Felhasználási feltételek
Állapot: 2023.08.29.
A jelen Lidl Plus részvételi feltételek („Részvételi feltételek“) szabályozzák a Lidl Plus Vásárlói Hűségprogramban (a továbbiakban: „Szolgáltatás“) való részvételt.. A szolgáltatás üzemeltetője a Lidl Stiftung & Co. KG (a továbbiakban „Lidl Stiftung“ vagy „mi“). A Lidl Stiftung azonban jogosult alvállalkozókat és/vagy más Lidl vállalatokat (Lidl Magyarország Bt., LIDL Digital Magyarország Kft., a továbbiakban a Lidl Stiftunggal együtt „Lidl vállalatok” vagy „Lidl“) igénybe venni a szolgáltatások nyújtásához. Egyes feldolgozási műveletekhez a Lidl vállalkozáscsoport (a továbbiakban: "vállalkozáscsoport" [ Lidl Csoport - elérhetőségi adatok]) bevonása szükséges.
A Szolgáltatás olyan fogyasztók (a továbbiakban: „Felhasználók” vagy „Ön/Önök”) felé irányul, akik a Lidl Plus alkalmazásin keresztül a Lidltől, a Lidl és adott esetben az együttműködő partnerek ajánlataival, akcióival kapcsolatos, személyre szabott, egyéni érdeklődésüknek a lehető legjobban megfelelő információkat szeretnének kapni. A Szolgáltatás célja tehát, hogy a Felhasználók lényeges tartalmakhoz jussanak, olyan információkat azonban lehetőség szerint ne kapjanak, amelyek egyéni érdeklődésükön kívül esnek, azaz számunkra érdektelenek.
A lényeges tartalom meghatározásának alapja a Lidl társaságok termékei és szolgáltatásai felé mutatott vásárlói és felhasználási magatartás az alábbiakban ismertetettek szerint. A szolgáltatás az alábbi felhasználási feltételek alapján vehető igénybe.
Az mindenkor érvényes részvételi feltételeket a [ 2. Részvételi feltételek] címen bármikor megtekintheti, elmentheti vagy kinyomtathatja. A szerződés szövegét a szerződéskötést követően nem tároljuk.
A jelen Lidl Plus részvételi feltételek („Részvételi feltételek“) szabályozzák a Lidl Plus Vásárlói Hűségprogramban
(a továbbiakban: „Szolgáltatás“) való részvételt.. A szolgáltatás üzemeltetője a Lidl
Stiftung & Co. KG (a továbbiakban „Lidl Stiftung“ vagy „mi“). A Lidl Stiftung azonban jogosult alvállalkozókat
és/vagy más Lidl vállalatokat (Lidl Magyarország Bt., LIDL Digital Magyarország Kft., a továbbiakban
a Lidl Stiftunggal együtt „Lidl vállalatok” vagy „Lidl“) igénybe venni a szolgáltatások nyújtásához.
Egyes feldolgozási műveletekhez a Lidl vállalkozáscsoport (a továbbiakban: "vállalkozáscsoport" [Lidl
Csoport - elérhetőségi adatok]) bevonása szükséges.
A Szolgáltatás olyan fogyasztók (a továbbiakban: „Felhasználók” vagy „Ön/Önök”) felé irányul, akik a
Lidl Plus alkalmazásin keresztül a Lidltől, a Lidl és adott esetben az együttműködő partnerek ajánlataival,
akcióival kapcsolatos, személyre szabott, egyéni érdeklődésüknek a lehető legjobban megfelelő
információkat szeretnének kapni. A Szolgáltatás célja tehát, hogy a Felhasználók lényeges tartalmakhoz
jussanak, olyan információkat azonban lehetőség szerint ne kapjanak, amelyek egyéni érdeklődésükön
kívül esnek, azaz számunkra érdektelenek.
A lényeges tartalom meghatározásának alapja a Lidl társaságok termékei és szolgáltatásai felé mutatott
vásárlói és felhasználási magatartás az alábbiakban ismertetettek szerint. A szolgáltatás az alábbi
felhasználási feltételek alapján vehető igénybe.
Az mindenkor érvényes részvételi feltételeket a [Részvételi feltételek] címen bármikor megtekintheti,
elmentheti vagy kinyomtathatja. A szerződés szövegét a szerződéskötést követően nem tároljuk.
A Szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy Ön, mint a Ptk. 8:1 § 3. pont szerinti fogyasztó, betöltötte
a 18. életévet. A Szolgáltatás használata kizárólag magáncéllal lehetséges, a Ptk. 8:1 § 4. pont
szerinti vállalkozás a Szolgáltatást nem veheti igénybe.
Ahhoz, hogy Szolgáltatásunkat igénybe tudja venni, szükséges, hogy a regisztráció során létrehozzon
egy fiókot a Lidl Plus alkalmazás használatához.
A regisztrációs folyamat során, miután megadta az összes szükséges adatot, a MyLidl felhasználó nevét
és jelszavát, a „Tovább” majd a „Regisztrálok” gomb kiválasztásával kötelező erejű ajánlatot tesz a szolgáltatás
és a szolgáltatás funkcióinak használatára. Az ajánlattal nem keletkeznek az Ön terhére költségek.
A „Tovább” gomb megnyomása előtt a különböző mezők adatainak törlésével, kiegészítésével, módosításával
vagy az alkalmazás bezárásával bármikor megszakíthatja a regisztrációt vagy módosíthatja a
rögzített adatokat. A megadott adatok a regisztrációs folyamat befejezését követően bármikor módosíthatók.
A szerződéskötésre vonatkozó ajánlata beérkezését követően a regisztráció során az Ön által megadott
e-mail címre visszaigazolást küldünk az ajánlat beérkezéséről (a továbbiakban „Visszaigazolás”). Ez a
3 / 10 oldal
Visszaigazolás egyúttal a felhasználási feltételek/szerződés megkötésére (a továbbiakban „Szerződéskötés”)
irányuló ajánlat részünkről történő elfogadását is jelenti. Ön azt követően használhatja a Szolgáltatást,
mihelyt megkapta a Visszaigazolást.
Mivel a Szolgáltatást önkéntesen és térítésmentesen biztosítjuk, a fiók létrehozását egyedi esetben
indoklás nélkül jogosultak vagyunk megtagadni.
A regisztrációs során az Ön által megadott e-mail cím és mobiltelefonszám nem lehet hozzárendelve
más fiókhoz. Szintén tilos olyan e-mail cím, mobiltelefonszám vagy egyéb elérhetőség megadása,
amely nem az Öné, ide értendők elsősorban az úgynevezett „eldobható (ideiglenes) e-mail címek”.
Hozzáférési adatait tárolja biztonságosan. Kerülje, hogy fiókjához más személy részére hozzáférést biztosítson.
A fiókján keresztül a Lidl-lel lebonyolított minden interakciót Önnek tulajdonítunk. Ez akkor is irányadó,
ha fiókján keresztül ugyan harmadik személyek hajtottak végre tevékenységet, de a harmadik személyek
az Ön felróható magatartása miatt használhatták fiókját. Köteles bennünket haladéktalanul tájékoztatni
minden olyan esetben, ha fiókját jogosulatlan használták, valamint hozzáférési adatait megváltoztatni,
amennyiben feltételezhető, hogy fiókját harmadik személyek használják.
A Lidl Plus regisztrációra Önnek az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:
- a Lidl Plus alkalmazáson keresztül, mely a különböző mobil platformokon érhető el.
A regisztráció során automatikusan vásárlói azonosítót kap.
4 A szolgáltatás tárgya a Lidl Plus alkalmazás használata során
Jelen 4.pont csak a Lidl Plus alkalmazás használata esetén alkalmazható. A „Lidl Plus App használata”
jelen részvételi feltételek értelmében a Lidl Plus alkalmazás használatát jelenti a Lidl Plus fiókjával való
első bejelentkezéstől kezdve, amely a sikeres regisztrációt követően automatikusan megtörténhet.
4.1 Személyre szabott információk
A Szolgáltatás célja a Lidl Plus alkalmazás használata során az Ön számára személyre szabott, lényeges
információ eljuttatása, illetve a Lidl Plus applikáción keresztül azok megjelenítése az Ön részére, valamint
– amennyiben lehetséges – ajánlataink és szolgáltatásaink az Ön igényeinek megfelelő alakítása.
A Lidl Plus programban való részvétel ingyenes.
A Lidl Plus segítségével a Lidl Plus alkalmazás használata során sokoldalú, az Ön igényeihez alakított
szolgáltatásokhoz juthat. Ez többek között kifejezetten az Ön igényeinek és elvárásainak megfelelő
ajánlatokat, nyereményjátékokban (minden esetben promóciós játékok), exkluzív engedményes és különleges
akciókban való részvételt jelent. Ezzel a céllal próbáljuk meg meghatározni a Lidl által kínált
termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos érdeklődését és preferenciáit.
Amennyiben egy adatkezeléshez az Ön hozzájárulását kérjük, úgy adatait kizárólag a Lidl Plus alkalmazás
céljából kezeljük, feltéve, hogy hozzájárulását megadta.
4.2 Adatgyűjtés és az adatok tárolása
Az Önnek megfelelő ajánlatok eljuttatása a jelen fejezetben felsorolt adatokon alapul:
4 / 10 oldal
4.2.1 Lidl Plus regisztráció
A regisztráció keretében az alábbi vásárlói törzsadatokat rögzítjük: vezetéknév, utónév, születési idő,
e-mail cím, mobiltelefonszám és preferált Lidl-üzlet. Opcionálisan megadható még megszólítás, nem
és a lakcím (utca, házszám, irányítószám, város és ország). A preferált üzlet meghatározásához választása
szerint – opcionálisan - mobil eszközének helymeghatározó funkciója is használható.
4.2.2 My Lidl adatok
Amennyiben My Lidl fiókjában életkörülményeivel és érdeklődésével összefüggésben önkéntesen
meghatározott adatokat ad meg, úgy ezen információk a Lidl Plus keretében szintén az adatkezelés
részévé válnak.
4.2.3 Üzletkereső
Amennyiben az üzletben történő vásárlás során a pénztárnál azonosítja magát, rögzítjük az Ön által
felkeresett üzletet, az Ön által megvásárolt termékeket típus, mennyiség és ár szerint, az Ön által beváltott
kuponokat, a nyugtaösszeget, a pénztárnyugták átlagos összegét egy bizonyos időszak alatt, a
vásárlások gyakoriságát, a fizetés időpontját és a használt fizetőeszköz típusát. Vásárlási adatainak Lidl
Plus fiókjához történő rendelésével lehetőségünk van arra, hogy kifejezetten az Ön preferenciáihoz és
érdeklődéséhez szabott ajánlatokat és akciókban történő részvételt kínálhassunk Önnek.
Az azonosítás a pénztárnál aktívan a digitális Lidl Plus kártyával történhet. A Lidl Plus kuponokat csak
akkor veszi figyelembe a rendszer a pénztárnál a fizetési folyamat során, ha előzetesen aktiválta azokat
az alkalmazásban a „Kuponok” menüpont alatt.
4.2.4 Ügyfélszolgálat
Ha felkeres valamely Lidl társaság ügyfélszolgálatát, azokat az adatokat kezeljük, amelyeket ebben a
vonatkozásban megad számunkra, illetve az ügyfélszolgálat számára.
4.2.5 Az alkalmazás használata
A Lidl Plus applikáció használata során információt gyűjtünk arról az üzletről, amelyben Ön bevásárol.
Ezen túlmenően valamennyi tartalomról, amelyeket az alkalmazásban megtekintett, pl.: aktivált kuponokról,
az Ön értesítési beállításairól, a nyereményjátékokban való részvételről, megtekintett termékekről,
valamint a kiválasztott „kedvenc üzletéről”. Adatokat gyűjtünk továbbá az alkalmazással
való interakcióiról, pl.: meglátogatott aloldalak, a használat során megtekintett oldalak, kattintások
száma, görgetések. Rögzítjük továbbá vásárlói azonosítóját, az alkalmazáshoz használt operációsrendszert,
az eszközazonosítót, az Ön által beállított nyelvet, a kiválasztott országot, valamint az Ön által
használt applikációverziót. Ezeket az információkat az alkalmazás használatáról részben csak a hozzájárulása
esetén kezeljük. Kérjük, vegye figyelembe [Adatvédelmi tájékoztató] adatvédelmi tájékoztatónkat.
4.2.6 Bejelentkezési adatok
Bejelentkezési adatai a bejelentkezés sikeres lefolytatásához/biztosításához kerülnek rögzítésre és felhasználásra.
Bejelentkezési adatai a fiókjából történő kijelentkezésig tárolódnak a Lidl Plus applikációban
abból a célból, hogy ne kelljen minden Lidl Plus alkalmazásba történő belépéskor újra bejelentkeznie.
4.2.7 Partnerajánlatok
A Lidl Plus-szal összefügésben igénybe veheti kiválasztott, harmadik fél partnereink kedvezményes
ajánlatait is.
Egyes esetekben azonban a promóciós kód megadása helyett az ajánlatok igénybevételéhez a digitális
Lidl Plus kártyájával szükséges magát azonosítani, mint Lidl Plus vásárló. Az érintett partnerünk utólagosan
értesít bennünket az adott kedvezményes ajánlat kihasználásáról és a kapcsolódó információkról
(pl. időpont, mennyiség), aminek révén ajánlatainkat a Lidl Plus vásárlók érdeklődésének megfelelően
még célirányosabban alakíthatjuk. A partnerektől érkező visszajelzés nem tartalmaz személyes
adatot, kizárólag statisztikai célt szolgál. Ez alól kivételt képez az az egyedi eset, ha a Lidl Plus-on belül
köt megállapodást valamely együttműködési partnerünkkel egy olyan szolgáltatás, ajánlat megkötésére,
mely további kedvezménnyel (pl.: pénzvisszatérítéssel) jár. Ebben az esetben a partnertől megkapjuk
az Ön elérhetőségi adatait (e-mail cím és telefonszám), hogy a kedvezményt, akciót mely a szolgáltatással
jár megfelelően hozzárendelhessük Lidl fiókjához.
Felhívjuk figyelmüket, hogy harmadik fél partnereink által kínált kedvezményes ajánlatokra a harmadik
fél partner által meghatározott feltételek irányadóak, amelyekre Lidl-nek nincs ráhatása, illetve a felmerülő
felelősségi kérdések is kizárólag a partnert terhelik. A Lidl Plus-szal összefüggő kedvezmények
érvényesítéséhez szükséges a jelen felhasználási feltételek mellett a Partner felhasználási feltételeinek
az elfogadása is. A partnerajánlatokat az együttműködő partner időről időre módosíthatja és/vagy eltávolíthatja.
A Lidl Plus alkalmazáson belül időről időre, például árengedményes akciók keretében, lehetőség van
kedvezményes ajánlatokat kapni együttműködő partnereinktől. Ezek az ajánlatok főszabály szerint tartalmaznak
egy, az adott együttműködő partner által hozzárendelt általános vagy egyedi azonosító számot
(a továbbiakban „promóciós kód”), amelyet az együttműködő partnernél történő beváltáskor meg
kell adni, vagy ki kell olvasni. Az ajánlatok némelyikéhez a promóciós kód helyett digitális hűségkártyájával
kell azonosítania magát Lidl Plus vásárlóként. A kuponok nem tőlünk származó ajánlatok; az ajánlatok
fogadására és felhasználására tehát kizárólag az érintett együttműködő partner feltételei és adatvédelmi
nyilatkozatai vonatkoznak. Ezért a partnerajánlatokat a felajánló együttműködő partner időről
időre módosíthatja és/vagy eltávolíthatja. A partnercégek tájékoztatnak bennünket a kuponok, utalványok,
utalványkódok stb. beváltásáról. Amennyiben a „Partnerkedvezmények” funkció külső hivatkozásokat
(hiperhivatkozást) tartalmaz harmadik felek weboldalaira, ezen hivatkozott weboldalak tartalmáért
kizárólag a mindenkori üzemeltető felel.
Abban az esetben, ha a Lidl Plus-on belül különleges ajánlatot kell adni együttműködő partnereinkkel
történő szolgáltatási szerződés megkötésére, akkor tőlük megkapjuk az Ön elérhetőségeit (e-mail cím
és telefonszám), hogy a különleges ajánlatot hozzárendelhessük a fiókjához.
4.2.8 Elektromobilitás szolgáltatás/ E-Mobility
A Lidl Plus alkalmazás lehetőséget biztosít a Lidl Magyarország Bt. ("üzemeltető társaság") által üzemeltetett
töltőállomások használatára is. A szolgáltatás biztosításához megfelelő megállapodást kell
kötni az üzemeltető társasággal. A töltési folyamat elindításához a Lidl Plus alkalmazással azonosítania
kell magát a megfelelő töltőállomáson, és el kell indítania a töltési folyamatot. A töltési folyamat megkezdése
előtt kérjük, csatlakoztassa elektromos járművét a töltőponthoz, és válassza ki a kívánt töltési
pontot az alkalmazásunkban.
A jelen felhasználási feltételek nem vonatkoznak az elektromobilitás szolgáltatás és/vagy a töltőállomások
felhasználási feltételeire. Itt elsődlegesen az üzemeltető cég specifikus feltételei a meghatározóak.
4.2.9 Lidl Pay
Általános
A Lidl Plus alkalmazás egy mobil fizetési szolgáltatáshoz ("Lidl Pay") is hozzáférést biztosít, amellyel
lehetősége van hitel,-bankkártyával regisztrálni, hogy kényelmesen fizessen mobileszközével a vásárolt
árukért vagy szolgáltatásokért különböző fizetési helyeken (pl. pénztár, e- töltő stb.). Ehhez a szolgáltatáshoz
Visa, Mastercard vagy Maestro hitel- és bankkártyákat használhat. A mobilfizetési funkció
használatához további feltételek és az érintett pénzforgalmi szolgáltatók adatkezelési tájékoztatói is
vonatkozhatnak. A szükséges regisztráció a Lidl Plus alkalmazáson belül az érintett pénzforgalmi szolgáltató
védett környezetében történik.
A kártyaregisztrációs folyamat menete
A Lidl Pay szolgáltatáshoz több hitel-/bankkártyát is tárolhat. Mielőtt első alkalommal regisztrálna kártyát,
meg kell adnia egy személyes PIN-kódot. Ez a PIN-kód nem egyezik meg a hitelkártya PIN-kódjával,
szabadon hozzárendelheti. Ha más hitelesítési módszereket használ, az adott szolgáltatók felhasználási
feltételei és adatkezelési tájékoztatói is érvényesek lehetnek a folyamatra (pl. az Apple TouchID vagy
FaceID funkcióival kapcsolatban). Miután az első/kezdeti kártyaregisztráció vagy további kártyák hozzáadása
megtörtént, a fizetési szolgáltató platformjára kerül az alkalmazáson belüli kártyaregisztrációhoz.
Itt lehetősége van a szükséges adatok megadására (kártyaszám, lejárati dátum, hitelkártya biztonsági
szám (CVV2)). A regisztráció visszaigazolásakor, miután a pénzforgalmi platform ellenőrizte az
adatokat, egy úgynevezett token generálódik, amely az Ön Lidl Plus ügyfélprofiljában kerül tárolásra.
Ez a token egy kártyaadatot nem tartalmazó azonosító, és csak a regisztrált kártya hozzárendelésére
szolgál az Ön hitel, - bankkártyájához a pénzforgalmi szolgáltató tranzakciója során.
Sikeres kártyaregisztráció esetén a pénzforgalmi szolgáltató elküldi nekünk a tokent és az Ön kártyaszámának
első 6 vagy 8 (attól függően, hogy milyen hosszú a bankkártya azonosító szám) és utolsó 4
számjegyét, valamint a kártya lejárati dátumát, és hozzárendeli az Ön Lidl Plus ügyfélszámlájához.
A fizetési folyamat
Amikor lehívja digitális Lidl Plus ügyfélkártyáját, egy csúszkával megadhatja, hogy a pénztárnál mobilfizetést
kíván-e használni. Ez a beállítás mindaddig megmarad, amíg újra meg nem változtatja. Ha a
mobilfizetést választotta, a digitális kód generálásához minden fizetési művelet előtt meg kell adnia
PIN-kódját. Ez 15 percig érvényes. Ezen 15 perc elteltével új kódot kell létrehoznia.
A fizetési folyamat során az Ön hitel, -bankkártyáját azonosító token a fizetendő összeggel és egyéb
tranzakcióspecifikus adatokkal együtt megküldésre kerül a fizetési szolgáltatónak. Amint visszaigazolja
a tranzakciót, az áruk vagy szolgáltatások vásárlása befejeződik, és Ön megkapja a nyugtát a megfelelő
kártya tranzakciós adatokkal, mint bármely más áru vagy szolgáltatás hitel, -bankkártyával történő vásárlásakor.
Annak érdekében, hogy a fizetési folyamatot az (EU) 2015/2366 irányelv ("PSD 2"), a vonatkozó nemzeti
végrehajtási törvények és az (EU) 2018/389 felhatalmazáson alapuló rendelet jogszabályi rendelkezéseinek
megfelelően lehessen végrehajtani, lehetővé tesszük az Ön bankja számára ügyfél-hitelesítési/
azonosítási és előzetes kockázatelemzések elvégzését az ilyen ügyfél-hitelesítés/azonosítás szükségességének
felmérése érdekében. Ezzel biztosítható, hogy a fizetőeszközt saját maga használja, nem
pedig valaki más rosszindulatú szándékkal. Ez az információ különösen az Ön adataira, az aktuális tranzakcióra
és az Ön korábbi fizetési előzményeire vonatkozik.
A PIN-kód gondos kezelése
Köteles, hogy (1) ne adja át a mobilfizetéshez beállított PIN-kódot harmadik félnek, (2) tartsa elkülönítve
a kódot mobiltelefonjától, és különösen (3) ne tárolja el azt pl. a telefon jegyzetei között.
A Lidl Pay letiltása
Különösen jogosultak vagyunk a Lidl Pay letiltására az alábbi esetekben:
• Ha ez a Lidl vagy a pénzforgalmi szolgáltató jogos érdekeinek védelme érdekében szükséges,
• a Lidl Plus alkalmazás vagy a Lidl Pay visszaélésszerű vagy csalárd használata esetén, vagy ha a Lidl
Plus alkalmazás vagy a Lidl Pay visszaélésszerű vagy csalárd használatának gyanúja merül fel,
• ha a Lidl Pay PIN kódját ötször egymás után hibásan adta meg.
• ha a Lidl Plus alkalmazásban kikapcsolta az úgynevezett „kéttényezős hitelesítést” My Lidl fiókjában.
Kétlépcsős azonosítás esetén minden alkalommal, amikor bejelentkezik My Lidl-fiókjába, egy ellenőrző
kódot is meg kell adnia, amelyet a nálunk regisztrált mobiltelefonszámára vagy e-mail címére kap.
A Lidl Pay letiltása azt jelenti, hogy a továbbiakban nem tudja feldolgozni a Lidl Payen keresztüli kifizetéseket.
A Lidl Pay letiltásáról lehetőség szerint a letiltás előtt értesítjük, az ok megjelölésével. Ugyanez
vonatkozik a feloldásra is
Elfelejtett PIN-kód
Abban az esetben, ha már nem emlékszik Lidl Pay PIN-kódjára, lehetősége van megváltoztatni PINkódját,
és újat megadni anélkül, hogy elveszítené a megadott adatokat.
Attól függően, hogy milyen fizetési adatokat tárolt a Lidl Pay szolgáltatásban, egyszeri vagy kettős biztonsági
ellenőrzést kell végrehajtania az új PIN kód megadásához. A biztonsági ellenőrzés kérheti a
fizetési adatokat, a mobiltelefon érvényesítését vagy egyéb adatokat, mint pl.: a regisztrált bank,-vagy
hitelkártya lejárati dátumát.
Egyéb digitális ajánlatok
Adatokat kapunk egyéb Lidl vállalkozáscsoporthoz tartozó társaság digitális alkalmazás, szolgáltatás,
weboldal például a Monsieur Cuisine App, Lidl Home App stb. használatáról és amennyiben lehetséges,
ezeket az Ön személyéhez, e-mail címéhez vagy ügyfélszámához kapcsoljuk. Az általunk gyűjtött adatokat
az üzletben vásárolt termékekre vonatkozó információkkal is összekapcsoljuk, például azért, hogy
kifejezetten az Ön preferenciáira és érdeklődési körére szabott ajánlatokat kínáljunk Önnek, valamint,
hogy felajánljuk Önnek az akciókban való részvételt, és hogy jobban Önre szabjuk az esetleges akciókat,
különösen hírlevelek formájában.
4.2.10 Más szolgáltatók hírlevelei
Amennyiben hozzájárulását adta valamely Lidl vállalkozáscsoport által működtetett szolgáltatás hírlevél
küldéséhez / fogadásához, úgy ezen társaságoktól információkat kaphatunk az Ön a hírlevéllel öszszefüggő
felhasználói magatartásáról, úgy mint, hogy mikor nyitotta meg a hírlevelet, milyen linkekre
kattintott.
4.2.11 Hírlevél/ Push értesítések/ SMS
A Lidl Plus használata során figyelemmel kísérjük felhasználói magatartását hírlevelek és egyéb, adott
esetben push értesítés vagy SMS formájában küldött információk tekintetében, azt tároljuk és lehetőség
szerint hozzárendeljük személyéhez, e-mail címéhez és vásárlói azonosítójához. Nyomon követjük
az üzenetek megnyitásának időpontját és az Ön által megtekintett linkeket, kattintott területeket, kiválasztott
termékeket, a használat időpontját, időtartamát és gyakoriságát.
4.3 Adatelemzés
A 4.2. pontban vázolt adatokat adatbázisunkban összevezetjük. Az adatokat kiértékeljük. A kiértékelés
célja, hogy csak ilyen információkat küldjünk vagy jelenítsünk meg az Ön számára, amelyek felkeltik
érdeklődését. A lehetséges termékkereslet meghatározására egyebekben matematikai-statisztikai
módszereket alkalmazunk. Ehhez személyes adatait összehasonlítjuk más vásárlók adataival. Az összehasonlítás
alapján következtetni tudunk arra, mely további, más, hasonló érdeklődésű vásárlók által
keresett termékek és szolgáltatások kelthetik fel az Ön és más vásárlók érdeklődését. A Lidl mindazonáltal
nem vállal jogi felelősséget azért, hogy az adatkezelés során Ön ténylegesen csak olyan ajánlatokat
kap, amelyek iránt érdeklődik. Az applikáció használata során elemzéseket készítünk, valamint felhasználói
profilszegmenseket hozunk létre. Ezeket az adatokat az Ön személyéhez rendeljük a jelen
felhasználási feltételekben foglalt marketing célokra. Egyebekben általános ismereteket nyújt alkalmazásunk
optimalizálásához és hirdetési kampányaink sikeréhez is. Hirdetési partnereinknek számlázási
célokra statisztikailag feldolgozott, anonim adatokat szolgáltatunk hirdetési kampányaik sikeréről. Hirdetési
partnereink nem tudják ezeket az információkat személyesen Önhöz visszavezetni.
A GDPR 9. cikk (1) bekezdése értelmében a személyes adatok különleges kategóriái nem szerepelnek
az értékelésben.
Jelen 5. pont kizárólag a Lidl Plus alkalmazás használatára vonatkozik (a fenti 4. pontban meghatározottak
szerint).
A Lidl Plus szolgáltatás igénybevételéhez érvényes mobiltelefonszám, e-mail cím és My Lidl fiók szükséges.
A Lidl Plus applikáció alkalmazásához a résztvevőnek valamelyik alkalmazásboltból (App Store, Goolge
Play stb.) le kell töltenie magát a Lidl Plus alkalmazást/ szoftvert. A különböző típusú mobiltelefonokhoz
meghatározott szoftververziók állnak rendelkezésre. Bizonyos mobiltípusok esetében technikai
okokból nem elérhető alkalmas szoftver. Amennyiben a résztvevő mindenkori mobiltelefonja esetében
nem elérhető alkalmas szoftver, a résztvevő nem tudja igénybe venni a Szolgáltatást. A Lidl Stiftung
mindazonáltal törekszik a lehető legkülönbözőbb modelltípusokhoz szoftvert kínálni. A mobil eszközök
piacának folyamatosan változó termékpalettája miatt a Lidl Stiftungnak nem áll módjában a Szolgáltatás
igénybevételére alkalmas valamennyi mobiltelefonról aktuális listát megjelentetni.
A szoftver installálása és a Szolgáltatás igénybevétele rendszeres adatátvitelt feltételez a résztvevő
mobiltelefonja esetében. Az adatátvitel terjedelme és gyakorisága a Szolgáltatás igénybevételének jellegétől
és terjedelmétől függ. Az adatátvitellel kapcsolatos költségeket a résztvevő viseli. Ezek nagysága
a résztvevő és a mindenkori mobilszolgáltató közötti szerződés szerint alakul.
Az internetkapcsolat felhasználói oldalon történő megléte és fenntartása nem része a Lidl Stiftung szolgáltatásainak.
Ez kizárólag a résztvevő és az internetszolgáltatója közötti szerződés tárgya.
A Lidl Plus Szolgáltatás igénybevételének további feltételei a kielégítő akkumulátor töltöttségi szint és
képernyőfényerő a QR kódok beolvasásához.
A résztvevő köteles elvégezni a Lidl által felkínált frissítéseket. Erről a résztvevő a szoftverhasználat
során értesítést kap. A Lidl Plus alkalmazás manipulált eszközökön (pl. jailbreak, rooting) történő igénybevétele
nem megengedett.
Ön köteles
- a regisztráció során helyes, a valóságnak megfelelő adatokat megadni és profilját naprakészen tartani;
- jelszavát titkosan kezelni és visszaélés vagy visszaélés gyanúja esetén azt megváltoztatni;
- a Szolgáltatást minden esetben a vonatkozó jogszabályokkal összhangban használni.
7.1 Elállás joga
Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül elállni ettől a szerződéstől. Az elállási határidő a szerződés
megkötésének napjától számított 14 nap.
Az elállás jogának gyakorlásához köteles minket
Lidl Magyarország Bt
Rádl árok 6.
Telefon: +36 80 020 534
E-mail: adatvedelem@lidlplus.hu
egyértelmű nyilatkozattal tájékoztatni (pl. postai úton vagy e-mailben küldött levélben) a szerződéstől
való elállásra vonatkozó döntéséről. Erre a célra használhatja a mellékelt elállási formanyomtatványt,
amely azonban nem kötelező. Az elállási határidő betartásához elegendő, ha az elállási jog gyakorlásáról
szóló értesítést az elállási határidő lejárta előtt elküldi.
7.2 Az elállás következményei
Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor
értesítést kaptunk a szerződéstől való elállásáról, vissza kell térítenünk az Öntől kapott összes kifizetést,
beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az abból eredő többletköltségeket, hogy Ön az általunk
kínált legolcsóbb standard szállítási módtól eltérő szállítási módot választott). Ehhez a visszafizetéshez
ugyanazt a fizetési módot használjuk, mint amit az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha kifejezetten
másképp állapodtunk meg Önnel; semmilyen körülmények között nem számítunk fel díjat ezért
a visszafizetésért.
Ha Ön azt kérte, hogy a szolgáltatások az elállási időszak alatt kezdődjenek meg, akkor Önnek olyan
ésszerű összeget kell fizetnie nekünk, amely megfelel a szerződéssel kapcsolatban az elállási jog gyakorlásáról
szóló értesítés időpontjáig már teljesített szolgáltatások arányának a szerződésben foglalt
szolgáltatások teljes terjedelméhez képest.
7.3 Elállási formanyomtatvány
Elállási formanyomtatvány letölthető itt: Formanyomtatvány beillesztése PDF formátumban
Korlátlan felelősséget vállalunk a szándékosan és súlyos gondatlanságból, valamint az élet-, testi- vagy
egészségkárosodásból eredő károkért.
Enyhe gondatlanság esetén csak lényeges szerződéses kötelezettség megsértése esetén vállalunk felelősséget.
A lényeges szerződéses kötelezettség ebben az értelemben olyan kötelezettség, amelynek
teljesítése egyáltalán lehetővé teszi a szerződés teljesítését, és amelynek teljesítésére a szerződő fél
bízhat. Ebben az esetben a felelősség a szerződéskötés időpontjában jellemző és előrelátható kárra
korlátozódik.
A felelősség korlátozása ennek megfelelően vonatkozik a munkavállalóinkra, megbízottjainkra is.
A kifejezetten ekként meghatározott garanciákért és a termékfelelősségi törvényen alapuló követelésekért
vállalt felelősségünket ez nem érinti.
Minden további felelősségünk kizárt.
A résztvevő a Szolgáltatásban való részvételét a „Felhasználói fiók törlése” funkción keresztül jogosult
bármikor, indoklás nélkül megszüntetni. A Lidl Stiftung részéről történő, alapos ok nélküli felmondás
10 napos felmondási idővel szintén bármikor lehetséges. A felek azonnali hatállyal történő rendkívüli
felmondáshoz való joga változatlanul fennáll.
Az Európai Bizottság a vitarendezéshez egy online portált biztosít a http://ec.europa.eu/consumers/
odr/ weboldalon. Azonban nem vagyunk kötelesek és hajlandóak részt venni a vitarendezési eljárásban
a fogyasztói választottbírói testület előtt.