Banner

Hírek & Újdonságok

Ötödször lett a Lidl Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője

Ötödször lett a Lidl Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője

2024.06.14.

Újabb rangos szakmai elismerésekben részesült a Lidl Magyarország, négy jelentős díjat hozott el Az Év Boltja 2024 versenyről


Az elismerések közül kiemelt értékkel bír a sorozatban ötödik alkalommal elnyert Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője cím. Az áruházlánc diszkont kategóriában a tavaly megnyílt Budaörsi úti üzletével kiérdemelte Az Év Boltja 2024 díjat, valamint a vásárlók többsége idén is a Lidl mellett tette le a voksát a Közönségdíj megszavazásával. Mindezeken felül büszkeséget jelent a diszkontlánc számára, hogy ebben az évben első alkalommal nyerte el Az Év Egészséges Életmódot Támogató Kereskedője díjat.


Az Év boltja kategóriában elnyert valamennyi díj alapja a Store Insider szakmai lap által Magyarországon, élelmiszer és FMCG termékeket forgalmazó kiskereskedelmi egységek, láncok üzemeltetőinek meghirdetett Az Év Boltja elnevezésű verseny, mely egy minden évben, több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempont rendszer alapján, két fordulóban értékelt elismerés. Az elbírálás és a 2024-ban elnyert díj szerint a Lidl Magyarország az adott kategóriákban egyedülálló kínálattal, minőséggel, illetve ezeket biztosító elvekkel rendelkezik. „Az Év Boltja 2024 közönségszavazás nyertes – egyéni boltok” díj alapja a Store Insider szakmai lap által az online zsűrizés után döntőbe jutott boltokra vonatkozóan szervezett közönségszavazás. Tovább információ: https://azevboltja.storeinsider.hu/

Ma nyitja kapuit a Lidl Fan Zone és a Lidl Fan Store

Ma nyitja kapuit a Lidl Fan Zone és a Lidl Fan Store

2024.06.14.

Meccsnézés a Lidllel a Kopaszi Kertben


Június 14-től egy hónapon át hamisítatlan focifieszta hangulatot ígér a Lidl Fan Zone! Az UEFA EURO 2024TM hivatalos partnereként a Lidl Magyarország a labdarúgó Európa-bajnokság teljes ideje alatt közösségi meccsnézésekre vár mindenkit a Kopaszi Kertben lévő rendezvényterületére. Az ingyenes belépést biztosító szurkolói zónába kilátogatók óriási LED-falakon követhetik figyelemmel a magyar válogatott és további kedvenc csapataik mérkőzéseit, miközben bolti áron vásárolhatják meg a különböző ropogtatnivalókat, gyümölcsöket és üdítőket az ideiglenesen kitelepült Lidl üzletben.

A Lidl az Agrárminisztériummal közösen nyitotta meg a dinnyeszezont

A Lidl az Agrárminisztériummal közösen nyitotta meg a dinnyeszezont

2024.06.14.

Jövő hétvégétől érkeznek a Lidl Magyarország raktáraiba a kizárólag magyar termelőktől és beszállítóktól származó görögdinnyék.


Ezzel a piacvezető áruházláncnál hivatalosan is elkezdődik az idei dinnyeszezon - hangzott el a vállalat és az Agrárminisztérium közös sajtótájékoztatóján. A magyar termesztésű gyümölcs bel- és külpiaci népszerűsítésének erősítése továbbra is kiemelt terület a Lidl Magyarország számára. Ennek eredménye az is, hogy az elmúlt 6 évben mintegy 14 milliárd forinttal járult hozzá a magyar görögdinnye piaci pozíciójának erősítéshez.

A nyár szabadidősport-eseménye a 42. Lidl Balaton-átúszás és áthúzás

A nyár szabadidősport-eseménye a 42. Lidl Balaton-átúszás és áthúzás

2024.06.12.

40 nap múlva, július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás.


A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot, a 2,6 km-es Féltávot, vagy teljesíthetik SUP-pal a Lidl Balaton-áthúzást.

Egyre több a zöld áruház a Lidl-nél

Egyre több a zöld áruház a Lidl-nél

2024.05.31.

A Lidl Magyarország elkötelezett a minél fenntarthatóbb működés mellett és felelős vállalatként azon is dolgozik, hogy emelje a fenntartható tanúsítással rendelkező saját áruházainak számát.


A vállalat célja, hogy a hazai kiskereskedelmi láncok között úttörő legyen a saját üzletek fenntartható épületminősítésében. Elkötelezettségét mutatja, hogy már 92 Lidl üzlet rendelkezik az EDGE zöld épülettanúsítási rendszer minősítéssel, melyek közül 83 áruház EDGE, 9 üzlet pedig EDGE ADVANCED minősítést tudhat magáénak.

Sikerrel zárult a Lidl diákoknak hirdetett versenye

Sikerrel zárult a Lidl diákoknak hirdetett versenye

2024.05.31.

Sikerrel zárult a Lidl Magyarország SzelektálOK edukációs versenye, melyet a PET KUPA Egyesület szakmai együttműködésével idén áprilisban hirdetett meg a vállalat az általános iskolások számára. A szelektív hulladékgyűjtés témájára fókuszáló online tudáspróbára több mint 1700 kitöltés érkezett, országszerte közel 600 iskolából.


A verseny keretében a legügyesebb szelektálók egyéni díjazásán felül a legtöbb pontot összegyűjtő osztály is nyereményben részesült. A Legkörnyezettudatosabb osztály címet a sátoraljaújhelyi Árpád-házi Szent Margit Katolikus Általános Iskola és Óvoda 5. osztálya érdemelte ki, akik részt vehetnek a PET Kupa Egyesület Műanyag Műhely (MÜMÜ) foglalkozásán. A 7 állomásos, interaktív foglalkozás keretében a résztvevők nyomon követhetik az újrahasznosítás folyamatát, és megtudhatják, mi minden készülhet a folyami műanyagból.

Már egy évtizede partnerségben a magyar borászatokkal

Már egy évtizede partnerségben a magyar borászatokkal

2024.05.30.

10 év alatt több mint 200 millió palack magyar bor a Lidl hazai és nemzetközi áruházaiban


A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a magyar borok hazai és külpiaci népszerűsítése és az értékesítési volumen növelése mellett. A vállalat törekvéseinek kiemelkedő sikerét mutatja, hogy az elmúlt egy évtized alatt több mint 200 millió palack magyar bort értékesített a hazai és a külföldi Lidl áruházakban, ráadásul az éves szinten eladott palackszámot is ötszörösére növelte 2014-hez képest. A piacvezető áruházlánc ennek köszönhetően nem csak a hazai borászatok és pincészetek, de a teljes borágazat sikereihez is jelentős mértékben hozzájárult.

Elindult a grillszezon a Lidl-nél

Elindult a grillszezon a Lidl-nél

2024.05.30.

Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak


A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával növelte az értékesített grilltermékek darabszámát. A vállalat további bővüléssel számol, hiszen az idei szezonban nemcsak a hazai, hanem már hat külföldi Lidl áruházban is elérhető lesz a kiváló minőségű magyar grillkolbász, ami a magyar beszállítóknak exportlehetőséget és ezáltal további növekedést jelent.


A szezonális grillkínálatban közel 60 különböző grillhús és húskészítmény érhető el, melyek között új ízesítések és új termékek is találhatóak. Sőt nemcsak a hazai, hanem a külföldi Lidl áruházak vásárlói is leemelhetik a polcokról a Grill&Fun saját márkás termékcsaládba tartozó Party-mix magyar grillkolbászt, ami a hazai beszállítók számára export és fejlődési lehetőséget biztosít, hozzájárul továbbá az ország gazdasági növekedéséhez és versenyképességéhez is.

Elindult a Lidl hivatalos TikTok csatornája

Elindult a Lidl hivatalos TikTok csatornája

2024.05.30.

Május 30-án elindult a Lidl Magyarország hivatalos TikTok csatornája @lidlhu felhasználónéven, ahol már megtekinthető a vállalat első videója is.

Az áruházlánc TikTok csatornáján heti rendszerességgel várhatóak az új videók közzététele, jellemzően rövid, izgalmas, pörgős, szórakoztató tartalommal. A követők a TikTokra jellemző hangvételre és stílusra számíthatnak, egy kis Lidl-ös csavarral fűszerezve.

A csatornán a nézők rövid, pörgős és szórakoztató videókon keresztül nyerhetnek majd bepillantást abba, hogy mit is jelent igazi Lidl-ösnek lenni. A legjobb ajánlatokból, legújabb TikTok trendi termékekből, vicces élethelyzetekből, és igazi Lidl-ös szituációkból nem lesz hiány, épp úgy ahogy a trendekből, kihívásokból és receptekből sem! Mindezek mellett igazi Lidl kulisszatitkok is terítéken lesznek majd.

Hivatalos TikTok csatornánk az alábbi linken érhető el: https://www.tiktok.com/@lidlhu

Gratulálunk a nyerteseknek!

Gratulálunk a nyerteseknek!

2024.05.24.

Nyereményjátékunk áprilisi nyertesei:

Szabó Istvánné

Palotás István

Csernus Zsuzsanna

Kulcsár Sándor

Fekete Tiborné

Berta Andrea

Labodáné Gulyás Zsuzsanna

Ács Réka

Istenes János

Szabó István Tamás


Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!


Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!


Ne feledjék, a játék folytatódik!

Gratulálunk a nyerteseknek!

Gratulálunk a nyerteseknek!

2024.05.16.

Nyereményjátékunk márciusi nyertesei:

Dröszlerné Branstadter Renáta

Bély Kitti

Nagy Mónika

Takács Zsuzsanna

Nagy Fruzsina

Fulmer Ferenc

Nagy-Mándics Ildikó

Berzéki Árpádné

Takács Dezső

Takácsné Biberika Éva


Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!


Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!


Ne feledjék, a játék folytatódik!

Ismét elérhetőek a különleges magyar paradicsompalánták a Lidl polcain

Ismét elérhetőek a különleges magyar paradicsompalánták a Lidl polcain

2024.04.26.

Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek a Lidl Magyarország üzlethálózatában az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet magyar tájfajta, öko paradicsompalántái.


A Lidl immáron 6. éve működik együtt a Kutatóintézettel, amelynek keretében idén a különleges Ceglédi sárga, a Faddi, a Máriapócsi koktél, illetve Tolna megyei rongyos palánták kerülnek majd a polcokra. A diszkontlánc célja, hogy az együttműködés által az egészségtudatos táplálkozás támogatása mellett hozzájáruljon a hazai tájfajták térnyeréséhez, agrárörökségünk megőrzéséhez és a fenntartható gazdálkodás népszerűsítéséhez.

Új séfet igazolt a Lidl

Új séfet igazolt a Lidl

2024.04.26.

Megújul a vállalat nagyköveti csapata is


A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja a Lidl-től 10 év után elköszönő Széll Tamás, Michelin-csillagos séfet a Lidl Konyhában. Ezzel egyidejűleg a platform desszertekkel is kiegészül, és a jövőben Kapunics Gréti gasztro influenszertől inspirálódhatnak az édességek kedvelői. A megújult nagyköveti csapatot erősíti továbbá Piskor Fanni, a vállalat borszakértője, és Szabó Adrienn, a Lidl új dietetikus szakértője.

Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra

Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra

2024.04.26.

Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen közel 200 új pozícióra keres munkavállalókat a Balaton és a Velencei-tó partján található nagy forgalmú áruházaiba.


A vállalat nem csak kiemelt bérezést, de szállást is biztosít a kiválasztottak számára, így a munka után a vízparti pihenés is garantált.

Gratulálunk a nyerteseknek!

Gratulálunk a nyerteseknek!

2024.04.03.

Nyereményjátékunk februári nyertesei:

iPhone 15-öt nyert:

Szücs Timea


Lidl vásárlási utalványt nyertek:

Szitai káposztár Károly

Faltin-Zsolnai Klára

Geri Réka

Tóth Gyula

Gálné Földvári Csilla Zsuzsanna

Havasi László

Medved József


Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!


Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!


Ne feledjék, a játék folytatódik!

Több száz tartósan alacsony árú termékkel készül a Lidl a húsvétra

Több száz tartósan alacsony árú termékkel készül a Lidl a húsvétra

2024.03.22.

A Lidl idén is széles választékkal, magas minőségű termékekkel, kedvező árakkal és számos akcióval készül a húsvéti időszakra.


A vállalat ráadásul tartós árcsökkentési programjának keretében több mint 600 terméket kínál akár 50%-kal olcsóbban a tavalyihoz képest. A vásárlók így mind a húsvéti, mind a napi bevásárláshoz kapcsolódó termékeket olcsón szerezhetik be.

Megújul a Lidl hűségprogramja

Megújul a Lidl hűségprogramja

2024.03.11.

Még egyszerűbb lesz a Lidl Plus használata


A mai nappal megújul a Lidl nagy népszerűségnek örvendő digitális hűségprogramja, a Lidl Plus.


A változásoknak köszönhetően az applikáció alkalmazása még egyszerűbbé válik, az újonnan bevezetett ajánlatokat ugyanis ezentúl nem kell aktiválni, a kedvezmények automatikusan levonásra kerülnek a Lidl Plus kártya beolvasásakor. A vállalat ezáltal is szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy még egyszerűbb, gyorsabb legyen a bevásárlás és nem utolsó sorban még több maradjon a családi kasszában.

A Lidl bemutatja az UEFA EURO 2024 TM kampányát: A Lidl Kids Team-et

A Lidl bemutatja az UEFA EURO 2024 TM kampányát: A Lidl Kids Team-et

2024.03.04.


A Lidl az UEFA EURO 2024TM labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnere. A Lidl az együttműködés keretében hívja életre a Lidl Kids Team nyereményjátékot, melynek köszönhetően Európa-szerte több mint 1.100 gyermek kap lehetőséget arra, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein a játékosokat pályára kísérje.


A Lidl Magyarország április 2-án induló kampánya keretében a szülők/gondviselők lehetőséget kapnak arra, hogy a 6-10 éves korú gyermekük nemtől, származástól, fizikai és szellemi képességektől függetlenül sorsolás útján bekerülhessen a Lidl Kids Teambe. A szülőknek/gondviselőknek ehhez a Lidl Plus applikációban elérhető jelentkezési űrlapot kell kitölteniük. A nyerteseket véletlenszerűen sorsolja ki az áruházlánc, így minden jelentkező számára egyenlő esélyt biztosít.


Azon túl, hogy a magyar gyerekek a hazai válogatott meccsein vehetnek részt és támogathatják focistáinkat azáltal, hogy a pályára kísérik őket, a Lidl a pályázó szülő/gondviselő és gyermeke számára a németországi UEFA EURO 2024-re való utazás teljes költségét vállalja. A Lidl Kids Team résztvevőit a helyszínen számos szórakoztató és izgalmas élmény várja majd azt megelőzően is, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein több tízezer szurkoló előtt Európa legjobb labdarugóihoz csatlakoznak a pályán.


A Lidl Kids Team nyereményjátékra 2024.04.02-17. között lehet jelentkezni. A Lidl Plus ingyenes alkalmazást addig is érdemes letölteni, ennek pontos menetéről bővebb információ itt található.

Ismét extra kedvezményeket ad a Lidl a 65 év felettieknek

Ismét extra kedvezményeket ad a Lidl a 65 év felettieknek

2024.02.15.


A Lidl újból többet ad!


A Lidl elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Az áruházlánc tavalyi, nagy sikerű akciója után most ismét a 65 év felettieknek szeretne többet adni, akik február 15-21. között így tovább csökkenthetik az élelmiszerre fordított kiadásaikat. Az extra kedvezmények keretében ezúttal a 65 év feletti vásárlók a friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, valamint a hűtött húskészítményekhez 10 százalékkal olcsóbban juthatnak hozzá.

2024-ben is folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél

2024-ben is folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél

2024.02.01.


Árcsökkentési programjának részeként a Lidl Magyarország újból mérsékli a fogyasztói árakat, így február 2-től több tej és tejtermék, fagyasztott gyümölcs és zöldség, valamint tisztálkodási termék is tartósan olcsóbb lesz.


Az árcsökkentés 50 terméket érint, melyek akár 40 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak, ami jelentős megtakarítást eredményezhet a magyar családok számára.

A Lidl fenntarthatósági jelentése nyerte el a Zöld Béka díjat

A Lidl fenntarthatósági jelentése nyerte el a Zöld Béka díjat

2024.01.26.


A Lidl Magyarország nyerte el a 2023-as Deloitte Zöld Béka Díjat, mely a nem pénzügyi jelentések készítése terén kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok elismerésére szolgál.


Az áruházlánc nem először szerepel a díjazottak között, az első és immáron a második, 2020-2021-es üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentésével is kiérdemelte a független szakértői zsűri elismerését, s ezáltal a kezdeményezés keretein belül a Kiemelkedő Fenntarthatósági Jelentés Díjat.

A Lidl Magyarország idén is elnyerte a Top employer elismerést

A Lidl Magyarország idén is elnyerte a Top employer elismerést

2024.01.19.


A független „Top Employers Institute” minden évben díjazza a világ legjobb munkáltatóit.


A Lidl Magyarország idén sorozatban harmadik alkalommal került be a Top Employer minősítést elnyerő vállalatok sorába, és így az ország legjobb munkáltatói között tudhatja magát.


A Top Employers Institute-ról

A Top Employers Institute a kiemelkedő munkáltatói gyakorlatokat tanúsító globális intézmény. Tanúsítási programja révén lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy értékeljék és javítsák munkavállalói körülményeiket. A három évtizede alapított Top Employers Institute 122 országban/régióban már 2300 szervezetet tanúsított. Ezek a Top Employers Institute elismeréssel rendelkező vállalatok világszerte több mint 9 millió munkavállaló életére gyakorolnak pozitív hatást.


A Top Employer 2024-ről:

A Top Employer 2024 egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján értékelt elismerés, amelynek alapja a nemzetközi Top Employers Institute által meghirdetett Top Employer megmérettetés. A Top Employers Institute a vállalatokat a HR Best Practices kérdőívben megadott információk alapján értékeli és minősíti. Ez 6 átfogó HR dimenziót és 20 HR-területet érint, mint például a HR stratégia, a munkakörülmények, a toborzás, az oktatás és a jólét. További információ: https://www.top-employers.com

Gratulálunk a nyerteseknek!

Gratulálunk a nyerteseknek!

2024.01.19.

Nyereményjátékunk decemberi nyertesei:


Balogh Sándorné - Babót

Sváb János Pál - Karcag

Varga Lászlóné Judit - Tápióság

Gazdigné Kelemen Petra - Ugod

Orsos Piroska - Dunaharaszti

Lippai-Gyurka Angela - Tárnok

Marton Károly - Tapolca

Gangel Barbara - Budapest

Zádori Katalin - Bicske

Gyöngyi Moldvan - Budapest


Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!


Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!


Ne feledjék, a játék folytatódik!

Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje

Közönségdíjas lett a Lidl karácsonyi reklámfilmje

2023.12.22.


A Lidl Magyarország „Különleges pillanatok csodája: egy varázslatos karácsony!” című karácsonyi reklámfilmje nyerte meg a Trade magazin által idén először meghirdetett Karácsonyi tv-reklámok 2023 – Közönségdíj-szavazását, melyen a közönség által legjobbnak ítélt ünnepi tv-reklámokat keresték.


A karácsony az év egyik talán leginkább várt ünnepe, amelynek apropóján számos különleges reklámfilm is készül, és amelyek között biztosan mindenki megtalálja a saját kedvencét. A Trade magazin idén pont ezzel a céllal hirdetett versenyt: szerették volna megtudni, hogy a nézők miként értékelik a különböző témafeldolgozáson keresztül a karácsonyhoz kötődő reklámokat. A pályázatra nevezett filmek egy csokorba gyűjtve jelentek meg a közönségszavazás ideje alatt (2023. december 5. és 20. között) a Trade magazin weboldalán. Összesen több mint 18 ezer szavazat érkezett a nevezett pályamunkákra, melyek közül a Lidl Magyarország karácsonyi reklámfilmje kapta a legtöbb voksot, és lett a verseny egyértelmű győztese majdnem 8000 szavazatot bezsebelve.

2000-nél is több családnak segít karácsonykor a Lidl

2000-nél is több családnak segít karácsonykor a Lidl

2023.12.19.


A Lidl Magyarország szívügyének tekinti a társadalmi felelősségvállalást, melynek jegyében hosszú évek óta szervez adománygyűjtő programot a szeretet ünnepe alkalmával is.


A vállalat az idei rendhagyó kezdeményezésének köszönhetően összesen közel 20 millió forint értékben adott át élelmiszereket a Baptista Szeretetszolgálatnak. A szervezet az élelmiszerekből 450 rászoruló számára szervezett melegételosztást, illetve további 2000 nehéz körülmények között élő család számára juttatott el tartós élelmiszercsomagot, szebbé téve ezáltal számukra az ünnepeket.

Egyedülálló kamionflotta a Lidl-nél

Egyedülálló kamionflotta a Lidl-nél

2023.12.19.


Alternatív hajtású járműveket állított forgalomba a Lidl Magyarország, hazánk vezető élelmiszer-kiskereskedelmi lánca, hogy csökkentse a bolti áruszállításból származó környezetterhelését.


A vállalat fenntarthatóság és a klíma védelme iránti elkötelezettségének jegyében 4 db elektromos és 6 db LNG hajtású gépjárművel kezdi meg flottája átalakítását. Ez egyben azt is jelenti, hogy a hazai élelmiszerláncok közül a Lidl rendelkezik a legnagyobb, bolti áruszállításhoz használt alternatív hajtású flottával.

Extra kedvezmények a 65 év felettieknek a Lidl-nél

Extra kedvezmények a 65 év felettieknek a Lidl-nél

2023.11.28.


A Lidl ismét többet ad!


A Lidl elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb árakat tudja biztosítani. Az áruházlánc most a 65 év felettieknek szeretne többet adni, akik november 27. és december 3. között így tovább csökkenthetik az élelmiszerre fordított kiadásaikat. Az extra kedvezmények keretében a 65 év feletti vásárlók minden friss zöldséget és gyümölcsöt 10 százalékkal, minden Hazánk Kincsei száraztésztát pedig 20 százalékkal olcsóbban tudnak megvásárolni.*


*A promóció valamennyi magyarországi Lidl áruházban 2023. november 27. napjától 2023. december 3. napjáig tart a készlet erejéig. A termékek már a promóciós időszak első napján elfogyhatnak. A promócióban csak 65 éves, illetve idősebb vásárlóink vehetnek részt*, kérjük a kedvezmény felhasználását pénztárainknál jelezni szíveskedjenek, a kedvezmény önkiszolgáló kasszáknál nem érvényesíthető. A kedvezmény kizárólag a friss zöldség és gyümölcs kínálatunkra, valamint a Hazánk Kincsei száraztésztákra vehető igénybe, más kedvezménnyel nem vonható össze, azonos termékből egy vásárlás alkalmával legfeljebb 5 kilogramm/csomag/darab vásárolható meg. * Esetenként az életkort igazolni szükséges. Az adatkezelési tájékoztatót a lidl.hu/65evfelett aloldalon találják.

Megint árat csökkent a Lidl

Megint árat csökkent a Lidl

2023.11.24.


A Lidl Magyarország ezúttal a húskészítmények fogyasztói árát csökkenti holnaptól, így többek között a magyar vásárlók kedvencei, mint a párizsi, a sonka, a téliszalámi, a lecsókolbász, vagy a tepertő is olcsóbb lesz.


Az árcsökkentésben érintett termékekhez a vásárlók jelentősen, akár 20 százalékkal olcsóbban is hozzájuthatnak.

A Lidl konyha bemutatja: Életem ételei Széll Tamással

A Lidl konyha bemutatja: Életem ételei Széll Tamással

2023.11.21.


Közel egy évtizeddel ezelőtt debütált a Lidl Magyarország szakácskönyvsorozata, mely több mint hárommilliós példányszámmal igazi sikertörténetnek számít a hazai gasztronómiában.


A népszerű sorozat legfrissebb, kilencedik kötete „A Lidl konyha bemutatja: életem ételei Széll Tamással” címmel jelenik meg és az áruházlánc digitális hűségprogramjának keretében november 27-től érhető el.


A korábbi évekhez hasonlóan a vállalat idén is a leghűségesebb vásárlóinak kíván kedveskedni az új könyvvel. Az ajándék szakácskönyv kereskedelmi forgalomba nem kerül, kizárólag és limitált példányszámban a Lidl digitális hűségprogramjában, a Lidl Plus applikáció használatával juthatnak hozzá a vásárlók 2023. november 27. és december 23. között a Szakácskönyv Pontvadász promóción keresztül. A vásárlások után járó pontgyűjtés is az applikációban történik, fizikai matrica kiadás és gyűjtés nincsen. Minden elköltött 8000 forint után jár egy pont az applikációban, melyből hatot kell összegyűjteni. Ezt követően aktiválható a kupon és kérhető az ajándék szakácskönyv a pénztárnál.

Ismét a Lidl lett az Év Legvonzóbb Munkahelye

Ismét a Lidl lett az Év Legvonzóbb Munkahelye

2023.11.17.


Immáron harmadik alkalommal nyerte el a Lidl Magyarország az Év Legvonzóbb Munkahelye díjat a kiskereskedelmi kategóriában, melyet a PwC Magyarország által végzett kutatási eredmények alapján ítélt oda a zsűri.


A felmérésből kiderült, hogy a jelenlegi inflációs környezetben még fontosabbá vált az anyagi biztonság, ezért nem meglepő, hogy az első három helyre az alapbér, a bónusz és a túlóra-kifizetés került, ha a munkahelyválasztásról van.

Érkezik a Lidl karácsonyi slágerterméke

Érkezik a Lidl karácsonyi slágerterméke

2023.11.10.


A Lidl-nél évek óta a karácsonyi játékok egyik legnépszerűbb és legkeresettebb terméke a fa játékkonyha, ami a vásárlók nagy örömére november 16-tól idén is a boltok polcaira kerül majd.


Ráadásul a vállalat ezesetben is az árcsökkentés mellett döntött és tavalyi árnál olcsóbban lehet majd hozzájutni. A diszkontlánc karácsonyi játékkatalógusban számos egyéb népszerű fajáték, babák, kisautók és vonatok is helyet kaptak szintén kiváló árakon.

Minden negyedik pékáru ára csökken a Lidl-nél

Minden negyedik pékáru ára csökken a Lidl-nél

2023.11.10.


A Lidl nagyszabású, egész éves árcsökkentési programjának újabb lépéseként több tucat pékáru árát csökkenti szombattól.


Ennek köszönhetően a pékáru kínálat negyede olcsóbb lesz, a csökkentés mértéke pedig több termék esetében a 15%-ot is eléri. A vállalat célja továbbra is az, hogy letörje az inflációt és vásárlói számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Az árcsökkentési program keretében összesen már több, mint 600 termék ára lett kedvezőbb január óta.

Lidl: az alacsony árak bajnoka!

Lidl: az alacsony árak bajnoka!

2023.11.06.


Nálunk volt a legolcsóbb az Árfigyelő napi kosara októberben átlagosan, a termékek egységára alapján!*


*Az Árfigyelő napi kosarának kialakítása során a GVH Árfigyelőjében (arfigyelo.gvh.hu) megjelenített 62 termékkategóriából minden olyat figyelembe vettünk, amely aznap valamennyi kötelezett üzletláncnál elérhető volt. Az adott kategóriába az egyes üzletláncok által feltöltött termékek közül a legkedvezőbb, országosan mindenki számára elérhető (azaz nem csak törzsvásárlói kártyával érvényesíthető kedvezményes árú) termékek egységárait októberben naponta üzletlánconként összesítettük, és az így kapott napi kosárértékek október havi átlaga nálunk volt a legalacsonyabb. Az átlagszámítás során a munkaszüneti- illetve a technikai hibával érintett napok nem kerültek figyelembevételre, és a számítás során kizárólag a termékek egységárait vettük alapul, a termékek kiszerelésétől függetlenül.

11. alkalommal segítettünk a menhelyi állatoknak

11. alkalommal segítettünk a menhelyi állatoknak

2023.10.18.


Sikeresen zárult vállalatunk 11. Telitálka kampánya, melyet az állatok világnapja alkalmával indítottunk el.


A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5500-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vásárlóinkkal összefogva több mint 5000 kg állateledelt adományoztunk a NOÉ Állatotthon Alapítvány számára.

Nagy örömünkre 2016 óta vásárlóinkkal közösen összesen 30,5 millió forint értékű, közel 84 tonnányi állateledellel járultunk hozzá a menhelyi kisállatok ellátásához.

Köszönjük szépen mindenkinek, aki ezúttal is csatlakozott a kezdeményezéshez!

Immár ötödik éve a legkiválóbb magyar márkák között a Hazánk Kincsei termékcsalád

Immár ötödik éve a legkiválóbb magyar márkák között a Hazánk Kincsei termékcsalád

2023.10.16.


MagyarBrands elismerésben részesült a Hazánk Kincsei termékcsalád és bekerült az Innovatív Márka, valamint a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában is a legjobbak közé.


A Hazánk Kincsei termékcsalád minden tagja magyar beszállító terméke, a vállalat saját fejlesztéseként 2017 augusztusában vezette be. A magyar tradíciók megőrzése jegyében, a hazai beszállítók melletti elköteleződés zálogaként a magyar konyha legkedveltebb alapanyagai kerültek ezáltal a Lidl áruházak polcaira. A Hazánk Kincsei márka megkönnyíti a vásárlók választását és biztosítja azt, hogy kiváló minőségű magyar termékeket vegyenek le a polcokról. A termékek csomagolása is egyedi, amely a magyar népmesék világát idézi, és a magyar konyha tradicionális ízeit hozza közelebb a vásárlókhoz.


A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határainkon belül és kívül, emellett a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Az innovatív márka kategóriában a független szakértőkből álló bizottság többek között az innovativitást, az identitást, a reputációt és a társadalmi hasznosságot értékeli, továbbá a kiváló fogyasztói márka kategóriában vizsgálják a tradíciót, az ismertséget és a kedveltséget is. https://magyarbrands.hu/

Telitálka Nyereményjáték

Telitálka Nyereményjáték

2023.10.04.


Játsszon velünk egy állati jó ügyért! Mutassa meg kedvenc képét a kiskedvencéről, és nyerjen akár 1 hónapra elegendő szárazeledelt kutyájának vagy macskájának! 500 db összegyűlt fotó esetén 3 millió Forint értékű állateledelt adományozunk a NOÉ Állatotthon Alapítványnak.


Október 4-én ünnepeljük az állatok világnapját, mely alkalomból elindítjuk 11. Telitálka kampányunkat! Csatlakozzon 1 hetes kihívásunkhoz, játsszon és nyerjen kedvencének ajándék állateledel-csomagot! Részvételével hozzájárul a NOÉ Állatotthonnak szánt adományunkhoz is!


Mit kell tennie? Küldje el a legkedvesebb képét a kutyusáról vagy cicusáról. Mutassa meg nekünk, hogy felelős gazdiként milyen fontos Önnek is a a háziállata. 3 db macskaeledel és 3 db kutyaeledel ajándékcsomagot sorsolunk a képfeltöltők között.


Várjuk a képeket minden nap, hogy közösen segíthessünk!

Újra a Lidl lett az Év Kiskereskedője

Újra a Lidl lett az Év Kiskereskedője

2023.10.03.


Idén ismét a Lidl Magyarország érdemelte ki a StarStore – Év Kereskedője versenyen Az Év Kiskereskedője 2023 címet, mindemellett két másik kategóriában is győzedelmeskedett, és így az est abszolút győztese lett.


A boltok megmérettetésében a vállalat budaörsi áruháza kapta Az Év Diszkont Üzlete 2023 címet, míg a kereskedelmi láncok kategóriájában a Lidl lett Az Év Diszkont Üzletlánca 2023.

Valamennyi StarStore-Év Kereskedője 2023 díj alapja a Trade Magazin által a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontok és üzletláncok részére több kategóriában meghirdetett StarStore-Év Kereskedője verseny. A StarStore-Év Kereskedője verseny egy nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján, egy fordulóban értékelt, adott tárgyévre vonatkozó elismerés. További információ ide kattintva olvasható.

Újabb béremelés a Lidl-nél

Újabb béremelés a Lidl-nél

2023.09.12.


A Lidl Magyarország megbízható, felelős munkavállalóként az év eleji emelések után most újabb béremelésről döntött.


2023. szeptember 1-jétől ugyanis egységesen 10%-os béremelést hajt végre az áruházakban dolgozó munkavállalók, a raktári fizikai dolgozók, a raktári osztályvezetők és a területi vezetők esetében, így 2023-ban összesen 63,7 milliárd forintot fordít bérköltségre. A vállalatnál a folyamatos bérfejlesztésnek köszönhetően mindösszesen 9 hónap leforgása alatt a fizikai munkavállók esetében jelentős mértékben, 21-43% között növekedtek az alapbérek.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott 13 Lidl termék

Érték és Minőség Nagydíjat kapott 13 Lidl termék

2023.09.08.


Összesen 13 hazai termékkel nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország.


Az idei évben három pályázat keretében két termékcsaláddal és egy termékkel pályázott a vállalat, az új formába bújt régi kedvenc, a nosztalgia kifli termékcsalád 4 árucikkével, a Pikok Pure parasztkolbásszal, továbbá az édesszájú vásárlók igényeire reagálva nemrégiben bevezetett Confiserie Firenze sütemény termékcsaládba tartozó 8 finomsággal.


A vállalat az Érték és Minőség Nagydíjon évről-évre megméretteti magát és az elnyert díjak rendkívül fontos szakmai visszaigazolását jelentik annak, hogy az áruházlánc termékei kimagasló minőséget képviselnek a hazai piacon. Mindemellett segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a hazai termékek vásárlásával maguk is hozzájárulhatnak a magyar gazdaság erősítéshez.


Az Érték és Minőség Nagydíj kitüntető cím azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése és díjazása, amelyek kiemelkedő minőséget képviselnek, elkötelezettek a minőség ügye iránt. A díjakat objektív követelményrendszer alapján, ötfordulós értékelés során, pártatlan és független szakértői testület bírálata alapján ítélik oda. A zsűri figyelembe veszi többek között a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is.


A pályázat további részleteiről itt tájékozódhat.

Féláron kapható pékáru a Lidl országos élelmiszermentő akciója keretében

Féláron kapható pékáru a Lidl országos élelmiszermentő akciója keretében

2023.08.16.


A Lidl Magyarország "Mentsük meg" elnevezésű, zöldségeket és gyümölcsöket érintő élelmiszermentő akcióját tovább bővítette és immár a pékáruk is bekerültek a programba.


A vállalat legújabb kezdeményezésének köszönhetően országszerte mind a 197 áruházban féláron lehet megvásárolni az előző napi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható 2 és 5 darabos egységcsomagokba összeállított édes és sós pékárukat. Az áruházlánc célja, hogy tovább mérsékelje az élelmiszerfelesleget, valamint ilyen formán is támogassa vásárlóit abban, hogy minél több maradjon a családi kasszában.

Üzleteinkben SZÉP-kártyával is fizethetnek!

Üzleteinkben SZÉP-kártyával is fizethetnek!

2023.07.31.


Élelmiszervásárlásra használhatják OTP, K&H, MBH Bank, valamint korábbi MKB Bank SZÉP-kártyájukat is!


Augusztus 1-től december 31-ig ismét lehetőségük van SZÉP-kártyával fizetni üzleteinkben. A jogszabály értelmében SZÉP-kártyával csak és kizárólag élelmiszertermékeket lehet vásárolni.


SZÉP-kártyát nem áll módunkban elfogadni alkoholos italok és nem élelmiszertermékek (pl.: tartós fogyasztási cikkek, textíliák, tisztító- és mosószerek, kozmetikumok, újságok, papíráru, ajándékkártya) esetében. Kérjük, hogy ezeket a termékeket fizetésnél válasszák külön, megkönnyítve ezzel a kasszázási folyamatot, majd azokat bankkártyával vagy készpénzzel szíveskedjenek kifizetni.


Felhívjuk továbbá figyelmüket, hogy a SZÉP-kártyás fizetés önkiszolgáló kasszáinknál nem lehetséges, erre a célra, kérjük, válasszák hagyományos kasszáinkat!

Újrahasznosított műanyaghulladékból készült sportruházat a Lidl-től

Újrahasznosított műanyaghulladékból készült sportruházat a Lidl-től

2023.07.20.


Új és környezetbarát sportkollekciót dobott piacra a Lidl, mely a fenntarthatóbb életmódhoz is alternatívát kínál.


A sportruházatok különlegessége, hogy a szálakba olyan újrahasznosított műanyaghulladékot építettek be, melyeket strandokon és tengerparti régiókban gyűjtöttek össze. A Lidl ezáltal hozzájárul ahhoz, hogy kevesebb hulladék kerüljön az óceánokba. Az időszakosan elérhető, Global Recycled Standard (GRS) tanúsított Crivit sportruházatok választásával az erőforrások védelméhez is hozzájárulhatunk. A termékek július 24-től érhetőek el az üzletekben.

Bolti árak a Lidl FesztMarket üzleteiben

Bolti árak a Lidl FesztMarket üzleteiben

2023.07.13.


Nyolc évvel ezelőtt az egyik legnagyobb hazai fesztiválon debütált a Lidl Magyarország kimondottan a fesztiválokra létrehozott FesztMarket üzletével, hogy külön az eseményekre szabott kínálatával a Lidl-től megszokott kedvező bolti árakon segítse a szórakozni vágyók költséghatékony kikapcsolódását.


A piacvezető áruházlánc idén hazánk két meghatározó zenei eseményén, a Campus-on és a SZIN-en várja a résztvevőket.

Nyár, zene, pezsgés és fergeteges fesztiválhangulat - ez vár idén július 19-23. között a Campus és augusztus 23-26. között a SZIN látogatóira, ahol a Lidl a megújult FesztMarket üzleteivel várja a fesztiválozókat.


Helyszíntől függően a Lidl FesztMarketek 150 – 200 négyzetméteres eladóterületen kimondottan a résztvevők igényeihez alakítva közel 300 - 400 különböző terméket kínálnak. A fesztiválozók gondtalan szórakozásához egyebek mellett élelmiszerekkel, így friss zöldségekkel és gyümölcsökkel, helyben sütött pékárukkal, készételekkel, grilltermékekkel, valamint a fesztiválhoz kapcsolódó nem élelmiszerjellegű, többek között ruházati termékekkel járul hozzá a vállalat a Lidl-től már megszokott kedvező árakon.

41. Lidl Balaton-átúszás

41. Lidl Balaton-átúszás

2023.07.13.


Napokon belül, 12.000 főnél lezárul az előnevezés a 41. Lidl Balaton-átúszásra


10 nap múlva rendezik az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseményét, a 41. Lidl Balaton-átúszást. A szervezők, a szárnyaló nevezési kedvet látva, idén is 12 000 főt meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot, a 2,6 km-es Féltávot, vagy teljesíthetik SUP-pal a Lidl Balaton-áthúzást.


„Vállalatunk hosszútávú célja, hogy felhívja a figyelmet az egészséges táplálkozás és a testmozgás fontosságára. A Lidl Balaton-átúszás névadó szponzorként immár hét éve azon dolgozunk, hogy minél több emberhez juttassuk el a sportos és egészséges éltmód üzenetét. Ezért idén is olyan programokkal várjuk az úszókat és a családokat, amelyek edukációs módon hívják fel a figyelmet a táplálkozással összefüggő egészségtudatosság fontosságára” - mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.

Indul a hazai dinnyeszezon a Lidl-ben

Indul a hazai dinnyeszezon a Lidl-ben

2023.07.04.


Óriási exportnövekedéssel számol a vállalat


A mai naptól az áruházlánc raktárai kizárólag magyar beszállítóktól érkező görögdinnyét vesznek át, amelyek hamarosan megérkeznek az üzletekbe is. A piacvezető áruházláncnál ezzel kezdetét veszi a hazai görögdinnye szezon. A vásárlók elsőként a magvas görögdinnyéket találják meg az áruházakban, majd az érési folyamatoktól függően a magszegény és a sárga bélű görögdinnyék közül válogathatnak majd.


A vállalat stratégiai törekvése, hogy támogassa a magyar görögdinnye piaci pozíciójának erősítését, ennek eredményeként tavaly több mint 9200 tonnát értékesített a gyümölcsből belföldön, az exporttal együtt pedig közel 2,5 milliárd forinttal járult hozzá a termelők sikereihez. A Lidl idén jelentős, csak az export esetében 100 százalékos növekedéssel számol.

Ismét menhelyi állatoknak segített a Lidl

Ismét menhelyi állatoknak segített a Lidl

2023.06.23.


10. alkalommal hirdette meg a Lidl Magyarország a Telitálka kampányát, hogy felhívja a figyelmet a felelős állattartásra és hozzájáruljon a nehéz sorsú állatok ellátásához.


Idén összesen több mint 8 ezer kilogramm állateledellel támogatja a vállalat vásárlói közreműködésével a NOÉ Állatotthon és REX Kutyaotthon Alapítványokat.

Éves szinten már közel 100 millió forinttal segíti a Lidl a Heim Pál Gyermekgyógyászati intézetet

Éves szinten már közel 100 millió forinttal segíti a Lidl a Heim Pál Gyermekgyógyászati intézetet

2023.06.20.


Negyedik éve támogatja a Lidl Magyarország élelmiszerekkel a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet annak alapítványán keresztül, hogy ezáltal hozzájáruljon a beteg gyermekek minőségi étkeztetéséhez. Az áruházlánc idén nem csak meghosszabbította, de a támogatásra szánt 78 millió forintos éves keretet közel 100 millió forintra megemelte.


Támogatási programjának részeként a Lidl Magyarország – a nélkülöző magyar gyerekek, családok segítése mellett – a hazai egészségügyet is a szívén viseli, amire ékes példa, hogy 2019 óta havi rendszerességgel élelmiszeradományokkal segíti a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetet. Az áruházlánc ezidáig 260 millió forint értékű adományt biztosított a gyermekkórház számára, az elmúlt egy év során pedig a támogatásra szánt keretből többek között közel 11 tonna friss húst, közel 6,5 tonna friss zöldséget és gyümölcsöt, 2,6 tonna sajtot, 3700 darab bébiételt, 5,2 tonna felvágottat és mintegy 7,5 tonna száraztésztát juttatott el.

A Lidl-nél lett a legolcsóbb a G7.hu fogyasztói kosara májusban is!

A Lidl-nél lett a legolcsóbb a G7.hu fogyasztói kosara májusban is!

2023.06.15.


A g7.hu gazdasági portál 2023.06.07-én közzétett szubjektív, nem reprezentatív felmérése szerint 2023. május 30-án a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált négy üzlet közül.


Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálja, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.


A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető 2023. május 30-án az általuk vizsgált négy üzlet közül.


https://g7.hu/elet/20230607/ha-ugy-vasarolsz-mint-mi-akkor-februar-ota-1800-forintot-foghattal-egy-nagy-bevasarlason/


Az üzletenkénti összehasonlítás a g7.hu hírlevelére történő feliratkozással érhető el.

Verhetetlen a Lidl

Verhetetlen a Lidl

2023.06.09.


Ismét Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője és Az Év Friss Pékáru Kereskedője a Lidl Magyarország


Hatalmas sikert aratott a Lidl Magyarország Az Év Boltja 2023 verseny keretében, ahol sorozatban negyedik alkalommal zsebelte be Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője díjat, másodszor nyerte el Az Év Friss Pékáru Kereskedője díjat, a budaörsi áruházával kiérdemelte Az Év Boltja 2023 díjat diszkont kategóriában és mindezeken felül a vásárlók szavazatai alapján a közönségszavazás nyertese is a Lidl lett az egyéni boltok kategóriájában.


„Óriási büszkeség és hatalmas öröm számunkra, hogy vállalatunk negyedik alkalommal is kiérdemelte Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője díjat és másodszor lettünk Az Év Friss Pékáru Kereskedője. Folyamatosan fejlesztjük friss, minőségi, széles kínálatunkat és mindent megteszünk annak érdekében, hogy vásárlóink a legjobb minőséget kapják a lehető legjobb áron. Széles választékunk pedig nem csak a változatos, egészségtudatos táplálkozáshoz járul hozzá, de garantáltan mindenki megtalálhatja kedvencét. A vásárlók által megszavazott Közönségdíj pedig még ennél is többet jelent számunkra, hiszen ez azt mutatja, hogy elégedettek velünk, szívesen térnek be hozzánk, és ez mindennél fontosabb” – emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Első helyen a Lidl terméke a nagy grillsajt teszten!

Első helyen a Lidl terméke a nagy grillsajt teszten!

2023.06.08.


Ha jó idő, akkor grillezés, ha grillezés, akkor Pilos Grill mozzarella! A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 10-féle füstölt grillsajtot vakteszteltek és büszkén osztjuk meg, hogy a Lidl saját márkás terméke – a Pilos Grill füstölt mozzarella – megosztott első helyen végzett egy másik termékkel közösen.


A kóstolók szerint a terméket finom és intenzív füstillat jellemzi. A teszt során a grillsajt sütésének folyamata kellően egyszerű volt, hiszen a sajt nem folyt szét, de mégis szépen olvadt. A sütés után állaga kívülről ropogós, belülről olvadós. Ezt a mennyei harmóniát a füstös ízek és az tejszínes mozzarella édeskés zamata teszi teljessé.


A teljes tesztet ide kattintva olvashatja el.

Már 120 Lidl áruháznál adható le a használt sütőolaj

Már 120 Lidl áruháznál adható le a használt sütőolaj

2023.06.06.


Az elmúlt egy évben a Lidl Magyarország folyamatosan bővítette a gyűjtőponttal ellátott áruházainak számát, így jelenleg 120 üzletnél van lehetőség az elkülönített gyűjtésre.


A vállalat 2022 tavaszán indította el a használt sütőolaj-visszagyűjtő kezdeményezését, melynek keretében a vásárlók ingyenesen és biztonságosan adhatják le az áruházaknál kihelyezett gyűjtőedényekben a szelektíven gyűjtött használt sütőolajat, illetve zsiradékot. A gyűjtőszigetekkel ellátott üzletlista itt érhető el.

Tovább csökken a tejtermékek ára a Lidl-ben

Tovább csökken a tejtermékek ára a Lidl-ben

2023.06.02.


A Lidl Magyarország ismét több mint 60 tejtermék fogyasztói árát csökkenti, így egyes árucikkek akár 20%-kal kerülnek kevesebbe június 5-étől az áruházakban. A vállalat árcsökkentési programja és a kötelező akciók keretében nyújtott 20-50 százalékos kedvezmények jelentős megtakarítást jelenthetnek a magyar családoknak.


Hazánk piacvezető áruházlánca január elsejétől komoly árcsökkentési programot indított, melynek köszönhetően már több mint 500 termék ára mérséklődött, így ma már egyes termékek akár 40 százalékkal is olcsóbban megvásárolhatóak. Mindez annak köszönhető, hogy a vállalat a kedvezőbb beszerzési lehetőségből fakadó, valamint azon is túlmutató árelőnyét továbbadja vásárlóinak.


Most újabb mérföldkőhöz érkezett az áruházlánc árcsökkentési akciója, hiszen június 5-től több tucat tejtermék árát mérsékli. Ezek között megtalálhatóak alapvető tejtermékek, friss és tartós tejek, különböző sajtok, többféle ízesítésű joghurtok, tejitalok, tejdesszertek, valamint a vaj és a tejföl is. A Lidl Magyarország árcsökkentési programja mellett a június 1-jétől életben lépett kötelező akciók esetében pedig úgy döntött, hogy az előírt 10 százalék helyett, annál jóval nagyobb mértékű, 20-50% közötti kedvezményt biztosít vásárlóinak.


„A közel fél éve folyamatos árcsökkentés komoly megtakarítást jelenthet a vásárlóknak, hiszen újabb és újabb termékek kerülnek olcsóbban a polcokra. A tejtermékek körében ezúttal több mint 60 árucikk árát mérsékeljük, az árcsökkentés mértéke akár a 20 százalékot is elérheti. A folyamatos árcsökkentés, valamint a kötelező akciók keretében biztosított, az előírtnál jóval nagyobb engedmények biztosítása is vállalatunk azon célkitűzését szolgálja, hogy a Lidl az eddigieknél is erősebben álljon a magyar családok mellett” – emelte ki Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.

A Lidl többet ad!

A Lidl többet ad!

2023.05.25.


A Lidl Magyarország a rendeletben előírt 10 százalékos árcsökkentés helyett többet ad vásárlóinak.


A kedvezmények mértéke 20- 50 százalékot között alakul a június 1-jétől életbe lépő kötelező akciók esetében, ami az első héten átlagosan 31 százalékos kedvezményt jelent. A piacvezető áruházlánc célja, hogy stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar családokat és a lehető legjobb árak biztosításával segítse őket a mindennapi bevásárlásban.


*A Kormány 162/2023. (V. 5.) Korm. rendelete által előírt 20 termékkategória esetében hetente legalább egy termék vonatkozásában 2023.06.01. és 2023.09.30. között a kereskedők legalább 10%-os árcsökkentést kötelesek bevezetni. A Lidl a rendeletben előírt 10%-ot lényegesen meghaladó kedvezményeket biztosít vásárlóinak.

Sikerrel zárult edukációs versenyünk

Sikerrel zárult edukációs versenyünk

2023.05.24.


Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Egészségesen az iskolapadban tudatosságnövelő kampánya.


Az általános iskolai osztályoknak meghirdetett verseny keretében országszerte 71 iskolából több mint 130 pályamunka érkezett.


A Felelős Gasztrohős Alapítvány szakmai közreműködésével meghirdetett pályázat célja a tudatos és fenntarthatóbb táplálkozás előmozdítása volt a gyermekek körében a közös alkotás élményén keresztül. A nyerteseket és a díjazott alkotásokat a verseny oldalán lehet megnézni: lidl.hu/iskolapad

Újra a Lidl-nél lett a legolcsóbb a g7.hu fogyasztói kosara a szaklap 05.02-án folytatott felmérésében!

Újra a Lidl-nél lett a legolcsóbb a g7.hu fogyasztói kosara a szaklap 05.02-án folytatott felmérésében!

2023.05.19.


A g7.hu gazdasági portál 2023.05.09-én közzétett szubjektív, nem reprezentatív felmérése szerint 2023.05.02-án a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált 4 üzlet közül.


Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálja, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.


A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető május 2-án az általuk vizsgált négy üzlet közül.


https://g7.hu/elet/20230509/ilyen-is-reg-volt-erdemben-olcsobb-lett-a-nagy-bevasarlas/


Az üzletenkénti összehasonlítás a g7.hu hírlevelére történő feliratkozással érhető el.

Champion és arany díjakat kaptak a Lidl borai

Champion és arany díjakat kaptak a Lidl borai

2023.05.19


A VinAgora nemzetközi borversenyen 15 ország több mint 900 bora közül 3 aranyérmet és 1 Champion díjat hoztak el a Lidl borai.


A Lidl 5 Puttonyos Tokaji Aszú bora a megmérettetésen a legmagasabb, Champion díjat érdemelte ki, míg az áruházlánc saját márkás Tolnai Chardonnay borát, a saját házasítású Dereszla Oak Selection Furmint száraz fehérbort, valamint a Dereszla Brut pezsgőt aranyéremmel tüntették ki. A győztes borok mindegyike kizárólag a Lidl Magyarország áruházaiban kaphatóak.

Rekordot döntött a Lidl

Rekordot döntött a Lidl

2023.05.16


A hazai diszkontláncok közül messze a legmagasabb, több mint hárommilliárd forint értékben adományozott a Lidl


Minden eddiginél többet, összesen több mint 3 milliárd forint értékben adományozott élelmiszereket és egyéb nem élelmiszer jellegű termékeket a Lidl, ami a hazai diszkontláncok közül messze a legmagasabb. A vállalat támogatói programjának keretében együttműködő partnerei révén havi szinten már több mint 110.000 nélkülöző magyar embert támogat. Az áruházlánc célja, hogy piacvezető élelmiszer-kiskereskedelmi láncként lehetőségeihez képest maximálisan segítse a rászorulókat.

Gratulálunk a nyerteseknek!

Gratulálunk a nyerteseknek!

2023.05.12.

Nyereményjátékunk áprilisi nyertesei:

Lakatos Erika - Nyíregyháza

Hornyák Ildikó - Kiskunhalas

Kun Zsuzsanna - Érd

Nyikos Gábor - Osli

Németh Ilona - Budapest

Jankovits Jánosné - Budapest

Mihály Rebeka - Bátaszék

Potyka Tamás - Miskolc

Zombor Lászlóné - Tiszalök

Hurta Hajnalka - Budapest


Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!


Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!


Ne feledjék, a játék folytatódik!

Egy csaló él vissza a Lidl nevével

Egy csaló él vissza a Lidl nevével

2023.05.10


Tisztelt Vásárlóink!


Tudomásunkra jutott, hogy egy 50-55 év körüli férfi, a Lidl Magyarország jelenlegi vagy volt beszerzési igazgatójának kiadva magát potenciális üzleti együttműködéssel kecsegtetve keres fel főként kisebb vállalkozásokat Budapesten.


A hozzánk érkező személyleírások szerint a férfi jól szituáltnak tűnő és jól öltözött, aki különböző álneveken – pl. Kiss Ákos és Kovács Gergely – mutatkozott be eddig. Fellépése a leírások alapján határozott és modora meggyőző.


A csalás áldozatainak 10.000 és 20.000 forint értékű Lidl ajándékkártyákat ajánl fel „kedvezményes áron”. A megtévesztéshez valódi, üzleteinkben is megvásárolható ajándékkártyákat használ, ám ezek valójában nem rendelkeznek fedezettel, így kicsalva pénzt a megkeresett személyektől.


Felhívjuk figyelmüket, hogy a Lidl Magyarország soha nem üzletel személyesen kedvezményes ajándékkártyákkal, emellett kollégáink semmilyen esetben sem ajánlanak fel ehhez hasonló vagy egyéb azonnali pénzbeli juttatást potenciáliás partnereink részére. Kérjük vásárlóinkat, hogy legyenek óvatosak és ne vegyenek nem megbízható forrásból Lidl ajándékkártyákat! Az ajándékkártyák csakis üzleteinkben megvásárolhatók a kasszáknál vagy a weboldalunkon leírtak szerint kérhetők ügyfélszolgálatunkon keresztül nagyobb mennyiségben, elsősorban cégek részére.


Kérjük Önöket, hogy amennyiben csalással találkoznak, vegyék fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az info@lidl.hu e-mail címen vagy az alábbi elérhetőségeink egyikén: https://ugyfelszolgalat.lidl.hu/SelfServiceHU/s/contactsupport

Tizenegyszeres Superbrands díjas a Lidl

Tizenegyszeres Superbrands díjas a Lidl

2023.05.10


Idén is a legkiválóbb márkák között a Lidl és a Pikok Pure.


A Lidl Magyarország, hazánk piacvezető kiskereskedelmi lánca a Lidl márkával tizenegyedik, míg a Pikok Pure márkával második alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet. A Lidl magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik és mára a fogyasztók egyik kedvenc diszkontáruházává nőtte ki magát. A Lidl büszke arra, hogy törekvéseit a szakmai közönség is rendre elismeri és az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon a vállalatot, illetve a Pikok Pure márkát. Az elnyert Superbrands díj fontos visszajelzést ad azzal kapcsolatban, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt a megbízhatóságot és a minőséget képviseli hosszú évek óta.


2023-ban a Lidl immáron 11. alkalommal nyerte el a Superbrands díjat a Lidl márkával és 2. alkalommal a Pikok Pure termékcsaláddal. A Superbrands díjat minden évben egy független szakemberekből álló Szakértői Bizottság ítéli oda. A díjazási rendszer kiválasztás alapú. A zsűri többlépcsős előszűrést követően a reputációt, a márkaépítést, a piaci szereplést és a tradíciókat figyelembe véve pontozza és díjazza a kiválasztott fogyasztói márkákat. További információ: https://hungary.superbrands.com/

Ismét megbízható munkaadó lett a Lidl

Ismét megbízható munkaadó lett a Lidl

2023.05.08


Átadták a Megbízható Munkaadó 2023/2024-es kitüntető címeket, amelyet a Lidl Magyarország negyedik alkalommal nyert el.


A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) olyan vállalatoknak ítéli oda az elismeréseket, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről.


A "Megbízható Munkaadó 2023/2024" díj alapja a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező vállalatok részére meghirdetett „Megbízható Munkaadó” elnevezésű pályázat, mely egy nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján értékelt elismerés. A kitüntető címet a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A pályázóknak hét területen megfogalmazott kritériumoknak kellett megfelelniük úgy, mint a javadalmazás, a szociális-jóléti juttatások, az egészség és a munkakörülmények, a képzés és továbbképzés, valamint a fejlődési lehetőségek. További információ: https://www.ahkungarn.hu/hu/megbizhatomunkaado

Különleges magyar paradicsompalánták a Lidl polcain

Különleges magyar paradicsompalánták a Lidl polcain

2023.05.03


Holnaptól elérhetőek a Lidl Magyarország üzlethálózatában az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet magyar tájfajta, öko paradicsompalántái.


Időszakos jelleggel vásárolhatóak meg a különleges Cegléd, Fadd, Máriapócs, illetve Tolna tájfajta palánták, melyeket bio körülmények között neveltek, kitűnő alkalmazkodóképességűek és kiváló minőségűek. A diszkontlánc immáron 5. éve működik együtt a Kutatóintézettel azzal a céllal, hogy hozzájáruljon a hazai tájfajták térnyeréséhez és a fenntartható gazdálkodás népszerűsítéséhez.


A Cegléd, Fadd, Máriapócs és Tolna tájfajta paradicsompalánták pontos elérhetőségéről bővebb információ az áruházlánc akciós újságjaiban található.

Továbbra is számíthatnak a borászatok a Lidlre

Továbbra is számíthatnak a borászatok a Lidlre

2023.04.28


A Lidl Magyarország 2022-ben 14,2 milliárd forinttal járult hozzá a magyar borágazat bel- és külpiaci értékesítéséhez, mely több mint 60 százalékos növekedést jelent az öt évvel ezelőttihez képest.


A vállalat tovább tudta növelni a magyar borok belföldi értékesítését, miközben az exportpiacokon továbbra is sikerrel teljesítettek a hazai borok. A kiemelkedő sikereket jelzi, hogy 2018-2022 között több, mint 60 milliárd forint realizálódott a hazai beszállítóknál. Az áruházlánc célja, hogy stabil partnerként álljon a magyar borászatok, pincészetek mellett és ezáltal hozzájáruljon a teljes borágazat és a hazai gazdaság fejlődéséhez.

Hatalmas választékkal indul a grillszezon a Lidlnél

Hatalmas választékkal indul a grillszezon a Lidlnél

2023.04.25


Az eddiginél jóval szélesebb, a tavalyihoz képest 70 százalékkal nagyobb hús és húskészítményekből álló kínálattal indul a grillezési szezon a Lidl áruházaiban.


A magas minőségű és kedvező árú, több mint 50 terméket magában foglaló szortimentben idén új termékek és újfajta ízesítések is megtalálhatóak lesznek.

A Lidl-nél lett a legolcsóbb a G7.hu fogyasztói kosara márciusban is

A Lidl-nél lett a legolcsóbb a G7.hu fogyasztói kosara márciusban is

2023.04.14.


A G7.hu 2023. április 9-én közzétett nem reprezentatív, szubjektív felmérése szerint az online portál 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosara a Lid üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető 2023. március 25-én az általuk vizsgált négy üzlet közül.


Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálják, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.


A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető március 25-én is az általuk vizsgált négy üzlet közül.


A vizsgálat módszertanának pontos részleteiről az alábbi oldalon tájékozódhatnak.

Általános iskolai osztályoknak hirdetett pályázatot a Lidl

Általános iskolai osztályoknak hirdetett pályázatot a Lidl

2023.04.13.


A Lidl Magyarország immáron 8. alkalommal indítja el az Egészségesen az iskolapadban elnevezésű kezdeményezését, melynek keretében a Felelős Gasztrohős Alapítvány szakmai közreműködésével az általános iskolai osztályokat hívja versenyre.


A kezdeményezés keretében olyan, a tanulók által készített kreatív alkotásokat vár a vállalat, melyek minél egészségesebb és fenntarthatóbb alapanyagból készülnek el. A kompozíciókat a kiegyensúlyozott étrend minél több összetevőjének felhasználásával kell elkészíteni. Bővebben a pályázatról: lidl.hu/iskolapad

A Lidl az UEFA EURO 2024 TM hivatalos partnere

A Lidl az UEFA EURO 2024 TM hivatalos partnere

2023.03.23.


A Lidl az UEFA EURO 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság és az azt megelőző 2023-as és 2024-es selejtező mérkőzések globális partnere lesz.


Az együttműködés idén márciusban veszi kezdetét az UEFA EURO 2024 selejtezőivel.

Első helyen a Lidl helyben sütött vajas kalácsa

Első helyen a Lidl helyben sütött vajas kalácsa

2023.03.21.


A kiskegyed.hu munkatársa a közeledő húsvéti ünnepek alkalmából hétféle, 1000 forint alatti összegért megvásárolható bolti kalácsot tesztelt, melyeket egy 1-től 5-ig terjedő skálán értékelt.


Örömmel osztjuk meg, hogy a Lidl helyben sütött vajas kalácsa végzett a dobogó legfelső fokán a legmagasabb, 5 pontos értékeléssel!


A kóstoló értékelése alapján a húsvéti ünnepek elengedhetetlen kedvence frissességével, finom vajas illatával, kellemesen ropogós külsejével és puha belsejével hódított, a kalács édes-vajas íze pedig feltette a pontot az i-re.


A teszt további részleteiről ide kattintva olvashatnak bővebben.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Ismét árat csökkent a Lidl

Ismét árat csökkent a Lidl

2023.03.16.


Kevesebbe kerülnek a pékáruk


A Lidl Magyarország ismét 70 termék fogyasztói árát csökkentette március 13-tól, köztük számos, a magyar vásárlók számára olyan fontos pékáru termékekét, mint a félbarna kenyér, a fehér kenyér vagy a méltán népszerű fahéjas tekercs. Így például az 1 kg-os félbarna kenyér ára újra 700 Ft alá csökkent, azaz 50 forinttal olcsóbban 695 Ft-ért vásárolható meg. Az 1 kg-os szeletelt fehér kenyér ára szintén 50 forinttal lett olcsóbb, vagyis 899 forintra mérséklődött, de a sajttal szórt nosztalgia kifli ára is 20 forinttal csökkent, míg a fahéjas tekercs 10%-kal lett olcsóbb. A pékáruk mellett a baromfi rudacskák ára is jelentős mértékben csökkent, így az 1 kg-os kiszerelésben elérhető baromfi rudacska 20%-kal olcsóbban mostantól 949 forintért vehetnek meg a vásárlók.

A Lidl-nél lett a legolcsóbb a G7.hu fogyasztói kosara februárban

A Lidl-nél lett a legolcsóbb a G7.hu fogyasztói kosara februárban

2023.03.16.


A G7.hu gazdasági portál 2023. március 8-án közzétett szubjektív, nem reprezentatív felmérése szerint 2023. február 25-én a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált 4 üzlet közül.


Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálják, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.


A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető február 25-én az általuk vizsgált négy üzlet közül.


A vizsgálat módszertanának pontos részleteiről az alábbi oldalon tájékozódhatnak.

Országossá bővült a Lidl élelmiszermentő akciója

Országossá bővült a Lidl élelmiszermentő akciója

2023.03.09.


A Lidl Magyarország "Mentsük meg!" élelmiszermentő csomagjai már mind a 197 áruházban elérhetőek.


A vállalat az intézkedésnek köszönhetően a még fogyasztható, de kisebb hibákkal rendelkező zöldségeket és gyümölcsöket egységcsomagban kínálja vásárlóinak, akik a 3,5 kg-os zöldségből és gyümölcsből vegyesen összeállított csomagokhoz rendkívül kedvező áron, mindösszesen 399 Ft-ért juthatnak hozzá. A csomagok már minden magyarországi áruházban, a pénztáraknál kihelyezett displayeken érhető el. Az élelmiszermentő akció révén a vállalat további lépést tesz az élelmiszer-felesleg mérséklésére, miközben hozzájárul a magyar családok egészséges táplálkozásához.

Újabb száz termék árát csökkenti a Lidl

Újabb száz termék árát csökkenti a Lidl

2023.03.06.


A Lidl Magyarország március 6-tól újabb 100 termék fogyasztói árát csökkenti, melyek között több mint 50 alaptejtermék is helyet kapott.


Az intézkedésnek köszönhetően egyes árucikkek akár 27 százalékkal olcsóbban érhetők el az áruházakban. Január elsejétől közel 200 termék fogyasztói árát mérsékelte a Lidl, ami most újabb 100 árucikkel bővül, amelyek döntő többsége a tejtermékek közül kerül ki. A sajtok esetében a 250 grammos Pilos Edámi darabolt sajt ára például 25%-kal 749 forintra csökkent, az 1 kg-os kiszerelésű Pilos trappista sajt pedig 23%-kal kerül kevesebbe, ami darabonként igen jelentős, 900 forintos megtakarítást jelent a vásárlók számára, akik tovább csökkenthetik kiadásaikat.

A Lidl a 2023-as UCI Kerékpáros Világbajnokság hivatalos friss élelmiszerpartnere

A Lidl a 2023-as UCI Kerékpáros Világbajnokság hivatalos friss élelmiszerpartnere

2023.03.06.


A Lidl hivatalos friss élelmiszerpartnerként szponzorálja a 2023-as Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) összkerékpáros világbajnokságát.


Az esemény különlegessége, hogy 2023 augusztusában első alkalommal rendezik meg egyszerre mind a 13 UCI világbajnokságot.

Pénzcentrum.hu: A fogyasztók szerint a Lidl a legolcsóbb élelmiszerlánc 2023-ban Magyarországon!

Pénzcentrum.hu: A fogyasztók szerint a Lidl a legolcsóbb élelmiszerlánc 2023-ban Magyarországon!

2023.02.14.


A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közösen indított, 2023. február 13-án közzétett kutatásában több mint 17.000 embert kérdeztek meg arról, hogy a felsorolt 9 áruházlánc közül, mely hazai üzletláncot gondolják a vásárlók a legolcsóbbnak és melyiket a legdrágábbnak.


A rangsorban vállalatunk került az első helyre a nem reprezentatív és szubjektív felmérésben, ami azt mutatja, hogy a legtöbb fogyasztó úgy véli, hogy a Lidl-ben találkozhatnak a legjobb árakkal.


Szívből köszönjük Vásárlóink bizalmát! Kollégáink nap mint nap azon dolgoznak, hogy termékeinket a lehetőségeinkhez mérten a lehető legjobb áron és minőségben biztosíthassuk Önök számára.


A felmérésről ide kattintva tudhatnak meg többet.

Közel 200 termék ára csökkent a Lidl-ben

Közel 200 termék ára csökkent a Lidl-ben

2023.02.14.


Az év eleje óta a vállalat közel 200 termék árát csökkentette tartósan, hogy vásárlói számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani.


Az érintett termékek akár 25 százalékkal olcsóbban beszerezhetőek a Lidlben. Az áruházlánc folyamatosan azon dolgozik, hogy a következő hónapokban újabb és újabb tartós árcsökkenést biztosítson vásárlóinak.

Gyorssegély Törökország és Szíria részére

Gyorssegély Törökország és Szíria részére

2023.02.10.


Mélyen megrendít bennünket a Törökországban és Szíriában történt katasztrófa, ezért a Lidl Magyarországot is tulajdonló Schwarz Csoport tagvállalatai mintegy 400 millió forintnak megfelelő euró gyorssegélyt nyújtanak a földrengés által sújtott térségben élő emberek megsegítésére.


A katasztrófa áldozatainak a lehető leggyorsabban kell segítséget nyújtanunk, ezért a közös adományt a Német Vöröskereszt Katasztrófavédelmi Szervezetének juttatjuk el, hogy a katasztrófa sújtotta területen dolgozó segélyszervezet munkatársai a helyszínen biztosítani tudják a szükséges segítséget.


A Schwarz Csoport vállalatainál sok olyan ember dolgozik, akiket családi szálak fűznek a régióban élő emberekhez. Gondolatban velük vagyunk és együttérzésünket fejezzük ki a katasztrófa áldozatai iránt.

Negyedével csökken a vajak ára a Lidlnél

Negyedével csökken a vajak ára a Lidlnél

2023.02.02.


A Lidl Magyarország a mai naptól jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb vajak árát.


Az intézkedésnek köszönhetően az érintett termékek 21, illetve 25 százalékkal olcsóbban érhetőek el a Lidl áruházakban, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet. Így a 250 gramm kiszerelésű 82%-os zsírtartalmú Pilos vaj, valamint a szintén 250 grammos, 80%-os zsírtartalmú sózott Pilos vaj ára 25 százalékkal csökkent. Ezek a termékek az eddigi 1199 forintos ár helyett mától 899 forintért vásárolhatóak meg. Továbbá szintén csökkent a hazai, 100 grammos Mizo vaj ára is, ami az eddigi 479 forintról 379 forintra mérséklődött, vagyis közel 21%-kal kevesebbet kell érte fizetni.

Újabb célokat tűzött ki a Lidl a tudatos táplálkozás előmozdítására

Újabb célokat tűzött ki a Lidl a tudatos táplálkozás előmozdítására

2023.01.31.


Nemzetközi intézkedéscsomagot fogadott el a Lidl a tudatos táplálkozás előmozdítása érdekében, melynek része a termékkínálat és a kommunikáció fejlesztése egyaránt.


Az áruházlánc célja, hogy 2025-ig a legkiválóbb termékkínálatot alakítsa ki a tudatos és fenntarthatóbb életmód előmozdítása érdekében. E törekvését számos új intézkedéssel erősíti meg a vállalat, hogy a vásárlók a jövőben minél könnyebben hozhassanak tudatos fogyasztói döntéseket vásárlásaik során. Részletek a diszkontlánc beszerzési politikájában találhatóak.

Idén is Top Employer díjat nyert a Lidl

Idén is Top Employer díjat nyert a Lidl

2023.01.06.


A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a Top Employer díjat, mellyel a vállalat jobb munkakörnyezet iránti elkötelezettségét, illetve az erre irányuló HR politikáját és tevékenységét ismerték el.


2023-ban a Lidl összesen 28 országban nyerte el a rangos Top Employer díjat, és ezzel együtt, immár hatodik alkalommal kapta meg a Top Employer Europe elismerést.

Adja le voksát a Lidl-re a Pénzcentrum szavazásán!

Adja le voksát a Lidl-re a Pénzcentrum szavazásán!

2023.01.06.


A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös kutatásukban, arra keresik a választ, hogy a kutatásban megjelölt, legismertebb élelmiszerláncok közül melyikben lehet a legkedvezőbb áron bevásárolni 2023-ban Magyarországon.


Vegyen részt Ön is a felmérésben és adja le szavazatát a Lidl-re ide kattintva!