Vásárlói kérdőív Véleménye fontos nyereményjáték

Gratulálunk a nyerteseknek!

2020.10.16.

Nyereményjátékunk szeptemberi nyertesei:

Bercziné Vezsenyi Éva – Békés
Baranyainé Kovács Ildikó – Egyházasrádóc
Tamásné Kacsó Nikoletta – Vác
Nagyné Polgár Gabriella – Budapest
Vörös Bence – Csongrád
Szabados Ágnes – Budapest
Kovácsné Horváth Gabriella – Sényő
Asztalosné Nádházi Ilona – Püspökladány
Márta Andrea – Budapest
Csontos Kata – Budapest

Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!

Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!

Ne feledjék, a játék folytatódik!

Az év honlapja 2020

Szavazzon a Lidl.hu-ra Az Év Honlapja versenyen!

2020.10.15.

Vállalatunk elindult Az Év Honlapja 2020 versenyen, mely Magyarország legrangosabb online marketingszakmai  megmérettetése.

A szakmai zsűri döntése mellett a közönség is véleményt nyilváníthat, vagyis a legtöbb szavazatot begyűjtő pályázat Közönségdíjban részesül. 
Segítsen Ön is egy szavazattal, hogy a Lidl.hu lehessen Az Év Honlapja 2020 verseny Közönségdíjasa!

SZAVAZOK!
StarStore 2020 Diszkont kategória

StarStore 2020 díjat nyert a siófoki áruházunk

2020.10.12.

StarStore 2020 díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország siófoki áruházát diszkont kategóriában, amelyet a FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencián hirdettek ki.

A zsűri értékelte többek között a külső és belső dizájnt, a rendkívül széles árukínálatot, a célcsoportnak megfelelő értékesítési koncepciót és a kiszolgálás minőségét. Vállalatunk a siófoki üzlet év eleji modernizálása során nem csak a magas vásárlói élmény megteremtését vette figyelembe, hanem azt is, hogy olyan környezettudatos és környezetbarát megoldásokat valósítson meg a fenntartható fejlődés jegyében, melyek hozzájárulnak a tudatos vásárlók elégedettségének növeléséhez.

A pozitív vásárlói visszajelzéseken túl a szakma elismerését is kivívta áruházunk, hiszen a StarStore 2020 díj mellett korábban elnyerte az Az Év Boltja 2020 kitüntető címet is, szintén diszkont kategóriában.

Szüretidő

A Lidl-nél is beköszöntött a Szüretidő!

2020.10.08.

Eljött az idő, hogy vásárlóink és közösségi média követőink virtuális kamrájukban is bespájzoljanak a friss őszi gyümölcsökből a télre!

A Lidl legújabb, Szüretidő elnevezésű ügyességi játékában a résztvevők feladata, hogy a fán termő gyümölcsök közül adott időn belül összeválogassanak egy kosárra valót. Ezt követően a leszüretelt almát, körtét, szilvát és barackot, ínycsiklandó lekvárra, befőttre vagy szörpre válthatják be, melyek végül a virtuális kamrájukban jelennek meg.

A 10 legügyesebb szüretelő helyet kap a toplistán is! A 3 legtöbb pontot gyűjtő játékos teljesítményét fejenként 10.000 Ft értékű Lidl utalványkártyával díjazzuk, azonban azoknak sem kell csüggednie, akik nem végeznek a ranglista élén, hiszen minden regisztrált játékosunk között 5 db 5000 Ft értékű Lidl utalványkártyát sorsolunk ki.

A játék időtartama: 2020. 10. 07. –2020. 10. 28.

Játsszon Ön is! A játékot, a játékszabályzatot és a részvételi feltételeket ide kattintva érheti el.
 

Egészségesen az iskolapadban

Iskolásoknak indít online edukációs versenyt a Lidl

2020.10.08.

Ötödik alkalommal szervezi meg a Lidl Magyarország nagy sikerű, edukációs céllal életre hívott, Egészségesen az iskolapadban programját.

A megmérettetésre idén általános és középiskolások nevezhetnek és izgalmas feladatokban vehetnek részt, míg a legsikeresebbek nagy értékű nyereményekkel gazdagodhatnak. A feladatok összeállításában a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nyújtott szakmai támogatást.  
Az online Tudáspróbáról és a Fald a színeket kihívásról bővebb információ ide kattintva érhető el. 

Lidl Akadémia plusz

Lidl Akadémia Plusz – Edukációs programsorozat a hazai termelőkért

2020.10.08.

A hazai termelők támogatására és beszállítói partnerkörének további bővítésére a Lidl Magyarország ’Lidl Akadémia Plusz’ néven komplex edukációs programot indít.

A képzés középpontjában a leendő partnerek fejlesztése áll, ahol a programba becsatlakozó piaci szereplők nemcsak a szektorra koncentráló szakmai előadásokon és fórumokon vehetnek részt, hanem a képzés részeként a piacon egyedülálló beszállítói kézikönyvet is kézhez kapnak.

Tesztgyőztes Pilos Kakaós ital

Első helyen a Pilos kakaós tejital

2020.09.28.

A nosalty.hu munkatársai is jól tudják, hogy minden gyermek rajong a kakaóért. Így a szerkesztőség munkatársai egy vakteszt során 9-féle kakaót és kakaós tejitalt teszteltek, hogy ráleljenek az igazi retró ízre.

A termékeket egy 0-tól 5 pontig terjedő skálán osztályozták, ahol az íz és jellemzők mellett vizsgálták a termékek zsír- és cukortartalmát és árát is. A teszten elérhető maximális pontszám a 25 pont volt. 

A neves mezőnyből toronymagasan kiemelkedett a Lidl Pilos kakaós tejitala, a maximális pontszámból 24 ponttal. A zsűri méltatta a termék ízét és csokisságát, valamint azt, hogy a Lidl Pilos kakaós tejitala gyermekkorunk kakaó ízére emlékeztet.

A teszt további részleteiről ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Lidl Henkel nyereményjáték Ajándékutalvány

Henkel nyereményjáték

2020.09.28.

Vásároljon legalább 1 db bármilyen Henkel mosószer vagy tisztítószer terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 20 db 50 000 Ft értékű Lidl Ajándékutalvány egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2020.09.28. – 2020.11.29.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*nyugtaszám*évhónapnap*saját név
SMS példa: A01234567*0351/00234*20200929*KisAnna

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2020.12.04.

Játékszabályzat

Lidl Fehérvári úti bolt homlokzat

Megnyitottuk új áruházainkat Kunszentmártonon és a IV. kerületben

2020.09.24.

2020. szeptember 24-én két új Lidl áruház is megnyitotta kapuit, így már Kunszentmártonon és Budapest IV. kerületében, a Görgey úton is sok szeretettel várjuk vásárlóinkat, ezzel pedig 185-re bővült üzleteink száma.

A nyitást mindkét helyszínen már kora reggel nagy érdeklődés övezte, hiszen a fantasztikus nyitási akciók mellett a Lidl-től megszokott, kiváló minőségű termékekkel, a többi között helyben sütött pékáruval, magas minőségű, friss zöldség-gyümölcs kínálattal, friss húsokkal, mélyfagyasztott termékekkel, és nem élelmiszer jellegű termékkínálattal várjuk vásárlóinkat.

A két áruházról elmondható továbbá, hogy kialakításuk a legmodernebb dizájn szerint, korszerű gépészettel, környezetbarát megoldásokkal történt törekedve a legmagasabb vásárlói élmény megteremtésére.
Látogassanak el Önök is legújabb áruházainkba!

A Lidl célul tűzte ki, hogy megszünteti a mikroműanyag használatát

2020.09.22.

A Lidl célként tűzte ki maga elé, hogy 2021 végéig saját márkás kozmetikai termékkínálatának nagy része az összetételnek köszönhetően mikroműanyag-mentes lesz.

A minél nagyobb átláthatóság érdekében a vállalat az érintett testápolási és kozmetikai készítményeit a jövőben megkülönböztető jelöléssel is ellátja.


A készítmények esetében már most számos termékről elmondható, hogy nem tartalmaz mikroműanyagot, az új, "Összetétel mikroműanyagok nélkül" jelölés azonban még tovább növeli majd az átláthatóságot a vásárlók számára. 


Bővebb információkért kattintson ide! 

Lidl Fehérvári úti bolt homlokzat

Meghosszabbított vasárnapi nyitva tartás

2020.09.21.

2020.09.27-től megváltozik nyitva tartásunk, melynek értelmében vasárnaponként hosszabb ideig, 17:00 óra helyett immár 18:00 óráig tartanak nyitva magyarországi áruházaink.

Hétköznaponként, valamint a szombati napokon változatlan nyitva tartásunk, melyet ide kattintva tekinthetnek meg.

Várjuk Önöket szeretettel továbbra is a hét minden napján!

Telitálka 2020 díjátadó

2 millió forinttal támogatta a Lidl a menhelyi kisállatokat

2020.09.15.

Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország 6. Telitálka – Állati jó fesztivál kampánya, melynek eredményeként az áruházlánc vásárlói segítségével összesen 2 millió forint értékű, minőségi állateledellel támogatta a Rex Kutyaotthon Alapítvány lakóit.

Az adomány 250 kisállat másfél hónapos ellátását fedezi, amelyet a vállalat már át is adott az alapítványnak.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl 2020

Érték és Minőség Nagydíjakat kapott a Lidl Magyarország

2020.09.11.

Magyar termékeivel négy kategóriában nyerte el a rangos Érték és Minőség Nagydíjat a Lidl Magyarország, melyet szeptember 9-én, a Gazdaság Ünnepén megrendezett ünnepélyes díjátadón vehetett át a vállalat.

Idén a diszkontlánc mind a négy nevezett terméke kiállta a szigorú zsűri próbáját, így a hagyományos magyar ízvilág jegyében készült Hazánk Kincsei szilvalekvárral és a Hazánk Kincsei lángossal, a vállalat saját házasítású, karakteres jegyekkel rendelkező Bock Cultus Cuvée száraz vörösborával, és a Grill&Fun Kézműves Hamburgerével nyerte el az elismerő Érték és Minőség Nagydíjat.

Tesztgyőztes Belbake Pudingpor

Legjobb saját márkás termék a Belbake csokoládéízű pudingpor

2020.09.08.

A Dívány.hu munkatársai is jól tudják, hogy a puding próbája az evés, így tesztjük során kilencféle csokis ízesítésű terméket kóstoltak meg. Értékelésük alapján a vakteszten a Lidl-ben kapható Belbake pudingpor lett a legjobb saját márkás termék.

A csokoládé ízesítésű finomságot a kóstolók szubjektív szempontok alapján egy ötfokú skálán értékelték. A sokak által kedvelt édesség kellemesen kakaós és nem túlzóan édes ízvilágával hívta fel magára a tesztelők figyelmét.

Tudjon meg többet a teszt további részleteiről itt.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Tesztgyőztes Nixe tonhalsaláta

Nagy tonhalsaláta teszt

2020.08.28.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 11-féle tonhalsalátát teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, a Nixe mexikói tonhalsaláta vívta ki magának az első helyezést.

A tesztelők a tonhalsaláták minőségét és ár-érték arányát vizsgálták, így a vakteszt során a termékeket illatuk, állaguk, valamint ízük szerint pontozták. A vizsgált szempontok alapján a Lidl-ben kapható Nixe mexikói tonhalsaláta kiváló minősége és ára-érték aránya miatt került ki győztesen a tesztelt termékek közül. A kóstolók kiemelték a nyertes termék esetében a tonhalsaláta finom illatát, a tonhaldarabok nagyságát és fűszerezését.

A teszt további részleteiről ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

2020 ensz weps kezek

A Lidl csatlakozott az ENSZ nők szerepének erősítését célzó irányelvéhez

2020.08.19.

A Lidl Magyarország aláírta az ENSZ nők szerepének erősítését célzó irányelvét (Women’s Empowerment Principles – WEPs), ezáltal csatlakozott a nők előmozdítása érdekében életre hívott globális kezdeményezéshez.

Ezzel a lépéssel a vállalat folytatja az egyenjogúság előmozdítását mind a vállalaton belül, mind értékláncát tekintve. Az áruházlánc hisz abban, hogy az esélyegyenlőség és a sokszínűség a hosszútávú siker alapvető elemei. Ez alapján a vállalat törekvése, hogy aktívan hozzájáruljon a nők munkahelyi előmozdításához, melyet vállalati alapelveiben és magatartási kódexében is rögzített.

Tesztgyőztes Grill&Fun Hamburger húspogácsa

Legjobb saját márkás termék a Grill & Fun Hamburger húspogácsa

2020.08.11.

A Maradok a pénzemnél blog tesztjén a legjobb saját márkás termék lett a marhahúsból készült hamburger húspogácsa.

A szerkesztőség munkatársai az egyik legnépszerűbb street food kedvenc összetevőjét azok illata, állaga, valamint íze szerint pontozták. A tesztelők kiemelték a marhahúspogácsa kellemes illatát, jó darálását, valamint a marhahús jellegzetes, finom ízét. 

A teljes tesztet ide kattintva olvashatja el.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Szuper tanár 2020 pályázat nyertes

Megvan 2020 online Szupertanára!

2020.08.10.

Véget ért a Lidl és a Dívány közös Szupertanár pályázata, melyre idén rekordszámú pályamunka érkezett és csúcsot döntött a leadott szavazatok száma is.

Az év online Szupertanára 2020-ban a Szentistvántelepi Általános Iskola pedagógusa, dr. Lenhardtné Kwaysser Fatime lett, aki többek között színes videópakkokkal, heti motivációs naptárral, digitális nyomozós feladatokkal és online meseszínházzal is készült tanítványainak. Munkája elismeréseként az értékes nyeremények mellett a Szupertanár iskolája is jutalomban részesült, az intézmény 1 millió forint értékű egészséges élelmiszerrel gazdagodott a Lidl Magyarország felajánlásából.

Tesztgyőztes Lidl Herlitz töltött tolltartó

A nagy tolltartó teszt

2020.08.05.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai töltött tolltartókat teszteltek és a Lidl-ben kapható Herlitz márkájú tolltartót ítélték a legjobb ár-érték arányúnak a tesztelt termékek közül.

A teszt során megvizsgálták a töltött tolltartók felszereltségét és minőségét, melyek mellett fontos szempont volt a termék ára is. Az elbíráláskor a szerkesztőség munkatársai az alsós tanulók szükségleteit vették figyelembe, hiszen számukra kiemelten fontos, hogy könnyen rendszerezhessék és megtalálják amire csak egy tanórán szükségük lehet. A vizsgált szempontok alapján a Lidl-ben kaphatóa legjobb ár-érték arányú Herlitz töltött tolltartó.

A teszt további részleteiről ide kattintva tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Lidl VinAgora győztes borok 2020

Négyszeres Lidl-siker a VinAgorán!

2020.08.04.

Közel 800 bort bírált az 50 fős zsűri a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. A rangos megmérettetésen a Lidl Magyarország három saját házasítású bora is aranyérmes kitüntetést kapott, Pannon Imperial Extra Dry pezsgőnket pedig Champion minősítéssel díjazták.

A Szekszárdon megrendezett versenyre rekordszámúnevezés érkezett, a kivételes mezőnyt tekintve pedig külön büszkeség, hogy vállalatunk három aranyéremmel és egy Champion díjjal is gazdagodhatott Magyarország egyetlen nemzetközi borversenyén. Győztes boraink között szerepel a Villányi Cabernet Sauvignon, valamint a Lidl saját házasítású Bock Cultus Cuvée és Villányi Cabernet Franc borai. A Champion-díjat 2020-ban a habzóborok és pezsgők kategóriában a Pannon Imperial Extra Dry pezsgőnknek ítélte a zsűri, mely a kategóriára jelöltek közül a legjobbnak bizonyult.

 

Tudjon meg többet a versenyről és a díjazott borokról: https://vinagora.hu/ 

Tesztgyőztes Grill&Fun Mini grillkolbász baconnel

Legjobb saját márkás termék a Grill&Fun Mini grillkolbász baconnel

2020.07.31.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 14-féle mini grillkolbászt teszteltek és a Lidl-ben kapható Grill&Fun bacon-ös mini grillkolbász lett a legjobb saját márkás termék.

A tesztelők méltatták a Lidl mini grillkolbászának sütés utáni kellemesen füstös illatát, valamint kiemelték, hogy a grillezés során kívül kellemesen ropogósra sül, míg belül jól megtartja ruganyosságát. Kellemes illatán és állagán túl a Lidl saját márkás terméke finom, húsos-baconös ízjegyeivel győzte meg a szerkesztőség tagjait.

A teszt további részleteiről itt tájékozódhat.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Lidl műanyagcsökkentés

17 tonnával kevesebb műanyagcsomagolás a Lidl zöldség-gyümölcs kínálatában

2020.07.30.

Tovább csökkentette műanyag-felhasználását a Lidl Magyarország, ezúttal zöldség-gyümölcs kínálatában optimalizálta számos termék csomagolását. A fejlesztés eredményeképpen, éves szinten több mint 17 tonna műanyagot takarít meg a vállalat.


A Golden, Idared, Fuji, Gála és Jonagold almák esetében a korábbi műanyag sorolóbetétek kerültek kiváltásra környezetbarát papírtálcákra, míg a 3 db-os zöld csípős paprika és a Red Chief és Granny Smith esetében a 4 db-os kiszerelés állt át lédigre, így a csomagolásból 100%-ban eltávolításra került a műanyag. Az éves szinten 17,1 tonna műanyagmegtakarítást eredményező fejlesztés a Lidl hatodik műanyagmérséklő intézkedése saját márkás termékkínálatát tekintve. 
 

Tesztgyőztes Argus Alkoholmentes sör

Első helyen a Lidl Argus alkoholmentes világos sör

2020.07.24.

A vakteszten 9-féle alkoholmentes világos sört vetettek össze a Divány.hu munkatársai, akik szigorúan szubjektív szempontok alapján, egy 1-től 5 pontig terjedő skálán pontozták a termékeket.

Az összesítés és átlagolás után a Lidl saját márkás terméke, az Argus Free alkoholmentes világos sör került ki győztesen a nagy nevekkel teli mezőnyből.

A tesztről részletesebben itt olvashatnak.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Állati jó fesztivál Rex Állatotthon Telitálka 2020

Támogassa velünk Ön is a Rex Állatotthon lakóit!

2020.07.21.

A Lidl Magyarország immár 6. alkalommal indítja el Telitálka kampányát, azzal a céllal, hogy támogassa a nehéz sorsú kisállatokat.

Csatlakozzon Állati jó fesztiválunkhoz, hogy együtt segíthessünk a Rex Állatotthon lakóinak.

Töltse fel kutyusáról, cicájáról vagy bármilyen háziállatáról a legviccesebb fotót, mi pedig állateledelre váltjuk. Kis kedvencével most nagyot segíthet, sőt versenybe szállhat a Lidl legviccesebb kisállata címért és az értékes nyereményekért.

A további részletekért kattintson ide!

Lidl Balaton átúszás

Ha nyár, akkor Lidl Balaton-átúszás!

2020.07.17.

Augusztus 1-jén 38. alkalommal rajtol az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport-eseménye, melynek a Lidl Magyarország idén immár negyedik alkalommal lesz a fő támogatója.

Az amatőr és profi sportolókat is megmozgató 38. Lidl Balaton-átúszás résztvevői augusztus 1-jén rajtolhatnak el, hogy teljesítsék az ország legnépszerűbb nyíltvízi úszó eseményét: a Révfülöp - Balatonboglár közötti 5,2 km-es, vagy az idei újdonságként kínált Balatonboglárról rajtoló és ugyanoda beérkező 2,6 km-es „Féltávot”. A versenyzők a balatonboglári Platán strandon érnek partot, ahol a Lidl számos, az egészséges életmód előmozdítását célzó programokkal várja a versenyzőket és a szurkolókat. A vállalat idén kiemelt hangsúlyt helyez a környezeti fenntarthatóságra, melyeket edukatív játékok formájában sajátíthatnak el a résztvevők.

mentes jelölések

Külön jelölést kapnak a Lidl speciális termékei

2020.07.14.

Új jelölőrendszert vezet be a Lidl Magyarország, melynek köszönhetően az egészségtudatos, valamint ételintoleranciában szenvedő vásárlók sokkal gyorsabban és egyszerűbben igazodhatnak el a termékek között, és vásárolhatják meg a számukra legmegfelelőbbet.

A Lidl reagálva a fogyasztói igényekre, az utóbbi években számos új, egészségtudatos, glutén- és laktózmentes, valamint biotermékekkel bővítette termékszortimentjét. A minden igényt kielégítő, magas minőségű termékkínálat biztosítása mellett az áruházlánc fontosnak tartja a vásárlói folyamatok egyszerűsítését is. Ennek jegyében újfajta jelölőrendszer kerül bevezetésre: az ártáblákon a laktózmentes, gluténmentes, bio, vegetáriánus, vegán, GMO-mentes, hozzáadott cukor nélküli, sócsökkentett, cukorcsökkentett és a magyarországi gyártóhelyről származó termékeket különböző szín és piktogram jelöli az áruházakban - így az ártáblákon megjelenő megkülönböztetett jelöléseknek köszönhetően gyorsabbá és egyszerűbbé válik a mindennapi bevásárlás.

Magyar görögdinnye gyümölcs

Érkezik a magyar görögdinnye a Lidl-be!

2020.07.10.

Július 11-étől kizárólag magyar beszállítótól érkező magvas görögdinnyét vesz át raktáraiban a Lidl Magyarország, mellyel elindul az igazi dinnyeszezon az üzletekben.

A hazai dinnye előnyben részesítésével az áruházlánc célja ezúttal is a magyar termelők kiemelt támogatása. A Lidl Magyarország a 2019-es szezonban közel 12 000 tonna magyar görögdinnyét értékesített belföldön és a külpiacokon összesen.

szupertanár 2020

A Lidl és a divany.hu 2020-ban az év online Szupertanárát keresi!

2020.07.06.

Az év online Szupertanára címmel a Lidl és a Dívány idén is keresi az év legkreatívabb, legszuperebb módszerekkel dolgozó pedagógusát.

A pályázatra olyan pedagógusok jelentkezését várjuk, akik egyedi módszereikkel színes foltjai a magyar oktatásnak, akik ki tudnak lépni a tankönyvek által alkotott keretek közül, akik sikeresen alkalmazkodtak a digitális oktatás, a homeschooling rendszeréhez, könnyen veszik az akadályokat, és nincs számukra lehetetlen, ha kihívásokról van szó.

A megmérettetésre 2020. július 20-ig lehet jelentkezni. A zsűri által kiválasztott három döntős közül a Dívány oldalán a közönség szavazatai alapján dől el, hogy ki nyeri el az értékes fődíjat. A Lidl Magyarország jóvoltából a nyertes tanár egy iPad Pro-val és 100.000 Ft értékű Lidl utalványkártyával lesz gazdagabb, a pedagógus iskolájának pedig 1.000.000 Ft értékű egészséges élelmiszert biztosítunk.

A további részletekért kattintson ide!

W5 eco tisztítószerek

A Lidl tovább csökkenti műanyag-felhasználását

2020.07.01.

A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek műanyag csomagolásának újrahasznosíthatósága iránt.

A folyamatos optimalizálásnak köszönhetően egyes W5 tisztítószerek flakonjai nemcsak 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készülnek, hanem újrahasznosíthatóak is.

A Lidl elhivatott a környezetterhelés csökkentése mellett, ezért a vállalat a REset Plastic stratégiájának részeként azt a célt tűzte ki, hogy 2025-ig a saját márkás termékei plasztik csomagolóanyagait újrahasznosíthatóvá tegye. Egyes W5 tisztítószerek flakonjai az optimalizálás révén már 100 százalékban újrahasznosított PET-ből készülnek, továbbá az átlátszó műanyagokra való átállásnak köszönhetően a tisztítószeres flakonok jó újrahasznosíthatósági tulajdonságokkal rendelkeznek. Így az áruházlánc a saját márkás termékei esetében a korábbi csomagolási megoldásokhoz képest évente nagy mennyiségű újonnan gyártott műanyag-felhasználását spórolja meg. A Lidl saját márkás W5 tisztítószerei már újrahasznosított műanyagból készült csomagolásban érhetőek el az áruházak polcain: így a W5 általános és W5 ECO ecetes általános tisztítószer, a W5 WC- és W5 ECO WC-tisztító gél, a W5 fürdőszobai tisztító és a W5 ablaktisztító is.

A Lidl csatlakozott az ENSZ Globális Megállapodásához

A Lidl csatlakozott az ENSZ Globális Megállapodásához

2020.06.30.

A Schwarz Csoport részeként a Lidl csatlakozott az ENSZ Globális Megállapodásához, elköteleződve ezáltal a felelősségteljes, fenntartható vállalatirányítás elvei mellett.

Az ENSZ Globális Megállapodás a világ legnagyobb és legfontosabb kezdeményezése a felelős vállalatirányításért. Bővebb információt vállalati honlapunkon talál.

Lidl az én egészséghősöm pályázat

Lezárult a Lidl órarendtervező kampánya

2020.06.29.

Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország idei órarendtervező kampánya, amely ezúttal az egészséges táplálkozás jegyében Az Én Egészséghősöm tematikára épült.

A Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének együttműködésével indított pályázatra több mint 250 alkotás érkezett, melyek közül a szakmai zsűri Szabó- Szabó-Joó Sára SuperHagyMan nevű alkotását, míg a közönség több mint 1700 szavazattal Gách Bence Krisztián Szupi Ubi órarendtervét találta a legjobbnak. A díjazott munkánk alapján készül el a vállalat 2020/2021-es tanévre szóló órarendje, melyet a nyár folyamán a megvásárolt tanszerek mellé ajándékként kapnak a gyermekek az ország minden Lidl áruházában. A nyertesek egy értékes tablettel és 30 000 forint értékű Lidl utalványkártyával is gazdagabbak lettek.

Lidl szelektív hulladék játék

Sikerrel zárult Szelektív kidobós kezdeményezésünk!

2020.06.25.

Nagy sikere volt a Környezetvédelmi világnapon (június 5.) a Lidl Magyarország által indított Szelektív kidobós programnak, melynek keretében a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívta fel a vállalat a közösségi média követőinek figyelmét.

A tematikáját tekintve is újdonságnak számító ügyességi játékban a képernyő tetejéről érkezőh ulladékokat kellett a megfelelő szemetesekbe irányítani, s ezáltal pontokat gyűjteni a résztvevőknek. A közösségi média kampányban az áruházlánc edukációs tartalmakkal is segítette követőit, kiemelve néhány fontos szabályt és érdekességet a szelektív hulladékgyűjtés területéről. A játék népszerűségét mutatja, hogy a több ezer regisztráló, 23.273 játék során több mint félmillió kidobott hulladékot válogatott szét eredményesen.

Ahhoz, hogy a család számára természetes rutinná váljon az általa termelt hulladék külön gyűjtése, szükséges, hogy a gyermekek is minél korábban megismerkedjenek az alapokkal. A kampány során ezért a Lidl a legkisebbekre is gondolt, számukra letölthető foglalkoztató lapokat készített.

Köszönjük minden játékosnak a részvételt és szívből gratulálunk a nyerteseknek!

Folyamatosan csökkenti műanyag-felhasználását a Lidl

Folyamatosan csökkenti műanyag-felhasználását a Lidl

2020.06.25.

A Lidl Magyarország eleget téve 2018-as vállalásának, áruházaiban már nem kaphatóak az egyszer használatos műanyag termékek.

Az alternatív és a minél fenntarthatóbb, környezetbarát termékekre való átállásnak köszönhetően a vállalat így mintegy 37 tonna műanyagot takarít meg.

A Lidl beszállítóival együttműködve környezetkímélőbb alternatívákból és újrahasznosítható anyagok felhasználásával biztosítja vásárlóközönsége számára a már jól ismert és kedvelt termékeket, így a szezonális kínálatban elérhető papírpoharakat, papírtányérokat, papír szívószálakat, a természetben lebomló, cukornádból készült papír mélytányérokat, valamint fa evőeszközöket. A termékfejlesztéseknek köszönhetően az áruházlánc Cien saját márkás fültisztító pálcika anyaga papír alapú lett, így 100%-ban műanyagmentes és újrahasznosítható csomagolásban kerül a polcokra.

Cien naptej sensitive

Első helyen a Cien Sun 50+ SPF naptej!

2020.06.24.

Első helyezést ért el a Lidl Cien Sun 50+ SPF naptej a Maradok a pénzemnél blog nagy nyári naptej tesztjén.

A vakteszten 12-féle 50-es fényvédő faktorral rendelkező terméket vetettek össze azok illata, állaga, vízlepergető hatása, valamint ár-érték aránya alapján. A saját márkás Cien Sun 50+ SPF naptej kellemes illata és krémes állaga mellett, kedvező árával nyűgözte le a Magyar Ár-Érték Arány Kutató Egyesület tagjait. A tesztelők kiemelték, hogy a krém a használat során nem hagy zsíros érzetet a bőrön, így ideális választás lehet a forró nyári napokra is.

Próbálja ki Ön is!

A teljes tesztet ide kattintva olvashatja el.

Az év boltja 2020

Év Boltja 2020 díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

2020.06.16.

A Lidl Magyarország siófoki áruháza nyerte el Az Év Boltja 2020 címet diszkont kategóriában, amely a vállalat legnagyobb üzleteként járul hozzá a környéken élők és a nyaralók kényelmes vásárlásához.

Az elmúlt évek során többlépcsős – az eladóteret, a raktárt és a parkolót is érintő – bővítés és felújítás történt, amelyek közül a legátfogóbb korszerűsítési projektre idén februárban került sor és amelynek köszönhetően immár megújult külsővel és modernebb belsővel várja vásárlóközönségét.

Az év boltja 2020 - Az év zöldség és gyümölcs kereskedője

A Lidl Magyarország nyerte el "Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője" díjat "Az Év Boltja 2020" verseny keretében

2020.06.16.

Kiváló minőségű, rendkívül széles, friss zöldség és gyümölcs kínálatának köszönhetően a Lidl Magyarország nyerte el "Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője" díjat "Az Év Boltja 2020" verseny keretében.

A Store Insider szaklap a Tobacco Magazinnal karöltve idén hatodik alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyt, melynek célja, hogy megtalálják Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit és amelynek keretében 2020-ban először szállhattak ringbe a kereskedelmi láncok Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője díjért.

A pályázat szigorú kritériumrendszerének és a zsűri döntésének értelmében Magyarországon először a Lidl Magyarország használhatja a megtisztelő, "Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője" elismerést.

Az áruházlánc és vásárlói számára egyaránt fontos a frissesség és a minőség, ezért a vállalat kiemelt figyelmet fordít arra, hogy élelmiszer kínálata minőségi, friss termékekből álljon. Legyen szó friss salátáról, idény gyümölcsökről vagy különleges egzotikumokról, mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet, hiszen hetente átlagosan 130-féle friss, kiváló minőségű zöldség és gyümölcs kerül a polcokra.

Superbrands 8x 2020

Nyolcszoros Superbrands díjas a Lidl Magyarország

2020.06.09.

A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca, immár nyolcadik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába.

A nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands díjakat idén tizenhatodik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága, mely olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.

Szelektív kidobós

Elindult a Szelektív kidobós!

2020.06.05.

Ünnepelje velünk Ön is június 5-én a Környezetvédelmi Világnapot!

A jeles nap alkalmából egy izgalmas ügyességi játékkal készültünk Vásárlóink számára 2020. június 4.-25. között. A Szelektív kidobósban a képernyő tetejéről érkező hulladékokat kell a megfelelő szemetesekbe irányítani: minden helyesen elhelyezett hulladék egy pontot ér, három rossz választás után azonban a játék véget ér.

Tegye magát próbára, hiszen a szelektív hulladékgyűjtéssel most nemcsak bolygónk, de Ön is nyerhet! A játék végén a három legtöbb pontot elérő játékos fejenként 10.000 Ft értékű LIDL vásárlási utalvánnyal gazdagodik, míg a legalább egy hulladékot helyesen válogatók között 5 db 5000 Ft értékű LIDL vásárlási utalványt sorsolunk ki.

Játsszon velünk Ön is és keresse a további részleteket, valamint a játékszabályzatot ide kattintva!

60 millió forint értékű élelmiszerrel támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat

Újabb 60 millió forint értékű élelmiszerrel támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat

2020.06.04.

A Lidl Magyarország társadalmi felelősségvállalási programjának keretében egy évvel ezelőtt írt alá hosszútávú együttműködési megállapodást a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvánnyal, azzal a nem titkolt céllal, hogy elősegítse a kórházban fekvő beteg gyermekek egészséges étkeztetésének fejlesztését.

A Lidl az együttműködés sikereit látva döntött úgy, hogy további egy évre meghosszabbítja a támogatási szerződést és további 60 millió forinttal támogatja a Heim Pál Gyermekkórházat. Az alapítványnak nyújtott támogatás két aspektusból is fontos a Lidl számára. Egyrészt évente átlagosan több mint 35 ezer beteg gyermek egészséges étkeztetéséhez, gyorsabb felépüléséhez járul hozzá, másrészt tovább erősíti a vállalat azon törekvéseit, hogy a hazai gazdaságokkal stabil és hosszú távú együttműködést alakítson ki, hiszen az adomány túlnyomó többsége magyar beszállítóktól származik.

Animal Cannibals Széll Tamás grillezés

Kannibálokkal indítja a grillszezont a Lidl

Grillezzen velünk!

Közel hetvenféle grilltermékkel, bővebb választékkal és környezetkímélő alternatívákból készült grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl, melyhez az ütemet a magyar rap-szcéna egyik legmeghatározóbb párosa szolgáltatja és invitálja grillezésre a vásárlókat.

Mindenki nagy várakozással tekint a nyár elé és alig várja már, különösen ezen nehéz időszak után, hogy újra élvezhesse az együtt töltött időt a családdal és a barátokkal. A Lidl Magyarország és az Animal Cannibals közös kampánya épp arra hívja fel a figyelmet, hogy otthon a családdal vagy a barátokkal milyen jó szórakozás a grillezés. Nincs szükség nagy összejövetelre, elég, ha kimegyünk a teraszra, a gangra vagy a kertbe és már indulhat is a sütés. Míg Qka MC a grillezés, addig Ricsi a bogrács nagymestere – mesélték a fiúk a forgatás alatt, akik Széll Tamással tökéletesíthették főzési-sütési technikájukat, majd hozzátették, hogy a szabadban készült ételek nem csak kiváló lakomát jelentenek számukra, hanem felejthetetlen családi élményekkel is gazdagodnak minden alkalommal.

A videóklippet ide kattintva tekintheti meg.

Grill nyereményjáték facebook

Grillezzen otthon és nyerjen!

2020.05.18.

Vegyen részt 2020. május 18. és 24. között a Lidl Facebook oldalán meghirdetett Maradj otthon, grillezz otthon nyereményjátékon, hogy esélye legyen megnyerni értékes grill csomagjainkat!

Mutassa meg nekünk kedvenc grillreceptjét a felhívás alatt kommentben, hogy hazavihesse heti nyereményeinket vagy akár a fődíjat, egy elektromos grillt! A további részletekért, valamint a játékszabályzatért keresse fel Facebook oldalunkat.

Az év legsikeresebb promóciója 2019

Ezüst díjat nyert a Lidl "Az év legsikeresebb promóciója 2019" versenyen

2020.05.06.

A Trade magazin szervezésében idén 12. alkalommal került megrendezésre a legjobb promóciókat bemutató szakmai nap - ezúttal online formában - melyen kihirdették "Az év legsikeresebb promóciója 2019" verseny nyerteseit.

Az idei megmérettetésre az FMCG  piac szereplői 6 kategóriában nyújthattak be nevezést, közülük a kereskedelmi kategória ezüst érmét nyerte el a Lidl Magyarország a fókuszcsoportos kutatások eredményeinek és a 10 tagú zsűri döntésének értelmében. A 15 éves jubileum alkalmából meghirdetett óriási, nyereményjátékkal egybekötött születésnapi kampány keretében a 400.000 azonnali nyeremény mellett vállalatunk napi, heti és havi nyertest sorsolt ki a vásárlók között, a fődíj pedig egy 15 évre szóló Lidl bevásárlás volt, összesen 18 millió forint értékben.

otthon sütés

Otthon süthető pékáru a Lidl-től

2020.05.05.

A frissensült péksütemények fagyasztott változataival bővült a Lidl állandó kínálata. Az áruházlánc mélyhűtőiben tízféle édes és sós pékáru kapott helyet, melyek otthon könnyedén elkészíthetőek és a sütőből kivéve bármikor frissen, ropogósan fogyaszthatóak.

Az áruházlánc a vásárlói igények maximális kiszolgálására, valamint a kialakult helyzetre rendkívül gyorsan reagálva, hazai beszállítói partnereivel szorosan együttműködve nagy volumenű termékfejlesztésbe kezdett. A magyar innovációnak köszönhetően a vásárlók kedvenc péksüteményei már fagyasztott formában is elérhetővé válnak a hazai áruházak kínálatában: kétféle császárzsemle, zsúrvekni, mini fonottkalács, mini ciabatta, túrós rétes, sajtos pogácsa, kakaós csiga, barackos túrós táska és a belga csokis táska. A fagyasztott péksütemények kettő, hat, nyolc, valamint tíz darabos kiszerelésben vásárolhatóak meg. A péksütemények otthon könnyedén elkészíthetőek: nincs szükség semmilyen hozzávalóra, a csomagolásból kivéve azonnal betehetjük a sütőbe és az előírt módon, a megfelelő hőfokon kisütve akár rögtön fogyasztható. A biztos siker és a harmonikus ízvilág érdekében pontos elkészítési útmutató és videó is segíti a vásárlókat. A Lidl gyorsfagyasztott, otthon elkészíthető pékárui segítségével a frissen sült, ropogós péksütemények fogyasztásának élménye a mindennapok részévé válhat.

Tesztgyőztes Tokaji Amethyst Szamorodni

Aranyérmet nyert a Lidl Tokaji Amethyst Szamorodni bora a Berliner Wein Trophy 2020 versenyen

2020.04.30.

A Lidl saját házasítású Tokaji Amethyst Szamorodni borát arany minősítéssel díjazták a Berliner Wine Trophy nemzetközi borversenyén.

Az esemény Európa egyik legnagyobb és legrangosabb megmérettetése a termékkategóriát tekintve, melyet évente kétszer – télen és nyáron –  is megrendeznek és a 2019-es évben összesen több mint 13 600 tételt neveztek.

Az immáron 24. alkalommal megrendezett borversenyre közel 40 országból érkeztek a kiváló nedűk, ahol a 250 főből álló nemzetközi, szakmai zsűri több mint 7500 bor közül ítélte oda a legjobbaknak járó érméket. 

Vállalatunk méltán büszke e rangos eseményen aranyérmet elnyert borára, hiszen az áruházlánc saját házasítású Tokaji Amethyst Szamorodni bora Tokaj egyik legszerethetőbb borkülönlegessége. Az ép és aszús szemek együttes feldolgozásának köszönhetően egy harmonikusan édes és komplex bor, mely nemcsak desszertek, hanem nagyon sokféle étel mellé, sőt önmagában is tökéletes választás.

Kóstolja meg Ön is!

A borverseny további részleteiről ezen a linken tájékozódhat bővebben.

Grill nyereményjáték a Facebookon

Grill nyereményjáték a Facebookon

2020.04.27.

Vegyen részt 2020. április 27. és 2020. május 24. között a Lidl Magyarország Facebook oldalán meghirdetett "Grillezz otthon" nyereményjáték sorozaton, hogy versenybe szállhasson az értékes grill nyereményekért!

Ehhez nem kell mást tennie, mint kommentben megírni a választ a felhívásban szereplő kérdésre. Figyelje Facebook oldalunkat, hiszen 2020. május 24-ig, négy héten keresztül minden hétfőn újabb kihívásokkal készülünk. Játsszon velünk minden héten, hogy akár négyszeres eséllyel indulhasson a fődíjért!

A további részletekért, valamint a játékszabályzatért keresse fel Facebook oldalunkat!

 

Lidl borértékesítés

Tovább szárnyal a Lidl borértékesítése

2020.04.17.

A Lidl Magyarország 23,7 millió palack bort értékesített 2019-ben, ezzel pedig megőrizte, sőt tovább növelte piaci részesedését a hazai és külpiaci borértékesítésben egyaránt.

Az áruházlánc tovább erősítve vezető borexportőri pozícióját több mint 5 milliárd forint értékben exportált borokat, így már a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát tudhatja magáénak, míg az itthoni értékesítés rekord szintre ugrott közel 12 millió palack eladásával. A vállalat célja továbbra is, hogy támogassa a hazai borászatok exporttevékenységét és elősegítse a külpiacra való jutásukat. A Lidl büszke egyedülálló, kiváló minőségű, elérhető árú borkínálatára és kiemelten fontosnak tartja a magyar beszállítóktól származó termékkínálatának bővítését. Az áruházlánc polcain olyan kiváló, neves pincészetek közreműködésével készült saját házasítású borokat is találhatunk, mint például a Bock Cultus Cuvée, a Bodri Sárkányos Cuvée, vagy a Juhász Testvérek Pincészete Celeste Egri Bikavér Prémium.

Maradjon otthon, főzzön otthon!

Maradjon otthon, főzzön otthon!

2020.03.27.

Nézzen körül a kamrában, válogasson a receptjeink közül a Segít a séf műsorunkban, váljon a konyha nagymesterévé a Séftippek segítségével, és fedezze fel az otthonfőzés örömét!

Koronavírus Covid-19

Önökért vagyunk!

Aktuális információk

Kedves Vásárlóink!

A COVID-19 koronavírus terjedése miatti aggodalom mindannyiunkat érint és korlátozza a megszokott életterünket.

Mi a Lidl-nél éjt nappallá téve azon dolgozunk, hogy biztosítsuk a termékek elérhetőségét országszerte mind a 182 áruházunkban.

Megértésüket kérjük, ha átmenetileg nem minden termék érhető el minden helyen – az élelmiszerek pótlása és a polcok feltöltése folyamatos.

Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani annak a több ezer kollégánknak a kiemelkedő munkájáért, akik az áruházakban, a raktárakban és különböző szakterületeken dolgoznak Önökért nap, mint nap.

Köszönjük fáradhatatlan erőfeszítéseteket!

Köszönettel tartozunk beszállítóinknak és termelőinknek is, akikkel napról napra szorosan és zökkenőmentesen tudunk együttműködni, különösen ezekben a nehéz időkben. 

Tartsunk össze és vigyázzunk egymásra!

Mi itt vagyunk Önökért!

Hazánk Kincsei szatmári szilvalekvár

Első helyen a Hazánk Kincsei szatmári szilvalekvár

2020.03.20.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 9-féle szilvalekvárt teszteltek és a Lidl sajátmárkás terméke, a Hazánk Kincsei szatmári szilvalekvár vívta ki magának az első helyezést.

A kóstolók kiemelték a kiváló minőségét bizonyító intenzív és érett szilvalekvár illatát, sűrű állagát valamint éppen kellően édes ízét. 100 gramm lekvár összesen 350 gramm szilvából készült, ráadásul ez az ínyencség nem tartalmaz sem hozzáadott cukrot, sem egyéb adalékanyagot.

Tudjon meg többet a teszt további részleteiről itt.

Tesztgyőztes Lupilu pelenka maxi

Tesztgyőztes a Lupilu pelenka

2020.03.09.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 12-féle országosan kapható pelenkát teszteltek és a Lidl sajátmárkás terméke végzett az első helyen.

A teszt során a pelenkákat három fő szempont szerint tették próbára: azok nedvszívó képessége, méretezése, valamint azok kényelmi funkcióinak figyelembevételével. A szerkesztőség munkatársainak értékelése alapján a Lupilu pelenka nyerte el az első helyezést.

A teszt további részleteiről ide kattintva tájékozódhat.

Lidl logo placeholder

6000 munkavállalóját mozgósította a Lidl a jó ügy érdekében

2020.03.09.

Jótékonysági ruhagyűjtési akciót hirdetett a Lidl Magyarország 2020. január végén munkavállalói körében, melyhez a vállalat 182 áruházából, 3 logisztikai központjából és a központi irodaházából több mint 6000 munkavállaló csatlakozott.

A gyűjtés során több mint 120 raklap összesen 18 tonna ruha és lábbeli gyűlt össze, melyet hátrányos helyzetű gyermekeknek és családtagjaiknak juttat el a Lidl két civil szervezeti partnerén, a Baptista Szeretetszolgálaton és a Máltai Szeretetszolgálaton keresztül.

Henkel Lidl nyereményjáték síléc

Henkel nyereményjáték

2020.01.16.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r vagy Bref terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a három pár síléc egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2020.01.20. – 2020.02.26.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*nyugtaszám*évhónapnap*saját név*cím
SMS példa: A01234567*0416/00342*20191204*MintaEmma*1234 Budapest, Fa u. 3

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2020.03.04.

Játékszabályzat

Gratulálunk a nyerteseknek

Vargáné Márton Ilona – Budapest
Vlajku Eszter – Szada
Horváth Márta – Kiskőrös