A Lidl Magyarország a Ferencváros női kézilabdacsapat új Gyémánt fokozatú szponzora

2019.08.16.

A Németországban hosszú évtizedek óta, hazánkban pedig 2004-től kezdve jelenlévő, s Európa-szerte ma már több mint tízezer üzlettel bíró Lidl szponzorációs szerződést kötött a Ferencvárosi Torna Club kézilabda szakosztályával. 

A Lidl Magyarország elkötelezett a dinamizmus, a sport támogatása és az egészségtudatos táplálkozás előmozdítása mellett. Az áruházlánc felelősségvállalási politikájának kiemelt eleme az egészséges életmód népszerűsítése, így hosszú távon olyan események és programok patronálása, amelyek kiemelt társadalmi jelentőséggel bírnak. A Ferencvárosi Torna Club komoly hagyományokkal bíró hazai női kézilabdacsapatának támogatása ezáltal szervesen illeszkedik a vállalat stratégiájába, így a Lidl bízik benne, hogy az együttműködés által a magyar kézilabdasport további sikereihez e formában is hozzájárulhat.

Gratulálunk a nyerteseknek!

2019.08.14.

Nyereményjátékunk júliusi nyertesei:

Györe Tibor – Úrhida
Vécsei  Nikoletta – Budapest
Gál Gyuláné Magdolna – Tata
Vörös Tibor – Csongrád
Pesel Éva – Hajdúdorog
Machó István – Győr
Bende Katalin – Győr
Bodo  Lászloné – Iharosberény
Nagyné Zalavári Adrienn – Maglód
Égető Irén – Hódmezővásárhely

Nyereményük fejenként 20.000 Ft értékű Lidl vásárlási utalvány!

Köszönjük Vásárlóinknak a lelkes részvételt, és szívből gratulálunk a nyerteseknek!

Ne feledjék, a játék folytatódik!

Elsőként a Lidl-ben: helyben sütött bio pékáru

2019.08.13.

A Lidl Magyarország az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között elsőként most helyben sütött bio pékárut kínál vásárlóinak, ezzel is segítve a tudatosabb táplálkozást. 

A Lidl mindig is kiemelt figyelmet fordít a vásárlói igények kielégítésére, követve a fogyasztói trendek megváltozását folyamatosan bővíti termékkínálatát. Az áruházlánc most helyben sütött bio pékáruval bővíti a bioélelmiszerek körét: két új baguette, egy magvas buci, egy sokmagvas rúd, egy kornspitz és egy tönköly cipóis helyet kaptak a polcokon, ezáltal is hozzájárulva a vásárlók tudatosabb táplálkozásához. A Lidl bio pékáruk kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, melyek ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek, továbbánem tartalmaznak tartósítószert, illetve ízfokozókat sem. Ezzel most már közel kétszáz olyan biotermék érhetőel a Lidl kínálatában, mely az organikus termékeket előnyben részesítő vásárlóknak nyújt választási lehetőséget.  

Saját márkás siker a nagy jeges tea teszten

2019.07.26.

A Maradok a pénzemnél blog munkatársai 24 országosan kaphatóőszibarackos jeges teát teszteltek és a Freeway barack ízűice tea nyerte el az elsőhelyezést.

A Lidl saját márkás üdítőjét a kóstolók szerint természetes őszibarack íz mellett a fekete tea frissítőzamata jellemzi. A tesztről bővebben itt tájékozódhatnak.

Legfinomabb saját márkás termék a Lidl Chef Select hummusz

2019.07.18.

A Dívány.hu munkatársai kilencféle hummuszt teszteltek és a Lidl Chef select hummusz lett a teszt legjobb saját márkás terméke.

A Dívány szerkesztőségének tagjai egy vakteszt keretében tették próbára ezt a krémes finomságot, melynek jellegzetes ízét a csicseriborsó és a szezámpaszta adja és a keleti konyha számos fogásának kiváló kísérője lehet. Tudjon meg többet a teszt további részleteiről itt.

Nyerje meg a 3 db SUP deszka egyikét!

2019.07.16.

Vásároljon Persil, Tomi, Silan, K2r, Bref, Somat vagy Pur terméket a Lidl üzletekben, küldjön sms-t a 06 30 555-5585 telefonszámra és nyerje meg a 3db SUP deszka egyikét!

A nyereményjáték időtartama: 2019.07.22. – 2019.09.01.

Az SMS formátuma: 9 jegyű AP-kód*évhónapnapóraperc*saját név*cím
SMS példa: A01234567*201907231435*KisKata*1234 Budapest, Nagy u. 7.

Az sms nem emeltdíjas. Kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló blokkot!

A sorsolás időpontja: 2019.09.10. reggel 10 óra

Újabb saját márkás siker!

2019.07.16.

A grillszezon már javában tart, melynek alkalmából a Maradok a pénzemnél blog munkatársai 14 féle grillsajtot teszteltek és a Lidl saját márkás, Bluedino grillsajtja megosztott első helyezést ért el.

A grillsajtokat a teszt során hagyományos módon, faszenes grillsütőn grillezték meg, mely során a saját márkás, tehéntej alapú finomság belseje puha, míg külső rétege lassú tűzön sütve szép ropogós lett. A kóstolók kiemelték többek közt a Bluedino grillsajt sütés után is finoman érezhető illatát, a termék jól eltalált sózását, valamint kellemes édes-savanykás utóízét.

A teljes tesztet itt olvashatja el.

Beérett a magyar dinnye! Indul a szezon a Lidl-ben!

2019.07.10.

Megérkeztek az első magyar dinnyeszállítmányok a Lidl Magyarország raktáraiba, mellyel kezdetét veszi az idei magyar dinnye szezon az áruházakban.

Az áruházlánc célja, immáron hetedik éve ugyanaz: a lehető legnagyobb mennyiségű kiváló minőségű magyar görögdinnye értékesítése, ezáltal a magyar termelők támogatása a bel- és külpiacokon egyaránt. A Lidl Magyarország a 2018-as dinnyeszezonban közel 12 000 tonna magyar görögdinnyét értékesített a hazai és exportpiacokon.

Tesztgyőztes a saját márkás Alesto pisztácia

2019.07.08.

A Dívány.hu munkatársai 9 féle pörkölt, sózott pisztáciát teszteltek és a Lidl saját márkás terméke, az Alesto pisztácia került ki győztesként.

A tesztelők szerint a termék már a kóstolás előtt is igen ígéretesnek tűnt: ezt a ropogós állaga, kellemes pörkölése, valamint kielégítően sós ízvilága koronázta meg, ezzel elnyerve a kóstolók bizalmát és az első helyezést.

A teljes tesztet itt olvashatja el.