Banner
2021

Hírek & Újdonságok

A legjobb saját márkás virsli a Lidl-ben!

A legjobb saját márkás virsli a Lidl-ben!

2021.12.29.

A szilveszter közeledtével az Index munkatársai 7 klasszikus és egy vegán virslit teszteltek.


A kóstolók megítélése szerint a Lidl Dulano bécsi juhbeles virslije a legjobb saját márkás termék, kiemelve annak roppanósságát.


A vakteszt során a termékek külső megjelenését, állományát, illatát és ízét pontozták.


A teszt további részleteit ide kattintva tekinthetik meg.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Diós bejgli tesztgyőzelem!

Diós bejgli tesztgyőzelem!

2021.12.22.

Az Index munkatársai több cukrászda, vendéglátóhely és kiskereskedelmi fogalomban kapható diós és mákos bejglijét is tesztelték és a Lidl helyben sütött diós bejglijét választották meg a legjobbként.


A kóstolók a termékek megjelenését, állagát, szeletelhetőségét, valamint illatát díjazták. A tesztelőket a Lidl-ben kapható népszerű karácsonyi sütemény finom íze, szép külseje, valamint a kellemesen szaftos és sok diót tartalmazó tölteléke vette le a lábáról.


A teszt további részleteit ide kattintva tekinthetik meg.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

A Lidl lesz a hazai, 2022-es férfi kézilabda EB hivatalos friss élelmiszerpartnere

A Lidl lesz a hazai, 2022-es férfi kézilabda EB hivatalos friss élelmiszerpartnere

2021.12.20.

A Lidl kizárólagos, hivatalos friss élelmiszerpartner minőségben szponzorálja a 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokságot.


Az áruházlánc a magyar-szlovák rendezésű eseményen friss gyümölcsökkel, valamint ásványvízzel látja el a játékosokat, játékvezetőket, bírókat és önkénteseket a torna ideje alatt. Az Európai Kézilabda Szövetséggel (EHF) való partnerség meghosszabbításával a vállalat továbbra is a kézilabdasport, valamint az egészséges és sportos életmód iránti elkötelezettségét jelzi és immár 6. alkalommal válik egy Eb vagy Vb hivatalos friss élelmiszerpartnerévé.


A 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokságot 2022. január 13. és 30. között rendezik meg Magyarországon és Szlovákiában. Ezt követően a 2024-es férfi kézilabda Európa-bajnokságnak Németország ad otthont, amelynek szintén a Lidl lesz a friss élelmiszerpartnere.

Közönségdíjas lett a Lidl Plus

Közönségdíjas lett a Lidl Plus

2021.12.20.

Duplázott a Lidl Magyarország idén májusban bevezetett digitális hűségprogramja, a Lidl Plus, mely "Az Év Honlapja" verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában.


A Magyar Marketing Szövetség által kiírt "Az Év Honlapja" pályázatra beérkezett pályamunkák mindegyike, kategóriától függetlenül részt vett a közönségszavazásban is, amelyen elsöprő győzelmet aratott a Lidl Plus. Az alkalmazásra összesen több mint 37 500 voks érkezett és mintegy 11 000 szavazattal előzte meg a második helyezettet, így a Lidl Magyarország alkalmazása lett a felhasználók abszolút kedvence. A zsűri pedig az alkalmazás innovativitását és funkcionalitását emelte ki értékelésében, és ezek elismeréseként ítélték oda Az Év Applikációja kategória Különdíját a Lidl Plusnak.


Az Év Honlapja 2021 Közönségdíja és Az Év Applikációja Különdíj alapja a Magyar Marketing Szövetség által Magyarországon működő vállalatok körében meghirdetett Az Év Honlapja verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, az interneten történő közönségszavazás eredménye alapján (Közönségdíj), illetve a szakmai zsűri értékelése alapján (Különdíj) odaítélt díj. A Különdíj értékelése során a zsűri figyelembe vette a következőket: design, UX, a kategóriának megfelelő tartalom, a kreativitás és a reszponzivitás. www.azevhonlapja.hu

Tesztgyőzelem a nagy kakaókrémes keksz teszten!

Tesztgyőzelem a nagy kakaókrémes keksz teszten!

2021.12.17.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 19-féle töltött szendvicskekszet teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, a Sondey Captain Rondo omlós keksz került a dobogó legfelső fokára.


A terméktípus jellegzetessége, hogy két ropogós keksz között krémes töltelék található, így az ízek és állagok kontrasztja miatt egyedi fogyasztási élményt nyújt az édes falatok kedvelő számára. A Lidl Captain Rondo kekszének roppanós állaga és natúr íze, kiválóan harmonizál a kakaós krém intenzíven kakaós, kellemesen édes ízével.


Tudjon meg többet a teszt további részleteiről ide kattintva!


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

A Lidl újabb fontos lépést tett, aláírta az Állatvédelmi Kódexet

A Lidl újabb fontos lépést tett, aláírta az Állatvédelmi Kódexet

2021.12.15.

Az élelmiszerláncok közül elsőként csatlakozott az aláírókhoz


A Lidl Magyarország az élelmiszerláncok közül elsőként csatlakozott Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez, amelyet az Állatorvostudományi Egyetem Állatvédelmi Jogi-, Elemző- és Módszertani Központja hívott életre. A diszkontlánc a szándéknyilatkozat aláírásával megerősítette elköteleződését a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem mellett.

Saját márkás siker a nagy zselés szaloncukor teszten!

Saját márkás siker a nagy zselés szaloncukor teszten!

2021.12.13.

A Maradok a pénzemnél blog tesztjén két másik termékkel együtt, megosztott első helyen végzett a Lidl saját márkás, hozzáadott cukor nélkül készült Favorina citromos és narancsos szaloncukra.


A teszt során 24-féle, országosan kapható zselés szaloncukrot teszteltek a blog munkatársai, mely során figyelembe vették a jellegzetes karácsonyi édesség illatát, a csokoládéborítás vastagságát és minőségét, valamint a zselés töltelék ízét és állagát. A kóstolók kiemelték a Favorina szaloncukor csokiborításának kellően vastag bevonatát, annak intenzíven kakaós ízét, valamint a zselé kellemesen citromos zamatát.


A teljes tesztet ide kattintva olvashatja el.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

2021-ben is Szerethető Munkahely a Lidl

2021-ben is Szerethető Munkahely a Lidl

2021.12.10.

A Lidl Magyarország 2019 után idén is elnyerte a Szerethető Munkahely Díjat, melyet a Dreamjo.bs csapata hozott létre 2017-ben. A díjjal azokat a cégeket ismerik el, ahol a munkavállalók és munkakeresők szavazatai alapján a legjobb dolgozni.


Az idei díj elnyeréséért 1600 nevező szállt ringbe, köztük közel 180 nagyvállalat, az elismerést ugyanakkor mindösszesen 35 nagyvállalat zsebelhette be. Ezért is tölt el büszkeséggel minket, hogy a Lidl Magyarország is a nyertesek közé tartozik, és „Dolgoznék itt” különdíjat is kaptunk.


Ezúton is köszönjük kollégáinknak és a ránk szavazóknak, hogy hozzájárultak a díj elnyeréséhez!


A Szerethető Munkahelyek 2021 alapja a Dreamjo.bs által Magyarországon működő vállalatok körében meghirdetett Szerethető Munkahelyek verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, az interneten történő közönségszavazás eredménye alapján odaítélt díj. A szavazatok alapján a Lidl Magyarország a nagyvállalat kategóriában Szerethető Munkahely, és "Dolgoznék itt" különdíjas. www.szerethetomunkahelyek.hu

Dupla siker a nagy diós bejgli teszten!

Dupla siker a nagy diós bejgli teszten!

2021.12.09.

A Maradok a pénzemnél munkatársai 8-féle diós bejglit kóstoltak a vakteszt során és két terméke – a Lidl Deluxe diós bejgli, valamint a 45%-os diós töltelékkel készült frissen sült bejgli – is felkerült a listára mint legjobb saját márkás termék.


A Deluxe diós bejgli 50% diótartalmával, enyhén fűszeres illatával valamint a tészta és töltelék megfelelő arányával, míg frissen sült változata erős diós illatával vívta ki az elismerést.


Kóstolja meg Ön is!


A teszt további részleteiről ide kattintva olvashat többet.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Rendetlen receptekkel a rászorulók szebb karácsonyáért

Rendetlen receptekkel a rászorulók szebb karácsonyáért

2021.12.03.

Az év egyik legvarázslatosabb időszakához érkeztünk, hiszen újra itt az advent és a karácsony. Ez alkalomból idén is játékra, egész pontosan az ünnepi fogások forgatagába invitáljuk vásárlóinkat és social média követőinket.


Rendetlen receptek című játékunkban a feladat legalább 3 recept hiányos hozzávaló-listájának kiegészítése a megfelelő hozzávalókkal, melyekre adunk javaslatokat is egy bevásárló lista formájában. A játékosok 5 Lidl Konyha receptből választhatják ki, hogy melyiket szeretnék rendbe tenni. Ahhoz, hogy a nyereményként kisorsolásra kerülő 10 db 10.000 Ft-os Lidl utalványkártya egyikét megnyerhessék, mindenképp legalább 3 feladványt hibátlanul meg kell oldaniuk.


A https://lidljatek.hu/advent oldalon elérhető szórakoztató ünnepi kihívásunkkal természetesen ezúttal is a segítség az egyik fő célunk: minden egyes 2021. december 1-15. között rendbe tett recept után 50 Ft-ot adományozunk nehéz sorsú, rászoruló családoknak, melyet tartós élelmiszercsomagok formájában juttatunk el hozzájuk a Baptista Szeretetszolgálat közreműködésével. Bízunk benne, hogy idén is sok hátrányos helyzetű kisgyermek és család karácsonyát varázsolhatjuk szebbé.

Mentes-M Díjat nyert két Lidl termék

Mentes-M Díjat nyert két Lidl termék

2021.11.29.

Két saját márkás termékével is díjat nyert a Lidl a Mentes-M versenyen, melyen a PPH Média és Store Insider szaklap szakmai zsűrije hazánk legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit keresi és díjazza évről évre.


Idén két termékkategóriában nyerte el a Mentes-M Díjat vállalatunk. A Mentes-M pékáruk között a Glutén- és laktózmentes alkategóriában a Glutén- és laktózmentes pogácsával, a Mentes-M tejtermék alternatívák Laktózmentes tejes ital alkategóriájában pedig a Pilos Free From laktózmentes kakaós tejjel vívta ki cégünk a szakmai grémium elismerését.


A Mentes-M Díj 2021 alapja a Professional Publishing Kft. által Magyarországon, élelmiszer és FMCG termékeket forgalmazó kiskereskedelmi egységek, láncok üzemeltetőinek meghirdetett Mentes-M elnevezésű verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján, két fordulóban értékelt elismerés. Az elbírálás és az elnyert díj szerint a Lidl Magyarország a Mentes-M tejtermék alternatívák között, a Laktózmentes tejes ital alkategóriában a Pilos Free from kakaó (500ml) és a Mentes-pékáru kategória Glutén- és laktózmentes alkategóriájában a Glutén- és laktózmentes pogácsa az érzékszervi bírálatokon is kiemelkedő, továbbá kiválóan teljesíti a kategória követelményeit és, illetve ezeket biztosító elvekkel rendelkezik. https://mentes-m.storeinsider.hu/

A baromfi és sertés frisshúsok kizárólag magyar beszállítóktól érkeznek a Lidl-be

A baromfi és sertés frisshúsok kizárólag magyar beszállítóktól érkeznek a Lidl-be

2021.11.26.

A Lidl Magyarország állandó kínálatában szereplő baromfi és sertés frisshúsok 100%-a magyar beszállítóktól érkezik. A magyar családoknak ez garancia a frissességre, a minőségre és a fenntarthatóságra, míg a beszállítóinknak stabilitást és folyamatos bevételi forrást jelent.


Az áruházlánc összesen 41 baromfi terméket kínál, melyek között egyre növekvő számban találhatóak meg a GMO mentes termékek is, míg sertéshúsból összesen 25 különböző árucikk érhető el. A hazai értékesítésen túl a vállalat határokon átívelő lehetőséget is biztosít partnerei számára. A Lidl az elmúlt 12 hónap során közel 4,2 milliárd Forint értékben exportált baromfi frisshúst 12 európai országba. A kiváló minőségű friss magyar baromfi iránt az évről évre növekvő kereslet eredményeként immár 38 féle termék érhető el az exportországok Lidl áruházainak polcain.

Első helyen a Lidl saját márkás gyümölcsteája!

Első helyen a Lidl saját márkás gyümölcsteája!

2021.11.22.

A Maradok a pénzemnél munkatársai 9-féle országosan kapható szamócás gyümölcsteát teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, a Lord Nelson 50% eperízű gyümölcstea került a dobogó legfelső fokára.

A vakteszt során a legfőbb szempontok az elkészített tea illatának és ízének intenzitása voltak, valamint, hogy az esetlegesen párosított egyéb gyümölcsök engedik-e érvényesülni az eper ízét. A kóstolás részvevői kiemelték a Lidl Lord Nelson tea erőteljes földieper illatát, valamint az ital természetes ízét és intenzív zamatát.

A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Tudatos és egészséges táplálkozás gyerekszemmel a Lidl kezdeményezésében

Tudatos és egészséges táplálkozás gyerekszemmel a Lidl kezdeményezésében

2021.11.19.

A Lidl Magyarország immáron hatodik alkalommal hirdette meg az Egészségesen az iskolapadban programját, melynek fókuszában az egészséges és fenntartható táplálkozás állt.


Az idei kampányban diákok és pedagógusok is megmérethették magukat. Több mint félezer diák töltötte ki az online Tudáspróbát és sok kreatív óraterv érkezett a Tantervező pályázatra is, amelyen a legjobb óraterv készítője 1.000.000 Ft-os utalványt nyert iskolája számára Lidl utalványkártyán.

A Lidl állati szuperhősökkel közösen támogatja a menhelyi kisállatokat

A Lidl állati szuperhősökkel közösen támogatja a menhelyi kisállatokat

2021.11.19.

Az áruházlánc nyolcadik alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát, felhívva a figyelmet a felelős állattartásra.


Az áruházlánc a vásárlókkal közösen összesen 10 tonna állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon és a REX Kutyaotthon Alapítványokat, hogy a menhelyen élő állatok is a lehető legjobb gondoskodásban részesülhessenek és minőségi állateledelt biztosítson táplálásukhoz.

Legjobb saját márkás disznósajt a Lidl-ben! - 2021.11.09

Legjobb saját márkás disznósajt a Lidl-ben! - 2021.11.09

2021.11.09.

A Maradok a pénzemnél munkatársai 14-féle különböző disznósajtot teszteltek, melyben a Lidl Hazánk Kincsei disznósajtja lett a legjobb saját márkás termék.


A kóstolók arra voltak kíváncsiak, hogy melyik, boltban kapható disznósajt a legháziasabb ízű termék. Az értékelésben kiemelték a termék kellemes fokhagymás illatát, natúrabb, kevésbé paprikás fűszerezését.


Kóstolja meg Ön is!


A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhatnak.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

MagyarBrands 2021 a Hazánk kincsei márkának

MagyarBrands 2021 a Hazánk kincsei márkának

2021.10.27.

A Magyar Brands pályázaton a Lidl Hazánk Kincsei márkája az idén harmadszor nyerte el a MagyarBrands díjat Innovatív Márka kategóriában és első alkalommal a Kiváló Fogyasztói Márka kategória díját is.


A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.

Köszönjük szépen a bizalmat és az elismerést!


A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határainkon belül és kívül, emellett a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. Az innovatív márka kategóriában a független szakértőkből álló bizottság többek között az innovativitást, az identitást, a reputációt és a társadalmi hasznosságot értékeli, továbbá a kiváló fogyasztói márka kategóriában vizsgálja a tradíciót, az ismertséget és a kedveltséget is. https://magyarbrands.hu/

Az egészségügyi ellátás támogatására szervez adománygyűjtő kampányt a Lidl

Az egészségügyi ellátás támogatására szervez adománygyűjtő kampányt a Lidl

2021.10.25.

A hazai egészségügyi ellátás támogatása céljából október 25-étől elektromos kórházi ágyak vásárlására indít nagyszabású, országos szintű adománygyűjtő kampányt a Lidl Magyarország.


A vállalat minden eladott Pilos 2,8%-os dobozos ESL magyar tej* árából 5 Ft-ot a Semmelweis Egyetem Alapítványnak ajánl fel, az összegyűlt adományt pedig az akció végén megduplázza.


Bővebb információt itt találhat.


*A termék laktózmentes változata nem része a kampánynak.

Karbonsemleges és fenntartható termékekkel bővül a Lidl kínálata

Karbonsemleges és fenntartható termékekkel bővül a Lidl kínálata

2021.10.21.

A Lidl fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból készült háztartási árucikkek második kollekcióját is elérhetővé teszi, melyek előállítása során összesen 21,4 tonna nyers műanyagot spórolt meg.


Csomagolásoptimalizálását is folytatta a vállalat, ezúttal a húskészítmények árucsoportban, aminek köszönhetően összesen 5,8 tonna műanyagot spórolt meg a vállalat.

Érzékenyítő kampányt indított a Lidl

Érzékenyítő kampányt indított a Lidl

2021.10.18.

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára.


Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas élelmiszerekkel pedig a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel partnerségben havonta 2200 rászoruló élelmezéséhez járul hozzá.

A legjobb saját márkás virsli a Lidl-ben!

A legjobb saját márkás virsli a Lidl-ben!

2021.12.29.

A szilveszter közeledtével az Index munkatársai 7 klasszikus és egy vegán virslit teszteltek.


A kóstolók megítélése szerint a Lidl Dulano bécsi juhbeles virslije a legjobb saját márkás termék, kiemelve annak roppanósságát.


A vakteszt során a termékek külső megjelenését, állományát, illatát és ízét pontozták.


A teszt további részleteit ide kattintva tekinthetik meg.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Egyre kevesebb a só és a cukor a Lidl termékeiben

Egyre kevesebb a só és a cukor a Lidl termékeiben

2021.10.15.

A Lidl Magyarország 3 éve indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat.


A vállalat azóta számos termék esetében módosított a receptúrán, melynek köszönhetően éves szinten 2019-től immár 532,1 tonna cukorral és 42 tonna sóval kevesebbet használ fel és járul hozzá vásárlói egészségének megőrzéséhez.

Két Lidl saját márkás termék is dobogós helyen!

Két Lidl saját márkás termék is dobogós helyen!

2021.10.12.

Tesztgyőztes lett a Pilos epres joghurtital és a Milbona L. Casei epres joghurtital a Nosalty.hu tesztjén.


A Nosalty munkatársai 10-féle epres ivójoghurtot kóstoltak meg és mind az első, mind a második helyezést egy Lidl saját márkás termék zsebelte be. A dobogó felső fokára a Pilos epres ivójoghurt került, ami finom, természetesen ízével, valamint az édes eper és a savanykás joghurt harmonikus összehangjával vette le a zsűrit a lábáról. A Milbona L. Casei joghurtital enyhén epres és frissítően joghurtos ízével szintén kivívta a tesztelők elismerését és a második helyen végzett.


A tesztről ide kattintva tudhat meg többet.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Új, környezetbarát nyugták a Lidlnél

Új, környezetbarát nyugták a Lidlnél

2021.10.12.

A Lidl Magyarország új, környezetbarát, ugyanakkor tartós nyugtákat vezetett be áruházaiban. A vállalat ezáltal is hozzájárul környezetünk megóvásához és környezetbarátabbá teszi a vásárlást a fogyasztók számára.


Az új, környezetbarát Lidl nyugta bevezetése fontos építőköve a Lidl fenntarthatóság iránti elkötelezettségének. A blokkhoz használt innovatív, kék színű hőpapír felelős erdőgazdálkodásból származik és FSC-tanúsítvánnyal rendelkezik, emellett ellenáll a napfénynek így tartósan tárolható anélkül, hogy kifakulna. További előnye, hogy olaj- és vízálló, amelynek köszönhetően rendkívül tartós, ha pedig már nincs rá szükség, a szelektív hulladékgyűjtőbe dobható és újrahasznosítható.

A Lidl lett az év kereskedője

A Lidl lett az év kereskedője

2021.10.06.

Díjeső hullott és összesen három elismerést hozott el a Lidl Magyarország az idei StarStore versenyről. A boltok versenyében vállalatunk 4. kerületi, Görgey úti áruháza kapta Az Év Diszkont Üzlete 2021 címet, míg a kereskedelmi láncok megmérettetésében a Lidl lett Az Év Diszkont Üzletlánca 2021. A pályázott kereskedelmi láncok közül az összesített eredmények alapján, pontazonossággal, így megosztottan, de szintén a Lidl lett az egyik abszolút győztes és Az Év Kiskereskedője 2021 cím büszke tulajdonosa.


A Trade Magazin 16 kategóriában hirdette meg a StarStore – Év kereskedője 2021 versenyét, melynek idei újdonsága, hogy nem csak az egyes értékesítési pontok, de a kereskedelmi láncok is megmérethették magukat. A szakmai zsűri az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja, illetve az eredetiség és kreativitás szerint döntött a nyertesekről.


Köszönjük szépen az elismerést!


Az ÉV KISKERESKEDŐJE 2021 díj alapja a Trade Magazin által Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontok és üzletláncok részére meghirdetett „2021 Starstore – Év Kereskedője” elnevezésű verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján, egy fordulóban értékelt elismerés.


A Trade Magazin által 2021. évre kiírt StarStore – Év Kereskedője versenyen, a beérkezett pályázatokból a szakmai zsűri értékelése alapján a LIDL Magyarország megnyerte a diszkont üzletlánc kategóriát, teljesítve a versenyszabályzatban előírtakat, és egyben a legmagasabb pontszámot érte el a láncok versenyében az összes kategória közül, pontazonossággal egy másik kereskedelmi lánccal. Erre figyelemmel jogosult a Retailer of the Year, illetve Az Év Kiskereskedője 2021 cím önálló használatára is.

Szuperhős kiskedvencekkel a menhelyi kisállatokért!

Szuperhős kiskedvencekkel a menhelyi kisállatokért!

2021.10.05.

A Lidl Magyarország immár 8. alkalommal indítja el Telitálka kampányát, azzal a céllal, hogy támogassa a nehéz sorsú kisállatokat.


Ezúttal a szuperhős kiskedvenceik tetteit megörökítő képeket várunk a gazdiktól, legyen szó csínytevésről, világmegváltó cselekedetről vagy humoros hétköznapokról! Mi idén is állateledelre váltjuk a fotókat, hogy ezzel segítsük a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a REX Kutyaotthon Alapítvány menhelyeinek kisállatait.


Játsszon velünk október 24-ig, segítsen és nyerje meg az 5.000 Ft vagy 10.000 Ft értékű utalványkártyák egyikét!

További részletek: lidljatek.hu/telitalka

Legjobb saját márkás termék a Dulano főtt csirkemell sonka!

Legjobb saját márkás termék a Dulano főtt csirkemell sonka!

2021.10.01.

A Maradok a pénzemnél munkatársai a nagy csirkemell sonka teszt keretein belül a Lidl termékét, a Dulano főtt csirkemell sonkát a legjobb saját márkás terméknek választották.


A kóstolók összesen 17-féle sonkát teszteltek, ami az egyik legnépszerűbb szendvics és pizza feltét lett az elmúlt évek során. A tesztelők kiemelték a felvágott jól érezhető és jellegzetes főtt csirkehús illatát, valamint enyhén sós, natúr ízesítését.


A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

2021.09.24.

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind a fogyasztók előtt.


Immáron második alkalommal hirdette meg a Trade Magazin a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot, amelyre összesen 27 pályázat érkezett. Az ünnepélyes díjátadóra szerdán délelőtt került sor, ahol a Lidl Magyarország mindkét pályázata pozitív elbírálásban részesült. A megmérettetésre olyan akár vállalati, akár egy-egy márkára vonatkozó vállalással, fejlesztéssel, beruházással lehetett nevezni, amelyek hozzájárulnak a fenntarthatóbb jövő eléréséhez. A pályázatokat szakmai zsűri értékelte és díjazta.

Iskolásoknak indít online edukációs versenyt a Lidl

Iskolásoknak indít online edukációs versenyt a Lidl

2021.09.24.

Hatodik alkalommal hirdette meg edukációs célú Egészségesen az iskolapadban elnevezésű programját a Lidl Magyarország.


A megmérettetésre idén általános iskola 6-8. osztályos (vagy ennek megfelelő tanulmányokat folytató) diákok nevezhetnek és oldhatják meg az egészségtudatos és fenntartható táplálkozással kapcsolatos érdekes és izgalmas online feladatlapot. Újdonság, hogy ezúttal a pedagógusokat is bevonja a vállalat: tőlük óraterveket várnak a témában. A legsikeresebb diákok menő rollert, vezetéknélküli mini hangszórót és utalványkártyát nyerhetnek. Utóbbival gazdagodik a nyertes pedagógus és iskolája is, 100.000 Ft illetve 1.000.000 Ft értékben. A feladatok összeállításában a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nyújtott szakmai támogatást.


Az online Tudáspróbáról és Tantervező pályázatról bővebb információ ide kattintva érhető el.

Rekordmennyiségű dinnye fogyott a Lidlben

Rekordmennyiségű dinnye fogyott a Lidlben

2021.09.20.

A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a magyar beszállítók támogatása mellett, ezirányú elhivatottságát jól mutatja, hogy idén rekordmennyiségű, mintegy 17 000 tonna hazai görögdinnyét értékesített belföldön és a külpiacokon összesen, mely közel 50 százalékos növekedést jelent a 2020-as szezonhoz képest.


Ez a kedvező folyamat mind a belföldi értékesítés mind pedig az export erőteljes bővülésének köszönhető, biztosítva ezáltal a magyar dinnye piaci pozíciójának erősítését, a magyar termelők megélhetését és a hazai gazdaság stabilitását. A tavalyi évhez viszonyítva idén 45 százalékkal több görögdinnye fogyott a hazai Lidl áruházakban, mely a kiváló minőségű és nagy mennyiségű termésnek is köszönhető.

Henkel nyereményjáték

Henkel nyereményjáték

2021.09.17.

Vásároljon legalább 1 db bármilyen Henkel mosószer vagy tisztítószer terméket a Lidl üzletekben, küldjön SMS-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 20 db 50 000 Ft értékű Lidl Ajándékutalvány egyikét!


A nyereményjáték időtartama: 2021.09.20. – 2021.11.21.


Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*nyugtaszám*évhónapnap*saját név

SMS példa: A01234567*0365/00428*20210923*KisKata


Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!


A sorsolás időpontja: 2021.11.26.A

A PDF fájl megtekintéséhez szüksége lesz erre: Adobe Acrobat Reader.
Érték és Minőség Nagydíjat kaptak a Lidl termékei

Érték és Minőség Nagydíjat kaptak a Lidl termékei

2021.09.13.

Hazai termékeivel öt kategóriában nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország, melyet szeptember 9-én, a Gazdaság Ünnepén megrendezett ünnepélyes díjátadón vehetett át a vállalat.


Idén a diszkontlánc mind az öt pályázata kiállta a szigorú zsűri próbáját, így a hagyományos magyar ízvilág jegyében készült Hazánk Kincsei Zselici Tejtermék családdal; a helyben sütött Kovászos cipóval; a környezetkímélő Doussy öblítő termékcsaláddal, Optisana izotóniás italával és a kézműves hamburger húspogácsa termékcsaláddal nyerte el az elismerő Érték és Minőség Nagydíjat.


Az Érték és Minőség Nagydíj kitüntető cím azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerése és díjazása, amelyek kiemelkedő minőséget képviselnek, elkötelezettek a minőség ügye iránt. A díjakat objektív követelményrendszer alapján pártatlan és független szakértői testület bírálata alapján ítélik oda. A zsűri figyelembe veszi többek között a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is.


A pályázat további részleteiről itt tájékozódhat

Fesztiválokról mentett élelmiszert a Lidl

Fesztiválokról mentett élelmiszert a Lidl

2021.09.06.

A Lidl felelős vállalatként célul tűzte ki, hogy az idei nyár során három helyszínen, az EFOTT-on, a Campus Fesztiválon és a Balaton-átúszáson keletkezett élelmiszerfeleslegével segítse a nehéz körülmények között élőket.


Közreműködő partnereinek köszönhetően az áruházlánc több mint félezer embert támogatott adományaival, a rászorulók megsegítésén túl pedig hozzájárult környezetünk megóvásához is, hiszen így megelőzhető az élelmiszer-hulladék keletkezése.

Aranyérmet nyertek a Lidl borai a Berliner Wein Trophy 2021 versenyen

Aranyérmet nyertek a Lidl borai a Berliner Wein Trophy 2021 versenyen

2021.09.06.

A Lidl saját márkás, 5 Puttonyos Tokaji Aszú és az Ausztrál Chardonay borait aranyéremmel jutalmazták a nemzetközi, Berliner Wein Trophy nemzetközi borversenyén.


Az esemény a borágazat egyik legnagyobb és legrangosabb megmérettetése Európában. Az immáron 25. alkalommal megrendezett versenyen egy 150 fős független, nemzetközi szakértőkből álló zsűri szigorú irányelvek szerint több mint 8000 bor közül választotta ki a legjobbakat.


Vállalatunk rendkívül büszke e rangos eseményen díjazott boraira. Az 5 puttonyos Tokaji Aszú gazdag ízvilágú, természetesen édes borkülönlegesség, melyet önmagában is fogyaszthatunk, de érdemes kipróbálni kéksajtokkal és libamájjal. Az másik aranyérmes, az Ausztrál Chardonay egy testes, száraz fehérbor, mely érlelt sajtok mellé, grillezéshez és sertés sültek mellé remek választás.


Kóstolja meg Ön is!


A borverseny további részleteiről ezen a linken tájékozódhat bővebben.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Jó választás a hazai

Jó választás a hazai

2021.09.02.

Új védjeggyel támogatja a Lidl a magyar termékeket, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét.


A Lidl évek óta elkötelezett a kiváló magyar termékek népszerűsítése mellett, amelyet most új szintre emel, 2021. szeptember elsejétől ugyanis minden magyar, hazai és hazai feldolgozású, valamint magyar üzemben gyártott termékének ártábláját "Jó választás a hazai" védjeggyel látja el. Az új logó célja, hogy egyértelművé tegye a vásárlók számára, hogy melyek a hazai üzemekben gyártott, magyar hozzáadott értéket képviselő termékek és így megkönnyítse számukra a választást, tovább erősítse a magyar teremékek népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez.


Tudjon meg többet!

32 éve tanító pedagógus lett a 2021-es év Szupertanára

32 éve tanító pedagógus lett a 2021-es év Szupertanára

2021.08.26.

Sarkadi Ferenc, a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola biológia-testnevelés szakos tanára nyerte el 2021-ben a Lidl és a Dívány közös pályázatán Az év Szupertanára címet.


Az év Szupertanára pályázat célja, hogy megtalálja azt a pedagógust, akinek tanóráiért, többek között a rendhagyó oktatási módszerek és eszköztár miatt rajonganak a tanulók.

Tesztgyőztes a Lidl Solevita 100%-os narancsleve!

Tesztgyőztes a Lidl Solevita 100%-os narancsleve!

2021.08.25.

A Maradok a pénzemnél munkatársai a nagy 100%-os narancslé teszt keretein belül a Solevita Orange Juice-t választották első helyezettnek.


A kóstolók összesen 14-féle narancslevet teszteltek, ahol a termékek illatát, állagát, ízét valamint az ár-érték arányt is vizsgálták. A tesztgyőztes Solevita narancslével kapcsolatban a kóstolók kiemelték annak élénk narancs illatát és kellemes, telt narancs ízét, mely egy harmonikus édes-savanyú zamattal párosul.


A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Hamarosan megszűnnek a Lidl vásárlói kártya kiadó termináljai

Hamarosan megszűnnek a Lidl vásárlói kártya kiadó termináljai

2021.08.18.

Üzleteinkben hamarosan megszűnnek az áruvisszavételhez, valamint Áfá-s számla igényléshez használható hagyományos, mágnescsíkos vásárlói kártyát készítő termináljaink, így javasoljuk vásárlóink számára, hogy váltsanak minél előbb virtuális vásárlói kártyára.


A virtuális kártya előnye, hogy a mobillal együtt mindig Önnél van, és bármikor újra létre tudja hozni, így nem lehet elveszíteni!


Virtuális vásárlói kártyáját létrehozhatja okostelefonján a Lidl Alkalmazásban, valamint weboldalunkon, ide kattintva. A még kényelmesebb használatért, a Lidl Appban mostantól lehetőség van egyszerre két virtuális vásárlói kártyát is kezelni, lementeni.


A korábbiakban kiállított, hagyományos plasztikkártyákat vásárlóink továbbra is fel tudják használni.


További részletek: https://www.lidl.hu/vasarloikartya

Legjobb sajátmárkás gyermek naptej a Cien Kids Spray SPF50+

Legjobb sajátmárkás gyermek naptej a Cien Kids Spray SPF50+

2021.07.26.

A Tudatos Vásárlók Egyesülete összesen 25-féle felnőtt és gyerek naptejet tesztelt laboratóriumában. A Lidl terméke kiválóan teljesített a tekintélyes mezőnyben, hiszen a Cien Kids Spray SPF50+ lett a tesztelt fényvédők között a legjobb sajátmárkás gyermek naptej.


A teszt során a naptejek minőségét több szempont szerint is próbára tették, így például megmérték azok valós UVB és UVA sugárzás elleni hatékonyságát, figyelembe vették a naptejek környezetre való hatását és a termékek címkéjének információtartalmát, emellett önkéntesek tesztelték a termékek gyakorlatban való használatát.


A teszten a Lidl napteje összesen 70%-os eredményt ért el. Kiemelkedően jó ár-érték aránya miatt a tesztelők gyermekek számára a Cien Kids Spray SPF50+ ajánlják.


A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Élelmiszermentéssel segít a Lidl a Campus Fesztiválon

Élelmiszermentéssel segít a Lidl a Campus Fesztiválon

2021.07.20.

A Lidl Magyarország csatlakozott a Hajdú-Bihar Megyei Élelmiszermentő Egyesület által szervezett kezdeményezéshez, melynek célja, hogy a Campus Fesztiválon keletkezett élelmiszerfelesleggel segítsék a rászorulókat, megóvva ezzel a környezetet is.


Az áruházlánc szelektív hulladékgyűjtés biztosításával és fenntarthatóbb termékkínálattal is törekszik mérsékelni a Lidl FesztMarket ökológiai lábnyomát.

Tesztgyőztes a Lidl Pilos Grillsajt!

Tesztgyőztes a Lidl Pilos Grillsajt!

2021.07.16.

A Maradok a pénzemnél munkatársai a nagy grillsajt teszt keretein belül a Lidl saját márkás termékét, a Pilos Grillsajtot első helyezettnek választották.


A kóstolók összesen 13-féle grillsajtot teszteltek, amelyek sütésre alkalmas halloumi típusú sajtok voltak. A Pilos Grillsajtnak kellemes az ízharmóniája, sóintenzitása jól passzol hozzá. A tesztelők szerint nagyon könnyen kezelhető volt a sütőben, nem olvadt szét, a sajttészta rugalmas volt, masszív, halloumi jellegű.

Ár-érték aránya kedvező.


Kóstolja meg Ön is a grillszezon egyik kedvencét!


A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Tesztgyőztes a Lidl Bon Gelati Almond jégkrémje!

Tesztgyőztes a Lidl Bon Gelati Almond jégkrémje!

2021.07.09.

A Maradok a pénzemnél munkatársai ropogós csokiborítású pálcikás jégkrémeket teszteltek és a mezőnyben a Lidl saját márkás terméke, a Bon Gelati Almond vívta ki magának az első helyezést.


A kóstolók összesen 13-féle jégkrémet teszteltek, melyeknél a hagyományos csokoládéborítást keksz, mogyoró, mandula, rizs vagy karamell-darabok teszik különlegessé. A Bon Gelati Almond jégkrém tejcsokoládés borítása sok-sok mandulával hódítja meg a jégkrém-kedvelők szívét. A tesztelők szerint mind a csokoládé, mind a mandula kellemesen ropogós, a fagylalt pedig természetes vanília ízével csábít nassolásra.


A tesztelők értékelése alapján nem csak minősége kiemelkedő, de kedvező ára miatt ár-érték arány szempontjából is győztesnek választották.


Kóstolja meg Ön is a nyár egyik kedvenc hűsítő desszertjét!


A teszt további részleteiről ide kattintva tájékozódhat.


A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

A Lidl és a Dívány 2021-ben is keresi Az év Szupertanárát!

A Lidl és a Dívány 2021-ben is keresi Az év Szupertanárát!

2021.07.08.

Immáron ötödik alkalommal, 2021-ben is keresi a Lidl Magyarország és a Dívány online magazin Az év Szupertanárát, azt a pedagógust, aki egyedi és kreatív módszerekkel tanítja diákjait, akinek óráiért rajonganak a gyermekek.


A kampány célja, hogy évről-évre ráirányítsa a figyelmet a formabontó, mégis hatékony oktatási módszerekre, s díjazza a példaértékű tanári teljesítményeket. Bővebb információ a pályázatról, itt érhető el.