
Lesöprő győzelem a mézes puszedli teszten
2025.12.10.
A Maradok a pénzemnél blog 24-féle csomagolt mézes puszedliből tartott vaktesztet, amelyben a LIDL saját márkás, Favorina termékei taroltak, megszerezve az első és második helyet is!
A vaktesztben a Magyar Ár-Érték Arány Kutató Egyesület tagjai és laikus fogyasztók vettek részt, összesen 15-en. A teszt során a puszedliket három szempont alapján értékelték: az illatuk, az állaguk és az ízük szerint.
A győztes, LIDL Favorina Puszedli cukormázzal és étcsokoládéval bevonva a tökéletesen omlós és puha tésztájával, valamint kiváló, harmonikus mézeskalács fűszerezésével nyert. A második helyezett Favorina Puszedli cukormázzal, étcsokoládés dekorcukorral is kiemelkedően szerepelt nagyon jó minőségű étcsokoládéjával és a tészta fűszeres ízével alkotott harmonikus zamatával.
A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhatsz. A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Top 3-ban a Culinea Rántott trappista sajt és a Chef Select Rántott gouda sajt
2025.12.04.
A Maradok a pénzemnél blog 16-féle natúr fagyasztott sajtból tartott vaktesztet, amelyben a Lidl két saját márkás terméke is bekerült a legjobb három rántott sajt közé! A Culinea Rántott trappista sajt az első, míg a Chef Select Rántott gouda sajt a harmadik helyezést érte el.
A vaktesztben a Magyar Ár-Érték Arány Kutató Egyesület tagjai és laikus fogyasztók vettek részt, összesen 15-en. A teszt során a sajtokat három szempont alapján értékelték: az illatuk, az állaguk és az ízük szerint.
A győztes Culinea Rántott trappista sajt esetében leginkább a kiváló állagot értékelték, mivel a sajt sütés után sem vált folyóssá, emellett kiemelték a trappista kiváló minőségét. A Chef Select Rántott gouda sajt panírja kellően vastag és gyönyörű aranybarnára süthető, a sajtban pedig jól érezhető a gouda egyedi íze.
A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhatsz.
A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Közel 10 tonna állateledel gyűlt össze a menhelyi kisállatoknak
2025.11.18.
A vásárlók közreműködésével összesen 5 millió forint értékben, közel 10 000 kilogramm állateledelt adományoz a Lidl Magyarország idei Telitálka kampánya során.
Az áruházlánc immár tizennegyedik alkalommal hívta fel a figyelmet a felelős állattartásra, és segítette a nehéz sorsú négylábúakat. Az adományt a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a Rex Kutyaotthon Alapítvány kapta.

Egy csipet lazaság – Megjelent a Lidl legújabb szakácskönyve
2025.11.18.
Jól ismert és méltán népszerű sorozatának újabb elemét jelenteti meg a Lidl Magyarország: érkezik a 11. Lidl szakácskönyv „Egy csipet lazaság” címmel.
A kötet arról szól, amire sokan vágyunk: a főzés lehet egyszerű, örömteli és mindenki számára megvalósítható. Erről pedig a legszerencsésebbek a Mizsei Janival és Kapunics Grétivel közös exkluzív élményfőzés keretében is megbizonyosodhatnak a promóció végén.
Az ajándék szakácskönyv kereskedelmi forgalomba nem kerül, limitált példányszámban, kizárólag a Lidl Plus applikáció használatával juthatnak hozzá a vásárlók 2025. november 24. és december 23. között a „Szakácskönyv pontvadász”-ban.

Visszatér az Ikon: újra elérhető a Lidl és a Tisza Cipő közös sneakere
2025.11.11.
A Lidl Magyarország és a Tisza Cipő legendás közös sneakere visszatér: a vásárlók érdeklődésének köszönhetően november 10-től egy héten át ismét előrendelhető lesz a különleges cipő.
A limitált kiadású sneakert ezúttal is a Lidl Plus alkalmazáson keresztül lehet majd megrendelni.

Újabb jelentős árcsökkentés a Lidlnél: Húszféle sajt lett olcsóbb
2025.11.11.
A Lidl Magyarország etikus vállalatként továbbra is elkötelezett az iránt, hogy a magyar családok számára elérhetőbbé tegye a mindennapi élelmiszereket.
A beszerzési árak csökkenésének köszönhetően most összesen húsz különböző típusú sajt árát mérsékli a vállalat, átlagosan 12 százalékkal, de van olyan termék, ahol az árcsökkentés eléri akár a 26 százalékot is.

A Lidl csatlakozik az Élelmiszerbank nagyszabású karácsonyi adománygyűjtéséhez
2025.11.11.
A Lidl Magyarország csatlakozik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi adománygyűjtéséhez, amelynek keretében november 14–16. között, országszerte 132 áruházában hívja összefogásra vásárlóit.
Az akció során tartós élelmiszereket gyűjtenek az Élelmiszerbank önkéntesei, melyeket aztán az áruházak környékén élő, helyi nehézsorsú családok számára juttatnak el.

A Lidl áruházak idén is zárva lesznek december 24-én
2025.11.07.
A Lidl Magyarország folytatja a 2023-ban elindított úttörő kezdeményezését, aminek értelmében december 24-én, szenteste napján áruházai országszerte zárva lesznek.
A döntés célja, hogy a vállalat támogassa mind a közel 10.000 munkavállalóját abban, hogy az egész napot szeretteikkel tölthessék, másrészt az élelmiszer-kiskereskedelemben piacvezető szereplőként példát mutatva hozzájáruljon a kereskedelmi dolgozók megbecsültségének növeléséhez, a munka-magánélet egyensúlyának megteremtéséhez.

Rangos díjat kapott a Lidl kezdeményezése
2025.10.31.
Játékos formában tanultak a diákok a körforgásos gazdaságról
A fiatalok környezettudatos döntéseit támogató „Körforgásban a diákokkal” programjával nyerte el a Lidl Magyarország a Fenntarthatóság szimbóluma díjat CSR Társadalmi kategóriában.
A kezdeményezés célja, hogy játékosan edukálja a vállalat a jövő generációját a szelektív hulladékgyűjtés és az élelmiszer-pazarlás megelőzése kapcsán. A program tudáspróbái és játékos edukációs feladatai széles körű részvételt generáltak. A szelektív hulladékgyűjtés témájára épülő online tudáspróbán országszerte közel 600 iskolából több mint 1700, míg az „Élelmiszerhősök” kampányhoz kapcsolódó kvízre is több mint 1000 kitöltés érkezett. A kezdeményezés a közösségi médiában is nagy figyelmet kapott: a program két versenye a Facebookon és Instagramon együttesen közel 364 ezer megjelenést ért el.
A „Fenntarthatóság szimbóluma 2025” díj alapja a Trade magazin által a Magyarország területén üzletszerű gazdasági tevékenységet folytató természetes és jogi személyek számára meghirdetett pályázat, amely során többek között valamely személy, termék, szolgáltatás vagy technológiai megoldás kategóriában lehetséges nevezni. A pályázatokat a szervező által összeállított szakmai zsűri, több kategóriában, előre meghatározott szempontrendszer alapján, egy fordulóban, összességében értékeli és bírálja el, adott tárgyévre vonatkozóan. Az értékelés és a díjazás nem reprezentatív. A díj odaítélése során a zsűri többek között a pályázatban bemutatott téma fenntarthatósági megoldásait, újszerűségét, az elért eredményeket és annak környezeti hatásait értékeli. A pályázat zsűrizése és az elnyert díj, nem minősül fenntarthatósági szempontú, jogszabály által meghatározott ESG beszámolónak vagy fenntarthatósági jelentésnek. További információ ide kattintva olvasható

A Lidl továbbra is a legjobbak között: öt elismeréssel díjazták az áruházláncot
2025.10.31.
Idén is kiemelkedő eredménnyel zárta a Lidl Magyarország az Év Kereskedője 2025 versenyt: az üzletláncok versenyében a Lidl Magyarországot a szakmai zsűri „Az év diszkont üzletlánca 2025” címmel tüntette ki, emellett megosztva odaítélte a „Retailer of the Year”, azaz „Az év üzletlánca 2025” díjat is, sőt a vásárlói szavazáson a Lidl nyerte el az „Az év közönségdíjas üzletlánca 2025” címet.
Az értékesítési pontok kategóriájában a Lidl Magyarország érdligeti áruháza aratott nagy sikert: a szakmai zsűri „Az év diszkont üzlete 2025” címmel jutalmazta, a vásárlók szavazatai alapján pedig „Az Év közönségdíjas üzlete 2025” díjjal ismerték el. Így a Lidl Magyarországot összesen öt díjjal jutalmazták az FMCG piac vezető szaklapja, a Trade Magazin által szervezett megmérettetésen.
Valamennyi az „Év Kereskedője” 2025 díj alapja a Trade Magazin által a Magyarország területére értékesítési tevékenységet végző webshopoknak és a Magyarország területén fizikailag létező értékesítési pontoknak több kategóriában meghirdetett az „Év Kereskedője” verseny. Az elismerés egy nem reprezentatív, a szervező által összeállított szakmai zsűri által, több kategóriában, előre meghatározott szempontrendszer alapján, egy fordulóban értékelt és adott tárgyévre vonatkozik. Az „Év Kereskedője 2025 Közönségdíjasa” cím a Trade Magazin által szervezett online közönségszavazáson legtöbb szavazatot kapó pályázó elismerése. További információ ide kattintva olvasható.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl négy terméke és egy termékcsaládja
2025.09.16.
A Lidl Magyarország ismét eredményesen szerepelt az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton: idén négy termékkel és egy termékcsaláddal nyertük el a rangos elismerést.
A díjakat szeptember 11-én adták át Országház Főrendiházi Üléstermében. Az Érték és Minőség Nagydíj azoknak a termékeknek, szolgáltatásoknak és gazdasági szervezeteknek jár, amelyek tevékenységük során bizonyíthatóan elkötelezettek a valódi minőség iránt.
Az idén díjazott termékeink: a kovászos burgonyás vekni, a Pilos Mini mozzarella (150 g), a Pilos Grill mozzarella termékcsalád (150 g), valamint a Pikok Pure Csabai és Gyulai szárazkolbász (100 g) és a Pikok Pure Snack kolbász (100 g).
Az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy és - Kitüntető Cím azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése és díjazása, amelyek kiemelkedő minőséget képviselnek, elkötelezettek a minőség ügye iránt. A díjra nyilvános egyfordulós pályázaton lehet jelentkezni, amelyet objektív követelményrendszer és értékelési szempontok alapján, ötfordulós értékelés során, pártatlan és független zsűri bírál el. A zsűri figyelembe veszi többek között a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is. A pályázat további részleteiről itt tájékozódhat.

A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos partnere lett
2025.08.08.
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel rukkolt elő és hivatalos partnerként csatlakozott a motorsport egyik leglátványosabb városi eseményéhez, a Red Bull Showrunhoz.
A Lidl nemcsak a helyszínen lesz jelen izgalmas aktivitásokkal, hanem a Red Bullal karöltve már az eseményt megelőzően is különleges élményekkel és nyereményjátékkal készül. Utóbbi keretében VIP jegyet és exkluzív személyes találkozót nyerhetnek a vásárlók David Coulthard F1-legendával.

Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
2025.08.08.
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet a Lidl: rajongói számára a legendás Tisza Cipővel kollaborációban készített egy igazán exkluzív sneakert.
Az első 12 pár, sorszámozott cipő ráadásul drónokkal debütált, és nagy izgalmak közepette az égből ereszkedett le a legszerencsésebbek közé az ország hat pontján. A limitált kiadású sneakerrel a vállalat egyszerre tiszteleg a magyar termékek és a hazai design előtt és hoz friss lendületet a streetwear világába.

Újabb lépést tett a Lidl a műanyaghulladék csökkentése érdekében
2025.08.08.
PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása iránt, melynek jegyében 2024-től fokozatosan megújítja saját márkás üdítőinek palackjait is. Legújabb intézkedésének köszönhetően összesen 38 ital palackja (kupak és címke nélkül) ma már legalább 75%-ban újrahasznosított műanyagot (rPET) tartalmaz, ezáltal megelőzve a szűz műanyag-felhasználást, előmozdítva a körforgásos gazdasági modellt, s óvva környezetünket.

Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
2025.07.28.
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve üvegek visszaváltása a Lidlnél.
Július közepéig több mint 500 millió italcsomagolást vittek vissza a vásárlók a Lidlben található REpontokra. Ezzel a vállalat jelentősen hozzájárul a hazai visszaváltási rendszer eredményeihez: az összes, 2024. január 1. óta REponton leadott palack közel ötödét a piacvezető áruházlánc üzleteiben adták le.

Újabb 100 millió forintnyi adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházban fekvő gyermekek étkeztetését
2025.07.18.
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt, és most ismét a támogatási megállapodás meghosszabbításáról döntött a vállalat.
Az elmúlt egy év során 100 millió forintot meghaladó értékű élelmiszer-adománnyal járult hozzá az áruházlánc ahhoz, hogy az intézményben fekvő kis betegek mielőbb felépüljenek.

A LIDL tesz róla, hogy idén is stílusos legyen a fesztiválozás
2025.07.18.
A nyár a fesztiváloké, a Campus pedig idén sem múlhat el a Lidl nélkül.
A Lidl Magyarország július 16–20. között újra a debreceni fesztivál egyik legizgalmasabb kitelepülésével várja a látogatókat, ahol a termékeket normál bolti árakon lehet megvásárolni, a grillmenüket pedig ingyenesen készítik el. A vállalat a rajongókra is gondolt: ajándékkal jutalmazza azokat, akik a Lidl kollekció valamely darabjában érkeznek, és idén először egy Gift Store is várja a bulizókat, amelyből tovább bővíthetik a szettjüket.

Ismét Superbrands díjas a Lidl és a Pikok Pure
2025.07.18.
Idén is a legkiválóbb márkák között a Lidl és a Pikok Pure.
A Lidl Magyarország, hazánk piacvezető kiskereskedelmi lánca a Lidl márkával tizenharmadik, míg a Pikok Pure márkával negyedik alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet.
A Lidl büszke arra, hogy törekvéseit a szakmai közönség is rendre elismeri és az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon a vállalatot, illetve a Pikok Pure márkát. Az elnyert Superbrands díj fontos visszajelzést ad azzal kapcsolatban, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt a megbízhatóságot és a minőséget képviseli hosszú évek óta.
2025-ben a Lidl immáron 13. alkalommal nyerte el a Superbrands díjat a Lidl márkával és 4. alkalommal a Pikok Pure termékcsaláddal. A Superbrands díjat minden évben egy független szakemberekből álló Szakértői Bizottság ítéli oda. A díjazási rendszer kiválasztás alapú, a díjra jelentkezni, pályázni nem lehet, a díj nem vásárolható meg. A márkák több szempont figyelembevételével kerülnek kiválasztásra, majd a végső értékelést a független szakértőkből álló bizottság végzi, amely a reputációt, a márkaépítést, a piaci szereplést és a tradíciókat figyelembe véve pontozza és díjazza a kiválasztott fogyasztói márkákat.
További információ: https://hungary.superbrands.com/a-superbrands-dijazasi-rendszer-szabalyzata/

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: így lehet tudatosan felkészülni
2025.07.16.
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás.
Több, mint 10 ezren vágnak neki az 5,2 kilométeres távnak, ami még a rutinosaknak is komoly felkészülést igényel. Szabó Adri, a Lidl dietetikusa hasznos tanácsokkal látja el az indulókat a tudatos felkészüléshez.

A jövő nem eldobható – pakoljon tudatosan!
2025.06.30.
Bevásárlás során így is tehet a környezetéért, a kevesebb hulladékért:
- Tervezzen előre – írjon bevásárlólistát!
- Válasszon csomagolásmentes zöldséget, gyümölcsöt!
- Mondjon nemet az egyszer használatosra – használjon újrahasználható zsákot!
A fenntartható vásárlásra törekvés nem feltétlen kell, hogy plusz nehézséget jelentsen, hiszen már pár apró lépés is elég lehet a környezetre gyakorolt hatásunk csökkentéséhez.

Országszerte több mint 100 Lidl áruház csatlakozik az Élelmiszerbank Adománygyűjtéséhez
2025.05.06.
A Lidl Magyarország országszerte több mint 100 üzlettel csatlakozik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület május 9-én és 10-én zajló adománygyűjtő-akciójához.
A vásárlók által felajánlott adományokat az Élelmiszerbank önkéntesei fogadják és juttatják el a következő hetekben a boltok környékén élő rászorulókhoz. Minden segítség számít, egyetlen konzerv, egy zacskó rizs vagy egy szelet csokoládé is fontos eleme lehet egy adománycsomagnak. A gyűjtés keretében 2025. május 9-én pénteken 14.00-20.00 óra között, illetve május 10-én, szombaton 8.00 és 20.00 óra között több mint 100 Lidl áruházban fogadják a tartós élelmiszereket az Élelmiszerbank önkéntesei a kasszák után található gyűjtőpontokon.
A csatlakozó Lidl üzletek listáját itt lehet megtekinteni: lidl.hu/adomanygyujtes

Sonkából és kalácsból is újdonságokkal készül a Lidl a húsvétra
2025.04.11.
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező árakkal várja a vásárlókat, akik 17- féle sonka, hétféle kalács, több mint 150-féle friss zöldség és gyümölcs, különleges ízeket kínáló tormaválaszték, valamint közel 90-féle húsvéti édesség közül válogathatnak.

Sonkából és kalácsból is újdonságokkal készül a Lidl a húsvétra
2025.04.08.
A Lidl Magyarország előtérbe helyezi a magyar húsbeszállítóktól származó termékeket, amit alátámaszt az a tény is, hogy éves szinten közel 70 ezer tonna magyar frisshúst értékesít az áruházakban.
A frisshúsok közül a csirkemell, a sertéscomb és a különböző darálthúsok a legnépszerűbbek a vásárlók körében. A Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja megújulva kerül a polcokra. Az új csomagolású Húsfarm termékek 100 százaléka magyar beszállítóktól érkezik, ami amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező.

Mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a vállalat
2025.04.08.
A Lidl Magyarország már most készül a Balaton és a Velencei-tó környékének megnövekedett nyári forgalmára.
A diszkontlánc mintegy 150 új munkahelyet hoz létre, hogy a vásárlókat ebben a kiemelt időszakban is magas szinten tudja kiszolgálni. A vállalat a nyári szezon alatt dolgozó bolti munkatársak számára nemcsak kiemelt bérezést nyújt, de a munkába járás költségét és a Lidl nagyértékű egészségügyi programját is biztosítja, sőt, akár még a szállást is.

Új csomagolást kaptak a Húsfarm termékek
2025.02.28.
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön, mind külföldön jelentős.
A Lidl az elmúlt hat évben csak belföldön több mint 40 ezer tonna hazai gyorsfagyasztott terméket értékesített, az exporttal együtt pedig több mint 28 milliárd forinttal járult hozzá a hazai beszállítók sikereihez, ezáltal segítve őket a növekedésben és a nemzetközi piacra lépésben.
2024-ben a diszkontlánc közreműködésével több mint 14 ezer tonna frissen fagyasztott zöldség és gyümölcs került a bel- és külpiacokra egyaránt, ami 35 százalékos növekedést jelent az öt évvel ezelőtti adatokhoz képest, de az előző évhez viszonyítva is jelentős mértékben, 18 százalékkal nőtt az eladások száma. A legkeresettebb termékek itthon és külföldön is a zsenge zöldborsó, a zöldségkeverékek, a babfélék és a morzsolt kukorica.

Újabb árcsökkentés a Lidl-nél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsóbb
2025.02.17.
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az egyik legkeresettebb árucsoport, a tejek és tejtermékek árát csökkenti.
A vállalat legújabb lépésének köszönhetően minden tej olcsóbb lesz, a csökkenés mértéke pedig akár a 10%-ot is elérheti. Az érintett vajak ára átlagosan 5-6%-kal mérséklődik, míg a fogyasztók által legkedveltebb kiszerelésű trappista sajtok esetében akár 200 forintot is megspórolhatnak a vásárlók.

A Lidl a WWF-fel közösen erősíti nemzetközi elkötelezettségét a tudatos táplálkozás mellett
2025.01.27.
A Lidl tovább erősíti a tudatos táplálkozás iránti elkötelezettségét oly módon, hogy termékválasztékát 2050-ig még inkább az ún. Planetary Health Diet (PHD)[1] bolygóbarát egészséges étrendhez igazítja.
2030-ig a Lidl termékválasztékában 20%-kal növeli az értékesített növényi alapú élelmiszerek, például a növényi fehérjeforrások, teljes kiőrlésű gabonafélék, gyümölcsök és zöldségek arányát a 2023-as évhez képest. A Lidl az első kiskereskedő, amely a termékkínálatában szereplő valamennyi élelmiszer-kategóriát átláthatóvá teszi mind a 31 országban, ahol áruházaival jelen van, és ehhez a WWF módszertanát alkalmazza. A Lidl így segíti vásárlóit abban, hogy környezettudatosabb és egészségesebb döntéseket hozhassanak.

A Lidl Magyarország 4. alkalommal nyerte el a Top Employer díjat
2025.01.27.
A Lidl Magyarország sorozatban negyedik alkalommal nyerte el a Top Employer minősítést, melynek értelmében ismét a legjobb munkáltatók egyike hazánkban.
Emellett nemzetközi szinten is tarolt a diszkontlánc, ugyanis a tavalyi év után idén is mind a 31 országban, ahol áruházat működtet, elnyerte a Top Employer 2025 minősítést.

A Lidl a 2025-ös Férfi Kézilabda-Világbajnokság™ partnere
2025.01.17.
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös IHF férfi kézilabda-világbajnokság™ hivatalos friss élelmiszerpartnere.
A Lidl 2017 óta vesz részt a nemzetközi kézilabdaesemények támogatásában, a vállalat mostani bejelentése szerint pedig továbbra is a 2025-ös IHF férfi kézilabda-világbajnokság™ hivatalos friss élelmiszerpartnere lesz. Sorozatban kilencedik éve, hogy a Lidl nagyszabású kézilabdaeseményeket támogat, ezáltal is megerősítve elkötelezettségét az egészség, a táplálkozás és az aktív életmód népszerűsítése iránt egész Európában. A 2025-ös IHF Férfi Kézilabda-világbajnokság™ mérkőzései öt városban, három országban, 32 nemzet részvételével zajlanak – amelyek felét Lidl-országok adják –, és ígérete szerint egyesíti a rajongókat a kézilabda iránti közös szenvedélyükben.

Így teszi könnyebbé az évkezdést a Lidl
2025.01.07.
Januárban 100 extra kupon várja a Lidl Plus felhasználóit
A Lidl Magyarország az új év kezdetével különleges kuponakcióval kedvez vásárlói számára, hogy megkönnyítse a decemberi költekezések után a januári spórolást. Minden vásárló, aki 2025. január 2-ig regisztrált a Lidl Plus alkalmazásba, januárban folyamatosan, összesen 100 extra kupont kap, amelyek a termékek széles választékára nyújtanak impozáns kedvezményeket. De azok sem maradnak le az akciókról, akik csak az idén csatlakoznak a Lidl Plus felhasználói közösségéhez.

Fontos lépés a tudatos táplálkozásért
2025.01.06.
A Lidl a Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett. A vegán étrend kipróbálására buzdító egy hónapos kihívás ugyanis egybevág az áruházlánc céljaival, az egészségtudatos és fenntartható táplálkozás ösztönzésével. A Lidl ennek érdekében folyamatosan bővíti a saját márkás vegán termékeinek kínálatát, és törekszik arra, hogy hasonló áron kínálja azokat, mint az állati eredetű termékeket. Sőt, az áruházlánc januárban még ezen felül is számos extra kedvezményt nyújt a növényi alapú termékek költséghatékony kipróbálásához.

