezettségét, illetve az erre irányuló HR politikáját és tevékenységét ismerték el.
2023-ban a Lidl összesen 28 országban nyerte el a rangos Top Employer díjat, és ezzel együtt, immár hatodik alkalommal kapta meg a Top Employer Europe elismerést.

Adja le voksát a Lidl-re a Pénzcentrum szavazásán!
2023.01.06.
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatásukban, arra keresik a választ, hogy a kutatásban megjelölt, legismertebb élelmiszerláncok közül melyikben lehet a legkedvezőbb áron bevásárolni 2023-ban Magyarországon.
Vegyen részt Ön is a felmérésben és adja le szavazatát a Lidl-re ide kattintva!