
Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
2025.07.28.
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve üvegek visszaváltása a Lidlnél.
Július közepéig több mint 500 millió italcsomagolást vittek vissza a vásárlók a Lidlben található REpontokra. Ezzel a vállalat jelentősen hozzájárul a hazai visszaváltási rendszer eredményeihez: az összes, 2024. január 1. óta REponton leadott palack közel ötödét a piacvezető áruházlánc üzleteiben adták le.

Újabb 100 millió forintnyi adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházban fekvő gyermekek étkeztetését
2025.07.18.
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt, és most ismét a támogatási megállapodás meghosszabbításáról döntött a vállalat.
Az elmúlt egy év során 100 millió forintot meghaladó értékű élelmiszer-adománnyal járult hozzá az áruházlánc ahhoz, hogy az intézményben fekvő kis betegek mielőbb felépüljenek.

A LIDL tesz róla, hogy idén is stílusos legyen a fesztiválozás
2025.07.18.
A nyár a fesztiváloké, a Campus pedig idén sem múlhat el a Lidl nélkül.
A Lidl Magyarország július 16–20. között újra a debreceni fesztivál egyik legizgalmasabb kitelepülésével várja a látogatókat, ahol a termékeket normál bolti árakon lehet megvásárolni, a grillmenüket pedig ingyenesen készítik el. A vállalat a rajongókra is gondolt: ajándékkal jutalmazza azokat, akik a Lidl kollekció valamely darabjában érkeznek, és idén először egy Gift Store is várja a bulizókat, amelyből tovább bővíthetik a szettjüket.

Ismét Superbrands díjas a Lidl és a Pikok Pure
2025.07.18.
Idén is a legkiválóbb márkák között a Lidl és a Pikok Pure.
A Lidl Magyarország, hazánk piacvezető kiskereskedelmi lánca a Lidl márkával tizenharmadik, míg a Pikok Pure márkával negyedik alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet.
A Lidl büszke arra, hogy törekvéseit a szakmai közönség is rendre elismeri és az egyik legismertebb, legnépszerűbb márkaként tartja számon a vállalatot, illetve a Pikok Pure márkát. Az elnyert Superbrands díj fontos visszajelzést ad azzal kapcsolatban, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt a megbízhatóságot és a minőséget képviseli hosszú évek óta.
2025-ben a Lidl immáron 13. alkalommal nyerte el a Superbrands díjat a Lidl márkával és 4. alkalommal a Pikok Pure termékcsaláddal. A Superbrands díjat minden évben egy független szakemberekből álló Szakértői Bizottság ítéli oda. A díjazási rendszer kiválasztás alapú, a díjra jelentkezni, pályázni nem lehet, a díj nem vásárolható meg. A márkák több szempont figyelembevételével kerülnek kiválasztásra, majd a végső értékelést a független szakértőkből álló bizottság végzi, amely a reputációt, a márkaépítést, a piaci szereplést és a tradíciókat figyelembe véve pontozza és díjazza a kiválasztott fogyasztói márkákat.
További információ: https://hungary.superbrands.com/a-superbrands-dijazasi-rendszer-szabalyzata/

Tíz nap a 43. Lidl Balaton-átúszásig: így lehet tudatosan felkészülni
2025.07.16.
Közeledik Magyarország egyik legnépszerűbb szabadidősport-eseménye, a 43. Lidl Balaton-átúszás.
Több, mint 10 ezren vágnak neki az 5,2 kilométeres távnak, ami még a rutinosaknak is komoly felkészülést igényel. Szabó Adri, a Lidl dietetikusa hasznos tanácsokkal látja el az indulókat a tudatos felkészüléshez.

A jövő nem eldobható – pakoljon tudatosan!
2025.06.30.
Bevásárlás során így is tehet a környezetéért, a kevesebb hulladékért:
- Tervezzen előre – írjon bevásárlólistát!
- Válasszon csomagolásmentes zöldséget, gyümölcsöt!
- Mondjon nemet az egyszer használatosra – használjon újrahasználható zsákot!
A fenntartható vásárlásra törekvés nem feltétlen kell, hogy plusz nehézséget jelentsen, hiszen már pár apró lépés is elég lehet a környezetre gyakorolt hatásunk csökkentéséhez.

Országszerte több mint 100 Lidl áruház csatlakozik az Élelmiszerbank Adománygyűjtéséhez
2025.05.06.
A Lidl Magyarország országszerte több mint 100 üzlettel csatlakozik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület május 9-én és 10-én zajló adománygyűjtő-akciójához.
A vásárlók által felajánlott adományokat az Élelmiszerbank önkéntesei fogadják és juttatják el a következő hetekben a boltok környékén élő rászorulókhoz. Minden segítség számít, egyetlen konzerv, egy zacskó rizs vagy egy szelet csokoládé is fontos eleme lehet egy adománycsomagnak. A gyűjtés keretében 2025. május 9-én pénteken 14.00-20.00 óra között, illetve május 10-én, szombaton 8.00 és 20.00 óra között több mint 100 Lidl áruházban fogadják a tartós élelmiszereket az Élelmiszerbank önkéntesei a kasszák után található gyűjtőpontokon.
A csatlakozó Lidl üzletek listáját itt lehet megtekinteni: lidl.hu/adomanygyujtes

Sonkából és kalácsból is újdonságokkal készül a Lidl a húsvétra
2025.04.11.
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező árakkal várja a vásárlókat, akik 17- féle sonka, hétféle kalács, több mint 150-féle friss zöldség és gyümölcs, különleges ízeket kínáló tormaválaszték, valamint közel 90-féle húsvéti édesség közül válogathatnak.

Sonkából és kalácsból is újdonságokkal készül a Lidl a húsvétra
2025.04.08.
A Lidl Magyarország előtérbe helyezi a magyar húsbeszállítóktól származó termékeket, amit alátámaszt az a tény is, hogy éves szinten közel 70 ezer tonna magyar frisshúst értékesít az áruházakban.
A frisshúsok közül a csirkemell, a sertéscomb és a különböző darálthúsok a legnépszerűbbek a vásárlók körében. A Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja megújulva kerül a polcokra. Az új csomagolású Húsfarm termékek 100 százaléka magyar beszállítóktól érkezik, ami amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező.

Mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a vállalat
2025.04.08.
A Lidl Magyarország már most készül a Balaton és a Velencei-tó környékének megnövekedett nyári forgalmára.
A diszkontlánc mintegy 150 új munkahelyet hoz létre, hogy a vásárlókat ebben a kiemelt időszakban is magas szinten tudja kiszolgálni. A vállalat a nyári szezon alatt dolgozó bolti munkatársak számára nemcsak kiemelt bérezést nyújt, de a munkába járás költségét és a Lidl nagyértékű egészségügyi programját is biztosítja, sőt, akár még a szállást is.

Gratulálunk a nyerteseknek!
2025.03.06.
Nyereményjátékunk januári nyertesei:
400.000 Forint értékű Lidl vásárlási utalványt nyert:
Tósa Krisztián
Lidl vásárlási utalványt nyertek:
Kondorosi Zoltán
Pesztericz Rita
Kovács Bence
Kalló Csaba
Gyányi Lászlóné
Madari Csilla
Nagy Attila
Szabóné Kovács Gábor Andrea
Gulyás Istvánné Ilona
Kányási Imréné
Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!
Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!
Ne feledjék, a játék folytatódik!

Új csomagolást kaptak a Húsfarm termékek
2025.02.28.
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön, mind külföldön jelentős.
A Lidl az elmúlt hat évben csak belföldön több mint 40 ezer tonna hazai gyorsfagyasztott terméket értékesített, az exporttal együtt pedig több mint 28 milliárd forinttal járult hozzá a hazai beszállítók sikereihez, ezáltal segítve őket a növekedésben és a nemzetközi piacra lépésben.
2024-ben a diszkontlánc közreműködésével több mint 14 ezer tonna frissen fagyasztott zöldség és gyümölcs került a bel- és külpiacokra egyaránt, ami 35 százalékos növekedést jelent az öt évvel ezelőtti adatokhoz képest, de az előző évhez viszonyítva is jelentős mértékben, 18 százalékkal nőtt az eladások száma. A legkeresettebb termékek itthon és külföldön is a zsenge zöldborsó, a zöldségkeverékek, a babfélék és a morzsolt kukorica.

Újabb árcsökkentés a Lidl-nél: 30-féle tej és tejtermék lesz olcsóbb
2025.02.17.
Újabb segítséget kapnak a magyar emberek a mindennapi bevásárláshoz: a Lidl az egyik legkeresettebb árucsoport, a tejek és tejtermékek árát csökkenti.
A vállalat legújabb lépésének köszönhetően minden tej olcsóbb lesz, a csökkenés mértéke pedig akár a 10%-ot is elérheti. Az érintett vajak ára átlagosan 5-6%-kal mérséklődik, míg a fogyasztók által legkedveltebb kiszerelésű trappista sajtok esetében akár 200 forintot is megspórolhatnak a vásárlók.

A Lidl a WWF-fel közösen erősíti nemzetközi elkötelezettségét a tudatos táplálkozás mellett
2025.01.27.
A Lidl tovább erősíti a tudatos táplálkozás iránti elkötelezettségét oly módon, hogy termékválasztékát 2050-ig még inkább az ún. Planetary Health Diet (PHD)[1] bolygóbarát egészséges étrendhez igazítja.
2030-ig a Lidl termékválasztékában 20%-kal növeli az értékesített növényi alapú élelmiszerek, például a növényi fehérjeforrások, teljes kiőrlésű gabonafélék, gyümölcsök és zöldségek arányát a 2023-as évhez képest. A Lidl az első kiskereskedő, amely a termékkínálatában szereplő valamennyi élelmiszer-kategóriát átláthatóvá teszi mind a 31 országban, ahol áruházaival jelen van, és ehhez a WWF módszertanát alkalmazza. A Lidl így segíti vásárlóit abban, hogy környezettudatosabb és egészségesebb döntéseket hozhassanak.

A Lidl Magyarország 4. alkalommal nyerte el a Top Employer díjat
2025.01.27.
A Lidl Magyarország sorozatban negyedik alkalommal nyerte el a Top Employer minősítést, melynek értelmében ismét a legjobb munkáltatók egyike hazánkban.
Emellett nemzetközi szinten is tarolt a diszkontlánc, ugyanis a tavalyi év után idén is mind a 31 országban, ahol áruházat működtet, elnyerte a Top Employer 2025 minősítést.

A Lidl a 2025-ös Férfi Kézilabda-Világbajnokság™ partnere
2025.01.17.
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös IHF férfi kézilabda-világbajnokság™ hivatalos friss élelmiszerpartnere.
A Lidl 2017 óta vesz részt a nemzetközi kézilabdaesemények támogatásában, a vállalat mostani bejelentése szerint pedig továbbra is a 2025-ös IHF férfi kézilabda-világbajnokság™ hivatalos friss élelmiszerpartnere lesz. Sorozatban kilencedik éve, hogy a Lidl nagyszabású kézilabdaeseményeket támogat, ezáltal is megerősítve elkötelezettségét az egészség, a táplálkozás és az aktív életmód népszerűsítése iránt egész Európában. A 2025-ös IHF Férfi Kézilabda-világbajnokság™ mérkőzései öt városban, három országban, 32 nemzet részvételével zajlanak – amelyek felét Lidl-országok adják –, és ígérete szerint egyesíti a rajongókat a kézilabda iránti közös szenvedélyükben.

Így teszi könnyebbé az évkezdést a Lidl
2025.01.07.
Januárban 100 extra kupon várja a Lidl Plus felhasználóit
A Lidl Magyarország az új év kezdetével különleges kuponakcióval kedvez vásárlói számára, hogy megkönnyítse a decemberi költekezések után a januári spórolást. Minden vásárló, aki 2025. január 2-ig regisztrált a Lidl Plus alkalmazásba, januárban folyamatosan, összesen 100 extra kupont kap, amelyek a termékek széles választékára nyújtanak impozáns kedvezményeket. De azok sem maradnak le az akciókról, akik csak az idén csatlakoznak a Lidl Plus felhasználói közösségéhez.

Fontos lépés a tudatos táplálkozásért
2025.01.06.
A Lidl a Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett. A vegán étrend kipróbálására buzdító egy hónapos kihívás ugyanis egybevág az áruházlánc céljaival, az egészségtudatos és fenntartható táplálkozás ösztönzésével. A Lidl ennek érdekében folyamatosan bővíti a saját márkás vegán termékeinek kínálatát, és törekszik arra, hogy hasonló áron kínálja azokat, mint az állati eredetű termékeket. Sőt, az áruházlánc januárban még ezen felül is számos extra kedvezményt nyújt a növényi alapú termékek költséghatékony kipróbálásához.