Kóstoljon bele a hazai ízek világába!

Kiváló magyar zöldségekkel és gyümölcsökkel bővül a Hazánk Kincsei termékcsalád

2022.08.12.

A Lidl a Hazánk Kincsei termékcsaládját olyan hagyományos zöldségekkel és gyümölcsökkel szélesíti, mint a makói fokhagyma, a szentesi hegyes erős paprika és paradicsom, a homokháti burgonya, a méhkeréki kígyóuborka és a szatmári zöldalma.

A termékcsaládba most bekerült zöldségek és gyümölcsök is Magyarország különböző tájegységeiről érkeznek. A vállalat nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a magyar értékeket termékkínálatán keresztül erősítse és népszerűsítse vásárlói körében. Az áruházlánc ezen céljainak és a hazai beszállítókat támogató programjának egyik kiváló példája a Hazánk Kincsei termékcsalád létrejötte. A márkához tartozó árucikkeket az elmúlt évek során különösen megkedvelték a vásárlók, hiszen a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, és egytől-egyig hazai termelőktől, beszállítóktól származnak. Az immár közel 100 termékből álló kínálatban ezidáig is megtalálhatóak voltak például szörpök, lekvárok, gyümölcslevek, száraztészták, tej és tejtermékek, különféle szalámik és kolbászok, de mostantól az ország különböző tájegységeiről érkező zöldségek és gyümölcsök is színesítik a kínálatot.  

A vállalat célja, hogy ezáltal is tovább erősítse a hazai zöldség-gyümölcs ágazatot, támogassa a magyar termelőket és hozzájáruljon a magyar gazdaság fejlődéséhez.

Lidl nagy bevásárlás

A Lidlnél lett a legolcsóbb a nagy bevásárlás júliusban

2022.08.10.

A G7.hu gazdasági portál 2022. augusztus 5-én közzétett szubjektív, nem reprezentatív felmérése szerint 2022. július 29-én a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált 4 üzlet közül.
 

Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálják, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.

A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb árú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg vásárlóinkkal, hogy a G7.hu fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető július 29-én az általuk vizsgált négy üzlet közül.

A vizsgálat módszertanának pontos részleteiről az alábbi linken tájékozódhatnak.

Lidl-Nébih Élelmiszerhősök játék nyeremény átadás

Kiderült, hogy kik a legügyesebb élelmiszerhősök

2022.07.21.

Lezárult a Lidl Magyarország edukációs programja, ahol a Nébih szakmai támogatásával az élelmiszerpazarlás problémájára és annak megelőzésére hívta fel az iskolások figyelmét.


Az ÉlelmiszerHősök elnevezésű órarendtervező pályázat nyertesei átvették a díjakat, a nyertesek alkotásai pedig országosan elérhetőek lesznek a Lidl 2022/23-as tanév órarendjén.

Lidl vásárlói vélemények

Gratulálunk a nyerteseknek!

2022.07.15.

Nyereményjátékunk június nyertesei:

Gémesi Boglárka - Rád
Takács Bálint Kelén - Balatonboglár
Molnár Istvanné - Szentes
Tukacs László - Budapest
Dr. Vitéz Bátor - Budapest
Somkuti András - Herend
Radics Melinda - Székesfehérvár
Molnárné Tamás Beatrix - Bag
Dr. Böde Csilla Melinda - Székesfehérvár
Földing Elemér - Pápateszér

Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!

Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!

Ne feledjék, a játék folytatódik!

Magyar dinnye

Kezdetét veszi a hazai dinnyeszezon a Lidlben

2022.06.29.

A Lidl Magyarország raktárai a mai naptól kizárólag magyar beszállítóktól érkező, kiváló minőségű magvas magyar görögdinnyét vesznek át.
 

Első körben a magvas görögdinnyéket szállítják a Lidl mind a négy logisztikai központjába, majd az érési folyamatoktól függően a magszegény és a sárga bélű görögdinnyéket. A hazai dinnyeszezonban a magvas, magszegény és sárgabélű dinnyék 100 százalékban magyar termelőktől származnak, hogy friss, jó minőségű magyar gyümölcsök kerüljenek a polcokra és a vásárlók kosarába. A vállalat az elmúlt évben közel 17.500 tonna magyar görögdinnyét értékesített a bel- és külpiacokon összesen, az exportált gyümölcs értéke pedig átlépte az 1 milliárd forintot.

HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség

Együttműködési megállapodást kötött a Lidl Magyarország a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökséggel

2022.06.24.

A hazai mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek export irányú értékesítésének fellendülését tűzte ki közös célként a Lidl Magyarország és a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség, melynek keretében együttműködési megállapodást kötöttek.

A két szervezet a továbbiakban kölcsönösen támogatja egymás tevékenységét.

Harmadszor is Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedőjének választották

Triplázott a Lidl: Harmadszor is Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedőjének választották

2022.06.16.

A vállalat emellett Diszkont kategóriában is győzedelmeskedett második kerületi, Csalogány utcai áruházával.

A Store Insider szaklap idén nyolcadik alkalommal hirdette meg az Az Év Boltja versenyét, melynek célja, hogy megtalálja Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit. A szakmai zsűri döntésének értelmében a vállalat sorozatban harmadik éve büszkélkedhet Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője címmel, köszönhetően friss, széles, minőségi kínálatának. A versenyen a kiskereskedelmi láncok mellett díjazták a bolti egységeket is, ahol Diszkont kategóriában ezúttal a Lidl 2. kerületi, Csalogány utcai áruháza lett Az Év Boltja.

Köszönjük szépen az elismerést!

Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője díj és Az Év Boltja diszkont kategóriában díj alapja a Store Insider szakmai lap által Magyarországon, élelmiszer és FMCG termékeket forgalmazó kiskereskedelmi egységek, láncok üzemeltetőinek meghirdetett Az Év Boltja elnevezésű verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív,  szakmai zsűri által, előre meghatározott szempont rendszer alapján, két fordulóban értékelt elismerés. Az elbírálás és az elnyert díj szerint a Lidl Magyarország zöldség-gyümölcs kategóriában egyedülálló kínálattal, minőséggel, illetve ezeket biztosító elvekkel rendelkezik.

Újabb 78 millió forinttal támogatja a Lidl a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetet

Újabb 78 millió forinttal támogatja a Lidl a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetet

2022.06.15.

Piacvezető vállalatként nagy hangsúlyt helyez társadalmi felelősségvállalására a Lidl Magyarország, aki tovább folytatja a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet támogatását.

Immár 4. éve segíti az áruházlánc a kórházi ápolásra szoruló gyermekek minőségi étkeztetését, így az elmúlt három év során 182 millió forint értékű élelmiszert biztosított, a következő egy év folyamán pedig további 78 millió forint értékű adománnyal segíti az intézményt.

Jelentősen nőtt a Lidl fenntartható termékei iránti kereslet  Tovább bővül a karbonsemleges kínálat

Jelentősen nőtt a Lidl fenntartható termékei iránti kereslet

Tovább bővíti karbonsemleges kínálatát a Lidl.

A vállalat időszakos textilpalettájában olyan női- és gyermekruhákat kínál, melyek nemcsak karbonsemlegesek, hanem tanúsítottan fenntarthatóak is.

Az áruházlánc, megújult nemzetközi nyersanyag-stratégiájával összhangban, kiemelt hangsúlyt helyez a felelős választék kialakítására, mely egyre népszerűbb a vásárlók körében. Ezt mutatja az is, hogy az értékesített fenntartható termékek aránya 2021-ben 81 százalékkal nőtt az előző évhez képest az áruházlánc saját márkás szortimentjét tekintve.

További részletek: lidl.hu/karbonsemleges

bolt

Új szintre emelte a Lidl az élelmiszermentést június 1-jétől

2022.06.03.

A vállalat eddig is nagy hangsúlyt fektetett az adományozásra és az élelmiszerhulladék csökkentésére.

A törvényi szabályozással összhangban, de annál szélesebb körben folytatja élelmiszermentő tevékenységét az áruházlánc június 1-jétől. Az esetlegesen megmaradó, emberi fogyasztásra alkalmas élelmiszereket önkéntes felajánlás keretében adja át meglévő karitatív partnerei számára. A Lidl Magyarország komplex adományozási programján keresztül a 2021-es gazdasági év során több mint 360 millió forintnyi adománnyal segítette a rászoruló magyar családokat, valamint járult hozzá a hazai egészségügy fejlesztéséhez, a minél magasabb szintű ellátás biztosításához.

Lidl Balaton-átúszás

Lidl Balaton-átúszás

2022.06.03.

Elindult az előzetes nevezés a 40. Lidl Balaton-átúszásra, az ország ikonikus nyíltvízi szabadidősport-eseményére.

Várhatóan idén is sok ezer ember vág neki a Révfülöp és Balatonboglár közötti távnak július 23-án, hogy biztonságos körülmények között átszelhessék a „magyar tengert”. A tavalyi évhez hasonlóan az 5,2 km-es táv mellett a 2,6 km-es Féltávra is várják az úszókat a szervezők. Idén második alkalommal SUP-pal is rajthoz állhatnak az 5,2 km-es távnak azok, akik nem az átúszást, hanem a Balaton-áthúzást választják.

Tesztgyőztes Kania szuperédes csemegekukorica

Taroltak a Lidl saját márkás termékei a csemegekukorica teszten

2022.05.27.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 17-féle konzerves csemegekukoricát teszteltek és örömmel osztjuk meg, hogy az első és második helyezést is a Lidl saját márkás termékei zsebelték be.

A dobogó legfelső fokára a Freshona szuperédes csemegekukorica került. A kóstolók kiemelték a ropogós kukoricaszemek friss ízérzetét, ami jellegzetes és kellő intenzitású csemegekukorica ízjeggyel, továbbá finom édességgel társul.
A második helyet elfoglaló Freshona BIO csemegekukorica jellegzetes illata, valamint intenzíven kukoricás, közepesen édes ízei mellett roppanós textúrájával vívta ki a tesztelők elismerését.

A teszt további részleteit ide kattintva ismerheti meg.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat

Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat

2022.05.27.

A "Felelős kirakós – Legyél te is gondos gazdi!" kampány keretében a vállalat a vásárlók közreműködésével összesen 5 millió forint értékű állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon és a REX Kutyaotthon Alapítványokat, hozzájárulva mintegy több száz menhelyi kisállat ellátásához.

A 2016-ban indult Telitálka elnevezésű kezdeményezés célja, hogy a vállalat a rendelkezésére álló eszközökkel segíthessen a nehéz sorsú állatokon. A Lidl vásárlói összefogással így a minőségi állateledel biztosítása révén megkönnyíti az Alapítványok számára, hogy az erre szánt forrásokat másra, például az állatok egészségügyi kezelésére fordíthassák, és még több kisállat kapjon esélyt az örökbefogadásra.

Minden 4. vásárló használja a Lidl Plus applikációt

Minden 4. vásárló használja a Lidl Plus applikációt

2022.05.23.

A Lidl Magyarország egy évvel ezelőtt indította el digitális hűségprogramját, melynek eredményeképpen már a vásárlók negyede használja a Lidl Plus applikációt.

A Lidl Plus számos előnyt és extra vásárlási kedvezményt biztosít a vásárlóknak, melynek köszönhetően ezidáig több mint 15 millió kedvezményre jogosító kupont váltottak be a felhasználók az elmúlt egy év alatt.

Henkel nyereményjáték - Tisztaság és frissesség minden nap!

Henkel nyereményjáték

2022.05.21.

Tisztaság és frissesség minden nap!

Vásároljon legalább 1 darab bármilyen Henkel mosószer vagy tisztítószer terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555 5585 telefonszámra és nyerje meg a 20 db 50 000 Ft értékű Lidl Ajándékutalvány egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2022.05.30 - 2022.07.31.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*nyugtaszám*évhónapnap*saját név 
SMS példa: A01234567*0315/00239*20220602*MintaAttila

Az SMS nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2022.08.05.

Lidl nagy bevásárlás

Egyszerűen jó árak a Lidl-nél!

2022.05.13.

A G7.hu gazdasági portál 2022. május 8-án közzétett nem reprezentatív felmérése szerint 2022. április 29-én a Lidl-ben volt a legkedvezőbb egy nagy bevásárlás költsége a vizsgált 4 üzlet közül.

Az online portál minden hónapban, egy kijelölt napon virtuálisan levásárolja az általuk összeállított, 42 élelmiszerből álló szubjektív, nem hivatalos fogyasztói kosarat és saját kialakítású módszertan alapján megvizsgálják, hogy melyik, a felmérésben részt vevő 4 áruházláncnál lehet a vizsgált napon a legkedvezőbben beszerezni a kiválasztott termékeket.

A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy a lehető legjobb árú termékeket kínálja vásárlói számára, így örömmel osztjuk meg vásárlóinkkal, hogy a G7.hu szubjektív fogyasztói kosara a Lidl üzleteiben volt a legalacsonyabb áron beszerezhető április 29-én az általuk vizsgált négy üzlet közül.

A vizsgálat módszertanának pontos részleteiről az alábbi cikkben tájékozódhatnak.

Év boltja 2022 Budapest Csalogány utca

Újra meghirdették Az Év Boltja versenyt és elindult a közönségszavazás is!

2022.05.13.

A Store Insider szaklap idén is meghirdette Az Év Boltja versenyét, melyen többek között a közönségdíjért is versenybe szálltunk, méghozzá a Csalogány utcai áruházunkkal.

A versenyt a szervezők azzal a céllal hirdetik meg évről évre, hogy megtalálják az ország meghatározott szempontok szerint legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit, és felhívja azokra a figyelmet.
Kérjük, szavazatával támogassa üzletünket, ha naponta szívesen vásárol akár ebben, akár bármely más Lidl áruházban. A közönségszavazáson 1-től 10-ig lehet pontozni a boltokat – 10-es jár a kedvencnek!

Szavazáshoz kattintson ide

Már minden második Lidl áruháznál lehet elektromos autót tölteni

Már minden második Lidl áruháznál lehet elektromos autót tölteni

2022.05.10.

A Lidl Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek keretében folyamatosan bővíti elektromos autótöltő hálózatát, melynek eredményeképpen a vásárlók már 100 áruháznál vehetik igénybe a szolgáltatást.

Az üzletek parkolóiban összesen 183 töltőállomáson 417 töltőpont várja a villanyautósokat, akik a bevásárlás ideje alatt gyorsan és kényelmesen tölthetik fel járműveiket. A környezetbarátabb közlekedéshez az áruházlánc azáltal is hozzájárul, hogy töltőhálózatán megújuló energiaforrásból származó zöld áramot biztosít.

Pilos Laktózmentes vaj arany fokozatú védjegy

Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet nyert a Pilos laktózmentes vaj

2022.05.06.

A Lidl Magyarország saját márkás terméke, a Pilos free from laktózmentes vaj (250 g) elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy Arany fokozatát.

A Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) egy védjegyrendszer, mely egyszerre utal az élelmiszerek biztonságosságára, minőségére és a fenntarthatósági szempontokat szem előtt tartó gyártási folyamatokra. A KMÉ-védjegyeket viselő termékek magas minőségi kritériumoknak felelnek meg, az arany fokozatú védjegy pedig a jók közül is a legjobbakat jelzi, amely viselésére a Nébih egy komplex vizsgálati folyamat végeredményeként jogosítja fel a termékeket.

Élelmiszerhősöket keres a Lidl a Nébih közreműködésével

Élelmiszerhősöket keres a Lidl a Nébih közreműködésével

2022.05.03.

Iskolásoknak hirdetett pályázatot a vállalat az élelmiszerfelesleg csökkentéséről

A Lidl Magyarország az élelmiszerpazarlás témakörében indította el legújabb órarendtervező pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakmai támogatásával. A piacvezető áruházlánc nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, emellett igyekszik vásárlói, követői figyelmét is ráirányítani a problémára, illetve edukációval segíteni őket a megoldás érdekében. Ezúttal pedig az iskolás korosztály tudatosságát szeretnék növelni.

Superbrands 10x

Tizedik alkalommal is Superbrands díjas a Lidl

2022.05.02.

A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő, meghatározó kiskereskedelmi lánca, tizedik alkalommal is elnyerte a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába.

A nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet idén tizennyolcadik alkalommal ítélte oda a szakmai zsűri, mely olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.

tesztgyőztes pikok libamájas

Saját márkás tesztgyőzelem!

2022.04.27.

Első helyen végzett a Lidl Pikok libamájas a Maradok a pénzemnél blog tesztjén.

A Maradék a pénzemnél munkatársai 16-féle libamájast kóstoltak meg és a dobogó felső fokára a Lidl saját márkás terméke került, ami jellegzetes és intenzív májas ízével, fűszeres illatával, továbbá jó kenhetőségével és krémes állagával vette le a zsűrit a lábáról. A kóstolók továbbá kiemelték a termék harmonikus sózását, fűszerezését is.

A tesztről ide kattintva tudhat meg többet.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Staropramen nyereményjáték

Staropramen „A megfelelő alkalomhoz válogatva.” promóciós játék

2022.04.22.

Vásároljon LIDL áruházban bármilyen Staropramen terméket és töltse fel a vásárlás adatai, hogy indulhasson értékes nyereményeinkért!

A promóció időtartama: 2022.04.28. - 2022.05.25.

1 kóddal a napi, 2 kóddal már a heti, 3 kód feltöltéstől pedig akár a főnyereményre is esélye van!

A promócióban csak 18 éven felüliek vehetnek részt. A tákékoztatás nem teljeskörű, további részletek és játékszabályzat: staropramenjatek.hu

A nyereményjáték képei illusztrációk. A vásárlást igazoló blokkot őrizze meg!

Használt sütőolaj gyűjtőpont

Már a Lidl áruházaknál is leadható a használt sütőolaj

2022.04.22.

A Lidl tesztjelleggel elindította a használt sütőolaj-visszagyűjtést, hogy ezáltal is minimalizálja ökológiai lábnyomát és ezzel egyidőben felhívja vásárlói figyelmét a környezetvédelem fontosságára és támogassa őket annak megvalósításában.

Az ingyenesen és biztonságosan használható gyűjtőpontokkal a vállalat környezetbarát alternatívát kínál vásárlói számára, hiszen a visszagyűjtött olajok 100%-ban újrahasznosíthatóak. A tárolóedények jelenleg hat áruházhoz kerültek ki, és a bejáratához közel, frekventált helyeken találhatóak. Az első ütem lezárását követően pedig tovább bővül a gyűjtőpontok száma.

Lidl Pénzcentrum szavazás győzelem

Köszönjük a bizalmat!

2022.04.20.

A Pénzcentrum által indított online szavazás eredményei alapján a válaszadók 71%-a rendszerint a Lidl-t választja bevásárlása helyszínéül.
 

Több mint 4500-an vettek részt a Pénzcentrum által indított online szavazáson, melyben arra kérdésre keresték a választ, hogy a felsoroltak közül, mely boltlánc üzleteibe járnak rendszeresen bevásárolni.

A leadott szavazatok 71%-át a Lidl Magyarország kapta, így elmondható, hogy a szavazásban résztvevők túlnyomó többsége a rendszeres bevásárlásait jellemzően üzleteinkben végzi.

Ezúton is szívből köszönjük vásárlóink bizalmát, hálásak vagyunk minden egyes szavazatért és persze azért, hogy nap mint nap mellettünk teszik le voksukat!

További információt a szavazás eredményeiről a Pénzcentrum oldalán találnak.

Lidl export kamionok

Rákapcsolt a Lidl az exportra

2022.04.19.

Már 469 magyar beszállítóval dolgozik együtt a Lidl Magyarország és több mint harmaduk nem csak itthon, hanem a külföldi áruházakban is megjelenik.
 

2021-ben a hazai vállalatok és kkv-k rekordösszegben, összesen 81 milliárd forint értékben exportáltak magyar termékeket az áruházlánc közreműködésével. A diszkontlánc célja, hogy támogassa a magyar beszállítók külpiaci tevékenységét, és ezáltal hozzájáruljon a hazai exportvolumen növeléséhez, a magyar gazdaság sikerességéhez.

felelős kirakós telitálka

A menhelyi kisállatoknak gyűjt a Lidl

2022.04.11

A Lidl Magyarország a felelős állattartás iránti elkötelezettsége jegyében kilencedik alkalommal is meghirdeti Telitálka kampányát.

A 2016-ban útnak indított programmal a vállalat célja, hogy vásárlói figyelmét felhívja, az állattartás felelősség, és hogy közreműködésükkel segítséget nyújtson a menhelyi állatok megfelelő minőségű táplálásához.

A Telitálka kampányban ezúttal 2022. április 11-től május 8-ig egy online puzzle keretében járulhatnak hozzá a vállalat állatbarát követői az adomány összegéhez: vidám, kedves, szintenként egyre nehezedő képkirakó-kihívásokat kell teljesíteniük.

További részletek: lidljatek.hu/telitalka

Szavazzon Ön is a Lidl-re!

Szavazzon Ön is a Lidl-re!

2022.04.06.

A Pénzcentrum 2022. április 4-én publikált cikke alapján nemzetközi szinten is a Lidl a vásárlók egyik kedvence az áruházláncok között.

De vajon a hazai vásárlók között is?

Kattintson a cikkre és támogasson minket egy szavazattal, ha Önnek is a Lidl a kedvence!

Újabb rekordot döntött a Lidl borértékesítése

Újabb rekordot döntött a Lidl borértékesítése

2022.03.24.

2021-ben összesen 30,1 millió magyar palackos bort értékesített a Lidl Magyarország a kül- és belpiacokon.

A diszkontlánc 8 éve folyamatosan azon dolgozik, hogy a kormányzati törekvésekkel összhangban támogassa és helyzetbe hozza a magyar borászatokat és pincészeteket. Míg 2014-ben 6 millió palack bort adott el a vállalat itthon és a külpiacokon együttesen, 2021-re mindezt ötszörösére, 30,1 millió palackra növelte, de az előző évhez képest is 1,6 milliós növekedést produkált. A hazai értékesítés növelése mellett tovább erősödött a Lidl vezető borexportőri pozíciója is, a külföldre exportált borok értéke ugyanis elérte a 7,8 milliárd forintot, ami a teljes magyar palackos borexport 36%-át jelenti.

klímastratégia napelemek

A Lidl Magyarország saját klímastratégiával és klímacélokkal tesz a fenntartható jövőért

2022.03.23.

A Lidl Magyarország számára a fenntartható működés az egyik legfontosabb cél az élhető jövő megteremtése érdekében.

A vállalat olyan klímacélokat tűzött ki, melyek a Science Based Targets kezdeményezés módszertanán alapulnak, összhangba hozva intézkedéseit az aktuális klímakutatásokkal.

Ukrajna kamion segély

Segítséget nyújtunk az ukrajnai krízis menekültjeinek

2022.03.04.

Mély döbbenettel figyeljük az Ukrajnában zajló eseményeket, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül.

Felelős vállalatként mindig arra törekszünk, hogy támogatást nyújtsunk a rászorulóknak, és ez különösen igaz ebben a helyzetben. Éppen ezért a hét folyamán összesen 7 kamion adományt indítottunk útra a határhoz. A kamionokon többek között tartós élelmiszer, ruhaneműk, takarók, ágyneműk és higiéniás termékek érkeztek azokhoz, akiknek most a leginkább szüksége van erre. A kiosztásban a Baptista Szeretetszolgálat és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat van a segítségünkre, akik folyamatosan ott vannak a krízis miatt hazánkba menekülők mellett.

1200 új munkahely bolti dolgozók

Több mint 1.200 új munkahelyet teremtett a Lidl Magyarország

2022.02.23.

A Lidl Magyarország az elmúlt egy év során jelentős mértékben, több mint 1200 fővel bővítette munkavállalói létszámát, vagyis immár több mint 8500 fő számára nyújt biztos megélhetést.

A 2022-es gazdasági év során az inflációt meghaladó mértékű béremelés eredményeként, több mint 52 milliárd forintot fordít bérköltségre, ezzel is támogatva a hazai gazdaságot.

A Lidl-nél lehet a legtakarékosabban vásárolni

A Lidl-nél lehet a legtakarékosabban vásárolni

2022.02.01.

A Lidl jelentős előnnyel végzett a többi áruházlánc előtt a Pulzus Kutató által a Napi.hu megbízásából készített felmérésben, amelyben arra keresték a választ, hogy mely boltláncban lehet a legtakarékosabban bevásárolni.

Az 1000 fő megkérdezésével végzett, reprezentatív kutatás során a válaszadók 32 százaléka mondta a legkedvezőbb árakat nyújtó boltláncnak a Lidl-t. Legyen az nem, korosztály, végzettség vagy lakhely szerinti megoszlás alapján felállított lista, a megkérdezettek körében minden esetben a Lidl végzett az élen.

Köszönjük vásárlóinknak a bizalmat!

SZÉP-kártya elfogadás

Nálunk SZÉP-kártyával is fizethet!

2022.02.01.

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy üzleteinkben 2022. február 1-től 2022. május 31-ig OTP, K&H és MKB SZÉP-kártya minden alszám­lájáról lehetőség van élelmiszert vásárolni hagyományos kasszáinknál.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a jogszabály értelmében SZÉP-kártyával csak és kizárólag élelmiszertermékeket lehet vásárolni!

SZÉP-kártyát nem áll módunkban elfogadni az alábbi termékek esetében:

  • alkoholos italok;
  • nem élelmiszertermékek (pl.: tartós fogyasztási cikkek, textíliák, tisztító- és mosószerek, kozmetikumok, újságok, papíráru, ajándékkártya).

Kérjük, hogy az alkoholos italokat, valamint a nem élelmiszertermékeket a kas­szánál történő fizetésnél válasszák külön, és azokat bankkártyával vagy kész­pénzzel szíveskedjenek kifizetni.

Felhívjuk továbbá kedves Vásárlóink figyelmét, hogy önkiszolgáló kasszáinknál a SZÉP-kártyás fizetés nem lehetséges. SZÉP-kártyás fizetés esetében kérjük, fáradjanak a hagyományos kasszáink egyikéhez.

Ecser-logisztika-atadas

Átadták a Lidl Magyarország új logisztikai központját

2022.01.28.

Ünnepélyes keretek között Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszer részvételével felavatták a pest megyei Ecseren a Lidl Magyarország negyedik, és egyben legnagyobb, 62 ezer m2-es logisztikai központját. A vállalat az összesen 36 milliárd forintos beruházáshoz a Kormánytól 1 milliárd 200 millió forint értékű vissza nem térítendő, beruházásösztönzési támogatást kapott és több mint 400 új munkahelyet teremtett a régióban.

Top employer 2022

Top Employer 2022 díjat nyert a Lidl Magyarország

2022.01.21.

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé.

A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak. Idén a Lidl összesen 25 országban nyerte el a rangos Top Employer elismerést, és megkapta a "Top Employer Europe" pecsétet is.
További információért kattintson ide.
 
A Top Employer 2022 Hungary egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján értékelt elismerés, amelynek alapja a nemzetközi Top Employers Institute által meghirdetett Top Employer megmérettetés.  A Top Employers Institute a vállalatokat a HR Best Practices kérdőívben megadott információk alapján értékeli és minősíti. Ez hat átfogó HR-dimenziót és húsz HR-területet foglal magában, mint például a HR stratégia, a munkakörnyezet, a toborzás, az oktatás és a jólét.  https://www.top-employers.com/

Pilos adománygyűjtő eredménykommunikáció

Sikerrel zárult a Lidl adománygyűjtő kampánya

2022.01.18.

Mintegy 38 millió forintból vásárolhat elektromos ágyakat a Semmelweis Egyetem Alapítvány a vállalat jóvoltából 

Csaknem 38 millió forintot gyűjtött a Lidl Magyarország a vásárlókkal közösen a Semmelweis Egyetem Alapítvány javára. Az adománygyűjtő kampány során a diszkontlánc minden eladott Pilos 2,8%-os dobozos ESL magyar tej árából 5 Ft-ot az alapítványnak ajánlott fel, és az összegyűlt adományt az akció végén megduplázta. A Semmelweis Egyetem Alapítvány számlájára érkező 37 787 820 forintból elektromos kórházi ágyakat vásárolnak majd.

Bővebben a kampányról: lidl.hu/seadomany

Fotó: Kovács Attila - Semmelweis Egyetem

Henkel nyereményjáték ragyogó tisztaság könnyedén

Henkel nyereményjáték

2022.01.13.

Vásároljon legalább 1 db bármilyen Henkel mosószer vagy tisztítószer terméket a Lidl üzletekben, küldjön SMS-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 20 db 50 000 Ft értékű Lidl Ajándékutalvány egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2022.01.20. – 2022.04.06.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*nyugtaszám*évhónapnap*saját név
SMS példa: A01234567*0284/00258*20220124*NagyAnna

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2022.04.13.

Gratulálunk a nyerteseknek

N. Lajosné
F. Mária
T. János
Fné F. Edit
Tné Cs. Csilla
Sné H. Ildikó
K. István
P. Kornélia
I. László
K. János
G. Katalin
G. Tünde
F. Nóra
P. Anna
D. Lászlóné
K. András
K. István
T. Erika
Sz. Jánosné
B-B. Bettina

1 millió rajongó a Facebookon

1 millió rajongó a Facebookon

2022.01.12.

A Lidl egy nagyszabású nyereményjátékkal ünnepli az 1 millió Facebook követőt.
 

2021. decemberében a Lidl Magyarország hivatalos Facebook oldala átlépte az 1 millió Facebook követőt! A vállalkozásunk életében elért mérföldkő apropójából most januárban egy nagyszabású nyereményjátékkal lepjük meg rajongóinkat, melyben az alkalomhoz illően összesen 1 millió forint értékben sorsolunk ki Lidl Utalványkártyát a játékosok között.
 
A részvevőket arra kérjük, osszák meg velünk kedvenc Lidl termékeiket, hogy megtalálhassuk közös kedvenceinket.
 
Bővebb információ és a játékszabályzat a játék oldalán található: https://lidljatek.hu/kedvenceink/
 

zöldáram

Jelentős változás a Lidl-nél: 100%-ban zöldáramra állt át a vállalat

2022.01.04.

A Lidl Magyarország tovább bővítette klímavédelmi programjai sorát: 2022 január 1-jétől teljes üzlethálózatában, logisztikai központjaiban és irodaházában 100%-ban megújuló erőforrásból származó áramot használ.

Ezenfelül tovább bővül a napelemmel ellátott áruházainak száma, ezáltal is csökkentve az üvegházhatású gázok kibocsátását. A zöld áramra való átállással, a 2019-es fogyasztási adatokat alapul véve, több mint 44 000 tonna CO2-kibocsátás (2019-es CO2 egyenértékkel számolva) megelőzése érhető el 2022 év végéig.

Bővebb információ

Dulano bécsi Juhbélben

A legjobb saját márkás virsli a Lidl-ben!

2021.12.29.

A szilveszter közeledtével az Index munkatársai 7 klasszikus és egy vegán virslit teszteltek.

A kóstolók megítélése szerint a Lidl Dulano bécsi juhbeles virslije a legjobb saját márkás termék, kiemelve annak roppanósságát.

A vakteszt során a termékek külső megjelenését, állományát, illatát és ízét pontozták.

A teszt további részleteit ide kattintva tekinthetik meg. 

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

tesztgyőztes diós bejgli

Diós bejgli tesztgyőzelem!

2021.12.22.

Az Index munkatársai több cukrászda, vendéglátóhely és kiskereskedelmi fogalomban kapható diós és mákos bejglijét is tesztelték és a Lidl helyben sütött diós bejglijét választották meg a legjobbként.

A kóstolók a termékek megjelenését, állagát, szeletelhetőségét, valamint illatát díjazták. A tesztelőket a Lidl-ben kapható népszerű karácsonyi sütemény finom íze, szép külseje, valamint a kellemesen szaftos és sok diót tartalmazó tölteléke vette le a lábáról.

A teszt további részleteit ide kattintva tekinthetik meg.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Kézi EB 2022

A Lidl lesz a hazai, 2022-es férfi kézilabda EB hivatalos friss élelmiszerpartnere

2021.12.20.

A Lidl kizárólagos, hivatalos friss élelmiszerpartner minőségben szponzorálja a 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokságot.

Az áruházlánc a magyar-szlovák rendezésű eseményen friss gyümölcsökkel, valamint ásványvízzel látja el a játékosokat, játékvezetőket, bírókat és önkénteseket a torna ideje alatt. Az Európai Kézilabda Szövetséggel (EHF) való partnerség meghosszabbításával a vállalat továbbra is a kézilabdasport, valamint az egészséges és sportos életmód iránti elkötelezettségét jelzi és immár 6. alkalommal válik egy Eb vagy Vb hivatalos friss élelmiszerpartnerévé.

A 2022-es férfi kézilabda Európa-bajnokságot 2022. január 13. és 30. között rendezik meg Magyarországon és Szlovákiában. Ezt követően a 2024-es férfi kézilabda Európa-bajnokságnak Németország ad otthont, amelynek szintén a Lidl lesz a friss élelmiszerpartnere.

Lidl Plus Az év applikációja különdíj Közönségdíjas applikáció

Közönségdíjas lett a Lidl Plus

2021.12.20.

Duplázott a Lidl Magyarország idén májusban bevezetett digitális hűségprogramja, a Lidl Plus, mely "Az Év Honlapja" verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában.

A Magyar Marketing Szövetség által kiírt "Az Év Honlapja" pályázatra beérkezett pályamunkák mindegyike, kategóriától függetlenül részt vett a közönségszavazásban is, amelyen elsöprő győzelmet aratott a Lidl Plus. Az alkalmazásra összesen több mint 37 500 voks érkezett és mintegy 11 000 szavazattal előzte meg a második helyezettet, így a Lidl Magyarország alkalmazása lett a felhasználók abszolút kedvence. A zsűri pedig az alkalmazás innovativitását és funkcionalitását emelte ki értékelésében, és ezek elismeréseként ítélték oda Az Év Applikációja kategória Különdíját a Lidl Plusnak.

Az Év Honlapja 2021 Közönségdíja és Az Év Applikációja Különdíj alapja a Magyar Marketing Szövetség által Magyarországon működő vállalatok körében meghirdetett Az Év Honlapja verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, az interneten történő közönségszavazás eredménye alapján (Közönségdíj), illetve a szakmai zsűri értékelése alapján (Különdíj) odaítélt díj. A Különdíj értékelése során a zsűri figyelembe vette a következőket: design, UX, a kategóriának megfelelő tartalom, a kreativitás és a reszponzivitás. www.azevhonlapja.hu

tesztgyőztes sondey szendvicskeksz

Tesztgyőzelem a nagy kakaókrémes keksz teszten!

2021.12.17.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 19-féle töltött szendvicskekszet teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, a Sondey Captain Rondo omlós keksz került a dobogó legfelső fokára.

A terméktípus jellegzetessége, hogy két ropogós keksz között krémes töltelék található, így az ízek és állagok kontrasztja miatt egyedi fogyasztási élményt nyújt az édes falatok kedvelő számára. A Lidl Captain Rondo kekszének roppanós állaga és natúr íze, kiválóan harmonizál a kakaós krém intenzíven kakaós, kellemesen édes ízével.

Tudjon meg többet a teszt további részleteiről ide kattintva!

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Állatvédelmi Kódex

A Lidl újabb fontos lépést tett, aláírta az Állatvédelmi Kódexet

2021.12.15.

Az élelmiszerláncok közül elsőként csatlakozott az aláírókhoz

A Lidl Magyarország az élelmiszerláncok közül elsőként csatlakozott Magyarország Állatvédelmi Kódexéhez, amelyet az Állatorvostudományi Egyetem Állatvédelmi Jogi-, Elemző- és Módszertani Központja hívott életre. A diszkontlánc a szándéknyilatkozat aláírásával megerősítette elköteleződését a szakmai alapokon és összefogáson nyugvó állatvédelem mellett.

Favorina zselés szaloncukor

Saját márkás siker a nagy zselés szaloncukor teszten!

2021.12.13.

A Maradok a pénzemnél blog tesztjén két másik termékkel együtt, megosztott első helyen végzett a Lidl saját márkás, hozzáadott cukor nélkül készült Favorina citromos és narancsos szaloncukra.

A teszt során 24-féle, országosan kapható zselés szaloncukrot teszteltek a blog munkatársai, mely során figyelembe vették a jellegzetes karácsonyi édesség illatát, a csokoládéborítás vastagságát és minőségét, valamint a zselés töltelék ízét és állagát. A kóstolók kiemelték a Favorina szaloncukor csokiborításának kellően vastag bevonatát, annak intenzíven kakaós ízét, valamint a zselé kellemesen citromos zamatát.

A teljes tesztet ide kattintva olvashatja el.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Szerethető munkahely 2021

2021-ben is Szerethető Munkahely a Lidl

2021.12.10.

A Lidl Magyarország 2019 után idén is elnyerte a Szerethető Munkahely Díjat, melyet a Dreamjo.bs csapata hozott létre 2017-ben. A díjjal azokat a cégeket ismerik el, ahol a munkavállalók és munkakeresők szavazatai alapján a legjobb dolgozni.

Az idei díj elnyeréséért 1600 nevező szállt ringbe, köztük közel 180 nagyvállalat, az elismerést ugyanakkor mindösszesen 35 nagyvállalat zsebelhette be. Ezért is tölt el büszkeséggel minket, hogy a Lidl Magyarország is a nyertesek közé tartozik, és „Dolgoznék itt” különdíjat is kaptunk.

Ezúton is köszönjük kollégáinknak és a ránk szavazóknak, hogy hozzájárultak a díj elnyeréséhez!

A Szerethető Munkahelyek 2021 alapja a Dreamjo.bs által Magyarországon működő vállalatok körében meghirdetett Szerethető Munkahelyek verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, az interneten történő közönségszavazás eredménye alapján odaítélt díj. A szavazatok alapján a Lidl Magyarország a nagyvállalat kategóriában Szerethető Munkahely, és "Dolgoznék itt" különdíjas. www.szerethetomunkahelyek.hu

diós bejgli

Dupla siker a nagy diós bejgli teszten!

2021.12.09.

A Maradok a pénzemnél munkatársai 8-féle diós bejglit kóstoltak a vakteszt során és két terméke – a Lidl Deluxe diós bejgli, valamint a 45%-os diós töltelékkel készült frissen sült bejgli – is felkerült a listára mint legjobb saját márkás termék.

A Deluxe diós bejgli 50% diótartalmával, enyhén fűszeres illatával valamint a tészta és töltelék megfelelő arányával, míg frissen sült változata erős diós illatával vívta ki az elismerést.

Kóstolja meg Ön is!

A teszt további részleteiről ide kattintva olvashat többet.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Rendetlen receptekkel a rászorulók szebb karácsonyáért

Rendetlen receptekkel a rászorulók szebb karácsonyáért

2021.12.03.

Az év egyik legvarázslatosabb időszakához érkeztünk, hiszen újra itt az advent és a karácsony. Ez alkalomból idén is játékra, egész pontosan az ünnepi fogások forgatagába invitáljuk vásárlóinkat és social média követőinket. 

Rendetlen receptek című játékunkban a feladat legalább 3 recept hiányos hozzávaló-listájának kiegészítése a megfelelő hozzávalókkal, melyekre adunk javaslatokat is egy bevásárló lista formájában. A játékosok 5 Lidl Konyha receptből választhatják ki, hogy melyiket szeretnék rendbe tenni. Ahhoz, hogy a nyereményként kisorsolásra kerülő 10 db 10.000 Ft-os Lidl utalványkártya egyikét megnyerhessék, mindenképp legalább 3 feladványt hibátlanul meg kell oldaniuk. 

A https://lidljatek.hu/advent oldalon elérhető szórakoztató ünnepi kihívásunkkal természetesen ezúttal is a segítség az egyik fő célunk: minden egyes 2021. december 1-15. között rendbe tett recept után 50 Ft-ot adományozunk nehéz sorsú, rászoruló családoknak, melyet tartós élelmiszercsomagok formájában juttatunk el hozzájuk a Baptista Szeretetszolgálat közreműködésével. Bízunk benne, hogy idén is sok hátrányos helyzetű kisgyermek és család karácsonyát varázsolhatjuk szebbé.

Mentes-M díj 2021

Mentes-M Díjat nyert két Lidl termék

2021.11.29.

Két saját márkás termékével is díjat nyert a Lidl a Mentes-M versenyen, melyen a PPH Média és Store Insider szaklap szakmai zsűrije hazánk legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit keresi és díjazza évről évre.

Idén két termékkategóriában nyerte el a Mentes-M Díjat vállalatunk. A Mentes-M pékáruk között a Glutén- és laktózmentes alkategóriában a Glutén- és laktózmentes pogácsával, a Mentes-M tejtermék alternatívák Laktózmentes tejes ital alkategóriájában pedig a Pilos Free From laktózmentes kakaós tejjel vívta ki cégünk a szakmai grémium elismerését.

A Mentes-M Díj 2021 alapja a Professional Publishing Kft. által Magyarországon, élelmiszer és FMCG termékeket forgalmazó kiskereskedelmi egységek, láncok üzemeltetőinek meghirdetett Mentes-M elnevezésű verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján, két fordulóban értékelt elismerés. Az elbírálás és az elnyert díj szerint a Lidl Magyarország a Mentes-M tejtermék alternatívák között, a Laktózmentes tejes ital alkategóriában a Pilos Free from kakaó (500ml) és a Mentes-pékáru kategória Glutén- és laktózmentes alkategóriájában a Glutén- és laktózmentes pogácsa az érzékszervi bírálatokon is kiemelkedő, továbbá kiválóan teljesíti a kategória követelményeit és, illetve ezeket biztosító elvekkel rendelkezik. https://mentes-m.storeinsider.hu/ 

Friss húsok kizárólag magyar beszállítóktól

A baromfi és sertés frisshúsok kizárólag magyar beszállítóktól érkeznek a Lidl-be

2021.11.26.

A Lidl Magyarország állandó kínálatában szereplő baromfi és sertés frisshúsok 100%-a magyar beszállítóktól érkezik. A magyar családoknak ez garancia a frissességre, a minőségre és a fenntarthatóságra, míg a beszállítóinknak stabilitást és folyamatos bevételi forrást jelent.

Az áruházlánc összesen 41 baromfi terméket kínál, melyek között egyre növekvő számban találhatóak meg a GMO mentes termékek is, míg sertéshúsból összesen 25 különböző árucikk érhető el. A hazai értékesítésen túl a vállalat határokon átívelő lehetőséget is biztosít partnerei számára. A Lidl az elmúlt 12 hónap során közel 4,2 milliárd Forint értékben exportált baromfi frisshúst 12 európai országba. A kiváló minőségű friss magyar baromfi iránt az évről évre növekvő kereslet eredményeként immár 38 féle termék érhető el az exportországok Lidl áruházainak polcain.

Tesztgyőztes Lord Nelson epres gyümölcstea

Első helyen a Lidl saját márkás gyümölcsteája!

2021.11.22.

A Maradok a pénzemnél munkatársai 9-féle országosan kapható szamócás gyümölcsteát teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, a Lord Nelson 50% eperízű gyümölcstea került a dobogó legfelső fokára.
 
A vakteszt során a legfőbb szempontok az elkészített tea illatának és ízének intenzitása voltak, valamint, hogy az esetlegesen párosított egyéb gyümölcsök engedik-e érvényesülni az eper ízét. A kóstolás részvevői kiemelték a Lidl Lord Nelson tea erőteljes földieper illatát, valamint az ital természetes ízét és intenzív zamatát.
 
A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhat.
 
A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Egészségesen az iskolapadban

Tudatos és egészséges táplálkozás gyerekszemmel a Lidl kezdeményezésében

2021.11.19.

A Lidl Magyarország immáron hatodik alkalommal hirdette meg az Egészségesen az iskolapadban programját, melynek fókuszában az egészséges és fenntartható táplálkozás állt.

Az idei kampányban diákok és pedagógusok is megmérethették magukat. Több mint félezer diák töltötte ki az online Tudáspróbát és sok kreatív óraterv érkezett a Tantervező pályázatra is, amelyen a legjobb óraterv készítője 1.000.000 Ft-os utalványt nyert iskolája számára Lidl utalványkártyán.

Állati szuperhősök

A Lidl állati szuperhősökkel közösen támogatja a menhelyi kisállatokat

2021.11.19.

Az áruházlánc nyolcadik alkalommal hirdette meg Telitálka kampányát, felhívva a figyelmet a felelős állattartásra.

Az áruházlánc a vásárlókkal közösen összesen 10 tonna állateledellel támogatja a NOÉ Állatotthon és a REX Kutyaotthon Alapítványokat, hogy a menhelyen élő állatok is a lehető legjobb gondoskodásban részesülhessenek és minőségi állateledelt biztosítson táplálásukhoz.

legjobb saját márka hazánk kincsei disznósajt

Legjobb saját márkás disznósajt a Lidl-ben!

2021.11.09.

A Maradok a pénzemnél munkatársai 14-féle különböző disznósajtot teszteltek, melyben a Lidl Hazánk Kincsei disznósajtja lett a legjobb saját márkás termék.

A kóstolók arra voltak kíváncsiak, hogy melyik, boltban kapható disznósajt a legháziasabb ízű termék. Az értékelésben kiemelték a termék kellemes fokhagymás illatát, natúrabb, kevésbé paprikás fűszerezését.

Kóstolja meg Ön is!

A tesztről bővebben ide kattintva tájékozódhatnak.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

hazánk kincsei magyar brands díj

MagyarBrands 2021 a Hazánk kincsei márkának

2021.10.27.

A Magyar Brands pályázaton a Lidl Hazánk Kincsei márkája az idén harmadszor nyerte el a MagyarBrands díjat Innovatív Márka kategóriában és első alkalommal a Kiváló Fogyasztói Márka kategória díját is.

A MagyarBrands program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira.
Köszönjük szépen a bizalmat és az elismerést!

A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határainkon belül és kívül, emellett a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják. Az innovatív márka kategóriában a független szakértőkből álló bizottság többek között az innovativitást, az identitást, a reputációt és a társadalmi hasznosságot értékeli, továbbá a kiváló fogyasztói márka kategóriában vizsgálja a tradíciót, az ismertséget és a kedveltséget is. https://magyarbrands.hu/

sote adomány

Az egészségügyi ellátás támogatására szervez adománygyűjtő kampányt a Lidl

2021.10.25.

A hazai egészségügyi ellátás támogatása céljából október 25-étől elektromos kórházi ágyak vásárlására indít nagyszabású, országos szintű adománygyűjtő kampányt a Lidl Magyarország.

A vállalat minden eladott Pilos 2,8%-os dobozos ESL magyar tej* árából 5 Ft-ot a Semmelweis Egyetem Alapítványnak ajánl fel, az összegyűlt adományt pedig az akció végén megduplázza.

Bővebb információt itt találhat.

*A termék laktózmentes változata nem része a kampánynak.

Karbonsemleges termékkínálat

Karbonsemleges és fenntartható termékekkel bővül a Lidl kínálata

2021.10.21.

A Lidl fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból készült háztartási árucikkek második kollekcióját is elérhetővé teszi, melyek előállítása során összesen 21,4 tonna nyers műanyagot spórolt meg.

Csomagolásoptimalizálását is folytatta a vállalat, ezúttal a húskészítmények árucsoportban, aminek köszönhetően összesen 5,8 tonna műanyagot spórolt meg a vállalat.

Felelős kirakós

Érzékenyítő kampányt indított a Lidl

2021.10.18.

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára.

Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont, de fogyasztásra alkalmas élelmiszerekkel pedig a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel partnerségben havonta 2200 rászoruló élelmezéséhez járul hozzá.

só- és cukoroptimalizált termékek

Egyre kevesebb a só és a cukor a Lidl termékeiben

2021.10.15.

A Lidl Magyarország 3 éve indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat.

A vállalat azóta számos termék esetében módosított a receptúrán, melynek köszönhetően éves szinten 2019-től immár 532,1 tonna cukorral és 42 tonna sóval kevesebbet használ fel és járul hozzá vásárlói egészségének megőrzéséhez.

Tesztgyőztes Pilos Ivójoghurt

Két Lidl saját márkás termék is dobogós helyen!

2021.10.12.

Tesztgyőztes lett a Pilos epres joghurtital és a Milbona L. Casei epres joghurtital a Nosalty.hu tesztjén.

A Nosalty munkatársai 10-féle epres ivójoghurtot kóstoltak meg és mind az első, mind a második helyezést egy Lidl saját márkás termék zsebelte be. A dobogó felső fokára a Pilos epres ivójoghurt került, ami finom, természetesen ízével, valamint az édes eper és a savanykás joghurt harmonikus összehangjával vette le a zsűrit a lábáról. A Milbona L. Casei joghurtital enyhén epres és frissítően joghurtos ízével szintén kivívta a tesztelők elismerését és a második helyen végzett.

A tesztről ide kattintva tudhat meg többet.
 
A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

Ökobon fenntarthatóság

Új, környezetbarát nyugták a Lidlnél

2021.10.12.

A Lidl Magyarország új, környezetbarát, ugyanakkor tartós nyugtákat vezetett be áruházaiban. A vállalat ezáltal is hozzájárul környezetünk megóvásához és környezetbarátabbá teszi a vásárlást a fogyasztók számára.

Az új, környezetbarát Lidl nyugta bevezetése fontos építőköve a Lidl fenntarthatóság iránti elkötelezettségének. A blokkhoz használt innovatív, kék színű hőpapír felelős erdőgazdálkodásból származik és FSC-tanúsítvánnyal rendelkezik, emellett ellenáll a napfénynek így tartósan tárolható anélkül, hogy kifakulna. További előnye, hogy olaj- és vízálló, amelynek köszönhetően rendkívül tartós, ha pedig már nincs rá szükség, a szelektív hulladékgyűjtőbe dobható és újrahasznosítható.

2021 Star Store Év kiskereskedője

A Lidl lett az év kereskedője

2021.10.06.

Díjeső hullott és összesen három elismerést hozott el a Lidl Magyarország az idei StarStore versenyről. A boltok versenyében vállalatunk 4. kerületi, Görgey úti áruháza kapta Az Év Diszkont Üzlete 2021 címet, míg a kereskedelmi láncok megmérettetésében a Lidl lett Az Év Diszkont Üzletlánca 2021. A pályázott kereskedelmi láncok közül az összesített eredmények alapján, pontazonossággal, így megosztottan, de szintén a Lidl lett az egyik abszolút győztes és Az Év Kiskereskedője 2021 cím büszke tulajdonosa.

A Trade Magazin 16 kategóriában hirdette meg a StarStore – Év kereskedője 2021 versenyét, melynek idei újdonsága, hogy nem csak az egyes értékesítési pontok, de a kereskedelmi láncok is megmérethették magukat. A szakmai zsűri az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja, illetve az eredetiség és kreativitás szerint döntött a nyertesekről.

Köszönjük szépen az elismerést!

Az ÉV KISKERESKEDŐJE 2021 díj alapja a Trade Magazin által Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontok és üzletláncok részére meghirdetett „2021 Starstore – Év Kereskedője” elnevezésű verseny, mely egy több kategóriában indított, nem reprezentatív, szakmai zsűri által, előre meghatározott szempontrendszer alapján, egy fordulóban értékelt elismerés.

A Trade Magazin által 2021. évre kiírt StarStore – Év Kereskedője versenyen, a beérkezett pályázatokból a szakmai zsűri értékelése alapján a LIDL Magyarország megnyerte a diszkont üzletlánc kategóriát, teljesítve a versenyszabályzatban előírtakat, és egyben a legmagasabb pontszámot érte el a láncok versenyében az összes kategória közül, pontazonossággal egy másik kereskedelmi lánccal. Erre figyelemmel jogosult a Retailer of the Year, illetve Az Év Kiskereskedője 2021 cím önálló használatára is.

Állati szuperhősök

Szuperhős kiskedvencekkel a menhelyi kisállatokért!

2021.10.05.

A Lidl Magyarország immár 8. alkalommal indítja el Telitálka kampányát, azzal a céllal, hogy támogassa a nehéz sorsú kisállatokat.

Ezúttal a szuperhős kiskedvenceik tetteit megörökítő képeket várunk a gazdiktól, legyen szó csínytevésről, világmegváltó cselekedetről vagy humoros hétköznapokról! Mi idén is állateledelre váltjuk a fotókat, hogy ezzel segítsük a NOÉ Állatotthon Alapítvány és a REX Kutyaotthon Alapítvány menhelyeinek kisállatait.

Játsszon velünk október 24-ig, segítsen és nyerje meg az 5.000 Ft vagy 10.000 Ft értékű utalványkártyák egyikét!
További részletek: lidljatek.hu/telitalka

Tesztgyőztes Dulano Főtt csirkemellsonka

Legjobb saját márkás termék a Dulano főtt csirkemell sonka!

2021.10.01.

A Maradok a pénzemnél munkatársai a nagy csirkemell sonka teszt keretein belül a Lidl termékét, a Dulano főtt csirkemell sonkát a legjobb saját márkás terméknek választották.

A kóstolók összesen 17-féle sonkát teszteltek, ami az egyik legnépszerűbb szendvics és pizza feltét lett az elmúlt évek során. A tesztelők kiemelték a felvágott jól érezhető és jellegzetes főtt csirkehús illatát, valamint enyhén sós, natúr ízesítését.

A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.

A teszt nem reprezentatív és szubjektív.

fenntarthatóság szimbóluma 2021

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

2021.09.24.

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind a fogyasztók előtt.

Immáron második alkalommal hirdette meg a Trade Magazin a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot, amelyre összesen 27 pályázat érkezett. Az ünnepélyes díjátadóra szerdán délelőtt került sor, ahol a Lidl Magyarország mindkét pályázata pozitív elbírálásban részesült. A megmérettetésre olyan akár vállalati, akár egy-egy márkára vonatkozó vállalással, fejlesztéssel, beruházással lehetett nevezni, amelyek hozzájárulnak a fenntarthatóbb jövő eléréséhez. A pályázatokat szakmai zsűri értékelte és díjazta.

Egészségesen az iskolapadban

Iskolásoknak indít online edukációs versenyt a Lidl

2021.09.24.

Hatodik alkalommal hirdette meg edukációs célú Egészségesen az iskolapadban elnevezésű programját a Lidl Magyarország.

A megmérettetésre idén általános iskola 6-8. osztályos (vagy ennek megfelelő tanulmányokat folytató) diákok nevezhetnek és oldhatják meg az egészségtudatos és fenntartható táplálkozással kapcsolatos érdekes és izgalmas online feladatlapot. Újdonság, hogy ezúttal a pedagógusokat is bevonja a vállalat: tőlük óraterveket várnak a témában. A legsikeresebb diákok menő rollert, vezetéknélküli mini hangszórót és utalványkártyát nyerhetnek. Utóbbival gazdagodik a nyertes pedagógus és iskolája is, 100.000 Ft illetve 1.000.000 Ft értékben. A feladatok összeállításában a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nyújtott szakmai támogatást.

Az online Tudáspróbáról és Tantervező pályázatról bővebb információ ide kattintva érhető el.