Gratulálunk a nyerteseknek!

2019.10.16

Nyereményjátékunk szeptemberi nyertesei:

Pálkó Imola – Hatvan
Lázár-Kutrovácz Réka – Dunaújváros
Gerencsér Józsefné – Körmend
Nagy Ferenc – Újszász
Vadász Dezsőné – Dombóvár
Bede Gyuláné – Komló
Kolnhofer Tamás – Budapest
Nagy Erika – Budapest
Baráth Gábor – Szombathely
Szabó Józsefné – Körmend

Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!

Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!

Ne feledjék, a játék folytatódik!

Nyerjen a Pöttyössel!

2019.10.14.

Vásároljon a játék időtartama alatt a LIDL üzletekben egy 12x30 g-os Pöttyös Túró Rudi multipackot*, töltse fel a blokkon található adatokat a weboldalra és NYERJEN!

A promóció időtartama: 2019. október 21. – november 13.

A tájékoztatás nem teljeskörű. Részletekért és a blokkfeltöltésért
látogasson el a www.jatek.pottyos.hu oldalra.

*A multipack 2 db 6x30g-os promóciós szalaggal ellátott Pöttyös Túró Rudi csomagot jelent.

Játékszabályzat letöltése >

Az Év Pincészetének borai a Lidl-ben

2019.10.11.

2019-ben Günzer Tamás borászata nyerte el az 'Év Pincészete Magyarországon' díjat.

A Lidl számára kiemelten fontos a minőség és a kedvező ár egyensúlyának megtartása, ezért a polcokra kerülő borokkal szemben is elvárás, hogy mind stílusukban mind árkategóriájukban is kiválóak legyenek. Büszkék vagyunk rá, hogy áruházainkban az Év Pincészetétől olyan kiváló minőségű borokat kínálhatunk vásárlóinknak, mint a Villányi Portugieser és a Villányi Mont Blanc Cuvée.

Keresse a díjnyertes pincészet borait a a Lidl állandó kínálatában!

Dupla tesztgyőzelem!

2019.10.03.

A Nosalty.hu munkatársai csokis és kakaós tejszeleteket teszteltek és a Lidl saját márkás termékei, a csokoládéval bevont Milbona Milk Créme Chocolate Sandwich és a Milbona Milk Créme Sandwich kakaós tejszeletek kerültek ki győztesként.

A szerkesztőség tagjai a gyermekek körében népszerű tízórai desszertek közül nemcsak a klasszikus változatot tették próbára, hanem azokat is melyeknél a légies tejes krémmel töltött puha piskótaszeleteket csokoládébevonat koronázza meg. A teszten mindkét kategóriában a Lidl tejszeletei végeztek az első helyen, melyről bővebben itt olvashatnak.

Érték és Minőség Nagydíjat kapott a Lidl

2019.10.01.

Hét termékkategóriában vehetett át elismeréseket a Lidl Magyarország.

A szakmai megmérettetés zsűrije mindenekelőtt az áruk minőségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét vizsgálta a kiválasztás során. A Lidl Magyarország 2004-es hazai piacra lépése óta széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal áll a vásárlók rendelkezésére. E szemléletének is köszönheti, hogy az Érték és Minőség Nagydíjon idén hét különböző kategóriában nyerte el a minőségtanúsító védjegyet és vehette át a díjakat a saját márkás hazai készítésű Tokaji Amethyst termékcsaládért, az első saját házasítású saját márkás prémium Celeste Egri Prémium Bikavérért, a Húsfarm GMO mentes baromfi termékcsaládért, a 100%-ban újrahasznosított öko bevásárló textiltáskákért, a helyben sütött pogácsa termékcsaládért, a Trattoria Alfredo Magyaros Pizzáért, valamint az idén bevezetésre került új saját márkás Pikok Pure termékcsaládért.

SuperStore díjat nyert a Lidl Magyarország

2019.10.01.

Diszkont kategóriában az elismerést a budapesti Fehérvári úti Lidl áruház kapta

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a hazai értékesítési helyek számára a Trade Magazin a SuperStore versenyt. A szakmai zsűri véleménye alapján a Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti üzlete érdemelte ki a SuperStore címet diszkont kategóriában. A rangos díjjal az áruház komplex innovatív megoldásait ismerték el, melyek a fenntartható fejlődés jegyében megvalósult környezettudatos és környezetbarát megoldások alkalmazása révén járulnak hozzá az áruház működésének hatékonyságához, a munkafolyamatok optimalizálásához, ezáltal pedig a vásárlók elégedettségének növeléséhez.

Tájékoztató termékvisszahívásról

2019.09.27.

Tisztelt Vásárlóink! 

A vásárlók biztonsága érdekében a Kompernaß Handelsgesellschaft mbH elővigyázatosságból visszahívja azon Silvercrest Eszpresszó kávéfőző SEMS 1100 A1 termékét, melynek alján az IAN 313486 nemzetközi cikkszám látható. 

 A visszahívás oka, hogy gyártási hiba miatt egyes termékeknél nem zárható ki az áramütés veszélye. Ezért a Kompernaß Handelsgesellschaft mbH arra kéri a vásárlókat, ne használják tovább a terméket. 

A fent nevezett termék a Lidl Magyarország üzleteiben 2019. június 17. és 2019. július 31. között volt kapható. 

Kérjük Vásárlóinkat, amennyiben a fenti típusú terméket megvásárolták, a továbbiakban ne használják, szíveskedjenek azt bármely üzletünkbe visszavinni. A vételárat – a vásárlást igazoló nyugta nélkül is – természetesen visszatérítjük. A termékvisszahívás kizárólag a Silvercrest Eszpresszó kávéfőző SEMS 1100 A1 (IAN 313486) termékünket érinti. A „Silvercrest” márka további termékeire, illetve a Lidl más termékeire a visszahívás nem vonatkozik. 

A Kompernaß Handelsgesellschaft mbH elnézést kér a vásárlóktól az okozott kellemetlenségért. 

Tájékoztató termékvisszahívásról

2019.09.13.

Tisztelt Vásárlóink!

A fogyasztók egészségének védelme érdekében a termék gyártója elővigyázatosságból visszahívja azon Vizes zsemle és Tejes kifli termékeit, amelyeket 2019.09.11-én 13:00 óráig vásároltak a következő 17 üzletünkben:

  • Agárd – Akácfa utca
  • Ajka – Hársfa utca
  • Bicske – Szent László utca
  • Dorog – Bányász körönd
  • Enying – Rákóczi Ferenc utca
  • Esztergom – Bánomi út
  • Esztergom – Dobogókői út
  • Mór – Akai utca
  • Pápa –Jókai Mór utca
  • Sárbogárd – Ady E. utca
  • Siófok – Zamárdi utca
  • Székesfehérvár – Balatoni út
  • Székesfehérvár – Farkasvermi köz
  • Székesfehérvár – Mártírok útja
  • Tapolca – Veszprémi út
  • Veszprém – Észak-keleti útgyűrű
  • Veszprém – Cholonky utca

A visszahívás oka, hogy a 2019.09.11-én 13:00 óráig a fenti üzletekben értékesített Vizes zsemle és Tejes kifli termékeink kék színű keményműanyag darabot tartalmazhatnak.

Kérjük Vásárlóinkat, amennyiben ezekből a termékekből a fent megjelölt időben vásároltak, ne fogyasszák el, hanem szíveskedjenek azt üzletünkbe visszavinni. A vételárat – a vásárlást igazoló nyugta nélkül is – természetesen visszatérítjük.

A visszahívás kizárólag a 2019.09.11-én 13:00 óráig, a fenti üzletekben vásárolt Vizes zsemle és Tejes kifli termékeket érinti!

A Lidl Magyarország Bt. a termék gyártója nevében elnézést kér az okozott kellemetlenségért.

A Lidl a legmagyarabb kiskereskedelmi lánc

2019.09.13.

Lidl Wine Expo Hungary 2019

Hatodik alkalommal rendezte meg a Lidl Magyarország a Lidl Wine Expo Hungaryt, melyet Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium miniszterhelyettese nyitott meg. Az Expo célja – a kormányzati törekvésekkel összhangban – a hazai borexport elősegítése, támogatása, ami megoldást jelenthet a hazai borászatok számára is az egyre nehezedő külpiaci értékesítésben. Az elmúlt öt év során a vállalat 31 millió palack bort juttatott el a külpiacokra több mint 13 milliárd forint értékben és 2019-re Magyarország legnagyobb borexportőrévé lépett elő. A miniszterhelyettes az eredményeket összegezve kiemelte, hogy ezen tevékenységével a Lidl a legmagyarabb kiskereskedelmi lánc az élelmiszer szektorban.

Egyedülálló, környezetbarát textilkollekciót vezet be a Lidl

2019.09.13.

Cradle to Cradle

A Lidl, innovációs erejének köszönhetően, egyedülálló textilkollekciót vezet be, melynek darabjai megfelelnek a Cradle to Cradle Certified™ (C2C) arany, illetve ezüst minősítésű tanúsítvány szigorú kritériumainak. A textilekhez használt, biológiailag teljesen lebomló festékanyagokat a Lidl saját maga fejlesztette ki a CHT Grouppal, az EPEA GmbH-val és a Beneficial Design Institute-tal közösen. Az első, C2C tanúsítvánnyal rendelkező, gyerekeknek és nőknek szánt pizsamák, illetve gyermekágyneműk 2019. szeptember 14-től találhatóak meg az áruházak polcain. A vállalat ezáltal nem csak környezetbarát alternatívát kínál vásárlóinak, de újabb fontos lépést tett a fenntartható körkörös gazdaság felé vezető úton.

Tesztgyőztes a Snack day sós ízesítésű popcorn

2019.09.10.

A Dívány.hu munkatársai az esti filmnézés elengedhetetlen kellékét, hétféle sós ízesítésű popcornt teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, a Snack Day popcorn került ki győztesként.

A kóstolók szerint a Lidl sós nassolnivalója jól eltalált fűszerezésével, finom kukoricaízével, valamint az egyszerre kellemesen ropogós és lágy állagával magasra tette a mércét, amit csak megerősít, hogy közel maximális pontszámmal került a dobogó első fokára.

A teljes tesztet itt olvashatja el.

A Lidl Magyarország a Ferencváros női kézilabdacsapat új Gyémánt fokozatú szponzora

2019.08.16.

A Németországban hosszú évtizedek óta, hazánkban pedig 2004-től kezdve jelenlévő, s Európa-szerte ma már több mint tízezer üzlettel bíró Lidl szponzorációs szerződést kötött a Ferencvárosi Torna Club kézilabda szakosztályával. 

A Lidl Magyarország elkötelezett a dinamizmus, a sport támogatása és az egészségtudatos táplálkozás előmozdítása mellett. Az áruházlánc felelősségvállalási politikájának kiemelt eleme az egészséges életmód népszerűsítése, így hosszú távon olyan események és programok patronálása, amelyek kiemelt társadalmi jelentőséggel bírnak. A Ferencvárosi Torna Club komoly hagyományokkal bíró hazai női kézilabdacsapatának támogatása ezáltal szervesen illeszkedik a vállalat stratégiájába, így a Lidl bízik benne, hogy az együttműködés által a magyar kézilabdasport további sikereihez e formában is hozzájárulhat.

Elsőként a Lidl-ben: helyben sütött bio pékáru

2019.08.13.

A Lidl Magyarország az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között elsőként most helyben sütött bio pékárut kínál vásárlóinak, ezzel is segítve a tudatosabb táplálkozást. 

A Lidl mindig is kiemelt figyelmet fordít a vásárlói igények kielégítésére, követve a fogyasztói trendek megváltozását folyamatosan bővíti termékkínálatát. Az áruházlánc most helyben sütött bio pékáruval bővíti a bioélelmiszerek körét: két új baguette, egy magvas buci, egy sokmagvas rúd, egy kornspitz és egy tönköly cipóis helyet kaptak a polcokon, ezáltal is hozzájárulva a vásárlók tudatosabb táplálkozásához. A Lidl bio pékáruk kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, melyek ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek, továbbánem tartalmaznak tartósítószert, illetve ízfokozókat sem. Ezzel most már közel kétszáz olyan biotermék érhetőel a Lidl kínálatában, mely az organikus termékeket előnyben részesítő vásárlóknak nyújt választási lehetőséget.  

Saját márkás siker a nagy jeges tea teszten

2019.07.26.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 24 országosan kaphatóőszibarackos jeges teát teszteltek és a Freeway barack ízűice tea nyerte el az elsőhelyezést.

A Lidl saját márkás üdítőjét a kóstolók szerint természetes őszibarack íz mellett a fekete tea frissítőzamata jellemzi. A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.

Legfinomabb saját márkás termék a Lidl Chef Select hummusz

2019.07.18.

A Dívány.hu munkatársai kilencféle hummuszt teszteltek és a Lidl Chef select hummusz lett a teszt legjobb saját márkás terméke.

A Dívány szerkesztőségének tagjai egy vakteszt keretében tették próbára ezt a krémes finomságot, melynek jellegzetes ízét a csicseriborsó és a szezámpaszta adja és a keleti konyha számos fogásának kiváló kísérője lehet. Tudjon meg többet a teszt további részleteiről itt.

Nyerje meg a 3 db SUP deszka egyikét!

2019.07.16.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r, Bref, Somat vagy Pur terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 3db SUP deszka egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2019.07.22. – 2019.09.01.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*évhónapnapóraperc*saját név*cím
SMS példa: A01234567*201907231435*KisKata*1234 Budapest, Nagy u. 7.

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2019.09.10. reggel 10 óra

Gratulálunk a nyerteseknek:

Jano Istvánné – Veszprém
Hernádi Pál – Budapest
Takács Mónika – Gyöngyös

Újabb saját márkás siker!

2019.07.16.

A grillszezon már javában tart, melynek alkalmából a Maradok a pénzemnél blog munkatársai 14 féle grillsajtot teszteltek és a Lidl saját márkás, Bluedino grillsajtja megosztott első helyezést ért el.

A grillsajtokat a teszt során hagyományos módon, faszenes grillsütőn grillezték meg, mely során a saját márkás, tehéntej alapú finomság belseje puha, míg külső rétege lassú tűzön sütve szép ropogós lett. A kóstolók kiemelték többek közt a Bluedino grillsajt sütés után is finoman érezhető illatát, a termék jól eltalált sózását, valamint kellemes édes-savanykás utóízét.

A teljes tesztet itt olvashatja el.

Beérett a magyar dinnye! Indul a szezon a Lidl-ben!

2019.07.10.

Megérkeztek az első magyar dinnyeszállítmányok a Lidl Magyarország raktáraiba, mellyel kezdetét veszi az idei magyar dinnye szezon az áruházakban.

Az áruházlánc célja, immáron hetedik éve ugyanaz: a lehető legnagyobb mennyiségű kiváló minőségű magyar görögdinnye értékesítése, ezáltal a magyar termelők támogatása a bel- és külpiacokon egyaránt. A Lidl Magyarország a 2018-as dinnyeszezonban közel 12 000 tonna magyar görögdinnyét értékesített a hazai és exportpiacokon.

Tesztgyőztes a saját márkás Alesto pisztácia

2019.07.08.

A Dívány.hu munkatársai 9 féle pörkölt, sózott pisztáciát teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, az Alesto pisztácia került ki győztesként.

A tesztelők szerint a termék már a kóstolás előtt is igen ígéretesnek tűnt: ezt a ropogós állaga, kellemes pörkölése, valamint kielégítően sós ízvilága koronázta meg, ezzel elnyerve a kóstolók bizalmát és az első helyezést.

A teljes tesztet itt olvashatja el.

Hűsítő finomságunk az első helyen

2019.06.27.

Első helyezést ért el a Gelatelli dupla csokis málnás jégkrém.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 20 féle pálcikás jégkrémet teszteltek. A tesztelés során a kóstolók olyan szempontokat vettek figyelembe, mint a csoki minősége és az egyedi ízek természetessége.

A Lidl saját márkás ropogós csokirétegei, valamint a harmonikus édes-savanyú ízjegyekkel bíró természetes csoki és málna íze meggyőzte a tesztelőket.

A teszt további részleteiről itt tájékozódhat.

Június 29-én lesz a 37. Lidl Balaton-átúszás!

2019.06.27.

A szervezőbizottság ma döntött, és a 37. Lidl Balaton-átúszás június 29-én szombaton kerül megrendezésre!

Az OMSZ siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján, a Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitány egyetértésével, a szervezőbizottság döntése szerint a 37. Lidl Balaton-átúszás június 29-én kerül megrendezésre. A víz várható hőmérséklete 24-25°C fok lesz. Az esemény napján reggel a Balatonnál még megélénkülhet az északi/észak-keleti szél, mely 20 km/óránál erősebb is lehet. Ezért a reggeli élénk szél miatt a rajt legkorábbi időpontja 8 óra, mely adott esetben későbbre is tolódhat. Kérünk mindenkit, hogy érkezzen időben!

A Lidl Magyaroszág immár harmadik alkalommal lesz a Balaton-átúszás névadó főszponzora

2019.06.13.

A Lidl Magyarország idén immár harmadik alkalommal lesz az ország legnépszerűbb nyíltvízi szabadidősport eseményének a fő támogatója.

A szervezők idén is több mint tízezer indulót várnak a Balaton-partra, hogy az úszók biztonságos körülmények között tegyék meg az 5,2 km-es távot. A rajtolók között lesz a világ- és olimpiai bajnok ökölvívó Kovács Kokó István, aki egyben a 37. Lidl Balaton-átúszás nagykövete is.

Megnyitottuk új áruházunkat Budapest szívében

2019.06.13.

Június 13-án, csütörtökön megnyitotta kapuit legújabb üzletünk Budapesten, a Ferenciek tere 2. szám alatt.

Az újonnan megnyitott áruházunk a fantasztikus nyitási akciók mellett a Lidl-től megszokott, kiváló minőségű termékekkel, többek között helyben sütött pékáruval, változatos és friss zöldség-gyümölcs kínálattal, friss húsokkal, mélyfagyasztott termékekkel, minőségi csokoládékkal, friss virágokkal és nem élelmiszer termékkínálatával várja Önöket.

Látogassanak el Önök is legújabb áruházunkba!

Újabb saját márkás siker!

2019.06.12.

Második helyezést ért el a Milbona Cappuccino a Nosalty.hu tesztjén, ezzel kivívva magának a legjobb saját márkás cappuccinonak járó elismerést.

A forró nyári napok kiváló frissítő itala lehet a Lidl saját márkás terméke, mely gyors alternatívát kínál a kávéitalok kedvelőinek. A Milbona Cappuccino kiegyensúlyozott ízvilágával győzte meg a kóstolás résztvevőit. A teszt további részleteiről bővebben itt olvashat.

Legjobb saját márkás termék a Pikok Bacon szalonna

2019.06.11.

A Mindmegette.hu munkatársai a nyári grillszezon beköszöntének alkalmából kilenc különböző bacon szalonnát teszteltek, mely során a Pikok szeletelt Bacon szalonna lett a legjobb saját márkás termék a mezőnyben.

A  tesztelés során a kóstolók olyan szempontokat vettek figyelembe mint a húsok állaga, füstössége, valamint fűszerezése. A Lidl saját márkás baconjének tisztán húsos íze, valamint kellemes sózottsága győzte meg a tesztelőket. A teszt további részleteiről az alábbi linken tájékozódhat.

Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország

2019.06.06.

Idén, immáron hetedik alkalommal ítélték oda a Lidl Magyarország számára a széles nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizálóSuperbrands védjegyet, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkát díjazzák közel 90 országban.

60 millió forint értékű élelmiszerrel segíti a Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványon keresztül a beteg gyermekek egészséges étkeztetését

2019.05.30.

A Lidl Magyarország, mint a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány hivatalos támogatója elkötelezett a gyermek közétkeztetés minőségi javításában.

Ennek eredményeképpen, társadalmi felelősségvállalása jegyében az áruházlánc egy éven át havi 5 millió, összesen 60 millió forint értékű élelmiszer adományozásával segíti a kórházi ápolásra szoruló gyermekek és az őket kísérő szülők egészséges étkeztetését.

Újabb sikert ért el a sajátmárkás Sugarland Happy Bears gumicukor!

2019.05.27.

A Nosalty tesztje után, ezúttal a divany.hu munkatársai tették próbára 10 különféle márka termékeit és a Lidl sajátmárkás, mesterséges színezékektől mentes gumimacija vívta ki magának az első helyezést.

A kóstolók egy vakteszt keretében tették próbára a gumicukrokat, a Lidl terméke pedig nem csak kedvező árával, de kiemelkedően gyümölcsös ízvilágával vívta ki a szerkesztőség munkatársainak elismerését. Tekintse meg a teljes tesztet itt.

Legjobb sajátmárkás gumicukor a Sugarland Happy Bears

2019.05.21.

A közelgő Gyermeknap apropójából a Nosalty munkatársai összesen 6 féle klasszikus gumicukrot teszteltek és a Lidl mesterséges színezékektől mentes édessége lett a legjobb sajátmárkás termék a mezőnyben.

A Sugarland Happy Bears élénk színe, finom gyümölcsös íze, valamint kellemesen rugalmas állaga győzte meg a vakteszt kóstolóit. A teszt további részleteiről itt olvashat bővebben.

Hipnózis kreatív reklámverseny

2019.05.20.

A Hipnózis Magyarország egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámversenye.

Rendezvényes kategóriában 4 pályamű került shortlistre, amelyből 1 kapott díjat, a Lidl Efott megjelenését bemutató THE BIG LIDL COOK-TOGETHER kisfilmje.

Környezetvédelem témában indít edukációs kampányt a Lidl

2019.05.13.

Felelősen gondolkodó vállalatként a Lidl számára stratégiai jelentőségű, hogy hosszú távon járuljon hozzá a környezet megóvásához, ökoszisztémáink védelméhez csakúgy, mint a környezettudatosság növeléséhez.

Ezen elköteleződés mentén, 2019-ben első alkalommal hirdette meg az áruházlánc általános iskolák számára szóló pályázatát, melynek célja, hogy a környezetvédelmet innovatív módon megközelítő pedagógiai megoldásokat ismerjen meg és a legjobbat értékes nyereménnyel díjazza. A pályamunkákat a Pilisi Parkerdő Zrt. támogatásával szakmai zsűri értékeli. A zsűri által legjobbnak ítélt pályázati anyagot készítő intézmény nyereménye félmillió forint értékű Lidl vásárlási utalvány.

Magyar tájfajta öko paradicsompalánták a Lidl-ben

2019.05.13.

Május 16-tól ökológiai gazdálkodásból származó magyar tájfajta öko paradicsompalánták kerülnek a Lidl áruházak polcaira.

Az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet (ÖMKi) paradicsompalántái gyermekkorunk ízvilágát hozzák vissza nekünk, melyek segítségével feleleveníthetjük agrárörökségünk kincsestárának különleges zamatait. Válassza Ön az ökológiai gazdálkodásból származó magyar paradicsompalántákat, melyek május 16-tól május 19-ig érhetők el a Lidl áruházakban.

Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl

2019.05.09.

A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara által meghirdetett pályázaton a "Megbízható Munkaadó" címet.

A minősítést a Kamara által felkért zsűri olyan vállalatoknak ítélte oda, amelyek példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. A minősítéssel a Kamara segíteni kívánja a vállalatokat a szakember-utánpótlás hosszútávú biztosításában. A vállalat minden munkavállalójának nevében szeretnénk megköszönni az elismerést!

Henkel nyereményjáték

2019.05.09.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r vagy Bref terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 10 db okosóra egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2019.04.08. – 2019.05.19.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP kód*vásárlás dátuma, ideje*saját név*cím
SMS példa: A01234567*201904171653*SasAnna*1234 Budapest, Teszt u. 5.

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2019.05.23.

Gratulálunk a nyerteseknek:

Molnárné Tőkési Katalin – Miskolc
Takács Mónika – Gyöngyös
Kristóné Furák Edit – Makó
Bea Orsolya – Göd
Kocsis Tibor – Veszprém
Guba László – Gödöllő
Nagy Gitta – Jászkisér
Oláhné Pálfalvi Valéria – Budapest
Földi Aliz – Zalaegerszeg
Rubóczki Tímea – Ajak

Megnyitottuk új áruházunkat Budapesten!

2019.05.09.

Május 9-én, csütörtökön megnyitotta kapuit legújabb üzletünk Budapesten, a Blaha Lujza téren.

Az újonnan megnyitott 180. áruházunk a fantasztikus nyitási akciók mellett  a Lidl-től megszokott, kiváló minőségű termékekkel, többek között helyben sütött pékáruval, változatos és friss zöldség-gyümölcs kínálattal, friss húsokkal, mélyfagyasztott termékekkel, minőségi csokoládékkal, friss virágokkal és nem élelmiszer termékkínálatával várja Önöket.

Látogassanak el Önök is legújabb áruházunkba!

Év Boltja 2019 díjat nyert a Lidl diszkont kategóriában

2019.04.30.

A budapesti Fehérvári úti Lidl áruház nyerte el az Év Boltja 2019 díjat diszkont kategóriában.

Az áruház kialakításakor az emberközpontú építészeti koncepció mellett kiemelt fókuszt kapott a fenntarthatóság is, melynek eredményeképpen komplex innovatív megoldások valósultak meg.

Megnyitottuk új áruházunkat Solymáron!

2019.04.25.

Április 25-én, csütörtökön megnyitotta kapuit legújabb üzletünk Solymáron, a Terstyánszky Ödön utca 89. szám alatt.

Az újonnan megnyitott áruházunk közel 1.200 négyzetméteren a fantasztikus nyitási akciók mellett  a Lidl-től megszokott, kiváló minőségű termékekkel, többek között helyben sütött pékáruval, változatos és friss zöldség-gyümölcs kínálattal, friss húsokkal, mélyfagyasztott termékekkel, minőségi csokoládékkal, friss virágokkal és nem élelmiszer termékkínálatával várja Önöket.

Látogassanak el Önök is legújabb áruházunkba!

Tesztgyőztes a Freshona csemegeuborka!

2019.04.23.

A mindmegette.hu munkatársai 9 különböző márkájú csemegeuborkát teszteltek és a Lidl sajátmárkás terméke, a Freshona csemegeuborka került ki győztesként.

A kóstolók szerint a Freshona finomság a kellemes ropogóssága, valamint ízletes fűszerezése révén a magyaros ételek kiválókísérője lehet. A tesztről bővebben itt tájékozódhat.

Tesztgyőztes a Lidl Favorina ülő csokinyuszi!

2019.04.18.

A Maradok a pénzemnél blog 17-féle szezonálisan kapható húsvéti csokoládét tesztelt, melyen a Lidl fairtrade Favorina ülő csokinyuszi nyerte el az első helyezést.

A tesztelők elismerését a csokoládé finoman olvadó állagával és valódi kakaós zamatával vívta ki. A terméket a kóstoláskor kiteljesedő igazi kakaós-tejes ízélmény teszi kiváló tejcsokoládévá. Tudjon meg többet a teszt további részleteiről itt.

Idén is elnyerte a Best Buy díjat a Lidl!

2019.04.15.

A 2018/2019-es Best Buy felmérés szerint a Lidl képviseli a legjobb ár-minőség arányt Magyarországon.

A díj alapja az ICERTIAS (International Certification Association GmbH) svájci kutatóintézet 2019 februárjában végzett 1200 fős, nem reprezentatív, online piackutatása. Az internetes felmérésben résztvevő magyar fogyasztók szerint a Lidl képviseli a legjobb ár és minőség arányt, ha a magyar piacon megtalálható termékekről és szolgáltatásokról van szó.

Legjobb sajátmárkás termék a Belbake vaníliaízű főzőpudingpor

2019.04.11.

A Nosalty munkatársai 9 féle pudingport teszteltek és a Lidl desszertje lett a legjobb sajátmárkás termék a mezőnyben.

A Lidl termékének ellenállhatatlanul krémes és lágy állaga, érezhetően vaníliás illata, valamint kellemes színe meggyőzte a tesztelőket. A teszt további részleteiről itt olvashat bővebben.

A hazai borexport 27 százalékát a Lidl adja

2019.04.05.

Több mint 20,5 millió palack magyar bort értékesített a Lidl Magyarország 2018-ban, melynek több mint a felét külpiacokra juttatta el, ami a magyarországi teljes palackos borexport 27 százalékát jelenti.

A vállalat stratégiai célja a kormányzati törekvésekkel összhangban a hazai borexport elősegítése.

Év Boltja 2019 szavazás

2019.04.01.

Két Lidl áruházunk méretteti meg magát a Az Év Boltja 2019 versenyén a közönség díjért.

Szavazzon Ön is kedvenc Lidl üzletére!

Szavazatát egri üzletünkre ide kattintva, a fehérvári üzletünkre pedig itt adhatja le.

Többmilliárdos tej- és tejtermékexport a Lidl-nél

2019.03.29.

A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez a magyar tejtermelők támogatására, külpiacokra történő segítésükre, melynek eredményeként az áruházlánc közreműködésével közel 5,5 milliárd forint értékben exportáltak tej- és tejterméket 2018-ban.

Újabb sajátmárkás siker!

2019.03.26.

A Dívány.hu 17 féle tejcsokoládét tesztelt és a kóstolók szerint a Lidl Fin Carré tejcsokoládé a legfinomabb sajátmárkás termék.

A tesztelők szerint a sokak által kedvelt édesség jól hozza a klasszikus tejcsokis ízt, emellett állagra is igazán kellemes, ami élménnyé teszi a fogyasztását. A teljes tesztet itt olvashatja el.

Mintegy félezer kisállat ellátásához járulnak hozzá a Lidl vásárlói

2019.03.26.

Idén is nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország immáron negyedik Telitálka kampánya, melynek eredményeképpen az áruházlánc, vásárlóinak segítségével több mint kétmillió forint értékű, közel 10 tonna állateledellel támogatja a Noé Állatotthon Alapítványt, így mintegy félezer kisállat számára biztosítja az ellátást a következő két hónapban.

További 210 tonnával kevesebb műanyagot használ a Lidl

2019.03.21.

A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának minimalizálása mellett.

A kormányzati törekvésekkel összhangban az áruházlánc legújabb intézkedése most a saját márkás ásványvizek PET-palackjainak súlycsökkentésére, továbbá műanyag-csomagolásának visszaszorítására is irányul. Az intézkedésnek köszönhetően a vállalat további 210 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását 2019 végéig.

A Lidl-ben kapható a legfinomabb zsemle!

2019.03.18.

Tesztgyőztes a Milbona Tiramisu

2019.03.13.

A Lidl saját márkás tiramisuja a legfinomabb.

A Mindmegette munkatársai hét különböző tiramisut teszteltek és a saját márkás Milbona termék nyerte el leginkább a kóstolók tetszését. Az ízteszten kiválóan teljesített az olasz desszertek királynője. A tesztelők a győztes termék könnyed és harmonikus ízeit, valamint a piskóta és a krém tökéletes állagát méltatták. A teljes tesztet itt olvashatja el.

Legjobb saját márkás sajtkrém

2019.03.13.

A Maradok a Pénzemnél blog munkatársainak sajtkrém tesztjén a Lidl Milbona márkájú natúr szendvicskrémje lett a legjobb saját márkás termék.

A tesztelés során a tesztelők az illatot, az állagot és az ízt pontozták, és kiemelték a Lidl saját márkás krémsajtjának állagát és tejszínes zamatát. A tesztről bővebben itt olvashat.

Glutén- és laktózmentes étrendek a Lidl-től

2019.03.08.

A Lidl séfje, Széll Tamás receptjeit is felhasználva az áruházlánc most Galló Nórával, a Lidl dietetikus szakértőjének segítségével speciális étrendet állított össze, hiszen az áruházak polcain megtalálható, egyre bővülő laktóz- és gluténmentes élelmiszerekből bőséges, teljes értékű, ugyanakkor változatos étrend állítható össze a hét minden napjára.

A Lidl honlapjáról letölthető napi öt étkezésből álló heti étrendek elkészítéséhez találhat tippeket az olvasó, mind a laktóz- mind pedig a gluténérzékenyeknek, vagy azoknak, akik mindkettő étrendet követik.

Töltse le most! >

20%-kal csökkenti saját márkás termékeinek só-és cukortartalmát a Lidl

2019.03.07.

Innovatív és felelős vállalatként a Lidl Magyarország elkötelezett a magyar családok egészséges táplálkozásának segítésében, ezért célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti.

A figyelemfelhívás és az egészségtudatosság növelése érdekében az áruházlánc és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) a mai napon együttműködési megállapodást írt alá.

2019 Év Terméke díjasok a Lidl termékei

2019.03.05.

Idén már nyolcadik alkalommal osztották ki Az Év Terméke Díjakat. Az elismeréseket a magyar fogyasztók döntései alapján ítélik oda, így a tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatok döntik el, hogy kik kapják meg a díjakat. A Lidl idén is számos termékével szolgált rá a fogyasztók kitüntető bizalmára.

Az "Előre csomagolt friss hal" kategóriában a Fresh Fish Today friss afrikai harcsa és egész pisztráng, a "Saját márkás mosókapszula" kategóriában a Formil és Lupilu Baby mosókapszula termékcsalád, "Sportital" kategóriában a Optisana Sport izotóniás ital, "Pezsgő" kategóriában a Pannon Imperial tradicionális pezsgő és "Joghurt magas fehérjetartalommal" kategóriában a Pilos Skyr joghurt hozta el a Lidl számára a díjat.

Ismerje meg Ön is díjazott termékeinket!

Megnyitottuk három új áruházunkat!

2019.02.28.

Február 28-án, csütörtökön három új Lidl-üzlet nyitotta meg kapuit: ezúttal Tatán, Salgótarjánban és Egerben.

Újonnan megnyitott áruházaink a fantasztikus nyitási akciók mellett, a Lidl-től megszokott, kiváló minőségű termékekkel, többek között helyben sütött pékáruval, változatos és friss zöldség-gyümölcs kínálattal, friss húsokkal, mélyfagyasztott termékekkel, minőségi csokoládékkal, friss virágokkal és nem élelmiszer termékkínálatával várja Önöket. Az első bevásárlás élményét lufiosztással és termékkóstoltatással koronázzuk meg.

Látogassanak el Önök is legújabb áruházaink egyikébe!

Pikok Pure – Új hullám a tudatos termékek piacán

2019.02.21.

Adalék-, színezék- és tartósítószermentes, valamint kiváló ízvilágú, új hústermékcsaláddal bővülnek a Lidl Magyarország polcai.

A tizenkét különböző termékkel rendelkező, magas hústartalmú, a piacon egyedülálló Pikok Pure termékcsalád az egészséges életmódot és a tudatos táplálkozást folytató vásárlóknak jelent megnyugtató választási lehetőséget.

Tudjon meg többet! >

Újabb átlagosan 15%-kal emeli dolgozóinak bérét a Lidl Magyarország

2019.02.14.

A Lidl Magyarország országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben növeli munkavállalóinak bérét.

A 2018-as béremelési hullámot követően ezúttal 2019. március 1-jével további, átlagosan 15%-kal emeli bolti és raktári dolgozó munkavállalói munkabérét.

Tesztgyőztes a Lidl Snack Day Salsa Mexicana szósz

2019.02.08.

A Dívány.hu munkatársai a tortilla chips elmaradhatatlan kísérőjét, a salsa szószokat tesztelték és a Lidl saját márkás terméke, a Snack Day Salsa Mexicana került ki győztesként.

A kóstolók a termék finoman sűrű állagát, valamint a kellemes paradicsomos ízhez párosuló  megfelelő mértékű csípősségét emelték ki. A teljes tesztet itt olvashatja el.

Fókuszban a friss gyümölcsök és zöldségek

2019.02.06.

A Lidl Magyarország és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) közös kutatásából kiderül, hogy a magyar felnőtt lakosság több mint harmadának nincs pontos információja arról, hogy naponta mennyi zöldség, gyümölcs és rost fogyasztása ajánlott.

A WHO zöldség- és gyümölcsfogyasztásra irányuló ajánlásával összhangban az áruházlánc integrált kampányt indít.

Chef To Go Select salátatál - A Mindmegette.hu ajánlásával

2019.02.06.

Lidl saját márkás dobozos saláta a Mindmegette munkatársai ajánlásával.

A Lidl Chef to go select saláták praktikus csomagolásuknak és a mellékelt evőeszköznek köszönhetően bárhol és bármikor fogyaszthatók, így kiválóválasztásnak bizonyulnak egy gyors és könnyűebédre vagy vacsorára ha éppen úton vagyunk. Az olasz konyha ihlette összeállítás a friss zöldsaláta mellett külön csomagolásban koktélparadicsomot, olasz parmezán sajt lapokat, krutont, valamint ceasar öntetet rejt magában, így a hozzávalókat kedvünkre kombinálhatjuk, ízlés szerint adagolhatjuk. Az ajánlás további részleteit itt tekintheti meg.

Kóstolja meg Ön is!

Kétszeres tesztgyőztes a Dulano mini házias sertésmájas!

2019.01.30.

A Dulano mini házias májast ezúttal a Nosalty munkatársai tették próbára egy vakteszten, amely a Maradok a pénzemnél blog nagyszabású íztesztje után, kiemelkedő minőségével ismét a dobogó első helyét vívta ki magának.

A Nosalty tesztelői 15 féle májkrémet kóstoltak, melyeket ízük, illatuk és állaguk alapján rangsoroltak. A Lidl saját márkás mini májasa finom illatával, kellemesen májas ízével, valamint pástétomra emlékeztető állagával nyerte el a kóstolók elismerését. A teljes tesztet itt olvashatja el.

Maradok a pénzemnél tesztet itt tekintheti meg.

45 000 résztvevő a Lidl egészségnapokon

2019.01.25.

Az egészségtudatos táplálkozás és az egészséges életmód jelentőségére hívja fel a gyermekek és felnőttek figyelmét a Lidl Magyarország Egészségnap programsorozata, melyen az elmúlt két év alatt 25 alkalommal összesen 45 000 ember, elsősorban kisiskolás gyermekek és családtagjaik vettek részt.

Henkel nyereményjáték

2019.01.21.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r vagy Bref terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 3db varázslatos utazás egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2019.01.28. – 2019.02.27.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP kód*vásárlás dátuma, ideje*saját név*cím
SMS példa: A01234567*201901311428*KisVince*1234 Budapest, Vas u. 2.

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2019.03.08.

Gratulálunk a nyerteseknek:

Hőgyes Endre – Gyula
Dulavicsné K. Edina – Hajdúnánás
Fiat Mónika – Budapest

A Pilos magyaros vajkrém a legfinomabb

2019.01.18.

A NoSalty munkatársai hétféle magyaros ízvilágú vajkrémet kóstoltak meg és a Lidl saját márkás terméke, a Pilos magyaros vajkrém került ki győztesként.

A vakteszt során állag, illat és természetesen íz alapján véleményezték a saját márkás élelmiszereket. A kóstolók a termék kellemes fűszerezését, szép pirosas színét, valamint krémes állagát méltatták. A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.

Henkel nyereményjáték

2019.01.18.

Nyerje meg a 3 darab elektromos roller egyikét!

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r, Pur vagy Bref terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555 5585  telefonszámra és nyerje meg a három darab elektromos roller egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2018.12.06-12.31.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP kód*vásárlás dátuma, ideje*saját név*cím
SMS példa: A01234567*201812061755*NagyBende*1234 Budapest, Tas u. 5.
Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

GRATULÁLUNK A NYERTESEKNEK!

Sárándi Izolda – Kosd
Szabó Attila – Szarvas
Szabados Zoltán – Makó

Újabb tesztgyőzelem!

2019.01.07.

A mindmegette.hu munkatársai ezúttal löncshúsokat teszteltek és a Pikok tavaszi finom sertésvagdalt került ki győztesként.

A  kilenc különféle tesztelt márka készítménye közül a Lidl saját márkás terméke nyerte el leginkább a kóstolók tetszését, amely 95%-os hústartalmával emelkedett ki versenytársai körül. A tesztről bővebben itt olvashat.