
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos partnere lett
2025.08.08.
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel rukkolt elő és hivatalos partnerként csatlakozott a motorsport egyik leglátványosabb városi eseményéhez, a Red Bull Showrunhoz.
A Lidl nemcsak a helyszínen lesz jelen izgalmas aktivitásokkal, hanem a Red Bullal karöltve már az eseményt megelőzően is különleges élményekkel és nyereményjátékkal készül. Utóbbi keretében VIP jegyet és exkluzív személyes találkozót nyerhetnek a vásárlók David Coulthard F1-legendával.

Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
2025.08.08.
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet a Lidl: rajongói számára a legendás Tisza Cipővel kollaborációban készített egy igazán exkluzív sneakert.
Az első 12 pár, sorszámozott cipő ráadásul drónokkal debütált, és nagy izgalmak közepette az égből ereszkedett le a legszerencsésebbek közé az ország hat pontján. A limitált kiadású sneakerrel a vállalat egyszerre tiszteleg a magyar termékek és a hazai design előtt és hoz friss lendületet a streetwear világába.

Újabb lépést tett a Lidl a műanyaghulladék csökkentése érdekében
2025.08.08.
PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása iránt, melynek jegyében 2024-től fokozatosan megújítja saját márkás üdítőinek palackjait is. Legújabb intézkedésének köszönhetően összesen 38 ital palackja (kupak és címke nélkül) ma már legalább 75%-ban újrahasznosított műanyagot (rPET) tartalmaz, ezáltal megelőzve a szűz műanyag-felhasználást, előmozdítva a körforgásos gazdasági modellt, s óvva környezetünket.

Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
2025.07.28.
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve üvegek visszaváltása a Lidlnél.
Július közepéig több mint 500 millió italcsomagolást vittek vissza a vásárlók a Lidlben található REpontokra. Ezzel a vállalat jelentősen hozzájárul a hazai visszaváltási rendszer eredményeihez: az összes, 2024. január 1. óta REponton leadott palack közel ötödét a piacvezető áruházlánc üzleteiben adták le.

Újabb 100 millió forintnyi adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházban fekvő gyermekek étkeztetését
2025.07.18.
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt, és most ismét a támogatási megállapodás meghosszabbításáról döntött a vállalat.
Az elmúlt egy év során 100 millió forintot meghaladó értékű élelmiszer-adománnyal járult hozzá az áruházlánc ahhoz, hogy az intézményben fekvő kis betegek mielőbb felépüljenek.

A LIDL tesz róla, hogy idén is stílusos legyen a fesztiválozás
2025.07.18.
A nyár a fesztiváloké, a Campus pedig idén sem múlhat el a Lidl nélkül.
A Lidl Magyarország július 16–20. között újra a debreceni fesztivál egyik legizgalmasabb kitelepülésével várja a látogatókat, ahol a termékeket normál bolti árakon lehet megvásárolni, a grillmenüket pedig ingyenesen készítik el. A vállalat a rajongókra is gondolt: ajándékkal jutalmazza azokat, akik a Lidl kollekció valamely darabjában érkeznek, és idén először egy Gift Store is várja a bulizókat, amelyből tovább bővíthetik a szettjüket.

Ismét Superbrands díjas a Lidl és a Pikok Pure
2025.07.18.
Idén is a legkiválóbb márkák között a Lidl és a Pikok Pure.
A Lidl Magyarország, hazánk piacvezető kiskereskedelmi lánca a Lidl márkával tizenharmadik, míg a Pikok Pure márkával negyedik alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet.
A Lidl büszke arra, hogy törekvéseit a szakmai közönség is rendre elismeri és az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon a vállalatot, illetve a Pikok Pure márkát. Az elnyert Superbrands díj fontos visszajelzést ad azzal kapcsolatban, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt a megbízhatóságot és a minőséget képviseli hosszú évek óta.
2025-ben a Lidl immáron 13. alkalommal nyerte el a Superbrands díjat a Lidl márkával és 4. alkalommal a Pikok Pure termékcsaláddal. A Superbrands díjat minden évben egy független szakemberekből álló Szakértői Bizottság ítéli oda. A díjazási rendszer kiválasztás alapú, a díjra jelentkezni, pályázni nem lehet, a díj nem vásárolható meg. A márkák több szempont figyelembevételével kerülnek kiválasztásra, majd a végső értékelést a független szakértőkből álló bizottság végzi, amely a reputációt, a márkaépítést, a piaci szereplést és a tradíciókat figyelembe véve pontozza és díjazza a kiválasztott fogyasztói márkákat.
További információ: https://hungary.superbrands.com/a-superbrands-dijazasi-rendszer-szabalyzata/

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: így lehet tudatosan felkészülni
2025.07.16.
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás.
Több, mint 10 ezren vágnak neki az 5,2 kilométeres távnak, ami még a rutinosaknak is komoly felkészülést igényel. Szabó Adri, a Lidl dietetikusa hasznos tanácsokkal látja el az indulókat a tudatos felkészüléshez.

A jövő nem eldobható – pakoljon tudatosan!
2025.06.30.
Bevásárlás során így is tehet a környezetéért, a kevesebb hulladékért:
- Tervezzen előre – írjon bevásárlólistát!
- Válasszon csomagolásmentes zöldséget, gyümölcsöt!
- Mondjon nemet az egyszer használatosra – használjon újrahasználható zsákot!
A fenntartható vásárlásra törekvés nem feltétlen kell, hogy plusz nehézséget jelentsen, hiszen már pár apró lépés is elég lehet a környezetre gyakorolt hatásunk csökkentéséhez.

Országszerte több mint 100 Lidl áruház csatlakozik az Élelmiszerbank Adománygyűjtéséhez
2025.05.06.
A Lidl Magyarország országszerte több mint 100 üzlettel csatlakozik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület május 9-én és 10-én zajló adománygyűjtő-akciójához.
A vásárlók által felajánlott adományokat az Élelmiszerbank önkéntesei fogadják és juttatják el a következő hetekben a boltok környékén élő rászorulókhoz. Minden segítség számít, egyetlen konzerv, egy zacskó rizs vagy egy szelet csokoládé is fontos eleme lehet egy adománycsomagnak. A gyűjtés keretében 2025. május 9-én pénteken 14.00-20.00 óra között, illetve május 10-én, szombaton 8.00 és 20.00 óra között több mint 100 Lidl áruházban fogadják a tartós élelmiszereket az Élelmiszerbank önkéntesei a kasszák után található gyűjtőpontokon.
A csatlakozó Lidl üzletek listáját itt lehet megtekinteni: lidl.hu/adomanygyujtes

Sonkából és kalácsból is újdonságokkal készül a Lidl a húsvétra
2025.04.11.
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező árakkal várja a vásárlókat, akik 17- féle sonka, hétféle kalács, több mint 150-féle friss zöldség és gyümölcs, különleges ízeket kínáló tormaválaszték, valamint közel 90-féle húsvéti édesség közül válogathatnak.

Sonkából és kalácsból is újdonságokkal készül a Lidl a húsvétra
2025.04.08.
A Lidl Magyarország előtérbe helyezi a magyar húsbeszállítóktól származó termékeket, amit alátámaszt az a tény is, hogy éves szinten közel 70 ezer tonna magyar frisshúst értékesít az áruházakban.
A frisshúsok közül a csirkemell, a sertéscomb és a különböző darálthúsok a legnépszerűbbek a vásárlók körében. A Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja megújulva kerül a polcokra. Az új csomagolású Húsfarm termékek 100 százaléka magyar beszállítóktól érkezik, ami amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező.

Mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a vállalat
2025.04.08.
A Lidl Magyarország már most készül a Balaton és a Velencei-tó környékének megnövekedett nyári forgalmára.
A diszkontlánc mintegy 150 új munkahelyet hoz létre, hogy a vásárlókat ebben a kiemelt időszakban is magas szinten tudja kiszolgálni. A vállalat a nyári szezon alatt dolgozó bolti munkatársak számára nemcsak kiemelt bérezést nyújt, de a munkába járás költségét és a Lidl nagyértékű egészségügyi programját is biztosítja, sőt, akár még a szállást is.

Új csomagolást kaptak a Húsfarm termékek
2025.02.28.
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön, mind külföldön jelentős.
A Lidl az elmúlt hat évben csak belföldön több mint 40 ezer tonna hazai gyorsfagyasztott terméket értékesített, az exporttal együtt pedig több mint 28 milliárd forinttal járult hozzá a hazai beszállítók sikereihez, ezáltal segítve őket a növekedésben és a nemzetközi piacra lépésben.
2024-ben a diszkontlánc közreműködésével több mint 14 ezer tonna frissen fagyasztott zöldség és gyümölcs került a bel- és külpiacokra egyaránt, ami 35 százalékos növekedést jelent az öt évvel ezelőtti adatokhoz képest, de az előző évhez viszonyítva is jelentős mértékben, 18 százalékkal nőtt az eladások száma. A legkeresettebb termékek itthon és külföldön is a zsenge zöldborsó, a zöldségkeverékek, a babfélék és a morzsolt kukorica.

Újabb árcsökkentés a Lidl-nél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsóbb
2025.02.17.
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az egyik legkeresettebb árucsoport, a tejek és tejtermékek árát csökkenti.
A vállalat legújabb lépésének köszönhetően minden tej olcsóbb lesz, a csökkenés mértéke pedig akár a 10%-ot is elérheti. Az érintett vajak ára átlagosan 5-6%-kal mérséklődik, míg a fogyasztók által legkedveltebb kiszerelésű trappista sajtok esetében akár 200 forintot is megspórolhatnak a vásárlók.

A Lidl a WWF-fel közösen erősíti nemzetközi elkötelezettségét a tudatos táplálkozás mellett
2025.01.27.
A Lidl tovább erősíti a tudatos táplálkozás iránti elkötelezettségét oly módon, hogy termékválasztékát 2050-ig még inkább az ún. Planetary Health Diet (PHD)[1] bolygóbarát egészséges étrendhez igazítja.
2030-ig a Lidl termékválasztékában 20%-kal növeli az értékesített növényi alapú élelmiszerek, például a növényi fehérjeforrások, teljes kiőrlésű gabonafélék, gyümölcsök és zöldségek arányát a 2023-as évhez képest. A Lidl az első kiskereskedő, amely a termékkínálatában szereplő valamennyi élelmiszer-kategóriát átláthatóvá teszi mind a 31 országban, ahol áruházaival jelen van, és ehhez a WWF módszertanát alkalmazza. A Lidl így segíti vásárlóit abban, hogy környezettudatosabb és egészségesebb döntéseket hozhassanak.

A Lidl Magyarország 4. alkalommal nyerte el a Top Employer díjat
2025.01.27.
A Lidl Magyarország sorozatban negyedik alkalommal nyerte el a Top Employer minősítést, melynek értelmében ismét a legjobb munkáltatók egyike hazánkban.
Emellett nemzetközi szinten is tarolt a diszkontlánc, ugyanis a tavalyi év után idén is mind a 31 országban, ahol áruházat működtet, elnyerte a Top Employer 2025 minősítést.

A Lidl a 2025-ös Férfi Kézilabda-Világbajnokság™ partnere
2025.01.17.
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös IHF férfi kézilabda-világbajnokság™ hivatalos friss élelmiszerpartnere.
A Lidl 2017 óta vesz részt a nemzetközi kézilabdaesemények támogatásában, a vállalat mostani bejelentése szerint pedig továbbra is a 2025-ös IHF férfi kézilabda-világbajnokság™ hivatalos friss élelmiszerpartnere lesz. Sorozatban kilencedik éve, hogy a Lidl nagyszabású kézilabdaeseményeket támogat, ezáltal is megerősítve elkötelezettségét az egészség, a táplálkozás és az aktív életmód népszerűsítése iránt egész Európában. A 2025-ös IHF Férfi Kézilabda-világbajnokság™ mérkőzései öt városban, három országban, 32 nemzet részvételével zajlanak – amelyek felét Lidl-országok adják –, és ígérete szerint egyesíti a rajongókat a kézilabda iránti közös szenvedélyükben.

Így teszi könnyebbé az évkezdést a Lidl
2025.01.07.
Januárban 100 extra kupon várja a Lidl Plus felhasználóit
A Lidl Magyarország az új év kezdetével különleges kuponakcióval kedvez vásárlói számára, hogy megkönnyítse a decemberi költekezések után a januári spórolást. Minden vásárló, aki 2025. január 2-ig regisztrált a Lidl Plus alkalmazásba, januárban folyamatosan, összesen 100 extra kupont kap, amelyek a termékek széles választékára nyújtanak impozáns kedvezményeket. De azok sem maradnak le az akciókról, akik csak az idén csatlakoznak a Lidl Plus felhasználói közösségéhez.

Fontos lépés a tudatos táplálkozásért
2025.01.06.
A Lidl a Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett. A vegán étrend kipróbálására buzdító egy hónapos kihívás ugyanis egybevág az áruházlánc céljaival, az egészségtudatos és fenntartható táplálkozás ösztönzésével. A Lidl ennek érdekében folyamatosan bővíti a saját márkás vegán termékeinek kínálatát, és törekszik arra, hogy hasonló áron kínálja azokat, mint az állati eredetű termékeket. Sőt, az áruházlánc januárban még ezen felül is számos extra kedvezményt nyújt a növényi alapú termékek költséghatékony kipróbálásához.