Banner
2024

Hírek & Újdonságok

Minden jót, még jobb árakon az ünnepekre is

Minden jót, még jobb árakon az ünnepekre is

2024.12.09.

A Lidl további jelentős árcsökkentést hajt végre


A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket kínált olcsóbban, mint a tavalyi év azonos időszakában. Valamint további tartós árcsökkentést hajtott végre, melynek keretében a friss szárnyas és sertéshúsok átlagosan közel 10 százalékkal olcsóbban vásárolhatóak meg, míg a zöldségekre és gyümölcsökre a tartós árcsökkentésen felül naponta további extra kedvezményeket biztosít, hogy a vásárlók a lehető legolcsóbban intézhessék bevásárlásaikat az ünnepi időszakban is.

Sajátmárkás siker a különleges szaloncukrok között

Sajátmárkás siker a különleges szaloncukrok között

2024.12.09.

A Dívány szerkesztőségének vaktesztjén a Lidl Favorina Fehércsokoládés Sárgabarackos-Epres szaloncukra kapta a legjobb értékelést a sajátmárkás termékek közül.


A különleges ízű szaloncukrok tesztjén a Favorina szaloncukor aszalt gyümölcsös ízével hívta fel magára a figyelmet, amely a gyümölcsszeletek ízvilágát hozza, és a fehércsokis bevonat teszi ünnepi finomsággá. Tökéletes megoldás annak, aki kedveli a természetesen édes alapanyagok és a csoki találkozásával készülő nyalánkságokat.


A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Legjobb sajátmárkás termék a nagy sajt snack teszten: Milbona Minis Light sajt

Legjobb sajátmárkás termék a nagy sajt snack teszten: Milbona Minis Light sajt

2024.12.01.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 19-féle, országos üzletláncokban kapható sajt snacket vakteszteltek és büszkén osztjuk meg, hogy a Lidl-ben kapható Milbona Minis Light sajt lett a teszten a legjobb sajátmárkás termék.


A vakteszt során a termékek illatát, állagát és ízét értékelték: a kóstolók szerint a sajt illata megfelelő intenzitású, állaga puha, ugyanakkor rugalmas, a natúr sajtíz pedig kellemesen intenzív.

A Milbona Minis Light sajt tökéletes választás lehet azok számára, akik könnyen magukkal vihető, egészségesebb nassolnivalót keresnek.


A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Gratulálunk a nyerteseknek!

Gratulálunk a nyerteseknek!

2024.11.29.

Nyereményjátékunk októberi nyertesei:

400.000 Forint értékű Lidl vásárlási utalványt nyert:

Rigler Szonja

Lidl vásárlási utalványt nyertek:

Dr. Csamári Csilla

Simon Dezső

Ágoston Róbertné

Gera Katalin Lídia

Márton Katalin

Krajcsovicz Katalin Ágota

Orloczki Zoltánné

Szőke József

Magera Erika

Bagosi Erzsébet


Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!


Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!


Ne feledjék, a játék folytatódik!

A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc

A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc

2024.11.29.

A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette a vállalat két évtizedes eredményeit, és sikerének titkát.


Az áruházlánc a 2023-as üzleti évben több mint 1100 milliárd forint árbevételt ért el, és negyedik éve az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor piacvezető szereplője, emellett közel 10.000 munkavállalójával a kilencedik legnagyobb munkáltató Magyarországon. A vállalat a hazai gazdaság meghatározó szereplőjeként közel 1000 milliárd forintos hozzájárulást nyújtott az ország költségvetéséhez is.

Felelősen a munkavállalókért, felelősen a környezetért

Felelősen a munkavállalókért, felelősen a környezetért

2024.11.29.

Újabb hat díjat kapott a Lidl Magyarország


Idén novemberben a Lidl Magyarországot hat elismerésben is részesítették, mint felelős vállalatot. Az áruházlánc a munkavállalóiért tett erőfeszítéseiért három rangos eseményen díjazták, valamint fenntarthatósági törekvéseit a CSR Hungary szintén három kategóriában ismerte el. A Magyar Üzleti Felelősség Díj, a CSR Hungary a Lidl Magyarország fenntarthatósági tevékenységeit három kategóriában is díjazta, így a diszkontlánc CSR Hungary Díjat nyert a Legjobb felelős és fenntartható vállalatért, A „CSR lelke” – Legjobb belső CSR megoldásokért, illetve a Legjobb CSR kommunikációért kategóriákban is. Mindemellett a vállalat a munkavállalókért tett intézkedéseivel kiérdemelte a PwC Magyarország az Év Legvonzóbb Munkahelye díját, a DreamJobs Szerethető Munkahelyek elismerését és a Pénztári Öngondoskodásért Alapítvány az Év Gondoskodó Munkahelye 2024 különdíját.

Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban

Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban

2024.11.29.

Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország.


A visszaváltott műanyag palackok, italos és üdítős alumínium dobozok, valamint üvegek száma átlépte a 150 milliót. A vállalat számára kiemelten fontos a fenntarthatóság, környezetünk megóvása, ezért törekszik vásárlóit is támogatni ebben. Ezt igazolja az is, hogy 2024. január 1-je óta országszerte a REponton leadott újrahasznosítható hulladékból majdnem minden negyediket a piacvezető áruházlánc 210 üzletének valamelyikébe vitték vissza a vásárlók.

A Lidl legújabb sportpartnersége: női kézilabda-Európa-bajnokság 2024

A Lidl legújabb sportpartnersége: női kézilabda-Európa-bajnokság 2024

2024.11.29.

A Lidl második alkalommal lesz a női kézilabda-Európa-bajnokság hivatalos frissélelmiszer-partnere, támogatva ezzel a frissességet és a tudatos táplálkozást.

Sajátmárkás siker: Culinea Jalapenos-cheddar sajtos csirkemellhúsos minigolyó

Sajátmárkás siker: Culinea Jalapenos-cheddar sajtos csirkemellhúsos minigolyó

2024.11.22.

A Lidl sajátmárkás termékei között található egy igazi csemege, ami a fagyasztott, panírozott, töltött húsgolyók között kiemelkedik.


A Maradok a pénzemnél blog vaktesztjében a Lidl Culinea Jalapenos-cheddar sajtos csirkemellhúsos minigolyója bizonyult a legfinomabbnak. A teszt során a vaktesztelők értékelték a termékek állagát, illatát és ízét. A Lidl terméke kiemelkedően teljesített mindhárom szempontból: a tesztelők dicsérték a termék intenzív jalapenos illatát, a megfelelő vastagságú panírréteget, és az ízében érezhető jalapenopaprikát és sajtot. A fagyasztott, töltött húsgolyók tökéletes megoldásnak bizonyulnak a rohanós hétköznapokon: egyszerűen elkészíthetőek, táplálóak és nagyon finomak.


A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Legyen öröm a főzés!

Legyen öröm a főzés!

2024.11.12.

A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent példányszámával minden idők egyik legnépszerűbb hazai szakácskönyvsorozata.


Az otthoni sütés-főzést egy közös gasztronómiai élménnyé varázsoló receptgyűjtemény jubileumi száma teljes megújuláson ment át: ezúttal a kulináris élményeket egy fiatalokat megszólító sztárszakács és egy desszertblogger mutatja be, vacsoravendégként pedig négy tartalomgyártó is megjelenik. Ami pedig változatlan: a minőségi hozzávalókból készült receptek, a könyv exkluzív megjelenése, illetve a minden fejezetben megtalálható dietetikus és borszakértői tippek. A népszerű szakácskönyvsorozat idei kiadása nem kerül kereskedelmi forgalomba, kizárólag a Lidl vásárlók számára elérhető, limitált példányszámban, a Lidl digitális hűségprogramjában, a Lidl Plus alkalmazás Szakácskönyv Pontvadászat promócióján keresztül. A vásárlók 2024. november 18. és 2024. december 22. között gyűjthetik a pontokat vásárlásaik után. Ezt követően aktiválható a kupon és kérhető az ajándék szakácskönyv a pénztárnál egészen 2024. december 31-ig vagy a készlet erejéig.

Idén is zárva lesznek a Lidl áruházak december 24-én

Idén is zárva lesznek a Lidl áruházak december 24-én

2024.11.12.

A piacvezető Lidl Magyarország tavalyi, úttörő kezdeményezését folytatva ezúttal sem nyitja ki üzleteit december 24-én.


A vállalat célja, hogy minden munkavállalójuk nyugodtan készülődhessen, és szeretteik körében tölthesse az egyik legnagyobb keresztény ünnepet, a szenteste napját. Az áruházlánc vásárlóiról sem feledkezik meg, őket december 23-án meghosszabbított nyitva tartással várják majd országszerte.

Kihirdették a Lidl Élelmiszerhősök verseny nyerteseit

Kihirdették a Lidl Élelmiszerhősök verseny nyerteseit

2024.11.12.

Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap alkalmából szervezett felső tagozatos általános iskolásoknak a diszkontlánc.


Az online tudáspróbára több mint 1000 kitöltés érkezett országszerte. Az egyéni díjazáson felül a legjobban teljesítő osztály is elismerésben részesült. A Kónyi Deák Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 6. osztálya érdemelte ki a „Legkörnyezettudatosabb osztály” címet, ezáltal a diákok részt vehetnek a verseny szakmai együttműködő partnerének, a Felelős Gasztrohős Alapítványnak az interaktív, szemléletformáló programján.

Vásárlókkal együtt segít a Lidl

Vásárlókkal együtt segít a Lidl

2024.11.12.

Karácsonyi adománygyűjtés indult az üzletekben

A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott, amelynek keretében a vásárlókkal együtt segítenek szebbé tenni a karácsonyt a rászoruló családok számára.


A kezdeményezés részeként bármely Lidl áruházban 2024. november 11-24. között élelmiszeradomány-utalványokat lehet megvásárolni, az így összegyűlt adomány összegét pedig a Szeretetszolgálat élelmiszerekre váltja, hogy azok még karácsony előtt eljussanak a családokhoz.

Gratulálunk a nyerteseknek!

Gratulálunk a nyerteseknek!

2024.10.29.

Nyereményjátékunk szeptemberi nyertesei:

400.000 Forint értékű Lidl vásárlási utalványt nyert:

Kigyósné Dankó Ágnes


Lidl vásárlási utalványt nyertek:

Vági-Sztankovics Brigitta

Markovics Katalin

dr. Németh Barbara

Bozsoki Imre

Kurucz Attila

Vörös Leventéné

Kondorosi Zoltán

Kenyeres Sándorné

Vonyáné Simon Tünde

Badi Márk


Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!


Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!


Ne feledjék, a játék folytatódik!

Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl

Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl

2024.10.29.


Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az állatok világnapja alkalmával indított el az áruházlánc.


A cél ezúttal is a felelős állattartásra való figyelemfelhívás és a nehéz sorsú állatok élelmezéséhez való hozzájárulás volt. A meghirdetett játékhoz több mint 5400-an csatlakoztak, a kezdeményezés keretében a vállalat vásárlóival összefogva összesen több mint 9000 kg állateledelt adományozott a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány számára.

A Lidl erősíti a klímavédelem melletti elkötelezettségét: Nettó zéró kibocsátás 2050-re

A Lidl erősíti a klímavédelem melletti elkötelezettségét: Nettó zéró kibocsátás 2050-re

2024.10.15.


A Lidl új, ambiciózus klímacélok mentén elkötelezte magát amellett, hogy 2050-re nettó zéró kibocsátást érjen el a teljes ellátási láncában.


Ezzel a vállalat nemzetközi CSR stratégiájának részeként ismét jelentősen növeli elkötelezettségét a fenntartható üzleti gyakorlatok és a klímavédelem iránt. Az áruházlánc már most is jelentős, 2019-hez képest 52%-os üvegházhatású gázkibocsátás-csökkentést ért el minden országban, ahol jelen van.

A Lidl Magyarország igazgatóságának korábbi elnöke és munkatársa is rangos szakmai elismerést kapott az Európai Kereskedelem napján

A Lidl Magyarország igazgatóságának korábbi elnöke és munkatársa is rangos szakmai elismerést kapott az Európai Kereskedelem napján

2024.10.15.


Grósz Jenő a Klauzál Gábor elismerő Oklevelet, Vőneki Gabriella pedig a magyar kereskedelemért nagydíjat vehette át


Rangos szakmai elismerésekben részesült az Európai Kereskedelem Napja alkalmából a Lidl Magyarország korábbi vezetője és munkatársa. Grósz Jenő, a Lidl International több országért felelős igazgatósági tagja Klauzál Gábor Elismerő Oklevelet vehetett át, míg a Lidl Magyarország kötelékében két évtizede dolgozó Vőneki Gabriella bolti alkalmazott a Magyar Kereskedelemért Nagydíjban részesült.

Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat

Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat

2024.09.18.

A Lidl Magyarország meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvánnyal. Az újabb megállapodás értelmében a következő egy év során több mint 100 millió forint értékben segíti majd friss, tápanyagokban gazdag élelmiszeradománnyal a Heim Pál Gyermekgyógyászati Intézetben fekvő gyermekek változatos, magas minőségű étkeztetését és ezáltal gyorsabb felépülését.


Az idén 20 éves kiskereskedelmi áruházlánc összesített adatai szerint a partnerség 2019-es kezdete óta mintegy több mint 240 tonna élelmiszerrel támogatta az intézményt. Az adatokat kicsit részletesebben áttekintve; a vállalat 41 tonna friss zöldség-gyümölccsel, 42 tonna friss hússal, 30 tonna felvágottal és sajttal, 42 tonna tésztával és rizzsel, valamint több, mint 88 tonna egyéb alapvető élelmiszerrel, és 43 ezer liter gyümölcslével támogatta az egészségügyi intézményt. Az adományok összetételét pedig minden esetben a kórház szakemberei állítják össze a gyermekek igényeinek megfelelően.


A támogatásról bővebb információ itt olvasható.

Épül a Lidl Magyarország ötödik logisztikai központja

Épül a Lidl Magyarország ötödik logisztikai központja

2024.09.06.

Megkezdődött a Lidl Magyarország ötödik, hazánkban az eddigi legnagyobb logisztikai központjának építése Kiskunfélegyházán.


A több mint 83 ezer m2 alapterületű beruházás 50 milliárd forintból valósul meg, és a létesítmény több mint 400 új munkahelyet teremt a kiskunsági régióban élők számára. Az új raktárkomplexum alapkövét dr. Navracsics Tibor közigazgatási és területfejlesztési miniszter, a Lidl Magyarország és a kivitelező Market Építő Zrt. képviselői, valamint Csányi József, Kiskunfélegyháza polgármesterének jelenlétében ünnepélyes keretek között tették le.


„Ma nemcsak egy épület alapkövét tettük le, hanem a jövő fejlődésének zálogát, ami vásárlóink, partnereink és leendő munkavállalóink javát szolgálja majd. Célunk, hogy a magyar gazdaság egyik zászlóshajójaként az elsők között járuljunk hozzá az ország további fejlődéséhez, és még hatékonyabban, még professzionálisabban tudjuk kiszolgálni az áruházakat és ezáltal vásárlóinkat. A Lidl Magyarország hazánk kilencedik legnagyobb munkáltatójaként közel 10 ezer embernek biztosít versenyképes béreket. Ez a szám tovább fog bővülni, hiszen a beruházással a kiskunsági régióban élők számára több mint 400 embernek kínálunk majd új munkalehetőséget, és ezáltal biztos megélhetést, kiszámítható jövőt” – emelte ki a logisztikai központ ünnepélyes alapkőletételénél tartott beszédében Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.


Az eseményről bővebb információ itt olvasható.

A Lidl lesz az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere

A Lidl lesz az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere

2024.09.06.

A Lidl tovább bővíti labdarúgó partnerségi portfólióját és a 2026/27-es szezon végéig két UEFA klubverseny, az UEFA Európa-liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos támogató partnere lesz, lehetőséget teremtve ezzel az egészséges életmód, valamint a zöldség- és gyümölcsfogyasztás fontosságának hangsúlyozására.


Az együttműködés keretében a vállalat Európa-szerte, köztük Magyarországon is folytatja egyedülálló Lidl Kids Team programját, ezzel több mint 12 ezer gyermek számára biztosítva, hogy a mérkőzéseken játékoskísérőként vehessenek részt. A most bejelentett partnerség az UEFA EURO 2024 sikeres együttműködésének hozománya, a YouGov tanulmánya szerint ugyanis a Lidl volt a nyárilabdarúgó torna legláthatóbb márkapartnere.


Az együttműködésről bővebb információ itt található.

Folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél

Folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél

2024.08.05.

Újabb 190 termék kapható akár 25%-kal olcsóbban!


Folytatja a magyar családok támogatására meghirdetett tartós árcsökkentési programját a Lidl Magyarország. Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházláncának üzleteiben így újabb 190 termék kapható még kedvezőbb áron. Mivel a vállalat folyamatosan figyelemmel kíséri a vásárlói igényeket, ezért minden esetben, így most is arra reagálva dönt arról, hogy hétről hétre mely árucikkekhez juthatnak hozzá olcsóbban a vásárlók.

Újabb sajátmárkás tesztgyőzelem:  Freshona Gyümölcssaláta

Újabb sajátmárkás tesztgyőzelem: Freshona Gyümölcssaláta

2024.07.30.

Ha egész évben ízletes gyümölcshöz szeretnénk jutni, mindig a jól megszokott minőségben, akkor a Freshona Fruit Cocktail gyümölcssalátája bizonyul a legjobb választásnak!


A Maradok a pénzemnél blog nemrégiben tesztelte a piacon kapható gyümölcssaláta befőtteket, és a Lidl terméke, a Freshona Gyümölcssaláta érdemelte ki a sajátmárkás termékek közül az első helyet. A tesztelők dicsérték a gyümölcsök kiváló minőségét, az ananászos, édeskés illatot és a ropogós állagot. A 7,8/10 pontos eredménnyel a Freshona Gyümölcssaláta bebizonyította, hogy a tartósított gyümölcsök is lehetnek finomak és frissítőek.


A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Vásárlói összefogás a Lidlnél

Vásárlói összefogás a Lidlnél

2024.07.30.

Több mint kilenc tonna eledel gyűlt össze a nehéz sorsú állatok javára


A Lidl Magyarország idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát, hogy felhívja a figyelmet a felelős állattartás fontosságára és minőségi állateledellel hozzájáruljon a menhelyi kisállatok ellátásához.


Az áruházlánc vásárlói segítségével idén több mint kilenc tonna, mintegy ötmillió forint értékű állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon és a REX Kutyaotthon Alapítványokat.

Érkeznek a tanszerek a Lidl áruházakba!

Érkeznek a tanszerek a Lidl áruházakba!

2024.07.25.

Bevásárlás és iskolaszervásár egy helyen


Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban már most segít az iskolakezdésre való felkészülésben.


Megjelent a diszkontlánc legújabb iskolakezdési katalógusa, amelyben a legfontosabb tanszerek, kreatív eszközök, könyvek és egyéb, tanuláshoz kapcsolódó termékek széles választéka található meg. A több héten át tartó „Velünk gyerekjáték a sulikezdés” kampány keretében közel 200-féle, az oktatáshoz kapcsolódó termék érhető majd el a Lidl áruházak polcain. A diszkontlánc arra törekszik, hogy legyen szó óvodás, általános- és középiskolás tanulóról vagy egyetemi hallgatóról, mindenki megtalálja a kínálatban a számára szükséges eszközöket, a Lidl-től megszokott kiváló minőségben és kedvező áron. A vállalat tanszerkínálata július 25-től érhető el az áruházakban, de az érdeklődők már most megtekinthetik az akciókat az iskolakezdési katalógusban, ami elérhető online és az áruházakban is nyomtatott formában.

Sikerek a nagy fagyasztott, töltött csirkemell teszten!

Sikerek a nagy fagyasztott, töltött csirkemell teszten!

2024.07.22.

A hétköznapi rohanásban jól jöhet, ha van a mélyhűtőben valami gyorsan elkészíthető, a Maradok a pénzemnél blog tesztje alapján a Culinea sajttal, illetve kapros juhtúróval töltött csirkemellek egyaránt remek választásnak bizonyulnak.


A fagyasztott, töltött csirkemellek vaktesztjén a Magyar Ár-Érték Arány Kutató Egyesület tagjai laikus fogyasztókkal együtt 13 terméket kóstoltak, melyeket illat, állag és íz alapján értékeltek. A teszten a Culinea sajttal töltött csirkemellfilé 3., a Culinea kapros juhturóval töltött csirkemellhús pedig 2. helyezést ért el, ezzel kiérdemelve a legjobb saját márkás termék címet.


A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Sajátmárkás füstölt tofu győzelem a Tudatos Vásárlók tesztjén!

Sajátmárkás füstölt tofu győzelem a Tudatos Vásárlók tesztjén!

2024.07.22.

A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemrégiben átfogó tofutesztet végzett, melyben a Lidl sajátmárkás Vemondo füstölt tofuja bizonyult a legjobbnak.


A teszt során 10 különböző tofut vizsgáltak megadott szempontrendszer alapján. A Lidl Vemondo füstölt tofuja kiemelkedő eredményeket ért el minden kategóriában, így meggyőző fölénnyel nyerte el a legjobb sajátmárkás tofu címet. A tesztelők dicsérték a termék ízét, állagát és összetételét, kiemelve, hogy kiváló választás mindazok számára, akik egészséges és ízletes alternatívát keresnek a hús helyett.


A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza

A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza

2024.07.19.

Összesen hat kategóriában nyert a Nők Lapja Food Awardson a vállalat


Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.


A Nők Lapja harmadik alkalommal hirdette meg a Food Awards versenyt, amelyen a magazin olvasói a termékeken túl idén először a kereskedelmi áruházláncokra is leadhatták szavazataikat. A Lidl hat első helyezést ért el, a szavazók a Kedvenc áruházam, a Legjobb ár-érték arány, a Legjobb pékáruválaszték, a Legjobb frissáruválaszték, továbbá a Legzöldebb kereskedelmi lánc kategóriákban választották meg nyertesnek a Lidl-t. A legkedveltebb vásárlói termékeket díjazó kategóriák egyikében szintén a dobogó legfelső fokán végzett egyik saját márkás termékével a vállalat: az Alesto Protein Mix nyerte el a Snackek, sós rágcsálnivalók kategória első helyezését.

Árzuhanás a Lidl-ben!

Árzuhanás a Lidl-ben!

2024.07.15.

Az áruházlánc idén júniusban több mint 600 terméket kínált olcsóbban, mint 2023 júniusában!*


A Lidl Magyarország tartós árcsökkentési programja keretében idén júniusban többszáz terméket kínált üzleteiben kedvezőbb áron vásárlói számára, mint az előző év júniusában.


A több mint 600 tartósan olcsóbbá vált árucikk között minden árukategóriából találhatóak termékek, például: zöldség és gyümölcs, tejtermékek, pékáru, hús és húskészítmények. A vállalat számára kiemelten fontos, hogy továbbra is a lehető legjobb áron biztosítson széles és magas minőségű kínálatot vásárlóinak.


*2024. és 2023. június hónapokban, a mindkét hónapban, minden üzletünkben országosan, állandó kínálatunkban elérhető termékeink normál, országos árait összehasonlítottuk, és ez alapján több mint 600 terméket 2024. júniusban olcsóbb áron kínáltunk, mint 2023. júniusában. Az összehasonlításba csak azon termékeinket vettük bele, melyek eladási ára nem változott sem 2024, sem 2023 júniusában. Az összehasonlításnál a termékeknél mindkét évben figyelembe vettük az adott cikkszámú termékekhez tartozó különböző íz, illetve fajtaváltozatokat. Az összehasonlításba a zöldség-gyümölcs termékeinket, és az időszakosan elérhető, állandó kínálatunk részét nem képező food és non-food termékeinket nem vettük bele.

Megnyitotta kapuit az első Parkside Outlet Biatorbágyon!

Megnyitotta kapuit az első Parkside Outlet Biatorbágyon!

2024.07.11.

A Lidl Magyarország a napokban nyitotta meg első, önálló Parkside márkaboltját a biatorbágyi Premier Outletben.


A népszerű sajátmárkás barkácseszközök eddig csak a Lidl üzleteiben voltak elérhetőek, mostantól azonban egy dedikált üzletben is várják a barkácsolni vágyókat. A Parkside Outletben széles választékban találhatók Parkside kéziszerszámok, elektromos szerszámok, kerti gépek és kiegészítők, a megszokott Lidl minőségben és kedvező áron.

A Lidl alkoholmentes söre tarolt a radlerteszen!

A Lidl alkoholmentes söre tarolt a radlerteszen!

2024.07.08.

A Magyar Nemzet oldalán megjelent egy átfogó radlerteszt, melyben 10 különböző citromos italt hasonlítottak össze. A kóstolók egyöntetűen a Lidl sajátmárkás, Argus alkoholmentes citrom radlerét ítélték a legjobbnak.


A tesztelőbizottság tagjai kiemelték a termék limonádéra hasonlító, természetes ízharmóniáját és a citrushéjra emlékeztető illatát, amivel kiérdemelte az alkoholmentes, ízesített sörök kategóriájának legjobbja címet.


A teszt további részleteiről ide kattintva olvashatnak bővebben.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Tesztgyőztes lett a Lidl sajátmárkás Argus Strong világos söre!

Tesztgyőztes lett a Lidl sajátmárkás Argus Strong világos söre!

2024.07.08.

Finoman malátás sörillat, tartós hab, frissítő szénsavasság – így jellemezték a Maradok a pénzemnél blog kollégái az Argus Strong világos sört. A vakteszten 10 különböző, 6%-os alkoholtartalom feletti sört vizsgáltak, ahol sajátmárkás termékünk, az Argus Strong világos sör első helyezést ért el.


Az értékelésen ízre és állagra is a Lidl sajátmárkás strong söre kapta a legtöbb pontot. A kóstolóbizottság tagjai a hosszú ideig tartó hab, a frissítő szénsavasság és a malátás sörillat mellett a termék kellemes utóízét emelték ki.

A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

A vásárlók érdekében maradnak a kedvezményes élelmiszerárak a Lidlben

A vásárlók érdekében maradnak a kedvezményes élelmiszerárak a Lidlben

2024.07.02.

Továbbra is megmaradnak a kedvezményes árak és az akciók a Lidl Magyarország áruházaiban. Bár a Nemzetgazdasági Minisztérium határozatának értelmében július 1-től a hazai áruházláncoknak már nem kötelező hatóságilag az árengedmények alkalmazása, a piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc folytatja az árak “befagyasztását” és tartós árcsökkentési programjának keretében újabb 100 termék árát csökkenti. A vállalat számára kiemelten fontos, hogy az élelmiszereket - köztük a magyar termelőktől és beszállítóktól származó, illetve sajátmárkás termékeket – a lehető legjobb áron kínálja a vásárlói számára.


*2024. június hónapban több mint 100, minden üzletünkben országosan, állandó kínálatunkban elérhető termékünk normál országos árát csökkentettük le. Az árcsökkentésben érintett termékeink normál, országos ára 2024. márciusa óta nem volt olcsóbb, mint a júniusban, adott terméknél a megadott naptól alkalmazott új ár. Az árcsökkentésben érintett termékeinknél figyelembe vettük az adott cikkszámú termékekhez tartozó íz, illetve fajtaváltozatokat. A feltüntetett árcsökkentések mértéke nem reprezentatív.

Ambiciózus nemzetközi együttműködést kötött a Lidl és a WWF

Ambiciózus nemzetközi együttműködést kötött a Lidl és a WWF

2024.07.01.

A Lidl, az egyik legnagyobb kiskereskedelmi vállalat és a WWF, a világ egyik legnagyobb független természetvédelmi szervezete bejelentette, hogy egy új, ötéves, 31 országot átfogó nemzetközi és stratégiai partnerséget indít.


A WWF-fel való hosszú távú kooperáció a Lidl értékláncát érintő közös együttműködésre fókuszál, hogy segítsen korunk globális ökológiai kihívásainak kezelésében és hogy minél több háztartás számára legyen elérhető a fenntarthatóbb kínálat. A partnerek szorosan együttműködnek a természettel összhangban lévő, a bolygónk határait tiszteletben tartó működési modellek előmozdításában.

Bővebb információ: https://vallalat.lidl.hu/sajtoszoba/sajtokoezlemenyek/20240627_sajtokoezlemeny-wwf


Thomas Vellacott, a WWF Svájc igazgatója, Christoph Pohl, a Lidl International beszerzési ügyvezető igazgatója és Kirsten Schuijt, a WWF International főigazgatója (balról) // Fotó: WWF

Ötödször lett a Lidl Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője

Ötödször lett a Lidl Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője

2024.06.14.

Újabb rangos szakmai elismerésekben részesült a Lidl Magyarország, négy jelentős díjat hozott el Az Év Boltja 2024 versenyről


Az elismerések közül kiemelt értékkel bír a sorozatban ötödik alkalommal elnyert Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője cím. Az áruházlánc diszkont kategóriában a tavaly megnyílt Budaörsi úti üzletével kiérdemelte Az Év Boltja 2024 díjat, valamint a vásárlók többsége idén is a Lidl mellett tette le a voksát a Közönségdíj megszavazásával. Mindezeken felül büszkeséget jelent a diszkontlánc számára, hogy ebben az évben első alkalommal nyerte el Az Év Egészséges Életmódot Támogató Kereskedője díjat.


Az Év boltja kategóriában elnyert valamennyi díj alapja a Store Insider szakmai lap által Magyarországon, élelmiszer és FMCG termékeket forgalmazó kiskereskedelmi egységek, láncok üzemeltetőinek meghirdetett Az Év Boltja elnevezésű verseny, mely egy minden évben, több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempont rendszer alapján, két fordulóban értékelt elismerés. Az elbírálás és a 2024-ban elnyert díj szerint a Lidl Magyarország az adott kategóriákban egyedülálló kínálattal, minőséggel, illetve ezeket biztosító elvekkel rendelkezik. „Az Év Boltja 2024 közönségszavazás nyertes – egyéni boltok” díj alapja a Store Insider szakmai lap által az online zsűrizés után döntőbe jutott boltokra vonatkozóan szervezett közönségszavazás. Tovább információ: https://azevboltja.storeinsider.hu/

Ma nyitja kapuit a Lidl Fan Zone és a Lidl Fan Store

Ma nyitja kapuit a Lidl Fan Zone és a Lidl Fan Store

2024.06.14.

Meccsnézés a Lidllel a Kopaszi Kertben


Június 14-től egy hónapon át hamisítatlan focifieszta hangulatot ígér a Lidl Fan Zone! Az UEFA EURO 2024TM hivatalos partnereként a Lidl Magyarország a labdarúgó Európa-bajnokság teljes ideje alatt közösségi meccsnézésekre vár mindenkit a Kopaszi Kertben lévő rendezvényterületére. Az ingyenes belépést biztosító szurkolói zónába kilátogatók óriási LED-falakon követhetik figyelemmel a magyar válogatott és további kedvenc csapataik mérkőzéseit, miközben bolti áron vásárolhatják meg a különböző ropogtatnivalókat, gyümölcsöket és üdítőket az ideiglenesen kitelepült Lidl üzletben.

A Lidl az Agrárminisztériummal közösen nyitotta meg a dinnyeszezont

A Lidl az Agrárminisztériummal közösen nyitotta meg a dinnyeszezont

2024.06.14.

Jövő hétvégétől érkeznek a Lidl Magyarország raktáraiba a kizárólag magyar termelőktől és beszállítóktól származó görögdinnyék.


Ezzel a piacvezető áruházláncnál hivatalosan is elkezdődik az idei dinnyeszezon - hangzott el a vállalat és az Agrárminisztérium közös sajtótájékoztatóján. A magyar termesztésű gyümölcs bel- és külpiaci népszerűsítésének erősítése továbbra is kiemelt terület a Lidl Magyarország számára. Ennek eredménye az is, hogy az elmúlt 6 évben mintegy 14 milliárd forinttal járult hozzá a magyar görögdinnye piaci pozíciójának erősítéshez.

A nyár szabadidősport-eseménye a 42. Lidl Balaton-átúszás és áthúzás

A nyár szabadidősport-eseménye a 42. Lidl Balaton-átúszás és áthúzás

2024.06.12.

40 nap múlva, július 20-án Révfülöpről rajtol és Balatonbogláron ér célba az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, a 42. Lidl Balaton-átúszás.


A szervezők idén is tízezret meghaladó indulót várnak a Balaton-partra, akik „megúszhatják” a klasszikus 5,2 km-es távot, a 2,6 km-es Féltávot, vagy teljesíthetik SUP-pal a Lidl Balaton-áthúzást.

Egyre több a zöld áruház a Lidl-nél

Egyre több a zöld áruház a Lidl-nél

2024.05.31.

A Lidl Magyarország elkötelezett a minél fenntarthatóbb működés mellett és felelős vállalatként azon is dolgozik, hogy emelje a fenntartható tanúsítással rendelkező saját áruházainak számát.


A vállalat célja, hogy a hazai kiskereskedelmi láncok között úttörő legyen a saját üzletek fenntartható épületminősítésében. Elkötelezettségét mutatja, hogy már 92 Lidl üzlet rendelkezik az EDGE zöld épülettanúsítási rendszer minősítéssel, melyek közül 83 áruház EDGE, 9 üzlet pedig EDGE ADVANCED minősítést tudhat magáénak.

Sikerrel zárult a Lidl diákoknak hirdetett versenye

Sikerrel zárult a Lidl diákoknak hirdetett versenye

2024.05.31.

Sikerrel zárult a Lidl Magyarország SzelektálOK edukációs versenye, melyet a PET KUPA Egyesület szakmai együttműködésével idén áprilisban hirdetett meg a vállalat az általános iskolások számára. A szelektív hulladékgyűjtés témájára fókuszáló online tudáspróbára több mint 1700 kitöltés érkezett, országszerte közel 600 iskolából.


A verseny keretében a legügyesebb szelektálók egyéni díjazásán felül a legtöbb pontot összegyűjtő osztály is nyereményben részesült. A Legkörnyezettudatosabb osztály címet a sátoraljaújhelyi Árpád-házi Szent Margit Katolikus Általános Iskola és Óvoda 5. osztálya érdemelte ki, akik részt vehetnek a PET Kupa Egyesület Műanyag Műhely (MÜMÜ) foglalkozásán. A 7 állomásos, interaktív foglalkozás keretében a résztvevők nyomon követhetik az újrahasznosítás folyamatát, és megtudhatják, mi minden készülhet a folyami műanyagból.

Már egy évtizede partnerségben a magyar borászatokkal

Már egy évtizede partnerségben a magyar borászatokkal

2024.05.30.

10 év alatt több mint 200 millió palack magyar bor a Lidl hazai és nemzetközi áruházaiban


A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a magyar borok hazai és külpiaci népszerűsítése és az értékesítési volumen növelése mellett. A vállalat törekvéseinek kiemelkedő sikerét mutatja, hogy az elmúlt egy évtized alatt több mint 200 millió palack magyar bort értékesített a hazai és a külföldi Lidl áruházakban, ráadásul az éves szinten eladott palackszámot is ötszörösére növelte 2014-hez képest. A piacvezető áruházlánc ennek köszönhetően nem csak a hazai borászatok és pincészetek, de a teljes borágazat sikereihez is jelentős mértékben hozzájárult.

Elindult a grillszezon a Lidl-nél

Elindult a grillszezon a Lidl-nél

2024.05.30.

Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak


A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával növelte az értékesített grilltermékek darabszámát. A vállalat további bővüléssel számol, hiszen az idei szezonban nemcsak a hazai, hanem már hat külföldi Lidl áruházban is elérhető lesz a kiváló minőségű magyar grillkolbász, ami a magyar beszállítóknak exportlehetőséget és ezáltal további növekedést jelent.


A szezonális grillkínálatban közel 60 különböző grillhús és húskészítmény érhető el, melyek között új ízesítések és új termékek is találhatóak. Sőt nemcsak a hazai, hanem a külföldi Lidl áruházak vásárlói is leemelhetik a polcokról a Grill&Fun saját márkás termékcsaládba tartozó Party-mix magyar grillkolbászt, ami a hazai beszállítók számára export és fejlődési lehetőséget biztosít, hozzájárul továbbá az ország gazdasági növekedéséhez és versenyképességéhez is.

Elindult a Lidl hivatalos TikTok csatornája

Elindult a Lidl hivatalos TikTok csatornája

2024.05.30.

Május 30-án elindult a Lidl Magyarország hivatalos TikTok csatornája @lidlhu felhasználónéven, ahol már megtekinthető a vállalat első videója is.


Az áruházlánc TikTok csatornáján heti rendszerességgel várhatóak az új videók közzététele, jellemzően rövid, izgalmas, pörgős, szórakoztató tartalommal. A követők a TikTokra jellemző hangvételre és stílusra számíthatnak, egy kis Lidl-ös csavarral fűszerezve.


A csatornán a nézők rövid, pörgős és szórakoztató videókon keresztül nyerhetnek majd bepillantást abba, hogy mit is jelent igazi Lidl-ösnek lenni. A legjobb ajánlatokból, legújabb TikTok trendi termékekből, vicces élethelyzetekből, és igazi Lidl-ös szituációkból nem lesz hiány, épp úgy ahogy a trendekből, kihívásokból és receptekből sem! Mindezek mellett igazi Lidl kulisszatitkok is terítéken lesznek majd.


Hivatalos TikTok csatornánk az alábbi linken érhető el: https://www.tiktok.com/@lidlhu

Gratulálunk a nyerteseknek!

Gratulálunk a nyerteseknek!

2024.05.24.

Nyereményjátékunk áprilisi nyertesei:

Szabó Istvánné

Palotás István

Csernus Zsuzsanna

Kulcsár Sándor

Fekete Tiborné

Berta Andrea

Labodáné Gulyás Zsuzsanna

Ács Réka

Istenes János

Szabó István Tamás


Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!


Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!


Ne feledjék, a játék folytatódik!

Ismét elérhetőek a különleges magyar paradicsompalánták a Lidl polcain

Ismét elérhetőek a különleges magyar paradicsompalánták a Lidl polcain

2024.04.26.

Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek a Lidl Magyarország üzlethálózatában az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet magyar tájfajta, öko paradicsompalántái.


A Lidl immáron 6. éve működik együtt a Kutatóintézettel, amelynek keretében idén a különleges Ceglédi sárga, a Faddi, a Máriapócsi koktél, illetve Tolna megyei rongyos palánták kerülnek majd a polcokra. A diszkontlánc célja, hogy az együttműködés által az egészségtudatos táplálkozás támogatása mellett hozzájáruljon a hazai tájfajták térnyeréséhez, agrárörökségünk megőrzéséhez és a fenntartható gazdálkodás népszerűsítéséhez.

Új séfet igazolt a Lidl

Új séfet igazolt a Lidl

2024.04.26.

Megújul a vállalat nagyköveti csapata is


A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja a Lidl-től 10 év után elköszönő Széll Tamás, Michelin-csillagos séfet a Lidl Konyhában. Ezzel egyidejűleg a platform desszertekkel is kiegészül, és a jövőben Kapunics Gréti gasztro influenszertől inspirálódhatnak az édességek kedvelői. A megújult nagyköveti csapatot erősíti továbbá Piskor Fanni, a vállalat borszakértője, és Szabó Adrienn, a Lidl új dietetikus szakértője.

Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra

Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra

2024.04.26.

Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen közel 200 új pozícióra keres munkavállalókat a Balaton és a Velencei-tó partján található nagy forgalmú áruházaiba.


A vállalat nem csak kiemelt bérezést, de szállást is biztosít a kiválasztottak számára, így a munka után a vízparti pihenés is garantált.

Több száz tartósan alacsony árú termékkel készül a Lidl a húsvétra

Több száz tartósan alacsony árú termékkel készül a Lidl a húsvétra

2024.03.22.

A Lidl idén is széles választékkal, magas minőségű termékekkel, kedvező árakkal és számos akcióval készül a húsvéti időszakra.


A vállalat ráadásul tartós árcsökkentési programjának keretében több mint 600 terméket kínál akár 50%-kal olcsóbban a tavalyihoz képest. A vásárlók így mind a húsvéti, mind a napi bevásárláshoz kapcsolódó termékeket olcsón szerezhetik be.

Megújul a Lidl hűségprogramja

Megújul a Lidl hűségprogramja

2024.03.11.

Még egyszerűbb lesz a Lidl Plus használata


A mai nappal megújul a Lidl nagy népszerűségnek örvendő digitális hűségprogramja, a Lidl Plus.


A változásoknak köszönhetően az applikáció alkalmazása még egyszerűbbé válik, az újonnan bevezetett ajánlatokat ugyanis ezentúl nem kell aktiválni, a kedvezmények automatikusan levonásra kerülnek a Lidl Plus kártya beolvasásakor. A vállalat ezáltal is szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy még egyszerűbb, gyorsabb legyen a bevásárlás és nem utolsó sorban még több maradjon a családi kasszában.

A Lidl bemutatja az UEFA EURO 2024 TM kampányát: A Lidl Kids Team-et

A Lidl bemutatja az UEFA EURO 2024 TM kampányát: A Lidl Kids Team-et

2024.03.04.


A Lidl az UEFA EURO 2024TM labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnere. A Lidl az együttműködés keretében hívja életre a Lidl Kids Team nyereményjátékot, melynek köszönhetően Európa-szerte több mint 1.100 gyermek kap lehetőséget arra, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein a játékosokat pályára kísérje.


A Lidl Magyarország április 2-án induló kampánya keretében a szülők/gondviselők lehetőséget kapnak arra, hogy a 6-10 éves korú gyermekük nemtől, származástól, fizikai és szellemi képességektől függetlenül sorsolás útján bekerülhessen a Lidl Kids Teambe. A szülőknek/gondviselőknek ehhez a Lidl Plus applikációban elérhető jelentkezési űrlapot kell kitölteniük. A nyerteseket véletlenszerűen sorsolja ki az áruházlánc, így minden jelentkező számára egyenlő esélyt biztosít.


Azon túl, hogy a magyar gyerekek a hazai válogatott meccsein vehetnek részt és támogathatják focistáinkat azáltal, hogy a pályára kísérik őket, a Lidl a pályázó szülő/gondviselő és gyermeke számára a németországi UEFA EURO 2024-re való utazás teljes költségét vállalja. A Lidl Kids Team résztvevőit a helyszínen számos szórakoztató és izgalmas élmény várja majd azt megelőzően is, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein több tízezer szurkoló előtt Európa legjobb labdarugóihoz csatlakoznak a pályán.


A Lidl Kids Team nyereményjátékra 2024.04.02-17. között lehet jelentkezni. A Lidl Plus ingyenes alkalmazást addig is érdemes letölteni, ennek pontos menetéről bővebb információ itt található.

Ismét extra kedvezményeket ad a Lidl a 65 év felettieknek

Ismét extra kedvezményeket ad a Lidl a 65 év felettieknek

2024.02.15.


A Lidl újból többet ad!


A Lidl elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Az áruházlánc tavalyi, nagy sikerű akciója után most ismét a 65 év felettieknek szeretne többet adni, akik február 15-21. között így tovább csökkenthetik az élelmiszerre fordított kiadásaikat. Az extra kedvezmények keretében ezúttal a 65 év feletti vásárlók a friss zöldségekhez és gyümölcsökhöz, valamint a hűtött húskészítményekhez 10 százalékkal olcsóbban juthatnak hozzá.

2024-ben is folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél

2024-ben is folytatódik az árcsökkentés a Lidl-nél

2024.02.01.


Árcsökkentési programjának részeként a Lidl Magyarország újból mérsékli a fogyasztói árakat, így február 2-től több tej és tejtermék, fagyasztott gyümölcs és zöldség, valamint tisztálkodási termék is tartósan olcsóbb lesz.


Az árcsökkentés 50 terméket érint, melyek akár 40 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak, ami jelentős megtakarítást eredményezhet a magyar családok számára.

A Lidl fenntarthatósági jelentése nyerte el a Zöld Béka díjat

A Lidl fenntarthatósági jelentése nyerte el a Zöld Béka díjat

2024.01.26.


A Lidl Magyarország nyerte el a 2023-as Deloitte Zöld Béka Díjat, mely a nem pénzügyi jelentések készítése terén kiemelkedő teljesítményt nyújtó vállalatok elismerésére szolgál.


Az áruházlánc nem először szerepel a díjazottak között, az első és immáron a második, 2020-2021-es üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentésével is kiérdemelte a független szakértői zsűri elismerését, s ezáltal a kezdeményezés keretein belül a Kiemelkedő Fenntarthatósági Jelentés Díjat.

A Lidl Magyarország idén is elnyerte a Top employer elismerést

A Lidl Magyarország idén is elnyerte a Top employer elismerést

2024.01.19.


A független „Top Employers Institute” minden évben díjazza a világ legjobb munkáltatóit.


A Lidl Magyarország idén sorozatban harmadik alkalommal került be a Top Employer minősítést elnyerő vállalatok sorába, és így az ország legjobb munkáltatói között tudhatja magát.


A Top Employers Institute-ról

A Top Employers Institute a kiemelkedő munkáltatói gyakorlatokat tanúsító globális intézmény. Tanúsítási programja révén lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy értékeljék és javítsák munkavállalói körülményeiket. A három évtizede alapított Top Employers Institute 122 országban/régióban már 2300 szervezetet tanúsított. Ezek a Top Employers Institute elismeréssel rendelkező vállalatok világszerte több mint 9 millió munkavállaló életére gyakorolnak pozitív hatást.


A Top Employer 2024-ről:

A Top Employer 2024 egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján értékelt elismerés, amelynek alapja a nemzetközi Top Employers Institute által meghirdetett Top Employer megmérettetés. A Top Employers Institute a vállalatokat a HR Best Practices kérdőívben megadott információk alapján értékeli és minősíti. Ez 6 átfogó HR dimenziót és 20 HR-területet érint, mint például a HR stratégia, a munkakörülmények, a toborzás, az oktatás és a jólét. További információ: https://www.top-employers.com

Gratulálunk a nyerteseknek!

Gratulálunk a nyerteseknek!

2024.01.19.

Nyereményjátékunk decemberi nyertesei:


Balogh Sándorné - Babót

Sváb János Pál - Karcag

Varga Lászlóné Judit - Tápióság

Gazdigné Kelemen Petra - Ugod

Orsos Piroska - Dunaharaszti

Lippai-Gyurka Angela - Tárnok

Marton Károly - Tapolca

Gangel Barbara - Budapest

Zádori Katalin - Bicske

Gyöngyi Moldvan - Budapest


Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!


Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!


Ne feledjék, a játék folytatódik!