Adatvédelmi tájékoztató


Lidl Plus Adatvédelmi nyilatkozat


Állapot: 2023.08.29.


Köszönjük érdeklődését a Lidl Plus iránt.


Az adatvédelem áttekintése a Lidl Plusnál



Kik vagyunk mi?


A Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Németország (a továbbiakban

„Lidl Stiftung”, „mi”) a Lidl Plus hűségprogram üzemeltetője. A Lidl Stiftung, mint adatkezelő

felelős az Ön személyes adatainak feldolgozásáért és védelméért a Lidl Plusban.



Mi az a Lidl Plus?


A Lidl Plus olyan fogyasztóknak szól, akik személyre szabott információkat szeretnének kapni

ajánlatainkról, promócióinkról, termékeinkről és szolgáltatásainkról a Lidl vállalkozáscsoport

egyéb vállalataitól és/vagy kiválasztott partnereitől. Az Ön érdeklődési profilját az Ön vásárlási

szokásai, az alkalmazásunk és a Lidl vállalkozáscsoport egyéb digitális szolgáltatásainak használata

alapján határozzuk meg.


Milyen személyes adatokat gyűjtünk Önről?



Azokat a személyes adatait gyűjtjük, amelyeket Ön megadott a Lidl Plus regisztrációja során.

Továbbá a Lidl Plus-szal és a Lidl vállalkozáscsoport egyéb digitális szolgáltatásaival kapcsolatban

is rögzítjük az Ön vásárlási és használati szokásait.


Miért gyűjtjük ezeket a személyes adatokat, és milyen célokra használjuk fel őket?



Az Ön személyes adatait elsősorban az Ön regisztrációja során, a velünk kötött szerződés teljesítése

érdekében kezeljük, azaz a Lidl vállalkozáscsoport termékeivel és szolgáltatásaival

kapcsolatos vásárlási és használati szokásai alapján meghatározzuk az Ön lehetséges érdekeit,

és személyre szabott információkkal és ajánlatokkal látjuk el Önt. Ha Ön beleegyezését adta,

e-mailben, push vagy SMS-ben küldünk Önnek személyre szabott információkat a Lidl aktuális

promócióiról és ajánlatairól.

Emellett jogos érdekünk fűződik ahhoz is, hogy az Ön Lidl Plus-élményét a lehető legkönynyebbé

és leghatékonyabbá tegyük.

Kinek adjuk tovább az ön személyes adatait?


Bizonyos esetekben az Ön személyes adatait olyan szolgáltatókkal/partnerekkel osztjuk meg,

akiket írásban bíztunk meg, és akiket rendszeresen ellenőrzünk. Ezek a vállalatok nem saját

céljaikat követik az Ön személyes adatait értintő adatkezelés során. Ezen túlmenően az Ön

személyes adatait továbbíthatjuk a Lidl vállalkozáscsoport társaságainak annak érdekében,

hogy releváns tartalmat nyújtsanak Önnek, vagy hogy az adott nemzeti társaság által szervezett

nyereményjátékot bonyolítsanak le, feltéve, hogy Ön ehhez hozzájárulását adta. Amikor személyes adatokat továbbítunk az Európai Gazdasági Térségen kívüli országokban lévő adatfeldolgozóknak, akkor biztosítjuk, hogy az adatvédelem megfelelő szintjét olyan intézkedésekkel garantáljuk, mint például kötelező erejű vállalati szabályok, szabványos szerződési feltételek, tanúsítási mechanizmusok vagy elismert magatartási kódexek.



Mennyi ideig tároljuk az Ön személyes adatait?


Az Ön személyes adatait anonimizáljuk, amint már nincs rá szükségünk. Személyes adatait általában a Lidl Plusban való részvétele időtartamára tároljuk. Ha Ön 24 hónapja inaktív, tájékoztatni fogjuk a közelgő törlésről.


Milyen jogai vannak személyes adatainak kezelésével kapcsolatban?


Ha tájékoztatást vagy másolatot szeretne kapni a nálunk tárolt személyes adatairól, természetesen díjmentesen biztosítjuk ezt Önnek. Önnek joga van a hibás adatok helyesbítéséhez a vonatkozó jogi feltételek szerint. Ezen túlmenően Ön kérheti személyes adatainak törlését, korlátozhatja személyes adatainak kezelését és továbbítását, valamint tiltakozhat az adatkezelés ellen jogos vagy közérdek alapján. A Lidl Plus keretében adott hozzájárulását, a jövőre nézve vissza is vonhatja. Önnek joga van panaszt tenni az illetékes felügyeleti hatóságnál.


Javasoljuk, hogy olvassa el az alábbi adatvédelmi tájékoztatónkat, amely további tájékoztatást nyújt személyes adatainak kezeléséről. Adatvédelmi tisztviselőnkkel a fenti postacímen vagy az adatvedelem@lidl.hu e-mail-címen veheti fel a kapcsolatot.


Lidl Plus adatvédelmi szabályzata


A Lidl Plus a Lidl vállalkozáscsoport hűség-programja (a továbbiakban: „Szolgáltatás“ vagy „Lidl Plus“), amelyet a Lidl Stiftung & Co. KG, Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm („Lidl Stiftung“) üzemeltet. A Lidl Stiftung datkezelőként kezeli a szolgáltatás céljaihoz szükséges adatokat, amennyiben a szolgáltatás teljesítése érdekében összegyűjti, összeállítja, értékeli és továbbítja az adatokat a nemzeti vállalat(ok), úgy, mint a Lidl Magyaroroszág Bt. részére (a továbbiakban „Lidl vállalatok”). Egyes adatkezelési műveletekbe a Lidl vállalkozáscsoport (a

továbbiakban: „vállalkozáscsoport“ [Lidl társaságokat] bevonása szükséges).


Amennyiben a Lidl vállalatok az Ön önkéntes hozzájárulása alapján kapnak adatokat a szolgáltatáson keresztül, és tájékoztatják Önt az aktuális Lidl-ajánlatokról és promóciókról, ők maguk járnak el adatvédelmi adatkezelőként.


Ez az adatvédelmi szabályzat a Lidl Stiftung mint adatkezelő adatkezelési tevékenységeire vonatkozik.

Az adatvédelmi tisztviselővel a fenti postacímen vagy a


adatvedelem@lidl.hu-ra e-mail-címen keresztül léphet kapcsolatba.


A Szolgáltatás olyan fogyasztóknak (a továbbiakban „Felhasználók“ vagy „Ön“) szól, akik a Lidl Stiftung-tól személyre szabott információkat szeretnének kapni a Lidl Plus ajánlatokról és promóciókról, valamint a kiválasztott együttműködő partnerek és Lidl vállalatok olyan ajánlatairól, áruiról és szolgáltatásairól, amelyek a lehető legjobban megfelelnek az Ön érdeklődési körének. A jogos érdekek meghatározásának alapja a Lidl vállalatok termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos vásárlási és használati magatartás, amelyet az alábbiakban részletesebben

ismertetünk.


A Lidl Plus-szal a kifejezetten Önre szabott szolgáltatások széles skáláját élvezheti. Ezek közé tartoznak a kifejezetten az Ön igényeire és kívánságaira szabott ajánlatok, a nyereményjátékokon való részvétel, valamint az exkluzív kedvezmények és különleges akciók. Attól függően, hogy Ön hol és milyen mértékben veszi igénybe a szolgáltatást, az Ön adatait a Lidl Stiftung továbbítja bizonyos Lidl vállalatoknak, hogy azok a megfelelő szolgáltatásokat nyújthassák Önnek

1. Milyen személyes adatokat gyűjtünk és milyen kommunikációs csatornákat használunk ehhez?


1.1 Regisztrálás a Lidl Plus használatára

A regisztráció keretében a következő ügyfél törzsadatokat kérjük: Keresztnév, vezetéknév, születési dátum, e-mail cím, mobiltelefonszám és kedvenc Lidl-üzlete. Opcionálisan megadható a megszólítás, a nem és a cím (utca, házszám, irányítószám, város és ország). A mobilkészülék geolokációs funkciója opcionálisan használható az előnyben részesített Lidl-üzlet meghatározására is.


1.2 My Lidl adatai


Ha Ön a My Lidl fiókjában önkéntesen megadott bizonyos adatokat az Ön körülményeiről és érdeklődési köréről, akkor ezeket az adatokat a Lidl Plus részeként is gyűjtjük.


1.3 Üzletlátogatások


Amikor az üzlet felkeresése során a pénztárnál azonosítja magát, rögzítjük a felkeresett üzletet, a vásárolt, illetve visszáruzott terméke típusait, mennyiség és ár szerint, a beváltott kuponokat, a nyugta végösszegét, valamint a fizetés időpontját és az alkalmazott fizetési módot. Azzal, hogy vásárlását az Ön ügyfélfiókjához rendeljük, a 2. pontban említett célokat követjük, például azt, hogy kifejezetten az Ön preferenciáira és érdeklődési körére szabott ajánlatokat tudjunk Önnek kínálni, valamint, hogy részt vehessen akciókban. A pénztárnál aktívan azonosíthatja magát a digitális hűségkártyával (Lidl Plus Kártya) vagy a regisztráció során megadott mobiltelefonszámával. Az automatáknál az azonosítás csak a digitális ügyfélkártyával lehetséges.


1.4 Ügyfélszolgálat


Ha felveszi a kapcsolatot egy Lidl ügyfélszolgálatával, akkor az Ön által ebben az összefüggésben megadott adatokat használjuk fel.


1.5 Alkalmazás használata


Amikor az alkalmazást használja, információkat gyűjtünk arról az üzletről, ahol vásárol. Ezenkívül adatokat gyűjtünk az alkalmazásban megtekintett összes tartalomról, pl. az aktivált kuponokról, az értesítések beállításairól, a nyereményjátékokon való részvételről, a megtekintett árucikkekről, valamint az Ön által kiválasztott szokásos üzletről. Ezenkívül információkat gyűjtünk az alkalmazással való interakciójáról, például a meglátogatott részekről, a használat

során megtekintett oldalakról, a kattintások és a görgetések számáról. Ezenkívül feldolgozzuk az Ön ügyfélszámát (Loyalty ID), a használt operációs rendszer verziójára, a készülék azonosítójára, a rendszer nyelvére és a kiválasztott országra, valamint az Ön által használt alkalmazás verziójára vonatkozó információkat.


Az Ön bejelentkezési adatait összegyűjtjük és felhasználjuk a bejelentkezés végrehajtásához.

Annak érdekében, hogy ne kelljen minden alkalommal újra bejelentkeznie, amikor az alkalmazást

behívja, bejelentkezési adatait titkosított formában tárolja az alkalmazás, amíg ki nem elentkezik a fiókjából.


A digitális nyugták elmenthetők a készülékre, vagy közvetlenül továbbíthatók Messengeren keresztül, feltéve, hogy engedélyezi az alkalmazásnak a fényképekhez/médiához való hozzáférést. A QR kuponok beolvasására a mobilkészülék kamerája használható, ha Ön megadta a megfelelő jogosultságot.


Az alkalmazás részeként felméréseket végzünk, és információkat gyűjtünk az Ön vásárlási szokásairól, az alkalmazás használatáról, valamint személyes körülményeiről és érdeklődési köréről, más Lidl-vállalatokkal kapcsolatban. A felmérésekben való részvétel önkéntes.


1.6 Partnereink ajánlatai


A Lidl Plus -szal összefügésben igénybe veheti kiválasztott, harmadik fél partnereink kedvezményes ajánlatait is. Az ilyen ajánlatok igénybevételéhez, egyes esetekben a digitális Lidl Plus kártyájával szükséges magát, mint Lidl Plus vásárlót azonosítania. Az érintett partnerünk utólagosan értesít bennünket az adott kedvezményes ajánlat kihasználásáról és a kapcsolódó információkról (pl. időpont, mennyiség), aminek révén ajánlatainkat a Lidl Plus vásárlók érdeklődésének megfelelően még célirányosabban alakíthatjuk. A partnerektől érkező visszajelzés nem tartalmaz személyes adatot, kizárólag statisztikai célt szolgál. Ez alól kivételt képez az az egyedi eset, ha a Lidl Plus-on belül köt megállapodást valamely együttműködési partnerünkkel egy olyan szolgáltatás, ajánlat megkötésére, mely további kedvezménnyel (pl.: pénzvisszatérítéssel) jár. Ebben az esetben a partnertől megkapjuk az Ön elérhetőségi adatait (e-mail cím és telefonszám), hogy a kedvezményt, akciót mely a szolgáltatással jár megfelelően hozzárendelhessük Lidl fiókjához.


Felhívjuk figyelmüket, hogy harmadik fél partnereink által kínált kedvezményes ajánlatokra

a harmadik fél partner által meghatározott feltételek irányadóak, amelyekre Lidl-nek nincs

ráhatása, illetve a felmerülő felelősségi kérdések is kizárólag a partnert terhelik.

1.7 E-Töltés (E-mobility)


Ahhoz, hogy el tudja indítani a töltési folyamatot egy Lidl töltőállomáson, azonosítania kell

magát a Lidl Plus alkalmazás segítségével az adott töltőállomáson, és el kell indítania a töltési

folyamatot. A terhelés/fizetési folyamat feldolgozásához regisztráció szükséges a Lidl Pay

funkcióhoz (lásd alább).

A töltés során az alábbi adatokat dolgozzuk fel az Ön hűségazonosítójára hivatkozva: töltés

dátuma, töltési mennyiség (kWh), töltési teljesítmény (kW), töltési folyamat kezdete (időpont),

töltési folyamat vége (idő), a használt töltőcsatlakozó típusa.

Az Ön terhelési/fizetési folyamatának ügyfélfiókjához való hozzárendelésével a 2. pontban

említett célokat is követjük, például, hogy speciálisan az Ön preferenciáihoz és érdeklődési

köréhez szabott ajánlatokat tudjunk kínálni, és részt vehessenek kampányokban.



1.8. Lidl Pay



A Lidl Plus alkalmazás egy mobil fizetési szolgáltatáshoz ("Lidl Pay") is hozzáférést biztosít,

amellyel lehetősége van hitel-, illetve bankkártyával regisztrálni, hogy kényelmesen, mobileszközével

tudjon fizetni különböző fizetési helyeken (pl. pénztár, e-töltő) megvásárolt árukat

vagy szolgáltatásokat.

A regisztráció közvetlenül a Lidl Plusban történik és csak akkor, ha szeretné, és aktívan kiválasztja

azt. A Lidl Pay regisztrációhoz és használatához meg kell adnia hitel- vagy bankkártyaszámát,

CVV/CSV kódját és a kártya lejárati dátumát. Ezek a fizetési adatok közvetlenül az úgynevezett

fizetési platformunk PCI-DSS és PCI 3DS tanúsítvánnyal rendelkező rendszereibe kerülnek,

és ott titkosított formában tárolódnak.

A regisztráció részeként arról is megbizonyosodunk, hogy valóban Ön-e a megadott hitel- vagy

bankkártya tulajdonosa. Fizetési platformunk az Ön hitel- vagy bank kártyaadatait közvetlenül

továbbítja az adott fizetési szolgáltatónak - Adyen, aki az adatkezelésért önálló felelősséggel

tartozik -, hogy azok megerősíthessék személyazonosságát a kibocsátó banknál.

Ha a Lidl Pay regisztráció sikeres volt, a fizetési platform visszaigazolásként egy titkosított

tokent küld nekünk. Ezután összekapcsoljuk ezt a tokent az Ön ügyfélfiókjával.

Ha más módszereket használ a hitelesítéshez, azonosításhoz az adott szolgáltatótól származó

további felhasználási feltételek és adatkezelési tájékoztatók is irányadóak lehetnek (például

az Apple TouchID vagy FaceID funkcióira vonatkozóan).

Amint Ön használja a Lidl Pay-t, a fizetési platform átadja hitel- vagy bankkártyaadatait az

adott Lidl-társaságnak fizetési feldolgozás céljából. A Lidl társaság önállóan felelős félként jár

el az Ön Lidl Payen keresztüli fizetésének visszaigazolásáért, valamint a fizetési adatainak tárolásáért

saját adójogi kötelezettségei miatt, valamint a megvásárolt termékekkel kapcsolatos

esetleges igények kezelésében.

Annak érdekében, hogy a tervezett egyedi fizetési műveletet az (EU) 2015/2366 irányelv („PSD

2”) rendelkezéseivel, a vonatkozó nemzeti végrehajtási jogszabályokkal és az (EU) 2018/389

felhatalmazáson alapuló rendelettel összhangban hajthassa végre szolgáltatóink segítségével

bizonyos információkat cserélünk az Ön bankjával. Ezek az információk különösen az Ön adataira,

az aktuális tranzakcióra és az Ön korábbi fizetési előzményeire vonatkoznak.


1.9. Egyéb digitális szolgáltatások



Ha Ön regisztrált a Lidl vállalkozáscsoporthoz tartozó valamely vállalat által üzemeltetett más alkalmazásba, weboldalra vagy egyéb digitális szolgáltatásba, mint például Virágajánlatok, Utazási ajánlatok, Online receptek, Fotóajánlatok, Monsieur Cuisine App, vagy Lidl Home App, melyek tájékoztatnak minket a digitális szolgáltatások használatáról, beleértve az Ön által online vásárolt/foglalt termékeket típus, mennyiség és ár szerint, az Ön által beváltott kuponokat, a nyugta összegét, valamint a fizetés időpontját és az alkalmazott fizetési módot, az Ön által választott szállítási módot, valamint az Ön vásárlói viselkedést az ilyen platformokon.

1.10 Más szolgáltatók hírlevelei


Ha Ön beleegyezését adta ahhoz, hogy az előző bekezdésben leírt, és a Lidl vállalkozáscsoport által üzemeltetett webáruház vagy egyéb szolgáltatások hírlevelét megkapja, akkor ezen vállalatoktól információkat kaphatunk a hírlevéllel kapcsolatos felhasználói magatartásáról, beleértve olyan információkat, mint például a hírlevél megnyitásának időpontja, a linkek vagy területek, amelyekre rákattintott, a használat időtartama és gyakorisága.


1.11 A felhasználói viselkedés elemzése / cookie-k


Az alkalmazás használata során statisztikai kiértékelés céljából felhasználói szegmentációs profilokat hozunk létre, és ezeket lehetőség szerint az Ön személyéhez, e-mail-címéhez vagy ügyfélszámához rendeljük. Hacsak ezek az adatok technikailag nem szükségesek az alkalmazás működésének biztosításához, ezeket az adatokat is csak akkor gyűjtjük és használjuk fel, ha Ön hozzájárult a nyomkövető technológiáink használatához (lásd még a jelen Adatvédelmi szabályzat 2. szakaszát). Ez a következő adatkezeléseket foglalja magában:

Ha Ön telepíti a Lidl Plus alkalmazást, és beleegyezett az alkalmazás által használt nyomkövető technológiák használatába, akkor a következő adatkezelési műveleteket hajtjuk végre:

  • A szolgáltatás és funkcióinak optimalizálása
  • Kínálatunk javítása és a Lidl vállalkozáscsoport termékeinek marketingje (reklám)kampányok révén,
  • Érdeklődés-alapú hirdetések megjelenítése (pl. push-üzeneteken és harmadik fél szolgáltatásain megjelenő hirdetési bannereken keresztül).

Ahhoz, hogy érdeklődés-alapú információkat tudjunk Önnek megjeleníteni, szükséges, hogy a fent említett kiértékelést Önhöz, mint személyhez tudjuk rendelni. Ebből a célból a regisztráció befejezésétől kezdve kapcsolatot létesítünk az Ön ügyfélszámával. A személyre szabott információk szolgáltatásához adott hozzájárulása ezt a feldolgozási lépést is magában foglalja. Az alkalmazás A/B tesztelést, analitikát, felhőalapú üzenetküldést, Crashlytics, dinamikus linkeket, alkalmazáson belüli üzenetküldést, teljesítményt, előrejelzéseket és távoli konfigurációt is használ. Ezek a Google által nyújtott analitikai szolgáltatások. A Google-lal adatfeldolgozói szerződést kötöttünk (lásd még az adatvédelmi tájékoztató 2. és 3.1. pontját).

A fenti információk elemzéséhez és személyre szabott reklám megjelenítéséhez a következő reklámazonosítókat használjuk: (i) IDFA (Identifier for Advertising) iOS készülékek esetében vagy (ii) az Android hirdetési azonosító vagy a (iii) Huawei azonosító, az IP/MAC cím, a HTTP fejléc és az Ön termináljának ujjlenyomata (továbbá: a hozzáférés időpontja, ország, nyelv, helyi beállítások, operációs rendszer és annak verziója, valamint az alkalmazás verziója). Ezen túlmenően a felhasználói eszközre és webes tevékenységre vonatkozó információkat, valamint az alkalmazás- és eseménytokeneket is bevonjuk ebbe az elemzésbe. Ezen adatok feldolgozása kizárólag álnevesített módon történik. Az IDFA, az Android Advertising ID és a Huawei ID bármikor visszaállítható vagy kikapcsolható az operációs rendszeren keresztül. Abban az esetben, ha az IDFA nem áll rendelkezésre, a SkAdNetwork, az Apple attribúciós API-ját használjuk arra, hogy az alkalmazásunk telepítéseit egy reklámkampányhoz rendeljük. Az adatkezelés

jogalapja önkéntes hozzájárulás. (lásd az az adatkezelési tájékoztató 2.pontját.)


Google Ads ügyfélmegfeleltetés


A Lidl Plus alkalmazásban a Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Írország (a továbbiakban "Google") "Google Ads Customer Matching" szolgáltatását használjuk. Ennek során a felhasználói adatok listáit az általunk használt nyomkövető technológiák segítségével a Google szervereire küldjük. A Google ezután összehasonlítja, hogy a továbbított felhasználói adatok megegyeznek-e a Google ügyfeleinek adataival, és ezt követően létrehozza a hirdetések megjelenítéséhez felhasználható célcsoportokat. A hirdetések megjeleníthetők a Google-hálózaton belül (YouTube, Gmail vagy a keresőmotoron belül), valamint az eszközök között (ún. remarketing vagy retargeting).


A Google Ads Customer Matching használatára a GDPR 28. cikk (3) bekezdése szerinti adatfeldolgozói szerződést kötöttünk a Google-lal. Ez a szerződés biztosítja, hogy a Google az utasításoknak megfelelően kezeli a személyes adatokat, és garantálja az érintett jogainak védelmét.


A személyes adatok törlésre kerülnek, amint a cél teljesült.

Arról, hogy a Google hogyan használja fel a személyes adatokat, amelyeket a szolgáltatások integrációján keresztül továbbításra kerülnek a Google-nak, valamint a személyre szabott hirdetések és az adatgyűjtés beállítási lehetőségeiről itt és itt talál információkat. A Google által végzett adatfeldolgozásra vonatkozó általános információk a Google adatvédelmi tájékoztatójában találhatók.


Meta/Facebook


A Lidl Plus alkalmazásban a Meta Platforms Ireland Ltd, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Írország (a továbbiakban "Facebook") "Facebook Custom Audience" szolgáltatását használjuk. A Facebook Custom Audience lehetővé teszi számunkra, hogy célcsoportokat alakítsunk ki, és igény szerint személyre szabott hirdetéseket tervezzünk és játsszunk le a Facebookon.


Ennek érdekében a felhasználói adatok listáit töltjük fel a Facebookra a nyomkövető technológiáink segítségével. A Facebook ezután összehasonlítja, hogy a továbbított felhasználói adatok megegyeznek-e a Facebook-felhasználók adataival, majd célcsoportokat hoz létre, amelyeket a hirdetések célzására lehet használni a Facebookon. A Custom Audience biztosítjuk, hogy a Facebookon csak olyan személyeknek jelenjenek meg hirdetések, akik korábban már

meglátogatták az alkalmazásunkat, vagy érdeklődnek a termékeink iránt. A Facebook az adatokat saját hirdetési célokra és harmadik felek hirdetési céljaira is felhasználja.


Az egyének legfeljebb 180 napig maradnak a Custim Audience-ben. A 180 nap elteltével a weboldal Custom Audience-hez tartozó személyek eltávolításra kerülnek, ha nem látogatják újra a weboldalt.


A Facebookkal közös adatkezelők vagyunk a Facebook Custom Audience használata tekintetében a GDPR 26. cikke értelmében. Közös felelősségvállalási megállapodást kötöttünk a GDPR szerinti kötelezettségek teljesítésével kapcsolatos felelősségek meghatározására. E megállapodás szerint mi vagyunk felelősek az érintettek tájékoztatásáért, míg a Facebook felelős az érintettek GDPR 15-21. cikke szerinti jogaira vonatkozó kérések teljesítéséért. A közös felelősségvállalás keretében azonban Ön elvileg mindegyik közös adatkezelővel szemben érvényesítheti az érintettek jogait.

A Facebook az adatfeldolgozást a Facebook-felhasználók DSGVO 6. cikk (1) bekezdés 1. mondatának

a) pontja szerinti hozzájárulására és a Facebook DSGVO 6. cikk (1) bekezdés 1. mondatának

f) pontja szerinti jogos érdekeire alapozza, hogy pontos és megbízható jelentéseket vagy pontos teljesítménystatisztikákat biztosítson a Facebook hirdetői számára. Erről bővebb információt a Facebook adatkezelési tájékoztatójában vagy itt talál. A Facebook adatvédelmi tisztviselőjével itt léphet kapcsolatba.


A Custom Audience szolgáltatás használata ellen globálisan tiltakozhat a Facebook weboldalán, miután bejelentkezett a Facebook-fiókjába, a Facebook-hirdetések beállításainál.


Hozzájárulás visszavonása


Ha a Lidl Plus használata során vissza kívánja vonni a nyomon követéshez való hozzájárulását, akkor ezt bármikor megteheti a jövőbeni hatállyal, a regisztráció befejezése után az alkalmazáson belül a „Továbbiak” „Jogi információk”  „Adatok megosztása a Lidl Plus-ban” alatt található opt-out segítségével.



1.12 Térképszolgáltatások



Az applikációban lehetősége van mobilkészülékén az operációs rendszer térképszolgáltatásait használni, amennyiben a megfelelő hozzájárulást megadja a készülékén. A térképszolgáltatások használata az Ön döntésétől függ, ahol interaktív térképek jeleníthetők meg közvetlenül az applikációban, és lehetősége van a térképfunkció kényelmes használatára, például az Ön közelében található Lidl-üzletek megkereséséhez. A térképszolgáltatás funkcióinak használatához az internetkommunikáció keretében szükséges IP-címének feldolgozása. Erre általában az adott operációs rendszerszerverén kerül sor. Az operációs rendszer-szolgáltatók konkrét adatkezelésére nincs befolyásunk. Az adatkezelés céljával és hatókörével kapcsolatos további információt az érintett szolgáltató adatvédelmi tájékoztatójában talál. Ott kap további információt az Önt megillető jogokkal és a magánszférájának

védelmében lehetséges/szükséges beállításokkal kapcsolatban is.

A szolgáltatók címei és adatvédelmi rendelkezései:


1.13 Más weboldalakra és alkalmazásokra mutató linkek


Alkalmazásunk linkeket tartalmaz más weboldalakra és alkalmazásokra, amelyeket a Lidl vállalatok

egyike, a fent leírt kiválasztott partnereink vagy más harmadik felek üzemeltetnek. Ha a kiemelt termékek egyik alkalmazáson belüli bannerére kattint, átirányítjuk Önt a weboldalra/ alkalmazásra vagy a megfelelő App-Store webáruházba. A linkek speciális nyomkövető technológiákat is tartalmazhatnak, amelyek lehetővé teszik az említett weboldalak/alkalmazások üzemeltetői számára, hogy megértsék és mérjék, hogy a felhasználó honnan szerzett

tudomást Önről. Javasoljuk, hogy ellenőrizze a weboldal/alkalmazás vonatkozó adatvédelmi szabályzatát, hogy megértse, az üzemeltető milyen információkat dolgoz fel Önről. Ha átirányítjuk Önt ezen weboldalak/alkalmazások valamelyikére, az Ön személyes adatait az adott alkalmazás vagy weboldal meglátogatására vonatkozó (technikai) kérésének teljesítése érdekében (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont), valamint az üzemeltetőnek a reklámozáshoz fűződő jogos érdeke alapján (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont) kezeljük.


1.14 Hírlevél/ Push értesítések/ SMS


A Lidl Plus használata során figyelemmel kísérjük felhasználói magatartását hírlevelek és egyéb, adott esetben push értesítés vagy SMS formájában küldött információk tekintetében, azt tároljuk és lehetőség szerint hozzárendeljük személyéhez, e-mail címéhez és vásárlói azonosítójához. Nyomon követjük az üzenetek megnyitásának időpontját és az Ön által megtekintett linkeket, kattintott területeket, kiválasztott termékeket, a használat időpontját, időtartamát

és gyakoriságát. Ezeket az adatokat is csak abban az esetben gyűjtjük és használjuk fel, amennyiben Ön ehhez hozzájárult (lásd a jelen Adatvédelmi nyilatkozat 2. pontját is).


1.15 A személyes adatok különleges kategóriái



A személyes adatok különleges kategóriái a GDPR 9. cikkének (1) bekezdése értelmében (például az Ön egészségi állapotára vagy vallási hovatartozására vonatkozó információk) nem szerepelnek az Ön személyes adatainak fent bemutatott értékelésében.


2. Milyen célból és milyen jogalapon dolgozzuk fel az Ön személyes adatait?


Az 1. pontban említett adatokat azért gyűjtjük, hogy a megfelelő Lidl Plus szolgáltatásokat nyújthassuk Önnek.


2.1 A kommunikáció célja, az Ön ügyfélprofiljának azonosítása és védelme


A regisztráció során gyűjtött, rögzített vásárlói „törzsadatok” az Önnel történő kommunikációt, valamint vásárlói és felhasználói magatartásának vásárlói profiljához rendelését szolgálják. Amennyiben Ön az applikáció használata során, illetve mobil eszköze beállításaiban engedélyezte a helyadatokhoz való hozzáférést, ezt a funkciót arra használjuk, hogy Önnek az aktuális tartózkodási helyének megfelelő, legközelebb eső, személyre szabott szolgáltatásokat kínáljunk. Elsősorban az „Üzletkeresés” és „Partnerelőny” funkció keretében dolgozzuk fel GPS- és

hálózati alapon a tartózkodási helyére vonatkozó adatát, hogy megjeleníthessük Önnek az Önhöz legközelebb eső Lidl üzleteket. A helymeghatározásra vonatkozó adatokat nem tároljuk tartósan.

Regisztrációja során többek között megkérdezzük születési idejét (lásd 1. pont). Ennek oka, hogy a Lidl Plus-ban való részvétel egyik feltétele a betöltött 18. életév (lásd Részvételi feltételek 2. pont). Ezenkívül a gyermekkorúak és a fiatalkorúak védelme érdekében bizonyos termékek reklámozására életkorhatárok vonatkoznak. Például az alkoholtartalmú italreklámok címzettje nem lehet kiskorú.

E-mail címét elsősorban arra használjuk, hogy megvédjük Önt harmadik személyek jogosulatlan hozzáférésétől olyan módon, hogy e-mail értesítést küldünk Önnek például az idegen, azaz olyan eszközről való hozzáférés esetén, amelyről korábban nem történt belépés a Lidl Plus applikációba.

Az Ön bankja részére történő adattovábbítás célja (Lidl Pay igénybevétele esetén) a hitelesítésre vonatkozó jogszabályi előírások betartása is a visszaélések és csalások megelőzése. A jelen pontban írt adatkezelések jogalapja: szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont), illetve jogos érdekünk (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont). Jogos érdekünk az applikáció használatának lehető legkönnyebbé és leghatékonyabbá tétele.

Termékvisszahívások esetén ellenőrizzük, hogy Ön vásárolta-e az érintett terméket, hogy tájékoztatni tudjuk Önt a visszahívási akcióról. Az Ön által vásárolt termékekre vonatkozó információkat erre a célra használjuk fel (vö. a fenti „Üzletlátogatások” szakasszal). Ez az adatkezelés az Ön egészségének védelme érdekében történik (GDPR 6. cikk (1) bekezdés d) pontja), valamint azért, mert jogos érdekünk fűződik ahhoz, hogy tájékoztassuk Önt a termékvisszahívásokról (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja).

2.2 A reklámtevékenységek, az üzlethálózat és az üzletkialakítások optimalizálásának célja



Amennyiben rendelkezésünkre bocsátja lakcímadatát, akkor azokat a reklámtevékenységek (különösen a szórólapok terjesztése, plakátos hirdetések) optimalizálására és az üzlethálózat/ üzletkialakítások optimalizálására használjuk fel. A címadatok megadása önkéntes.


Az adatkezelés a terjesztési területek optimalizálásával kapcsolatos jogos érdekünk alapján történik (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont.


2.3 Az Ön termék iránt érdekeltségének meghatározása



Annak érdekében, hogy a Lidl Plus tagság előnyeit élvezhesse, és hogy Önnek és más vásárlóinknak a lehető legjobb egyedi ajánlatokat nyújthassuk, valamint célzott vásárlói felméréseket végezhessünk, szeretnénk Önt jobban megismerni. Ennek érdekében először meghatározzuk, hogy mely termékek, promóciók és szolgáltatások lehetnek potenciálisan érdekesek és relevánsak az Ön számára, az 1. pontban felsorolt összes személyes adat alapján, különösen a Lidl Plus tranzakciós adatai vagy más alkalmazásokból, weboldalakról vagy digitális szolgáltatásokból

kapott információk alapján. Az összefüggés meghatározására matematikai-statisztikai módszereket alkalmazunk. Ebből a célból az Ön személyes adatait összehasonlítjuk más ügyfelek adataival. Ebből az összehasonlításból kikövetkeztethetjük, hogy melyek azok az egyéb termékek és akciók, amelyek hasonló érdeklődésű ügyfeleket érdekeltek, és amelyek Önt és más vásárlókat is érdekelhetik.


Ez lehetővé teszi számunkra, hogy felhívjuk az Ön figyelmét a Lidl Plus alkalmazásban és az adott webáruház weboldalán vagy az egyes digitális szolgáltatásokban a kedvenc termékeire vonatkozó kedvezményes akciókra, hogy például különleges kedvezményes árakat, kuponokat és egyéb előnyöket kínáljunk Önnek, és hogy kifejezetten tájékoztassuk Önt a termékkínálat promócióinak részeként vonzó ajánlatokról.


E célból Ön (lehetőség szerint személyre szabott) információkat kap a termékekről, promóciókról, versenyekről, új szolgáltatásokról és hírekről a streaming, a fiók, a virág- és fotó ajánlatokról [Termékek ész szolgáltatások] valamint felmérésekről.


Az alkalmazás használatának mérésével (lásd fent) általános betekintést nyerünk a Lidl Plus alkalmazás optimalizálásába és a reklámkampányaink sikerességébe is. Ezen túlmenően hirdetési partnereinknek statisztikailag feldolgozott, anonim adatokat szolgáltatunk (az alkalmazás használata, valamint az Ön által vásárolt termékek alapján) reklámkampányaik sikeréről számlázási célokra és marketingkampányaik optimalizálására. Hirdetési partnereink nem tudják ezeket az információkat személyesen Önhöz visszavezetni.

Ezenkívül a személyre szabott felhasználói profilokat arra használjuk, hogy az esetleges hirdetéseket - különösen hírlevelek formájában - jobban az Ön személyes érdeklődési köréhez igazítsuk, és javítsuk a webes kínálatot. Ez a használati profil a Lidl Plus használatára vonatkozó információkat is tartalmaz.


Ezeket az adatkezelési műveleteket olyan jogszabályi rendelkezések alapján végezzük, amelyek lehetővé teszik számunkra a személyes adatok feldolgozását, amennyiben az egy szolgáltatás igénybevételéhez vagy egy szerződés teljesítéséhez szükséges (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont).


Amennyiben Ön megfelelő beleegyezését adta, az Ön mobilkészülékéről leolvasott információk is bekerülhetnek ebbe a profilba. Ezekben az esetekben az Ön személyes adatait a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján kezeljük. Ez vonatkozik a fentiekben a „Felhasználói viselkedés elemzése” és a „Hírlevél/ push értesítések/ SMS” alatt leírt adatkezelésre, valamint az adatok továbbítására hirdetési partnereinknek a harmadik fél szolgáltatásainkon történő

(hirdetési) tartalom megjelenítése céljából. A profil információs értékének növelése mellett ezeket az eredményeket a Lidl Plus alkalmazás és egyéb online ajánlataink optimalizálására is felhasználjuk, feltéve, hogy ehhez Ön hozzájárult. Ennek jogalapja szintén a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja.


2.4 Fióktelepeink és online ajánlataink optimalizálásának célja


Ha Ön részt vesz önkéntes felméréseinkben, akkor ezeket az információkat a fiókok és az online ajánlatok optimalizálására használjuk fel. Azért dolgozzuk fel ezeket az adatokat, mert nyomós jogos érdekünk fűződik ahhoz, hogy ajánlatainkat a lehető legjobban összehangoljuk az Ön érdekeivel (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).


2.5 Az információ célja és a promóciós célú megszólítás


Ha Ön kifejezett reklámozási hozzájárulását adta, akkor a program előnyeivel kapcsolatos információkat is küldünk Önnek, pl. a program részleteit, információkat az új programpartnerekről és a partneri előnyökről, különleges ügyfélpromóciókról és (ha lehetséges, személyre szabott) információkat a termékekről, promóciókról, versenyekről, új szolgáltatásokról és a streaming, fiók, virág- és fotóajánlatokról e-mailben, SMS-ben vagy push üzenetben. [A Lidl

Plus-ról] Erre a közvetlen megkeresésre azért kerül sor, mert Ön ehhez hozzájárulását adta (GDPR 6.

cikk (1) bekezdés a) pont).


2.6 Helyszín- és időpontspecifikus kategorizálás célja


Az alkalmazás használata során gyűjtött adatokat feldolgozzuk, hogy az alkalmazásunk megfelelően működhessen. Ezekre az adatokra különösen azért van szükségünk, hogy az alkalmazás el tudja menteni az Ön által preferált beállításokat, például az országot és a nyelvet, hogy gyorsan meg tudjuk oldani a technikai problémákat, és hogy Ön hozzáférhessen bizonyos területekhez. Ezeket az adatokat nem használjuk fel felhasználói profilok létrehozására.

Az ehhez szükséges technológiák használatának jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja, azaz az Ön adatait a szerződéses feldolgozás során a szolgáltatásaink nyújtása érdekében dolgozzuk fel.


A GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja értelmében a térképszolgáltatások használata az Önnel fennálló szerződéses kapcsolatunkon, valamint az ajánlataink vonzó bemutatásához és az alkalmazásban megadott helyszínek könnyű megtalálhatóságához fűződő jogos érdekünkön alapul. Ez a GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja értelmében jogos érdeknek minősül.

2.7. Ügyfél-megkeresések kezelésének célja


Az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel során, például kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül megadott személyes adatokat természetesen bizalmasan kezeljük.


Adatait kizárólag kérésének feldolgozására és adatvédelmi aggályainak megválaszolására használjuk fel.

Annak érdekében, hogy ügyfélszolgálati megkereséseit a lehető legjobban tudjuk feldolgozni, a fenti adatokat más érintett Lidl-társaságok - címzettek - számára is elérhetővé tehetjük. Ez azt jelenti, hogy nem szükséges újra összegyűjteni és tárolni ezeket az adatokat a megkeresések feldolgozásához. A Lidl-társaságok az Ön adatait csak arra használják fel, hogy igazolják Önt vásárlóként vagy felhasználóként, és feldolgozzák kérelmét.


Az Ön adatai kezelésének jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja, mivel ez szükséges az Ön kérésének feldolgozásához, valamint a GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja. Lidl jogos érdeke, hogy megválaszoljuk megkereséseit, megoldjuk az esetlegesen felmerülő problémákat, és ezzel megőrizzük ügyfelünk vagy más Lidl-társaságok szolgáltatásainak felhasználójaként elégedettségét, vagy elősegítsük azt.


Az adatvédelmi megkeresések adatkezelésének jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pontja, mivel ez szükséges az Ön megkeresésének feldolgozására vonatkozó jogi kötelezettségünk teljesítéséhez.


2.8 Az alkalmazás biztosításának célja


Az alkalmazás használata során gyűjtött adatokat feldolgozzuk, hogy alkalmazásunk megfelelően működjön. Ezekre az információkra különösen azért van szükségünk, hogy az alkalmazás el tudja menteni a preferált beállításokat, például az országot és a nyelvet, hogy gyorsan megoldhassuk a technikai problémákat, és hogy Ön elérhessen bizonyos területeket, felületeket. Ezeket az adatokat nem használják fel felhasználói profilok létrehozására.


Az ehhez szükséges technológiák használatának jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és a TTDSG. 25. § (2) bekezdése, azaz az Ön adatait a szerződésteljesítés során biztosított szolgáltatásaink nyújtása érdekében kezeljük.


A térképszolgáltatások igénybevétele az Önnel fennálló szerződéses jogviszonyunkon, a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontján, valamint azon jogos érdekünkön alapul, hogy ajánlatainkat vonzó megjelenéssel és az általunk az alkalmazásban megadott helyek könnyen megtalálhassa. Ez a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja értelmében jogos érdeket képvisel.


2.9. Az e-mobilitás biztosításának célja


Az általunk gyűjtött adatok feldolgozása az e-mobilitási ajánlat lehetővé tétele és a töltési folyamatok elemzése érdekében történik.


Az adatkezelés jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja, azaz a fent említett adatokat az Ön és Lidl között fennálló szerződéses jogviszony alapján kezeljük.


2.10 A csalások megelőzésének célja


A Lidl-nek okozott gazdasági kár megelőzése érdekében csalásmegelőzési céllal elemezzük az Ön vásárlási szokásait a Lidl Plus App használatával. Különösen azt vizsgáljuk, sor kerül -e visszáruzásra és ha igen, milyen gyakran. Ennek jogalapja a DSGVO 6. cikk (1) bekezdés f) pontja. Jogos érdekünk az adatkezelés leírt céljaiból következik.


3. Kinek adjuk tovább az ön személyes adatait?


Hatóságok indokolt kérése esetén a kért adatokat továbbítjuk. Az Ön személyes adatait harmadik felek számára is hozzáférhetővé tesszük az alábbiak szerint:


3.1 Szolgáltatók részére történő adattovábbítás


Adatai feldolgozásához részben szolgáltatókat alkalmazunk. Az ennek során részünkre tevékenységet végző társaságokat körültekintően választjuk ki és velük írásbeli adatfeldolgozói szerződést kötünk. A társaságok utasításaink szerint járnak el az adatfeldolgozás alatt, illetve rendszeresen ellenőrizzük őket. Ezeknek a társaságok az Ön személyes adataival kapcsolatosan nem határozhatnak meg önálló adatkezelési célokat a részünkre nyújtott szolgáltatásokkal összefüggésben.

Ebben az összefüggésben az Ön személyes adatait olyan címzettek felé továbbítjuk, akik

  • tárhelyszolgáltatást, adatbankrendszereket stb. bocsátanak rendelkezésünkre;
  • technikai támogatást
  • marketing tanácsadást nyújtanak számunkra


Meta szolgáltatásainak igénybevételével kapcsolatban adatokat továbbítunk a Meta részére

(lásd a jelen adatvédelmi szabályzat 1.11. pontját).


3.2 Adatok továbbadása/továbbítása a kapcsolódó Lidl-szolgáltatások üzemeltetői részére


A Lidl-vállalatokon belül (vö. a fenti 1. ponttal) a következő adatokat adjuk át az illetékes nemzeti vállalatnak a fent leírt feltételek szerint:

  • Az általuk azonosított termékpreferenciák a számukra relevánsnak ítélt tartalom célzott kínálásához
  • Ha részt vesznek a Lidl vállalatok által szervezett nyereményjátékban („kampány”), akkor továbbítjuk a kampány felhasználási feltételeiben felsorolt adatmezőket (pl. ügyfélszám (hűségazonosító), telefonszám, e-mail-cím, születési dátum stb.).
  • Az ügyfélszolgálatunkon keresztül történő megkeresés feldolgozásához szükséges mértékben a fent említett adatokat továbbítjuk azoknak a Lidl vállalatoknak is, amelyekkel Ön az ügyfélszolgálati megkeresésekkel kapcsolatban kapcsolatba lép. Továbbá szükségessé válhat, hogy az Ön megkeresésének feldolgozása érdekében az Ön megkeresésének részleteit továbbítsuk szerződéses partnereinknek (pl. a beszállítóknak a termékspecifikus megkeresések esetében).
  • Ha a Lidl Pay mobilfizetési szolgáltatásunkat használja, fizetési platformunk továbbítja hitel- vagy bankkártyaadatait vagy az árukat vagy szolgáltatásokat értékesítő Lidl-társaságnak, vagy közvetlenül az adott fizetési szolgáltatónak.
  • Ha felmerül a csalás gyanúja, vagy a Lidl-t gazdasági kár éri, akkor az Ön vásárlási/visszáruzási magatartására vonatkozó kért adatokat továbbítjuk a Lidl-vállalatoknak.


Az információkat csak akkor bocsátjuk az érintett Lidl vállalat rendelkezésére, ha Ön beleegyezését adta a Lidl vállalatok egyéb digitális szolgáltatásaihoz, alkalmazásaihoz, weboldalaihoz, mint például a virágszolgáltatás, online receptek, fotóajánlatok, Monsieur Cuisine alkalmazás, Lidl Home alkalmazás; valamint harmadik fél weboldalai stb. esetében beleegyezését adta a Lidl Plus alkalmazás használatának elemzéséhez és/vagy a Lidl Plus és a fent említett Lidl szolgáltatások adatainak összekapcsolásához, beleértve a Lidl üzletekben vásárolt termékek típusát,

mennyiségét és árát, valamint a hírlevelünkkel kapcsolatos felhasználói viselkedést, beleértve olyan információkat, mint például a hírlevél megnyitásának időpontja, a linkek vagy területek, amelyekre rákattintott, a használat időtartama és gyakorisága.


A Lidl Pay részeként (lásd fent) bizonyos személyes adatokat kicserélünk az Ön bankjával vagy az Ön által választott fizetési mód kibocsátójával/biztosítójával az adott szerződés teljesítése érdekében (beleértve a jogilag előírt hitelesítési eljárást az egyes fizetési műveletek végrehajtása előtt).


Ha az e-mobilitási szolgáltatás részeként töltőállomást és csatlakozót választ a Lidl Plus-ban, az ügyfél- törzsadatait továbbítjuk a Lidl Magyarország Bt. részére a töltési folyamat feldolgozása céljából. Az adattovábbítást követően a Lidl Magyarország Bt. önálló adatkezelőként felel az adatkezelésért. Ha személyes adatokat továbbítunk harmadik (az Európai Gazdasági Térségen kívüli) országok adatfogadóinak, akkor erre a jelen adatvédelmi szabályzatban leírt, a szolgáltatóink által végzett adatkezelésre vonatkozó információkból következtethet. A megfelelőségi határozatok elfogadásával az Európai Bizottság megállapította, hogy az adott harmadik ország megfelelő szintű adatvédelmet biztosít-e. A megfelelőségi határozattal rendelkező országok pontos listája itt olvasható: https://ec.europa.eu/info/la/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en. Ha az Európai Bizottság nem állapított meg megfelelő szintű védelmet egy harmadik ország esetében, biztosítjuk, hogy a megfelelő szintű

adatvédelmet más intézkedések garantálják, például: kötelező belső adatvédelmi szabályok, szabványos szerződési feltételek, tanúsítási mechanizmusok vagy elismert magatartási kódexek. Ha további információra van szüksége, kérjük, forduljon adatvédelmi tisztviselőnkhöz (lásd fentebb)


4. Hogyan biztosítjuk az Ön személyes adatainak bizalmas kezelését?


Személyes adatai bizalmas kezelésének biztosítása érdekében az adatkezelésben részt vevő munkatársainknak tilos személyes adatokat gyűjteni, feldolgozni vagy felhasználni engedély nélkül. Gondosan kiválasztott, az adatvédelmi törvények iránt érzékeny munkatársainkat a munkaviszony kezdetén szerződésben kötelezzük az adattitok megtartására. Ez a kötelezettség a munkaviszony megszűnése után is érvényben marad.


5. Hogyan garantáljuk az Ön személyes adatainak biztonságát?


Számunkra nagyon fontos az Ön adatainak biztonsága. Ezért technikai és szervezési intézkedéseket tartunk fenn az Ön személyes adatainak védelme érdekében, különösen az adattovábbítás során felmerülő kockázatokkal, valamint azzal szemben, hogy harmadik felek tudomást szerezzenek azokról. A megtett óvintézkedéseket rendszeresen a műszaki ismeretek aktuális szintjéhez igazítjuk.


6. Mennyi ideig tároljuk az Ön személyes adatait?


Töröljük vagy anonimizáljuk az Ön személyes adatait, amint azok már nem szükségesek azokhoz a célokhoz, amelyekhez az előző bekezdéseknek megfelelően feldolgozzuk azokat. Személyes adatait általában a Lidl Plus szolgáltatásban való részvétele időtartamára tároljuk. Ha Ön 24 hónapig inaktív, értesítjük Önt a folyamatban lévő törlésről. Ebben az esetben az alkalmazás újbóli megnyitásával vagy bejelentkezéssel tiltakozhat a törlés ellen.

Ellenkező esetben az adatokat a Lidl Plus szolgáltatásból való kijelentkezés után 72 órával töröljük. E 72 órán belül lehetősége van arra, hogy ügyfélfiókját újbóli bejelentkezéssel helyreállítsa. A törlési folyamat ezután megszakad. Amennyiben az Ön adataira a jogszabályi megőrzési határidők miatt vagy jogi igények biztosítása, érvényesítése vagy érvényesítése céljából hosszabb ideig van szükség, az Ön adatait az adatvédelmi szabályok keretein belül a Lidl Plus szolgáltatásból való kijelentkezés időpontját követően is tároljuk, mindaddig, amíg a megőrzést a törvény minden esetben előírja, vagy amíg ez a célokhoz szükséges.


Az ügyfélszolgálathoz intézett Lidl Plust érintő megkeresésekkel kapcsolatban megadott valamennyi személyes adatot legkésőbb a végleges válaszadást követően általánosságban 90 napon belül töröljük vagy anonimizáljuk. A tapasztalatok azt mutatják, hogy általában 90 nap elteltével a válaszainkkal kapcsolatos kérdések már nem fordulnak elő. Ha Ön érintettként érvényesíti jogait, személyes adatait a végső választ követően 3 évig tároljuk, hogy bizonyítsuk, hogy átfogó tájékoztatást nyújtottunk Önnek, és hogy a jogi követelményeknek eleget tettünk.


7. Milyen jogai vannak az Ön adatainak kezelésével kapcsolatban?


Természetesen a GDPR 15. cikke szerinti tájékoztatást kérésre megadjuk Önnek (különösen az Önről tárolt adatokat, a címzettet vagy címzettek kategóriáit, akikkel az adatokat közöljük, a tárolás célját stb.) Ezt az információt alapvetően ingyenesen biztosítjuk. Ezenkívül a megfelelő jogi feltételek mellett joga van a helytelen adatok helyesbítését kérni, valamint joga van személyes adatainak törléséhez, feldolgozásának korlátozásához és személyes adatainak hordozhatóságához. Ezenkívül joga van panaszt tenni az illetékes felügyeleti hatóságnál.


Abban az esetben, ha az adatkezelés a GDPR 6. cikk (1) bekezdésének e) vagy f) pontján alapul vagy közvetlen üzletszerzés céljából történik, Ön jogosult tiltakozni az adatkezelés ellen.


Ha Ön megadta a hozzájárulását, akkor azt bármikor visszavonhatja a jövőre nézve, például az alkalmazáson belül (ha közvetlenül szeretné letiltani az egyes értesítési csatornák kijelölését) a „Továbbiak“  „Beállítások” „Kommunikációs lehetőségek“ menüpont alatt, vagy az alábbi e-mail címre küldött levéllel: adatvedelem@lidl.hu


Ha vissza kívánja vonni az alkalmazás/az én Lidl-fiókom használatának elemzéséhez adott hozzájárulását, akkor az alkalmazáson belül a „Továbbiak“  „Jogi információk“  „Adatok megosztása a Lidl Plus-ban“ menüpont alatt elvégezheti a megfelelő beállítást.

8. Nincs adatszolgáltatási kötelezettség


Amennyiben Ön maga adja meg ezeket az adatokat, nem köteles a fenti önkéntes információkat megadni. Ezen adatok nélkül azonban nem áll módunkban a Lidl Plus szolgáltatásainak teljes körét biztosítani. Csak az opcionális adatmezők vannak megjelölve.


9. Módosíthatjuk az adatvédelmi szabályzatot?


A jogi helyzet vagy Lidl Plus adatkezelésének körülményeiben bekövetkezett változások miatt szükségessé válhat a jelen adatvédelmi szabályzat módosítása. Ha például megváltoznak a személyes adatok gyűjtésének, feldolgozásának vagy felhasználásának céljai, valamint az adatkezelő személye és a címzettek kategóriái, erről tájékoztatjuk Önt, és szükség esetén hozzájárulását kérjük.


Letölthető adatvédelmi szabályzat

A „Lidl Plus” alkalmazás PDF-formátumban letölthető adatvédelmi szabályzatát itt találja.

A PDF fájl megtekintéséhez szüksége lesz erre: Adobe Acrobat Reader.